Bosch BGS5S66E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5S66E zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Brussen 30-11-2017

Prettig stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Onze vorige stofzuiger gaf de geest. Dit was een Dyson en ik ging hier weer voor tot een verkoper me deze Bosch demonstreerde. Deze Bosch is werkelijk zo fluisterstil dat ik niet langer rekening hoef te houden met de kinderen. Tijdens het tv kijken en als ze op bed liggen, het maakt allemaal niet meer uit. Maar ook zijn prestaties zijn prima. Goede zuigkracht, zelfreiniging, eenvoudig op te bergen snoer, voldoende mondstukken. Enige nadeel dat ik ervaar is het op de steel geklemde opzetstuk. Dit valt er te pas en te onpas af maar daar kom ik wel overheen.

Pluspunten

• stilte
  • prijs waarde verhouding
  • zuigkracht
  • bediening

Minpunten

• opzetstuk

D. 11-11-2017

Bosch BGS5S66E stofzuiger zonder zak

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Sinds een paar dagen ben ik in bezit van de Bosch stofzuiger. In een huishouden met een hond heb ik snel veel vuil en haren in huis. De Bosch stofzuiger heeft een krachtig zuigvermogen dat het vuil gemakkelijk opzuigt van zowel een harde ondergrond als van een tapijtvloer. In vergelijking met mijn vorige stofzuiger (goedkoper merk) merk ik dan ook een groot verschil (de schoonloopmat is al lang niet meer zo schoon geweest). De stofzuiger is met 66 dB vrij stil wat het stofzuiger ook aangenamer maakt. De stofzuigstang is zwaarder waar je in het begin aan moet wennen.
Er zitten diverse mondstukken bij die gemakkelijk te verwisselen zijn. Het is fijn om de mondstukken voor verschillende ondergronden te gebruiken. De opvangbak is gemakkelijk te legen en te onderhouden.
Het snoer is voor mij lang genoeg om een verdieping in 1x te kunnen zuigen zonder te moeten wisselen van stopcontact. De stofzuiger rijdt soepel op zijn wielen.
Al met al een fijne stofzuiger wat het stofzuiger weer 'leuk' maakt doordat je goede resultaten ziet.

Pluspunten

• krachtig zuigvermogen.
  • stofzuiger rijdt soepel en heeft een lang snoer.
  • opvangbak is gemakkelijk te legen.
  • veel hulpstukken.
  • stil (66 dB).

Minpunten

• stang is zwaar

Aernoudt 08-11-2017

stil

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

stil stevig schoon en geen stofzak goede zuig kracht makkelijk schoon te maken praktisch in het gebruik.

Pluspunten

• stil en sterk

Herman 05-11-2017

prima apparaat . handig in gebruik, stille motor.

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Prima apparaat . Handig in gebruik, stille motor. Gunstige prijs kwaliteitsverhouding. Met handige extra hulpstukken om je stoelen en parketvloer te zuigen. Gewoonweg een top machine.

Pluspunten

• handig geen stofzak
  • stille motor

alkie 04-11-2017

mooie moderne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

goede sterke stofzuiger. Ik heb hem nog maar een paar dagen in mijn bezit. Ik kan er nog niet veel over vertellen. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Wij hebben een harde vloer en een karpet. Een hond en 3 katten. Tot nu toe ben ik dik tevreden

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer
  • verstelbare buis
  • lange slang
  • maakt heel weinig lawaai

Minpunten

• zwaar
  • prijzig

J. 03-11-2017

stille motor

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Zacht geluid van de motor en toch een goede zuigkracht. De stofzuiger is verder makkelijk wendbaar. Ruime lengte van het snoer

Pluspunten

• geruisloos

Patrick 01-11-2017

Erg stil

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Fantastisch, stil, grote zuigkracht, prettig in gebruik. Prima prijs kwaliteit verhouding! Aanrader.

Dave 30-10-2017

stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Mooie stille goede stofzuiger, echt een verbetering. Ik had hem al op mijn werk maar nu privé ook. Topper

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • lange steel en instelbaar
  • makkelijk te legen

Minpunten

• Misschien wat korte slang

I van velthoven 30-10-2017

grote zuigkracht en super stil zeer tevreden !!

