Bosch BGS5S66E - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 94 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jolanda 29-06-2016

erg stil, vrij zwaar.

hij is zeer geluidsvriendelijk, maar ik vind hem wel wat zwaar om de trap mee op te nemen. Dat is het enige minpunt.

HM 26-05-2016

Erg stille motor, die in geluidsvolume wordt overstemd door resonerende behuizing.

Prima apparaat dat prima zuigt en functioneert.
De motor van de BGS5S66E is erg stil, maar het geluid wordt overstemd door resonantie van/door de behuizing. Dit schijnt "normaal" te zijn volgens de verkoper. Twee apparaten getest en beiden hadden dit "probleem".

Alie Tijms 05-05-2017

Bosch Relaxx ProSilence 66

Geruisloze motor, hele sterke zuig kracht veel mogelijkheden door bijgeleverde mondstukken vooral ook voor hondeharen, goed voorgelicht in de zaak, geen stof zakken meer nodig daardoor altijd productief. Lage energie verbruik. Het is voor ons een goede aankoop.

Pluspunten

• Geen zakken meer kopen
  • Weinig geluid
  • Glijd makkelijk over de vloer
  • Lage energie.

Minpunten

• Stofzuiger is nogal groot.

Majetli 28-10-2017

Goede stofzuiger

Ik had een stofzuiger nodig die niet zo veel geluit deet maken on dat ik zelf die kinderden heb 3 pleeg kindjes en een van mij zelf. Om dat je weinig tijd hebt wilde ik een goed stoofzuiger. Nou en ik denk dat ik die gevonden heb
Ik ben er supper blij mee en werkt uitstekend. Voor al dat doe geen geluit maakt ben ik supper blij mee

Pluspunten

• Goed zuigkracht
  • Bijna geen geluit
  • Snoer is super lang
  • En hoe goed geen zaken en vulters te vervangen

Minpunten

• Geen min pinten

Dieuwertje 26-10-2017

Erg fijn zonder zak, perfecte zuigkracht

De stofzuiger werkt precies zoals het hoort, zuigt perfect schoon, heeft heel veel opzetstukken voor alle hoekjes en gaten en natuurlijk heerlijk om geen zak te hebben. Ook handig dat je hem op de zijkant kan zetten voor wat hogere planken, rijdt makkelijk en is licht en handig in gebruik (niet lomp).

Pluspunten

• geen zak
  • perfecte zuigkracht
  • doet precies wat je van een stofzuiger verwacht

Minpunten

• vrij groot, maar niet lomp of zwaar

Stofzuigergebruiker 06-05-2017

Lekker stil

Pas 1x gebruikt maar lekker stil.

Steel is wel wat kort om zonder beetje bukken te hanteren en ik ben met 185 cm toch redelijk gemiddeld lang.

Pluspunten

Minpunten

• Beetje te korte steel
  • Geen stootbanden

Robin 05-07-2016

Stil en geweldig zuigen.

Een stofzuiger die erg stil is, dat maakt hij zeker waard. lekker lang snoer 12 Meter. Toch lekker energie zuinig wat weer scheelt aan stroom.
Filters zijn makkelijk schoon te maken onder de kraan. Genoeg hulpstukken voor harde en zachte vloeren. Echte fijne laminaat borstel erbij.

D. 11-11-2017

Bosch BGS5S66E stofzuiger zonder zak

Sinds een paar dagen ben ik in bezit van de Bosch stofzuiger. In een huishouden met een hond heb ik snel veel vuil en haren in huis. De Bosch stofzuiger heeft een krachtig zuigvermogen dat het vuil gemakkelijk opzuigt van zowel een harde ondergrond als van een tapijtvloer. In vergelijking met mijn vorige stofzuiger (goedkoper merk) merk ik dan ook een groot verschil (de schoonloopmat is al lang niet meer zo schoon geweest). De stofzuiger is met 66 dB vrij stil wat het stofzuiger ook aangenamer maakt. De stofzuigstang is zwaarder waar je in het begin aan moet wennen.
Er zitten diverse mondstukken bij die gemakkelijk te verwisselen zijn. Het is fijn om de mondstukken voor verschillende ondergronden te gebruiken. De opvangbak is gemakkelijk te legen en te onderhouden.
Het snoer is voor mij lang genoeg om een verdieping in 1x te kunnen zuigen zonder te moeten wisselen van stopcontact. De stofzuiger rijdt soepel op zijn wielen.
Al met al een fijne stofzuiger wat het stofzuiger weer 'leuk' maakt doordat je goede resultaten ziet.

Pluspunten

• krachtig zuigvermogen.
  • stofzuiger rijdt soepel en heeft een lang snoer.
  • opvangbak is gemakkelijk te legen.
  • veel hulpstukken.
  • stil (66 dB).

