Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw op Kieskeurig.nl.

7,9

Bergen 06-06-2021

Handig

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Kan niet onder meubels komen. Stofreservoir sluit niet goed af
Fijnstof zou bij de motor kunnen komen.

Malwa 02-05-2021

Zou beter kunnen

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Baterij snel leeg , zuigkracht goed maar allen bij extra functienaam snel kapot, filter moet constant shongemakt worden, onderdelen gaan loos...

Anoniem 24-08-2019

Dweilen stofzuigen en ook nog een kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Omdat ik sinds kort een hond heb die nogal verhaart en met modderpoten binnenkomt ben ik gaan zoeken naar een oplossing om niet elke te hoeven stofzuigen en dweilen! Veel onderzoek gedaan en uiteindelijk bedliten om de Philips Power Pro Aqua te kopen! Ik ben er superblij mee! Hij is snoerloos wat al erg fijn is; je kunt er ver mee onder de kasten en banken komen want hij is vrij laag en als je een hoekje of plint heb pak je even de kruimelzuiger eraf om te zuigen. Het dweilstuk met dweil ( die met klittenband bevestigd zit aan het dweilstuk) eronder klikken gaat heel makkelijk; bezet de stofzuiger erop en klik hij zit! Soms zou er wat meer water in de dweil mogen komen bij bv een hardnekkige vlek, maar dit lis ik op door oo de vlek wat water te spuiten! Kortom: geweldig apparaat!

Ko48 03-04-2019

Fijn stukje gereedschap voor in huis

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Gemakkelijk in gebruik, ook goed geschikt voor dweilen op laminaat en parketvloeren.
Als je hem echt moet optillen is hij wel wat aan de zware kant.
Het ophang/laadsysteem is een beetje knullig ontworpen. Accuduur ruim voldoende.

Robin1980 19-03-2019

jammer

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een aantal maanden en hij valt mij tegen. Vergeleken bij mijn normale / oude stofzuiger valt de zuigkracht in het niet. Ik heb een kleine verbouwing gehad en het stof dat daar bij vrij kwam, denk aan gaatje boren in gips muur, zoog deze moeilijk op.

Als iemand met modder schoenen door het huis heeft gelopen zuigt hij het niet goed op. Jammer want ik had hoge verwachtingen van dit apparaat.

HanWortel 04-11-2018

Slecht batterij

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Fijn product, maar nu naar nog geen twee jaar gebruik is de batterij bijna dood. Vermoedelijk is de batterij ook niet te vervangen

Willeke 14-06-2018

Geen zuigkracht, maakt veel lawaai, batterij snel leeg

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Ik zou dit product niet meer kopen, er was me beloofd dat ik een uur kon stofzuigen, dit is misschien het geval indien je dit op de normale stand doet maar dan is er geen zuigkracht, dan maar op max maar dit maakt een hels lawaai ,(wat nog licht omschreven is) en na een kwartier valt de batterij uit. Onder mijn salontafel geraak ik niet omdat de kruimeldief in de weg zit. De ronder filter moet ook iedere keer uitgewassen worden (anders geen zuigkracht ipv de weinige zuigkracht die hij nu heeft) wat meer dan een dag duurt vooraleer hij droog is dus kan ik hem dan de volgende dag niet gebruiken. Heel erg jammer, wou een steelstofzuiger maar gebruikt nu terug mijn oude sledestofzuiger die heel wat meer kracht heeft.
Ik schrijf nooit een review maar dit wou ik jullie toch laten weten.

sylvinee 24-01-2018

Snel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Een handig apparaat om even snel te pakken, mede doordat het apparaat draadloos in gebruik is. De stofzuiger heeft 2 standen, normaal en max. De zuigkracht in de normale stand vind ik onvoldoende, Het apparaat maakt in de max stand wel aardig wat lawaai, maar zuigt dan wel beter.
In de gewone stofzuigerstand blijven de grotere broodkruimels ea liggen, deze zuigt hij niet op, maar de handzuiger zuigt deze wel op. Het omschakelen tussen gewone stofzuiger en de handzuiger gaat soepel en snel.
De handzuiger heeft enkel aan knop met max-stand, maar wanneer je deze eraf haalt in de zachte zuigstand, zuigt ie zachter en dus met minder volume. Handzuiger ideaal om bv de trap te stofzuigen.
Het is makkelijk switchen tussen gewoon stofzuigen, gebruik maken van de handzuiger en het dweilen.
Het apparaat dweilt wel een beetje zwaar en komt niet in de hoekjes, Maar voor het snelle werk is het een super apparaat. Het dweilt redelijk droog waardoor het snel en streeploos weer opdroogt. Omdat je tegelijk de stofzuiger kan gebruiken, blijft de dweil relatief schoon.
Minpuntje is dat wanneer je onder bijvoorbeeld een tafel/kast ea wilt dweilen, in een bepaalde hoek, de dweil losgaat van de stofzuiger.
Al met al een fijn apparaat om even snel te pakken, maar niet geschikt voor een grondige schoonmaak,

