Dyson V6 Fluffy blauw, rood, zilver, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Fluffy blauw, rood, zilver, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JosdeB 27-10-2019

Erg duur, slechte prestaties

Wij kochten de V6 Fluffy in 2016 voor ca. €550,-(!). De eerste die we meekregen was al defect, maar we kregen een nieuwe. Deze werkte wel, maar de zuigkracht op de normale stand was niet erg groot. Dus gingen we hem op de Max-stand gebruiken. Dan kun je er als je vlug bent net de trap mee zuigen, want na 5 à 6 minuten is de accu leeg. Dus je hele huis, zoals in de reclames? We gebruikten hem dus maar als een (erg dure) kruimelzuiger. Na ongeveer 1,5 jaar kon je er steeds ca. 10 seconden mee zuigen, dan een paar seconden aan de lader, weer 10 seconden zuigen, enz. Dus waarschijnlijk de accu defect. Ik ga geen €69 betalen voor een nieuwe accu voor dit hopeloze apparaat. Dan kan ik weer 5 minuten stofzuigen zeker .... Dit was een van de grootste miskopen die wij ooit deden!

Pluspunten

• makkelijk leegmaken
  • licht

Minpunten

• veel te duur
  • belachelijk korte accuduur
  • lage zuigkracht op normaalstand
  • accu gaat snel kapot
Dyson Benelux 28-10-2019

Beste Jos,

Bedankt voor uw bericht. Het is jammer te lezen dat u dit heeft ervaren. Het levensduur van de accu hangt ervan af hoe/hoevaak/waarvoor/etc het gebruikt wordt. De normale stand biedt ruim voldoende zuigkracht voor de dagdagelijkse schoonmaak, enkel voor hardnekkiger vuil is het aangewezen de machine even in de MAX stand te zetten.
Het gebruik van bepaalde gemotoriseerde opzetstukken kan meer energie vragen van de batterij, waardoor deze iets minder lang meegaat dan wanneer deze neutraal staat. Hieronder vindt u de gebruiksduur van uw V6:

Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken: 17 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

In uw situatie is het aan te raden de accu te vervangen. Op de snoerloze machines van Dyson geldt een garantie van 2 jaar. Na 2 jaar zullen we kosten in rekening moeten brengen voor het vervangen van defecte onderdelen.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Errol - Dyson Benelux

JosdeB 28-10-2019

Beste Errol,
Wij hebben door het hele huis een gladde eiken vloer, met 2 kortpolige kleden. De trap is geschilderd, dus ook glad. We zijn met z'n tweeën, zonder huisdieren, dus geen intensieve/hardnekkige vervuiling.
We gebruikten in het begin de steel met draaiende borstel, maar die moest op max, anders kregen we kruimels e.d. niet opgezogen van de kleden. M.a.w. de zuigkracht schiet tekort! Dus na 2 kleden (als je dat haalt): accu leeg en weer een aantal uren opladen voor de volgende sessie. En dan moet je dus binnen 17 minuten je hele huis kunnen zuigen? Het is en blijft een hopeloos apparaat voor die prijs! En voor die €69 voor een nieuwe accu kan ik beter een kruimelzuiger kopen.

V. Kesteren 29-04-2018

Duur accu

Ik heb de V6 Fluffy nu een jaar en ga er mee om zoals het hoort. Bespeur dat de accu steeds minder lang werkt. Nu na 5 minuten stopt hij. Ga maandag de fabrikant bellen om te vragen hoe dit kan. Ik laat het weten hoe het mij vergaat. Ik geef nog geen waardering.
DD. 30-04-2018

Inmiddels probleem opgelost. Het oplaadstation was defect. Krijg nu een nieuwe via mijn dealer Beerepoot uit Hoorn aangeboden.

G W J Wubs 03-12-2017

Geweldige huishoud gereedschap

Zeer handig, gebruiksvriendelijke huishoudelijk gereedschap.
Al jaren in gebruik,zo wel thuis,als in de caravan,tijdens vakantie .

