Philips by Versuni Performer Active FC8577/09 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Versuni Performer Active FC8577/09 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Carol 05-01-2024

Een olifant is minder log dan de FC8577/09 Philipsstofzuiger

Philips moet zich DIEP schamen om zo een waardeloos product op de markt te brengen, ja hoor zuigen doet ie wel, maar dáár is álles mee gezegd. Philips wil zijn naam niet hoog houden, maar goed, dat hebben ze al bewezen met hun slaapapneu-apparaten. De stofzuiger rolt niet lekker mee, slang bij de behuizing draait niet mee, bij het willen wegzetten: Het bovenste gedeelte van de stang is langer dan het onderste gedeelte (na de "bocht") waardoor het steeds naar voren valt. Ik ben zó klaar met dit log ding dat hij binnenkort bij de gratis-categorie van Marketplace staat met de waarschuwing: "ik hoop dat u een sterk hart hebt als u deze stofzuiger wilt gaan gebruiken". Philips test eerst een producten voor je het op de markt brengt!!!
BAH, wat een aanfluiting!

Pluspunten

• zuigt

Minpunten

• log
  • slang draait niet
  • stang valt constant

r******************@h********** 05-10-2022

Ten eerste snap ik niet dat er ook maar iemand is die deze stofzuiger goed vind ,ja oke in zuigen, maar voor de rest verschrikkelijk en dat voor Philips.
1=maakt een verschrikkelijke herrie
2=draaid niet goed mee
3=stang blijft als je het naar binnen heb gezet regelmatig vast zitten zodat je flink aan moet trekken om weer naar beneden te zetten
Al met al mensen denk goed na eer je deze stofzuiger gaat kopen.

Pluspunten

• Zuig goed

Minpunten

• Heel veel lawaai

Leo 07-10-2020

goede zuigkracht en lange steel die erg fijn is.

de prijs en gratis 2 pakken zakken bij deze philips stofzuiger,deden mij tot deze koop overgaan en beslist geen spijt van.

Pluspunten

• lange steel
  • lekker licht
  • erg leuk uitgevoerd

Minpunten

• draaidop slang mag flexibeler

ANGÈLE 27-03-2019

ALS IK DIT GEWETEN HAD HAD IK LEKKER IN DE WINKEL LATEN STAAN, IK HEB ME LATEN LEIDEN DOOR DE 1500 WATT, MAAR DAT ALLES, LETTERLIJK ALLES ERAF PLEURT, ZOALS DE WIELTJES VAN DE VOET EN HET SCHUIFJE OP DE STANG...DAT HEBBEN ZE ER NIET BIJ VERTELD! IK KAN MAAR 1 DING ZEGGEN...MISKOOP! MENSEN, NIET DOEN!

Minpunten

• ALLES PLEURT ERAF WAT ERAAN HOORT TE ZITTEN

Sander van Dijk 08-03-2018

Erg Slim

Prima stofzuiger. Maar wat super slim van de jongens van de Mediamarkt om een model te laten maken voor je eigen winkel! Als je zoekt op de product naam en cijfers vind je maar een winkel en heb je dus niks aan prijs vergelijk of laagste prijs garantie. Want er is geen een winkel die dit type verkoopt. Nog maakt top, jongens van Mediamarkt zo houdt je de aandeelhouders tevreden. Een stofzuiger voor 15 euro laten produceren en verschepen en ons hier 150 eurootjes laten aftikken! Dankjulliewel en ik hoop dat de stofzuiger 15 jaar mee gaat, al heb ik hier over mijn twijfels. Maar eerlijk is eerlijk het is een mooie machine met veel zuigkracht en een standaard hepa filter, dat vind ik dan weer erg fijn.

Pluspunten

• Standaard S-bag
  • Standaard hepa filter
  • Compleet uitgevoerd met asseccoires

Minpunten

• Type speciaal voor Mediamarkt
  • Geen prijs concurrentie

Pim 27-12-2017

Stofzuiger met veel traploos instelbaar vermogen. Presteert prima op dat vlak.
Minpunten zijn het korte netsnoer, de korte slang en het geluid.

Pluspunten

• Hoog vermogen

Minpunten

• Kort netsnoer
  • Korte slang
  • Hoog storend geluid

Jeroen 28-06-2017

Ik heb deze stofzuiger inmiddels een jaar. Na een jaar kan ik wel stellen dat het echt een onding is. De slang is met 145cm veel te kort, Als je even iets zonder de stang wil zuigen dan is dit veel te kort. Continu ben je dan aan de stofzuiger aan het trekken. De stofzuiger even snel oppakken is er niet bij aangezien er alleen aan de voorkant een handgreep zit. Ik heb al geprobeerd via een onderdelenwinkel een andere slang te krijgen maar helaas past dat niet op dit type stofzuiger. Internet biedt ook geen oplossing. Verder is de rubberen stootstrip onhandig omdat de stofzuiger daardoor overal achter blijft zitten. Het snoer is te kort. De zuigkracht? Tja... als je een 2400 watt Philips stofzuiger hebt gehad dan is dit natuurlijk een aanfluiting. 650 Watt is nou eenmaal niet veel. De stofzuiger is wel stil maar ik heb liever een stofzuiger die wat luidruchtiger is en dan ook fatsoenlijk zijn werk doet. Kortom: een afknapper! En als iemand een oplossing weet voor de te korte slang: ik hoor het graag!

