Philips Performer Active FC8578/09 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8578/09 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Corine 21-02-2023

Ik heb echt spijt van deze stofzuiger,hij maakt te veel geluid,de slang is heel stug,waardoor hij niet lekker flexibel meegaat ben constant aan het worstelen met de stofzuiger,deze wil ik nooit meer.
Wel is de zuigkracht oké en de accessoires en stofzuigvoet is ook oké maar dat zijn voor mij ook de enige pluspunten helaas.

Minpunten

• Stugge slang
  • Erg veel geluid bij stofzuigen

Rob 16-12-2019

Werkt goed

De diverse zuigmonden werken erg prettig .De stofzuiger heeft voldoende zuigkracht en is toch redelijk stil.

jack 31-08-2016

prima stofzuiger

Éen uitstekend produkt met prima zuigkracht.
het is een stofzuiger die ik iedereen kan aanbevelen.
Maakt weinig geluid en is zeer handzaam.

Pluspunten

• geluidsarm
  • reserve-onderdelen

Symbelmyrne 23-05-2016

Op basis van de beoordelingen op deze site tot aanschaf over gegaan. Maar ik begrijp er niks van. De stofzuiger is niet soepel wendbaar, de achterste wielen zijn niet zwenkbaar, dus kunnen niet zijwaards. Door de beperkte snoerlengte (6M) heb je maar heel weinig actieradius. Bovendien draait de slang niet lekker in het apparaat en is de slang zeer stug, DRAMA!! Verder heb ik hem gekocht voor en parket vloer, en nou heeft de bijbehorende parketborstel ook geen haakje om de stang na het stofzuigen aan de stofzuiger te haken, dus dat is ook nogal onhandig en staat zeer slordig.
Voor mij een MISKOOP.
Ja hij is licht, en het extra borsteltje op de stang is prima.