Pluspunten

• Handig
  • Zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• Kwaliteits verschil in hulpstukken ,bv borstel

Jacqueline 12-11-2017

Geweldig

Heb deze stofzuiger al een half jaar en ben nog steeds enthousiast. De trappen zijn zo gedaan, geen gedoe met snoer op de trap. Je kan je ook nog makkelijk met 1 hand vast houden. Ook even de auto snel en makkelijk. Je pakt hem snel en makkelijk.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Niet zwaar
  • Makkelijk legen

Bos 21-09-2017

zeer handig

oke prijzig maar kwaliteit. div mondstukken voor div doeleinden. de accuduur valt mij heel erg mee. gebruik em voor de tussendoor rommel.

Pluspunten

• allles

Stijn 11-09-2017

SUPER in gebruik

De stofzuiger is super gemakkelijk in gebruik.
Hij maakt zeker niet teveel lawaai.
Is zeer handig op te bergen.
De wendbaarheid en het gebruiksgemak is zeer goed!
TOPTOESTEL!

Pluspunten

• geluid
  • handig
  • gebruiksgemak
  • wendbaarheid

Minpunten

• prijs

Rudi 04-09-2017

Oplaadbare steelstofzuiger.

Superaankoop. Zeer gemakkelijk in gebruik. Eventjes nemen, stofzuigen en terugplaatsen. Veel handiger dan met snoer. Zuigkracht zeker zo goed als met snoer. Batterij gaat een 20-tal minuten mee wat voldoende is om enkele kamers te stofzuigen. Een echte aanrader!!!

Pluspunten

• Zeer handig in gebruik
  • Zuigkracht
  • Heel gemakkelijk eventjes te stofzuigen

Minpunten

• Nog geen gevonden

Mag ik stofzuigen? 03-09-2017

Had ik jaren eerder moeten hebben!

Eindelijk geen zware stofzuiger meer. En geen gebuk en gestruikel over snoeren. Hij is zijn prijs waard! Stofzuigen is zo leuk dat het jammer is wanneer de accu alweer leeg is. Zelf mijn zoon van 7 wil nu elke dag stofzuigen. Verbazingwekkend en confronterend wat er na een minuut zuigen in het opvangbakje zit.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Klein en hangend opbergsysteem
  • Perfect voor harde vloeren
  • Geen gedoe met snoeren meer
  • Je ziet wat je opzuigt

Minpunten

• Legen van het stofbakje
  • Afspreken wie mag stofzuigen

Jasper 01-09-2017

Eerste indruk

Na weer een gewone stofzuiger weggedaan te hebben eens iets anders geprobeerd. De Dyson is duur, maar voelt stevig aan en alles werkt zeer degelijk. Makkelijke muurbeugel voor opbergen en opladen maakt de drempel om de stofzuiger te pakken een heel stuk lager. Nog maar weinig gebruikt, maar het werkt allemaal zeer makkelijk en grondig. De fluffy borstel maakt de laminaat vloer echt grondig schoon, zelfs van de vloer die ik net nog met mijn oude stofzuiger gedaan had kwam toch nog stof in de tank. Het legen is makkelijk maar wel even wennen na altijd stofzuigerzakken gehad te hebben. Het mondstuk is zeer wendbaar en gaat overal makkelijk langs en onderdoor. Eerste indruk, top ding.

Pluspunten

• snoerloos
  • fluffy mondstuk
  • licht en wendbaar
  • wandmontage
  • hulpstukken

Minpunten

• prijs
  • accuduur redelijk kort

Wong 31-08-2017

Makkelijke stofzuiger

Enkel wat veel lawaai, maar zeer makkelijk in gebruik.
Nu 3weken in bezit, en nog geen spijt dat deze is aangekocht.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Klein

Minpunten

• Geluid
  • Telescoop niet uitschuifbaar

heuninckx tom 30-08-2017

goede stofzuiger perfect voor de parket

We hebben deze stofzuiger speciaal gekocht voor onze bovenverdieping. onze vorige stofzuiger maakte krassen op de parket. deze stofzuiger is super voor onze parket, een propere vloer zonder krassen of strepen.

Pluspunten

• draadloos
  • zeker 30min stofzuigen aan een stuk

Jeff 30-08-2017

Compact en krachtig gecombineerd met gemak en voldoening!