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

super stille stofzuiger die goed zuigt heb 2 honden en de haren zijn echt zo weg ook van mijn tapijt en bankstel. ik raad het iedereen aan om deze stofzuiger te kopen

Pluspunten

• super stil
  • goede zuigkracht
  • goed op te bergen

Minpunten

• geen minpunt

Majetli 28-10-2017

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Ik had een stofzuiger nodig die niet zo veel geluit deet maken on dat ik zelf die kinderden heb 3 pleeg kindjes en een van mij zelf. Om dat je weinig tijd hebt wilde ik een goed stoofzuiger. Nou en ik denk dat ik die gevonden heb
Ik ben er supper blij mee en werkt uitstekend. Voor al dat doe geen geluit maakt ben ik supper blij mee

Pluspunten

• Goed zuigkracht
  • Bijna geen geluit
  • Snoer is super lang
  • En hoe goed geen zaken en vulters te vervangen

Minpunten

• Geen min pinten

Dieuwertje 26-10-2017

Erg fijn zonder zak, perfecte zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

De stofzuiger werkt precies zoals het hoort, zuigt perfect schoon, heeft heel veel opzetstukken voor alle hoekjes en gaten en natuurlijk heerlijk om geen zak te hebben. Ook handig dat je hem op de zijkant kan zetten voor wat hogere planken, rijdt makkelijk en is licht en handig in gebruik (niet lomp).

Pluspunten

• geen zak
  • perfecte zuigkracht
  • doet precies wat je van een stofzuiger verwacht

Minpunten

• vrij groot, maar niet lomp of zwaar

Coen 23-10-2017

Super stil!!

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Heb de stofzuiger net uit de verpakking en in gebruik sinds een paar dagen, is er fijn om mee te werken omdat hij geen stofzuigerzak heeft en onwijs stil is, zo kan mijn vriendin alvast stofzuigen alsik nog lig te slapen😝haha. Goede zuigkracht en veel extra kopstukken erbij datis erg fijn

Pluspunten

• Extra stil
  • Veel extra accesoires

van den Berg 15-10-2017

Zakloze stofzuiger Bosch pro silence 66

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Deze stofzuiger heeft alleen maar plus punten.
Als ik een min puntje zou moeten benoemen, dan is het gewicht.
Na jaren een Dyson (straaljager) te hebben gehad, dan is deze Bosch een verademing.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • erg stil
  • mooi, degelijk
  • uitwasbare filters
  • vele soorten borstels

Minpunten

• redelijk zwaar

Oz 10-10-2017

stoerste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Ik heb 2 katten die zich rotschrikken als ze een stofzuiger zien of horen. Met de nieuwe slapen ze lekker door en zijn ze minder bang. makkelijker schoonmaken. ik gebruik geen geweld met de nieuwe. hij donderstraalt niet overal tegen aan. of keert niet om. uitstekend gewoon. ipv 1 uur stofzuigen doe ik er nu maar 20 minuten over.

Pluspunten

• 66 dba
  • zuigt perfect
  • valt of keert niet meteen om
  • stoere type

Hanne 09-10-2017

stofzuiger silence pro

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

ik vind zeer ontevreden over dit product. de motor is dan wellicht stiller dan normaal maar het kabaal wat de stofzuiger maakt om hem vooruit te krijgen, slechte kwaliteit rollertjes, en zuigkracht is zeer matig. Nooit meer!! Veel te duur voor wat ie biedt

Minpunten

• slechte wendbaarheid
  • zuigkracht
  • prijs

Daniel 08-10-2017

Stofzuigen met de Bosch BGS5S66E is in stilte genieten!

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Het A-scores en het lage verbruik heeft mij doen besluiten om voor deze stofzuiger te kiezen! Hij is heel wendbaar en heeft een zeer lang snoer. Bovendien reinigt de stofzuiger zichzelf, dus geen gedoe met filters en is hij ontzettend stil als hij aan de slag gaat! Perfecte keuze!