Pluspunten

• Draadloos
  • snel en makkelijk in gebruik
  • gebruikersmogelijkheden
  • snelle oplaadtijd
  • lange accuduur

Minpunten

• dweilt zwaar
  • komt niet goed in de hoekjes
  • maakt veel lawaai
  • zuigkracht
  • dweilen zonder stogzuigen niet gewenste resultaat

Sylvinee 24-01-2018

handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijn apparaat om even snel mee schoon te maken. Heeft 2 (zuig)standen (normaal en max), waarvan ik eigenlijk alleen de max-stand gebruik. In deze stand maakt het apparaat wel aardig wat geluid.
Het heeft genoeg zuigkracht voor het lichte werk, grotere broodkruimels e.a blijven liggen, maar deze zuigt de handzuiger wel weer op. Handzuiger heeft enkel aan knop met max-stand, maar wanneer je deze eraf haalt in de zachte zuigstand, zuigt ie zachter en dus met minder volume.
Het apparaat dweilt wel een beetje zwaar, maar het resultaat mag er zijn. Het dweilt redelijk droog waardoor het snel en streeploos weer opdroogt. Omdat je tegelijk de stofzuiger kan gebruiken, blijft de dweil relatief stofvrij.

MBeems 24-01-2018

handig en snel in gebruik

SilAce 23-01-2018

Ideaal voor de 'luie' schoonmakers onder ons ;-)

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

De zuigkracht laat iets te wensen over. Ik moest deze altijd op de hoogste stand zetten om ons laminaat en de kleden te stofzuigen.
Het hele apparaat was wel zwaar om te tillen, maar is verder zéér wendbaar en het gemak van alles bij de hand hebben is toch wel erg bijzonder. Is gemakkelijk weg te zetten in de kast, omdat het apparaat zelf rechtop blijft staan.
Legen is simpel en snel gedaan.

Pluspunten

• 3 in 1
  • Zeer wendbaar
  • Handzaam te bedienen
  • Staat zelf rechtop

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Zuigkracht net aan genoeg
  • Dikke steel komt niet onder alle kastjes

SilAce 16-01-2018

Prima apparaat voor de luie schoonmakers onder ons ;-)

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als hoogzwangere erg handzaam in het gebruik, en de geïntegreerde kruimeldief was daarbij onmisbaar voor het stofzuigen van de trappen in huis.
Legen is simpel en snel gedaan.

Mh1977 11-01-2018

Handzaam apparaat om je huis snel weer toonbaar te maken

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige combinatie van stofzuiger en dweil om kleine oppervlakken te zuiveren. Handig om er snel even bij te pakken. Je moet wel zorgen dat hij steeds opgeladen is.
Erg wendbaar, waardoor licht in gebruik. Daardoor erg geschikt voor mensen met fysieke klachten. Je belast je rug niet doordat je rechtop kunt blijven staan..
Ik gebruik vooral de stofzuiger. Het dweilsysteem is handig om even snel een vlek of bijvoorbeeld voetstappen weg te poetsen. Het waterreservoir is klein, waardoor niet handig voor dweilen van grote oppervlakken. Wel handig gebleken wanneer er glazen met vloeistof kapot vallen. Je kunt dan in 1 keer zowel de glassplinters als het vocht opruimen.
Kortom een handig apparaat, maar een stofzuiger en dweil voor het grote werk erbij is wel nodig. Wel een veel beter alternatief voor de kruimeldief die ik had