Als man meehelpen in het huishouden is niet altijd zo evident. Maar met deze snoerloze steelstofzuiger is meehelpen kinderspel. Door zijn eenvoudig ophangsysteem kan je hem beginnen gebruiken en terug opbergen in een handomdraai!
Door het lichte gewicht zijn moeilijk te bereiken plaatsen makkelijk te bereiken en vlieg je door het huis zonder je moe te maken!
Dyson = krachtig, dus prestatiegericht is dit een zeer degelijk toestel, zeer goede zuigkracht waarmee je zowel fijn als grof vuil mee kan opzuigen!!

Dus algemeen gevoel: prijs-kwaliteit gericht kopen? Uiteraard een dyson V6 fluffy kopen!!

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig

Eric 30-08-2017

Quick to use

We hebben er wel even over moeten nadenken om zoveel geld uit te geven voor een (kruimeldief). Maar als je hem eenmaal hebt zal je merken dat het bijna een volledige stofzuiger is, die je even snel pakt. Ook voor een groot huis een fijn apparaat. kortom zeer tevreden een aanrader.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi ontwerp
  • gemakkelijk in gebruik
  • ontwerp is goed over nagedacht
  • mooie matarialen

Minpunten

• prijs
  • opbindmogelijkheden voedingskabeltje

Kamphuis_8 29-08-2017

mooie afwerking, goede zuigkracht

Nu de stofzuiger 1maand in gebruik en al een hele verlichting tov een conventionele stofzuiger.
het wordt een plezier om te stofzuigen met deze machine.
schoonmaken gaat goed, en hij hangt mooi aan de muur te laden met een mooie praktische mount.
Na sceptisch te zijn over het concept, nu wel overtuigd van deze mooie stofzuigers.
ik hoop dat de prijs-kwaliteit verhouding nog steeds goed is over een aantal jaar.

Pluspunten

• fijn ladingpunt
  • strakke afwerking
  • goede zuigkracht
  • goed schoon te maken
  • praktische hulpstukken

Minpunten

• prijs (maar voor kwaliteit mag betaald worden)

Josephina Nuyts 29-08-2017

zeer gemakkelijk in gebruik en sterke zuigkracht

R) geen gesleurd met kabels en slangen en vooral geen stof opvang container er achteraan .
Geen zwaar transport om het stofzuigen van de zetels en matten in de auto.
Met dyson stofzuigen is een echt plezier
nog ooit met een andere, dat ziet ge van hier.

Pluspunten

• gebruikts vriendelijk
  • weinig onderhoud

Smet daisy 29-08-2017

Smet daisy dyson V6 fluffy

Ik heb dit toestel gekregen als verjaardagscadeau, het stond namelijk op mijn verlanglijst. Ik heb een hondje thuis, dus de stofzuiger is iets wat ik dagelijks gebruik van maak. Zo'n 9 a 10 jaar geleden heb ik een dyson sledestofzuiger gekocht en deze doet het ondertussen nog steeds schitterend! Heeft verbouwingen en verhuis overleefd, ik ben dus echt onder de indruk van de kwaliteit en het gebruiksgemak van een dyson stofzuiger! Om mijn gebruiksgemak nog te vergroten wou ik graag een extra snoerloos model, dit is zeer licht hanteerbaar en ideaal voor de bovenverdieping, auto stofzuigen, muren en hoeken in de hoogte enzo.... opnieuw ben ik zeer tevreden over mijn nieuwe dyson, het enige nadeel voor mij is dat de batterij na zo'n 20 minuten leeg is en dan zo'n 3 uur nodig heeft om op te laden. Aan de andere kant, moet je hierdoor pauzeren en neem je de tijd om tussen het stofzuigen iets anders te doen,wat weer goed is voor mijn lichaam! Als fibromyalgie patiënt is het belangrijk dat ik niet overbelast en op tijd pauzeer. Dus voor mij doet dit toestel ook mijn gezondheid een plezier!

Veronique 29-08-2017

Superaankoop

Met een gezin van 6 wordt hier de leefruimte en keuken elke dag minstens 2 keer gestofzuigd. Onze stofzuiger stond in een hoekje van de leefkamer omdat het een heel gedoe was om telkens op te ruimen. Ook moest ik 3 keer van stopcontact verwisselen om rond te raken. Maar dat is nu allemaal opgelost door mijn Fluffy! Wat beklaag ik me dat ik niet eerder een snoerloze steelstofzuiger gekocht heb. Wat een gemak! Ik heb hem in de wasplaats opgehangen, hij is zo genomen en weer terug geplaatst. En de 20 minuten heb ik lang niet nodig om rond te geraken!