Minpunten

• stang is zwaar

Aernoudt 08-11-2017

stil

stil stevig schoon en geen stofzak goede zuig kracht makkelijk schoon te maken praktisch in het gebruik.

Pluspunten

• stil en sterk

Herman 05-11-2017

prima apparaat . handig in gebruik, stille motor.

Prima apparaat . Handig in gebruik, stille motor. Gunstige prijs kwaliteitsverhouding. Met handige extra hulpstukken om je stoelen en parketvloer te zuigen. Gewoonweg een top machine.

Pluspunten

• handig geen stofzak
  • stille motor

alkie 04-11-2017

mooie moderne stofzuiger

goede sterke stofzuiger. Ik heb hem nog maar een paar dagen in mijn bezit. Ik kan er nog niet veel over vertellen. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Wij hebben een harde vloer en een karpet. Een hond en 3 katten. Tot nu toe ben ik dik tevreden

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer
  • verstelbare buis
  • lange slang
  • maakt heel weinig lawaai

Minpunten

• zwaar
  • prijzig

J. 03-11-2017

stille motor

Zacht geluid van de motor en toch een goede zuigkracht. De stofzuiger is verder makkelijk wendbaar. Ruime lengte van het snoer

Pluspunten

• geruisloos

Patrick 01-11-2017

Erg stil

Fantastisch, stil, grote zuigkracht, prettig in gebruik. Prima prijs kwaliteit verhouding! Aanrader.

Dave 30-10-2017

stille stofzuiger

Mooie stille goede stofzuiger, echt een verbetering. Ik had hem al op mijn werk maar nu privé ook. Topper

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • lange steel en instelbaar
  • makkelijk te legen

Minpunten

• Misschien wat korte slang

I van velthoven 30-10-2017

grote zuigkracht en super stil zeer tevreden !!

super stille stofzuiger die goed zuigt heb 2 honden en de haren zijn echt zo weg ook van mijn tapijt en bankstel. ik raad het iedereen aan om deze stofzuiger te kopen

Pluspunten

• super stil
  • goede zuigkracht
  • goed op te bergen

Minpunten

• geen minpunt

Coen 23-10-2017

Super stil!!

Heb de stofzuiger net uit de verpakking en in gebruik sinds een paar dagen, is er fijn om mee te werken omdat hij geen stofzuigerzak heeft en onwijs stil is, zo kan mijn vriendin alvast stofzuigen alsik nog lig te slapen😝haha. Goede zuigkracht en veel extra kopstukken erbij datis erg fijn

Pluspunten

• Extra stil
  • Veel extra accesoires

van den Berg 15-10-2017

Zakloze stofzuiger Bosch pro silence 66

Deze stofzuiger heeft alleen maar plus punten.
Als ik een min puntje zou moeten benoemen, dan is het gewicht.
Na jaren een Dyson (straaljager) te hebben gehad, dan is deze Bosch een verademing.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • erg stil
  • mooi, degelijk
  • uitwasbare filters
  • vele soorten borstels

Minpunten

• redelijk zwaar

Oz 10-10-2017

stoerste stofzuiger

Ik heb 2 katten die zich rotschrikken als ze een stofzuiger zien of horen. Met de nieuwe slapen ze lekker door en zijn ze minder bang. makkelijker schoonmaken. ik gebruik geen geweld met de nieuwe. hij donderstraalt niet overal tegen aan. of keert niet om. uitstekend gewoon. ipv 1 uur stofzuigen doe ik er nu maar 20 minuten over.

Pluspunten

• 66 dba
  • zuigt perfect
  • valt of keert niet meteen om
  • stoere type

Hanne 09-10-2017

stofzuiger silence pro

ik vind zeer ontevreden over dit product. de motor is dan wellicht stiller dan normaal maar het kabaal wat de stofzuiger maakt om hem vooruit te krijgen, slechte kwaliteit rollertjes, en zuigkracht is zeer matig. Nooit meer!! Veel te duur voor wat ie biedt

Minpunten

• slechte wendbaarheid
  • zuigkracht
  • prijs

Daniel 08-10-2017

Stofzuigen met de Bosch BGS5S66E is in stilte genieten!

Het A-scores en het lage verbruik heeft mij doen besluiten om voor deze stofzuiger te kiezen! Hij is heel wendbaar en heeft een zeer lang snoer. Bovendien reinigt de stofzuiger zichzelf, dus geen gedoe met filters en is hij ontzettend stil als hij aan de slag gaat! Perfecte keuze!

Pluspunten

• zeer stil
  • A-score in verbruik, zuigkracht en uitstoot