Bosch BGS5S66E - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 61 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jolanda 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

erg stil, vrij zwaar.

hij is zeer geluidsvriendelijk, maar ik vind hem wel wat zwaar om de trap mee op te nemen. Dat is het enige minpunt.

HM 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stille motor, die in geluidsvolume wordt overstemd door resonerende behuizing.

Prima apparaat dat prima zuigt en functioneert.
De motor van de BGS5S66E is erg stil, maar het geluid wordt overstemd door resonantie van/door de behuizing. Dit schijnt "normaal" te zijn volgens de verkoper. Twee apparaten getest en beiden hadden dit "probleem".

Robin 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en geweldig zuigen.

Een stofzuiger die erg stil is, dat maakt hij zeker waard. lekker lang snoer 12 Meter. Toch lekker energie zuinig wat weer scheelt aan stroom.
Filters zijn makkelijk schoon te maken onder de kraan. Genoeg hulpstukken voor harde en zachte vloeren. Echte fijne laminaat borstel erbij.

droes 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuiger

Heel tevreden met onze nieuwe stofzuiger. Zeer stil, lange slang, dus ook geschikt voor lange mensen, rolt fijn over de vloer. Het kleine opzetborsteltje haalt goed de hondenharen van onze bank. Perfect!

Saskia 20-04-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille stofzuiger

Zeer stille stofzuiger en geen zakken meer nodig. Even wennen maar stofzuigt prima op harde ondergrond. Opvang vuil reservoir makkelijk en eenvoudig te legen en schoon te maken.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Prima zuigkracht

Minpunten

• Iets zwaarder in gewicht

R. Broerse 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

prima aankoop

Net in huis maar wat een heerlijk apparaat. soepel door de kamer rijdend, lang snoer en inderdaad stil en wat een zuigkracht. En we zijn blij dat we van de stofzak af zijn. We stofzuigen nu voor ons plezier.

Pluspunten

• zuigkracht
  • weinig lawaai
  • aantrekkelijke geld terug actie

ruth 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

hele goeie stofzuiger, en voordelig

zuigt echt heel fijn en is erg makkelijk in gebruik, zuigt erg goed. Het zware kleed in de woonkamer is nog nooit zo schoon geweest! Ben erg blij met deze aankoop. Voor deze prijs is ie echt een aanrader (300-50 =250 euro!)

Pluspunten

• zuigkracht
  • flexibel
  • zonder zak

Minpunten

• uiterlijk

Frank 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stille en toch zeer krachtige stofzuiger

Vandaag aangeshaft en natuurlijk direct geprobeerd. Wat was ik verrast over de prestaties. Ook de wat zwaardere dingen zo als brokken van de hond zuigt hij probleemloos op. Ook goed voor de kleine dingjes en pakt het echt geweldig op.

Pluspunten

• Krachtig toch zuinig

Minpunten

• Redelijk zware stofzuiger

Sylvia 06-04-2017 Product paar weken in bezit

wendbaar, stil, gebruiksvriendelijk

Door de vier zwenk wieltjes is het een zeer stabiel apparaat, eenvoudig te legen en inderdaad zeer zacht in het geluid.

Pluspunten

• zacht in gebruik (geluid)
  • wendbaar
  • zelfreinigend

A. Krikken 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

Een geweldige stofzuiger.

De stofzuiger is werkelijk heerlijk stil vergeleken met de Dyson die we hadden. Bovendien zuigt de stofzuiger van Bosch beter dan de Dyson. Dit had ik niet verwacht. Des te beter. Beter zuigen en stiller. ( wij hebben wel 2 dysons gehad.) ( de laatste ging binnen 6 jr stuk - zomaar ) (Ik hoop langer plezier te mogen hebben van de nieuwe Bosch BGS 5 S 66E.)

Pluspunten

• Stil + zuigt op het tapijt beter dan de Dyson.
  • Zuigbuis is ook langer - heerlijk.
  • Rolt op 4 wielen
  • Lange electra snoer
  • Mooi om te zien en makkelijk op te bergen.

Minpunten

• Tijd zal leren hoe de filters het blijven doen.
  • Tijd zal leren hoe de zuigkracht het blijft doen.

Marije 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en goed handbaar

Deze stofzuiger is heel stil , de poezen zijn er niet meer bang voor. Verder is hij heel handbaar en daardoor makkelijk in gebruik.

Rodriquez van Avezaath 29-03-2017 Product paar dagen in bezit

Zoooooooo stil!!!

15 jaar lang een topmerk zakloze stofzuiger gehad maar werden gek van het gegier. Wat een herrie! Normaal praten was al lang niet meer mogelijk. Hij zoog nog goed maar zijn toch op zoek gegaan naar een stille zakloze stofzuiger. En die hebben we gevonden! Wat een verschil! Met deze stofzuiger kan je tijdens het zuigen gewoon een telefoongesprek voeren, de bel horen, de tv op hetzelfde volume houden en de kat kan blijven doorslapen! Ohja, last-but-not-least; Hij zuigt ook nog prima!!! Nu met de € 50,- cashback actie van Bosch een meer dan uitstekende keus!