Pluspunten

• gemakkelijk te ledigen stofreservoir
  • licht genoeg

Minpunten

• in het begin is het wennen
  • geluid

TM To 26-08-2017

Stofzuigen wordt leuk en makkelijk!

2 jaar geleden de Dyson DC37c gekocht. Goede stofzuiger, super zuigkracht maar voor kleine klusjes iets te zwaar. Nu de V6 Fluffy aangeschaft. Zeer handzaam: licht, snoerloos en ook een goede zuigkracht. De trap is nu zo gedaan. Met de stofborstel erop wordt afstoffen zelfs leuk. Daarnaast vind ik het mooie apparaten om te zien. Blij met de aankoop.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Kunststofdelen voelt af en toe wat breekbaar.

Joke 25-08-2017

Joke

Product omschrijving erg goed.
Hij zuigt goed.
Is makkelijk te hanteren.
En erg licht dus kan ik met me spierziekte hem ook gebruiken 😂

Pluspunten

• Lekker licht, goed te hanteren.

Minpunten

• Kortere zuigtijd
  • Altijd je knop ingedrukt moeten houden.

Dik 25-08-2017

makkelijk in gebruik; krachtige motor

makkelijk in gebruik, krachtige motor, neemt weinig plaats in, rekening houden met beperkte gebruikstijd

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • weinig opbergruimte
  • krachtige motor

Minpunten

• beperkte gebruikstijd

Jim 23-08-2017

Erg goed over nagedacht!

Wel duur maar super handig en echt alles is over nagedacht. Gemaakt voor mensen die houd van kwaliteit en zijn beried om te investeren in gaaf apparaten!

Pluspunten

• Doet wat het moet
  • Mooi en super handig
  • Een design classic, bijna kunst!

Minpunten

• Wel duur
  • Komt niet standard met alle accessories (bvb.auto)

Paul 23-08-2017

Wat een aankoop :D

Zelf ben ik rolstoelgebonden en heb niet altijd kracht, ook wel eens geen zin :P, om naarvoren te komen (uitval gevaar).

Met de Dyson V6 Fluffy ben ik verlost van de zware stofzuiger en wat mijn roborstofzuiger niet schoon krijgt daar is de Fluffy voor.

Meubels/tafels/kasten en meer daar heeft dit Dyson product mijn leven mee vergemakkelijkt.

Ik zeg bedankt.

Pluspunten

• Ligt
  • Snoerloos
  • Makkelijk te pakken

Liselotte 21-08-2017

Top stofzuiger!

Stil, krachtig, snelle montage van de verschillende zuigstukken, voldoende accuduur... Ideaal om eens snel tussendoor rond te gaan met de stofzuiger.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen voorlopig

Dick Pol 20-08-2017

Licht maar degelijk, grote zuigkracht, makkelijk te bedienen

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen daar het apparaat licht van gewicht is, maar daarbij niet aan degelijkheid iets heeft ingeleverd. Ook is de Dyson V6 Fluffy is zeer wendbaar en daardoor heel makkelijk in het gebruik. De zuigkracht is hoog en meer dan voldoende en kan zelfs via een druk op de knop in een nog hogere stand gezet worden. Voor mij als reumapatiënt is deze Dyson V6 Fluffy een uitkomst en wordt stofzuigen weer leuk en bijna pijnloos. Door de eenvoudige wijze van dé- en montage van hulpstukken verander je de Dyson V6 Fluffy in een mum van tijd van stofzuiger in kruimeldief, trap- of auto uitzuiger Zelfs het verwijderen van spinrag aan het plafond is met dit apparaat een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Licht maar degelijk
  • Makkelijke bediening
  • Hoge zuigkracht

Kris 19-08-2017

Top uitvinding

Ik vind hem erg makkelijk pakken vasthouden en super wendbaar ze gaat erg makkelijk overal langs zonder enige moeite. Ook erg fijn in gebruik als kruimelzuiger. Maar ook de trap is in een hand omdraai gedaan.
Het is echt een fluitje van een cent om even te stofzuigen. En ik heb weer genoeg plek over in de berging hij neemt zo weinig plek in beslag. Wij zien alleen maar plus punten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Handig voor trappen

Minpunten

• Het geluid