Bosch BGS5222R - Reviews

Energielabel
A

VLBB 24-11-2016

Stil, wendbaar. Prima stofzuiger

Stofzuiger nu ruim een week in huis. In eerste instantie moesten we even wennen aan het gevaarte. Hij is behoorlijk aan de maat namelijk. Na gebruik zijn we verkocht. Prima wendbaar, stil en zuigt goed. Ook m.b.t. dierenharen werk hij perfect. Opzetborstels zijn eenvoudig om t wisselen. Stofzuiger is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht

Minpunten

• vrij groot
J. Meijer 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stil en super lang koord

De Bosch Relaxx's ProSilence is een robuuste maar stille zaklopen stofzuiger met een goed stof filter. Hij is erg gemakkelijk in gebruik door de 4 zwenkwieltjes. Hij is dus gemakkelijk opzij te schuiven. De steel is extra lang zodat je goed rechtop kan blijven staan. Het 11 meter lange snoer geeft je een enorme actie radius zonder snel van stopcontact te hoeven wisselen. De zuigkracht is traploos in te stellen. Alles bij elkaar een geweldige stofzuiger.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Erg stil
  • Zijwaarts te verplaatsen door de 4 zwenkwieltjes
  • Grote opvang bak
  • Zakloos

Minpunten

• Beetje zwaar

Monique 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille, krachtige luxe

Fijne krachtige stofzuiger, makkelijk wendbaar en stil. Bovendien een charmante verschijning. Net nieuw dus geen oordeel over duurzaamheid mogelijk

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar

EricaBaal 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne stofzuiger

Stofzuiger maakt erg weinig geluid voor een stofzuiger wat even wennen is want blijkbaar meet je de prestaties van een stofzuiger toch een beetje af aan het lawaai.
Uitnemen stofreservoir makkelijk, reinigen filter ook erg makkelijk.
Het lange snoer is ideaal, en ook de buis is lang dus niet bukken onder het stofzuigen.
Apparaat is wel zwaar, dat is even wennen maar rijdt daardoor wel stabiel achter je aan ( ook mede door de vier zwenkwielen eronder)

Pluspunten

• gemak
  • lang snoer
  • lange buis
  • volgt goed
  • makkelijk leegmaken

Minpunten

• gewicht
  • prijs

Hoekie 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille stofzuiger met grote afvalbak

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat hij zeer stil is en een lange snoer heeft. En omdat bosch
een goed merk is ik heb meerdere artikelen van het merk bosch en ben zeer tevreden een dikke 9 voor de stofzuiger

Minpunten

• Een beetje zwaar

tevrede consument 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden consument

2 dagen eerder een stofzuiger gekocht de BGS6PRO4, die bevalt zo goed, dat ik er nog een voor boven heb gekocht. Een iets lichtere qua motor de BGS5222R, maar deze zuigt ook nog de mat van de vloer. Ik ben blij dat ik voor Bosch heb gekozen zeer goede kwaliteit en niet zo duur. En ook nog geluidsarm.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • weinig geluid
  • lange snoer

Simone 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn maar ook wat kleine minnetjes

Ik vind het een fijne stofzuiger: voordelen: lang snoer, weinig lawaai, solide
nadelen: ik vind de stang met voet nog best wel zwaar vergeleken met mijn oude stofzuiger, daar moet ik even aan wennen. De voet voor harde vloeren (die ik heb) is wel een stuk lichter, maar om mijn hoogpolige tapijt te zuigen moet ik die weer wisselen, dat vind ik minder handig. Snoer rolt niet in door een druk op de knop, maar door een kort rukje te geven. Daar moet ik nog even aan wennen, maar werkt wel prima.

Pluspunten

• lang snoer
  • weinig lawaai

Minpunten

• vrij zware stang/voet

Hans 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil, handig in gebruik

Zoekend naar een stille stofzuiger, kwamen we bij deze van Bosch uit. En hij bevalt prima, zowel qua volume als qua gebruikersgemak. De stofzuiger volgt je dankzij de vier zwenkwielen, opruimen is makkelijk dankzij de telescoop-stang, hulpstukken altijd bij de hand, legen van het reservoir is ook zo gepiept.

• Wendbaar
  • Eenvoudig in gebruik
  • Zuinig

Minpunten

• Tikje zwaar

VLBB 02-11-2016

Stil, wendbaar. Prima stofzuiger

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht

Minpunten

• vrij groot
vds 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Weinig geluid

Goede zuigkracht en lekker stil. In sommige reviews gelezen over een 'korte, stugge zuigslang', maar daar hebben wij geen last van.

Pluspunten

• stil
  • zuigkracht