Dyson V6 Fluffy - Reviews

Sabrina Brouwer 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger, makkelijk in gebruik

Van te voren vond ik het moeilijk om de verschillen tussen de verschillende stofzuigers te zien. Uiteindelijk gekozen voor de V6 Fluffy, maar eigenlijk zonder exacte reden.
Bij het openen van de doos valt mij op dat het een mooie, handzame paarse stofzuiger is. De verschillende onderdelen klikken soepel in elkaar. De handleiding die erbij zit is erg duidelijk. Het eerste gebruik was even wennen, je moet namelijk continu de powerknop ingedrukt houden, dus dat zorgde voor wat kramp in de handen. Echter na enige oefening ging dit gemakkelijker. De zuigkracht was verder prima. De pMAX knop hebben wij weinig gebruikt, want dan ging de accu nog korter mee. In de normale stand, met lange stang, konden wij ongeveer maximaal 20 minuten stofzuigen. Dit was niet voldoende om het hele huis te doen, dus dan moest er tussentijds opgeladen worden, wat ook wel weer even duurt.
De stofzuiger is wel ideaal om de trap en de auto te stofzuigen, omdat je nergens aan vast zit. En met de kleine opzetstukken gaat de accu ook langer mee. Ook na iedere maaltijd van onze dreumes pakten we even de stofzuiger om de vloer weer kruimelvrij te maken. Binnen een minuut geregeld en weer opgeruimd, zonder te bukken. De drempel om even snel te stofzuigen is zo wel heel laag, want je hoeft niet eerst de stekker eruit te trekken, op zoek te gaan naar een stopcontact en te sjouwen met een zware, onhandige stofzuiger. Hij is juist licht en makkelijk in gebruik.
Het legen van de opvangbak moet je even doorhebben, in het begin ging het wat moeizaam, maar is verder prima. Daarnaast is hij volgens mij gemakkelijk te onderhouden.
Naast de beperkte accuduur is de enige opmerking die ik heb de prijs. Ik vind een nieuwprijs van 500 euro wel erg veel voor een stofzuiger. Dat zou ik er normaal dan ook niet voor over hebben, hoe fijn de stofzuiger dan ook is.

Pluspunten

• snoerloos
  • geen stofzuigerzak
  • makkelijk in gebruik
  • gemakkelijk te onderhouden
  • handige accessoires

Minpunten

• Accuduur, helemaal als je pMAX gebruikt
  • prijs

Craig 16-12-2016 Product paar maanden in bezit

Krachtige draadloos stofzuiger

Was op zoek naar een stofzuiger waar ik niet last had van de snoer, en waar ik makkelijk het trappenhuis mee kan stofzuigen.

Deze Dyson Fluffy V6 voldoet aan al mijn wensen. zeer krachtig, goeie zuigkracht, en super handig om snel even te stofzuigen. heb ook de auto mee gestofzuigd en dat ging ook goed.

zeker een aanrader ik pak nu wat sneller de stofzuiger, omdat het makkelijk is.

Pluspunten

• snoerloos
  • klein en krachtig
  • perfect voor trappenhuis

Minpunten

• op volle kracht gaat die maar een kwartietje mee

Cliff 15-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goed machine goede kwaliteit

Zeer handig in gebruik en goede zuig kracht ben er heel erg tevreden over. Ook erg handig om de auto schoon te maken

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuig kracht
  • handig om snel even iets op te zuigen

Minpunten

• Accu mag van mij langer mee

Dennis 20-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Feestje!

Het is elke keer weer een feestjes om dit apparaat EVEN te pakken. Geen last van stekkers en snoeren, maar gewoon even een stukje grond stofzuigen en hij hangt weer in de meterkast!
Accu gaat wel vrij snel leeg, maar voor kleine stukjes prima.

Pluspunten

• Flexibel
  • Klein
  • Geen stofzak nodig

Minpunten

• Accu snel leeg

P Peeters 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer krachtig maar toch zacht

We hebben na een jarenlange, positieve ervaring met Dyson producten, waaronder twee sledestofzuigers en een ventilator, voor het gemak ook gekozen voor de Dyson V6 Fluffy snoerloze stofzuiger. Over deze zeer krachtige, zachte aanwinst zijn we wederom zeer tevreden. We hadden ook niet anders verwacht!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zeer krachtig
  • Zacht voor onze houten vloer
  • Zeer lange accuduur

JootjeK 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede accuduur

Op zich een leuk dingetje, accu gaat lang mee, zuigt krachtig, maar het is ook niet meer dan dat. Ik vind het een bezem op stroom, en het is het geld zeker niet waard waar die voor verkocht wordt. Ik vind 'm ook erg wiebelig, alsof alles er los aan bungelt. Voor dit merk had ik er meer van verwacht.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • zuigt krachtig

Minpunten

• doet goedkoop aan
  • zwaar, niet echt handzaam

Officiele reactie van Dyson 17-11-2016

Beste JootjeK,

Bedankt voor uw review. Het hoort inderdaad niet dat alles zo losjes aan elkaar zit. Zou u ons telefonisch kunnen contacteren op het gratis nummer 0800 0206 203? Dan kunnen we even kijken wat er juist mis is met het apparaat en een oplossing aanbieden voor uw probleem.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Jesse Lammerts van Bueren 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Supersimpel gebruik!

Onwijs fijn product! je klikt m zo van de muur af, zuigt het nodige in (zelfs hele en meerdere) ruimte op en hangt hem weer terug! Deze tijger is altijd ready to use. Minpuntje, de fluwelen onderkant van de borstel word stroef waardoor de borstel iets minder makkelijk glijd maar dit is wel makkelijk te vervangen. Algemeen, niet meer te missen!!

Pluspunten

• Gebruik
  • Batterij
  • Vorm
  • Kracht

Minpunten

• Haren in borstel
  • onderkant borstel

Sonja 14-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

goede zuigkracht en handig in gebruik

Ik heb deze stofzuiger gekozen voor de handigheid om te stofzuigen zonder snoer en toch een goede zuigkracht te hebben helaas vind ik de tijd veel te kort ze spreken over 20 minuten maar bij mij telkens maar 10 minuten en dan is hij volledig plat. Dat vind ik een enorm minpunt.

Pluspunten

• handig
  • draadloos

Minpunten

• zuigtijd 10 min geen 20 min