S. Idema 10-01-2018

Ideaal voor gezinnen

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Wij hebben een gezin met 3 jonge kinderen. Toen we de stofzuiger kregen was ik wat sceptisch. Ik vond hem erg licht qua gewicht en had het vooroordeel dat er niet voldoende zuigkracht zou zijn.
Ik bleek het helemaal mis te hebben. De zuigkracht is heel goed en het product maakt helemaal niet veel lawaai. Naar binnen gelopen zand e.d. is meteen weg. Voor de wat 'zwaardere' klussen (bv deurmat) gebruikte ik de max stand, welke met 1 druk op de knop (zonder te bukken!) aan en uit te zetten is. Het feit dat deze stofzuiger draadloos is vond ik ook ideaal. Geen gedoe meer met het zoeken naar stopcontacten en getrek aan snoeren.
De dweilstand is ook erg handig. Het leek me veel gedoe, maar dat is helemaal niet zo. Erg handig en geen gezeul meer met emmers.
De kruimeldief is met 1 klik los te krijgen en handig voor kleine ongelukjes (en die heb je met 3 kinderen nog wel eens), even snel de bank, even snel over tafel waar net met glitters is gespeeld enzovoort.
De accuduur is ook langer dan verwacht. In twee weken tijd hoefde ik hem slechts 2x op te laden, terwijl hij dagelijks gebruikt is. Erg handig dus!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Ideaal voor gezinnen
  • Niet hoeven bukken
  • Losse kruimeldief
  • Alles in 1

Minpunten

• Kan niet goed onder lage bank of kast

Sidema 10-01-2018

Ideaal voor gezinnen

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn een gezin met 3 jonge kinderen. Toen ik deze stofzuiger/dweil uitpakte was ik wat sceptisch. Snoerloos leek me wel handig, maar ik was wel erg benieuwd hoe lang de accu mee zou gaan. Ook vond ik het apparaat erg licht qua gewicht. Mijn vooroordeel zei dat de zuigkracht dan vast niet goed was. Mijn gevoel zei dat dit product handig zou zijn voor tussendoor, maar niet voor het echte schoonmaakwerk.
Al snel bleek het tegendeel waar! Hoewel de stofzuiger op de laagste stand weinig geluid maakt, vond ik de zuigkracht erg goed! Zand wat naar binnen was gelopen was bijvoorbeeld zo weg. Als ik ergens wat meer vuil had liggen had je met 1 druk op de knop (zonder te bukken!) meteen meer zuigkracht. Handig voor bijvoorbeeld deurmatten.
Ik vond het ook ideaal dat je de kruimeldief er met 1 klik af kon halen voor even wat kruimels, even snel over de bank enzovoort. Wij hebben een dienblad op onze salontafel en eerder zat ik met doekjes altijd in de hoekjes te frummelen, nu was het met de kruimeldief meteen weg.
De dweilstand is erg makkelijk. Ik was bang voor gedoe, maar ook hier bleek het tegendeel waar!
Tot slot ging de accu veel langer mee dan verwacht. Ik heb hem in 2 weken tijd geloof ik 2x op moeten laden, terwijl hij dagelijks gebruikt is.

Al met al vond ik het gebruiksgemak het prettigst. Je pakt echt 'even de stofzuiger', zonder dat je hoeft te bukken, aan snoeren hoeft te trekken, rekening moet houden met stopcontacten enzovoort.
Ik raad dit product zeker aan!

Tevall 08-01-2018

ideaal systeem

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Wat een fris huis hebben we sinds kort!

Stofzuigen, dweilen, allemaal geen probleem meer. Dankzij deze snoerloze stofzuiger. Ik neem hem zo mee naar boven en kan gelijk aan de slag. Dweilsysteem vullen, eraan vastklikken en dweilen maar.
Ik mis wel wat zuigkracht, maar de max-knop lost dit probleem bijna volledig op.

De stofzuiger is erg wendbaar en doordat deze snoerloos is, pakken we de stofzuiger veel sneller om even wat op te zuigen dan de gewone zware lobbes die we altijd hadden. De kruimeldief klik je er met gemak vanaf en daarmee doen we de trap af (ipv moeilijk staan doen met een grote stofzuiger in je hand). Ook de konijnenren doen we met de kruimeldief.

De borstelkop gaat moeiteloos over het laminaat, speelkleed en matje voor de kattenbak. Zuigt het grit zeer goed en er blijft zelden een gritje achter.

Dweilen werkt alleen echt goed als je alleen vooruit dweilt, bij het terugtrekken trek ik ook strepen in het gedweilde oppervlak (wieltjes van de borstelkop veroorzaken dit). maar ik denk dat dit even een pak is die je moet hebben.

Kortom, zeer tevreden en mijn oude stofzuiger is niet meer aan geweest sinds we deze hebben :)

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk schoonmaken
  • niet zwaar

Minpunten

• korte accuduur
  • lange oplaadtijd

Esther43 08-01-2018

ideaal systeem

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal systeem. Stijlvol design, makkelijk hanteerbaar, niet te zwaar, wendbaar en uiterst veelzijdig.