Pluspunten

• SUPERSTIL!
  • Gorde zuigkracht
  • Energie zuinig (A label)
  • 4 zwenkwielen
  • Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Minpunten

• UUhhh,...er zit een snoer aan?
  • Geen allergie filter

Fam . Huizinga 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Naar Mediamarkt geweest om een stofzuiger.

Bij de mediamarkt de aanbiedingen bekeken zoals een paar concurerende merken . Maar de afdelingsmedewerkster wees ons op de stofzakloze BOSCH . Deze nader bekeken ,en de reviews gelezen . Het beloofde veel goeds , en dus tot aankopen overgegaan . Wij zijn na thuiskomst overgegaan met uitproberen van de zuiger , en moe(s)ten elkander melden dat het geen loze beloften waren. Zie hier een zeer tevreden Bosch gebruiker.

Pluspunten

• Stil ,prima zuigkracht
  • Goede hulpstukken meegeleverd

Ben 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen in een handomdraai

Stofzuigen gaat heel gemakkelijk. Zuigkracht is hoog en met groot bereik door heel de kamer van 12 meter lang. Is echt heel stil wat ideaal is met kinderen in huis die slapen. Echt een aanrader.

• Rijdt soepel
  • Bereik
  • Zuigkracht

Minpunten

• Kleur

Afgestoft 08-01-2017

Zwaar en log

Heb mij deze stofzuiger helaas laten "aansmeren" in de winkel, want wilde eerst geen zakloze stofzuiger. Leegmaken is een bijzonder smerig karweitje, want je staat in een stofwolk, hij is groot, zwaar en lomp, slecht voor mijn rug. De slang is dik en erg stug, door de kleine wieltjes blijft hij voortdurend achter zijn eigen snoer hangen en de zuigkracht wordt erg snel minder naarmate de bak vol raakt (moet er wel bij zeggen dat wij een langharige hond hebben, door de haren raakt de bak snel volgepropt/ verstopt, dus met huisdieren vind ik het geen goede optie, ook al werd in de winkel gezegd dat hij daar juist speciaal voor was bedoeld).
Het geluid daarentegen is wel erg zacht, heel fijn- maaaaarrrr.... als je een steentje, hard stukje plastic o.i.d. opzuigt dan blijft dit al ratelend in de bak ronddraaien en veroorzaakt dan herrie- weg stilte! Maar zolang dit niet gebeurd is hij echt aangenaam stil in vergelijking met andere apparaten.
Snoer is prettig lang, dus geen stopcontact meer wisselen, ik kan de hele kamer (50m2) in een keer doen en de gang erbij. Helaas is het mechanisme om op te rollen al aan het kapotgaan, hij windt niet meer vlot op en het laatste stukje moet ik induwen.
Persoonlijk vind ik de zuigkracht beslist matig, in tegenstelling tot andere lovende reviews. Maar ik was dan ook altijd een (Miele) stofzuiger met stofzak gewend, die zijn gewoon goed. Al met al is het voor mij een miskoop geweest, maar misschien heb ik wel een zogenaamd Maandagmodel.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

GJB 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Plezierig stofzuigen

Ik had een voorloper van deze machine. Er moet er nu eentje bij voor de bovenverdiepingen. De keuze was gauw gemaakt. Een krachtige stofzuiger die weinig lawaai maakt. Zakloos is door Bosch dusdanig gerealiseerd dat je nooit meer met een zak wilt werken. Ik vind hem zijn geld waard!

Pluspunten

• Relatief stil
  • Eenvoudig te legen
  • Meerdere stofzuigerbekken

Minpunten

• Het snoer is "slechts" 8 meter lang

meta 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

superstil

Wat een stille stofzuiger! Pas een paar dagen in ons bezit maar al veel gebruikt.
Zuigkracht is ook erg goed, we zijn een stuk sneller klaar met stofzuigen nu.
Het enige nadeel is de stekker, deze rolt niet zo gemakkelijk naar binnen...

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• inrollen snoer

Saskia 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Ik heb voor dit artikel gekozen omdat hij nagenoeg geruisloos is, een grote zuigkracht heeft en een lange stang, dus bij uitstek ook geschikt is voor lange mensen. De instelbaarheid van de zuigkracht vind ik superhandig en af te stemmen op verschillende vloersoorten.

D Denneman 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BGS5S66E

Het produkt valt wat tegen, hij maakt wel minder geluid, maar de zuigkracht vindt ik minder, de borstel heb ik moeten vervangen, de 2 borstels die erbij zaten werkten niet goed, nog op het kleed als op het parket

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• zuigkracht
  • borstel
  • snoer mag langer

De reus 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heel weinig geluid

Prima stofzuiger. De kleden waren in mum van tijd schoon. Ook de houten vloer en vloertegels waren weer snel stofvrij.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bijna geluidloos

Minpunten

• Groot apparaat