Pluspunten

• zeer stil
  • A-score in verbruik, zuigkracht en uitstoot

Joost 08-10-2017

Heel stil voor een zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Omdat we kleine kinderen hebben is een stofzuiger zonder zak ideaal. De kleine stukjes playmobil en Lego zijn gemakkelijk tussen het vuil uit te halen. Normaal maken deze stofzuigers best veel lawaai maar we waren positief verrast over het lage geluidsniveau.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk legen van reservoir

Minpunten

• Zware zuigmond

Lambregts 16-08-2017

Opvallend stil

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Goede stofzuiger fluisterstil. Dit is onze 2e bosch stofzuiger, maar bij beide stofzuigers is binnen 3 maanden het houdertje afgebroken om de zuigmond aan de stofzuiger te bevestigen. Daardoor kan de stofzuiger niet compact worden opgeborgen wat toch niet onze bedoeling is geweest bij de aankoop.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Bevestiging zuigmond aan stofzuiger breekt snel af

Monique 15-07-2017

Zware stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

De stofzuiger is erg zwaar wat niet handig is. Deze is ook niet makkelijk op te tillen doordat de handvat wat onderaan zit. De stekker rolt iedere keer niet makkelijk op. Het systeem zorgt meteen dat het oprollen van de snoer stopt. Zelfs de stang en voet van de stofzuiger is zwaar, dat merk je dus duidelijk tijdens het stofzuigen. Voordeel is dat deze prima zuigt en behoorlijk stil is. Maar ik heb echt spijt van deze aankoop, volgende keer een Miele!

Pluspunten

• Geluid is laag
  • Zuigt goed

Minpunten

• Zwaar gewicht
  • Snoer rolt niet goed

Wilbert 22-05-2017

Fluisterstille stofzuiger zonder zak

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Ik kocht nog niet zo lang geleden een draadloze steelstofzuiger van Philips. Maar ik had zo'n spijt van die aankoop. Het leek zo makkelijk, maar wat maakte dat ding een takkeherrie zeg. Nu deze Bosch.... Wat een verademing. Ik kan nu gewoon stofzuigen terwijl de kinderen tv kijken en het geluid hoeft niet eens harder. En qua zuigprestatie ook zo veel beter dan mijn vorige stofzuiger. Ik hoef nu echt iedere stukje vloer maar een keer te zuipen. Heerlijk apparaat.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Gewicht

Bianca 18-05-2017

Stofzuiger Bosch bgs5s66e

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Deze stofzuiger is erg stil.
Zelfs als hij voluit staat maakt hij nog steeds weinig geluid.
Hij heeft een goede sterke motor daardoor een goede zuigkracht en hij heeft een lekker lang snoer.

Laszlo 16-05-2017

Zonder geluid

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Zeer tevreden over deze stofzuiger, ook met name zeer stil. Er zitten voldoende hulpstukken bij.
Dit is zeker een aanrader om aan te schaffen.

Laura 15-05-2017

Stille fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Nu een paar dagen in ons bezit maar al super tevreden met onze nieuwe Bosch stofzuiger. We hadden altijd een stofzuiger met zak maar zakloos is erg fijn! De stofzuiger is super stil voor een stofzuiger en met 4 zwenkwieltjes makkelijk achter je aan te trekken. Hij is wel aan de zware kant maar dat is dan ook het enige minpunt tot nu toe. Daarnaast ziet hij er wel mooi uit (niet heel belangrijk maar toch leuk). Zelfreinigende functie is ook ideaal!

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk rijdbaar
  • Veel accessoires
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Zwaar om te tillen

Cindy 07-05-2017

Fijne stofzuiger en handig in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

Een fijne stofzuiger, je kan zelf de zuigkracht instellen met een draaiknop. Er zitten 3 borstels bij voor verschillende ondergronden.
Er zit een heel lang snoer aan, dus dat is heel handig. En je hebt geen stofzuiger zakken meer nodig.

Pluspunten

• Lang Snoer.
  • Prima zuigkracht.
  • 3 borstels + Hulpstukken

raid 06-05-2017

zeeeeeeeer stil

Geschreven voor: Bosch BGS5S66E zwart

zeer stil met grote inhoud en zuinig en compact .ik raad iedereen aan ,maar de prijs is stukje hoog .

Pluspunten

• stil
  • groot afval bak

Minpunten

• prijs