De stofzuiger zelf werkt prima. Moeiteloos over verschillende oppervlaktes, zuigt kattengrit goed op en zelden dat er iets blijft liggen. Wel mis ik enige zuigkracht, maar de max-knop verhelpt dit probleem grotendeels.
Onder de kasten kom ik wat lastiger, vanwege de beschermkap bij het scharnierpunt en doordat de kruimelzuiger wat groot is en deze niet onder de kast komt.

Het dweilen is zo makkelijk en ideaal. Ons huis is schoon en fris en dit alles door 1 apparaat. Ik gebruik het veel sneller en dweilen met 3 kinderen, hond, kat en konijn is wel zo fijn om dit met regelmaat te doen.
Wel stofzuig ik eerst en doe daarna nog een rondje incl. dweil. Dit omdat ons huis snel vervuilt en ik door de zuigkracht (en ik niet in super strakke recht lijnen loop) te vaak iets onder de dweil heb liggen, omdat ik dan net niet recht genoeg loop.

De kruimeldief klik je er met gemak af. Even de konijnenren doen, even snel de trap doen en alles is weer fis.

Na dit alles is het schoonmaken van de stofzuiger aan de beurt. Zo gepiept. Kapje van de kruimelzuiger eraf en legen maar. Filter eruit, schoonspoelen en laten drogen. Borstel even eruit klikken, haren (altijd fijn met hond, en 2 dochters) eraf knippen dankzij het speciale randje en de borstel is weer schoon.

Minder spullen nodig in huis, meer ruimte in de kast. Schoner huis en mijn rug wordt minder belast.

Enige echt nadeel vind ik het hulpstuk voor de kruimelzuiger die je aan de steel kunt vastklikken (als je deze niet gebruikt). Deze valt er bij ons continue af. Zit niet echt goed vastgeklikt en ligt dus steeds ergens in de kast rond te slingeren.

Verder vind ik het jammer dat ik de boven en benedenverdieping kan doen en daarna moet opladen. Dit opladen duurt best lang, 5-6u. Alleen benedenverdieping kan ik 2 dagen doen.

Kortom, een tevreden gebruiker met een schoner huis.

sannhannepanne 07-01-2018

handig in gebruik

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

handig apparaat door zijn 3 in 1 functie. dweilen en stofzuigen tegelijk. en een afneembare kruimelzuiger. het apparaat werkt goed op harde ondergronden. zonder dweil is de stofzuiger licht van gewicht en kun je het apparaat met 1 hand bedienen. Bij installeren van de dweil gaat het apparaat iets zwaarder. het apparaat maakt weinig lawaai. er zit een extra stand op voor meer zuigkracht. aantal minpuntjes: de dweil iets breder is dan de stofzuiger waardoor je een stuk dweilt waar nog niet gezogen is. opvang reservoir verstopt relatief snel ten gevolge van dieren haren. ook laat hij wat zwaardere korrels (kastengrit en kattenbrokjes) liggen. hij kan deze korrels niet goed opzuigen. ook met de kruimelzuiger lukt het niet om de kruimels goed op te zuigen

Pluspunten

• handig in gebruik
  • 3 functies in 1

Minpunten

• dweil is breder dan de stofzuiger
  • reservoir verstopt snel door haren

Jessje90 07-01-2018

Makkelijk handzaam 3 in 1 systeem

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

De stofzuiger is handig in gebruik doordat deze draadloos is.
Vaak moest ik van stopcontact wisselen omdat je dan net niet overal bij kon.
Voor de kleinere hoeken, trappen en banken is het ideaal dat je de kruimeldief er snel af kunt klikken.
Voorheen vond ik het verschrikkelijk om te dweilen, nu vul je het waterreservoire, klik je deze op de stofzuiger en kunt heel makkelijk overal dweilen zonder dat alles kletsnat wordt.

Pluspunten

• Alles in 1
  • Draadloos
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Niet verder kunnen als accu leeg is

Tinus75 07-01-2018

Prima krachtige stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Philips PowerPro Aqua FC6404 blauw

Wij hebben de stofzuiger nu een paar weken in gebruik en het bevalt ons prima. Het is een fijne en handzame stofzuiger die zeer makkelijk in gebruik is. Vooral de uitneembare kruimeldief is erg fijn. De stofzuiger is krachtig genoeg om hondenharen en zand op te zuigen. In de max-stand maakt de stofzuiger wel veel herrie. De dweilfunctie is prima voor kleine "ongelukjes", maar is niet geschikt om je hele huis mee te dweilen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Gebruiksvriendelijk
  • Krachtige motor

Minpunten

• Herrie in de max-stand