Pluspunten

• uitschuifbare stang

Minpunten

• Veel te korte slang
  • Te kort snoer
  • Rubberen stootbumper is onhandig
  • geen fatsoenlijke handgreep
  • Zuigkracht is niet echt indrukwekkend

Ellen 09-06-2017

Te duur voor zijn prestaties

Ik heb deze stofzuiger nu ongeveer een half jaar terug gekocht bij de Media Markt. Ik ben zojuist aan het stofzuiger en schrijf deze review ook wel een beetje uit frustratie. Hiervoor had ik een Miele stofzuiger. Ik was op zoek naar een lichtere stofzuiger, dan de Miele. De Philips stofzuiger is zeker lichter. Alleen ben ik helaas niet tevreden. Ik heb in mijn huis alleen maar harde vloeren. Door de borstel schuift hij het stof heen en weer. Je moet wel drie keer over dezelfde plek heen wil hij alles opzuigen. En hij rolt ook niet lekker achter je aan je moet iedere keer aan die slang trekken. Als hij stuk is ga ik zeker weer voor een Miele betaal dan iets extra maar dan heb je een veel krachtigere motor en dan is hij maar wat zwaarder maar dat neem ik dan op de koop toe. (ik heb voorheen ook in de Horeca gewerkt met Nilfisk stofzuigers dit zijn ook degelijke stofzuigers) Maar deze Philips is geen aanrader. De prijs kwaliteit verhouding voor deze stofzuiger is te duur. Kan je beter of een duurdere stofzuiger kopen of een hele goedkope.

Mprinsen 12-12-2016

Prima stofzuiger

De stofzuiger heeft goede zuigkracht en is niet te zwaar. Dit is erg prettig, ook voor bijvoorbeeld het stofzuigen van de trap. Hij stofzuigt makkelijk en licht. De afgeronde hoeken van de stofzuigermond vind ik een nadeel. Daardoor heb ik het idee dat ik lastiger in hoeken kan stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht gewicht

Minpunten

• Vorm stofzuigermond

dhrsmith 12-12-2016

Wij hadden hiervoor een Philips stofzuiger en daar hebben we lang mee gedaan.
Opvallend zijn de nieuwe handige hulpstukken. Vooral de borstel sls je de stang verwijderd is heel handig voor de trap en de bank.
We hebben er ook een voor mijn moeder aangeschaft. Zij heeft longklachten en belang bij een goed werkende stofzuiger.
Daarnaast is zij fysiek niet in staat tot veel inspanning en is deze stofzuiger licht en wendbaar en niet zwaar in het gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • grote zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • werkt niet zwaar

Minpunten

• wat lawaaiig

lindaf 09-12-2016

Fijne krachtige stofzuiger

Ik vind dit model een erg fijne stofzuiger. Hij is erg licht dus hij is makkelijk op te tillen om de trap te doen of gewoon om naar boven te tillen. Hij heeft een goede zuigkracht en het fijne is ook een allegiefilter erin. Het is ook een klein model en handige stootrubbers erop zodat ie niet je meubels beschadigd. Het enige wat ik jammer vind is dat het snoer wel iets langer hand mogen zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Allegiefilter erin
  • Licht in zijn gewicht

Minpunten

• Snoer iets te kort

Pascale 08-12-2016

fijn compact wendbaar model

Ik vind dit model, fijn compact en wendbaar. Er zit een rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. Het extra hulpstuk zit vast aan de stang wat het makkelijk maakt om te switchen.
Enige minpuntje wat veel stofzuigers hebben de snoer zou iets langer mogen.

Pluspunten

• rubbere stootrand
  • compact en wendbaar
  • hulpstuk vast aan stang

Minpunten

• snoer zou wat langer mogen zijn

Sab37 08-12-2016

Zeer fijne stofzuiger!

Zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger. De zuigkracht is simpel aan te passen en hij volgt je goed. Heeft een rubberen stootrand waardoor hij langs je meubels glijd en geen beschadigingen maakt. De steel is uitschuifbaar en erg lang, nooit meer bukken tijdens het stofzuigen. Heeft een ingebouwde zachte borstel. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Lange uitschuifbare steel
  • zuigkracht simpel instelbaar

vinniep 06-12-2016

Hoera voor de zachte borstel!

Situatie: Laminaat vloeren, pvc op de trap, wat matjes hier en daar en een kleed.
Vooropgesteld; stofzuigen is niet echt mijn ding, dus als ik het doe wil ik dat het zo soepel en snel mogelijk gaat. Dat is met deze Philips stofzuiger geen probleem. De draad is voor mij goed qua lengte, ik kan met de stofzuiger de benedenverdieping en de trap doen zonder dat ik van stopcontact moet wisselen. Het wisselen van de borstel voor laminaat en kleed/mat, werkt zoals het hoort. Het lawaai vind ik redelijk zacht. Wendbaarheid is goed, lange stang dus je kan overal goed bij.
Het handigste vind ik eigenlijk de borstel die geïntegreerd zit in het handvat, vooral als je de trap wilt doen! Stang eraf en de borstel naar voren schuiven en je kan je helemaal uitleven. Top uitvinding!

De zuigkracht is zeker krachtig, je merkt het ook tijdens het stofzuigen dat hij elke keer wat kruimels of wat dan ook naar binnen zuigt. Qua gewicht; ik vind hem licht, mijn vrouw overigens vindt hem iets zwaarder als onze oude, maar dit is te verwaarlozen.
Als laatste, niet dat je er buiten mee rond gaat lopen, maar het design vind ik super mooi. Grijs, zwart met hier en daar blauwe tinten.
Kortom, wil je een mooie design stofzuiger, die krachtig is en super makkelijk in gebruik (vooral door die zachte borstel), dan zou ik deze aanraden.

Pluspunten

• Zachte borstel

Niccie76 06-12-2016

Mooi licht apparaat

Wat een verbetering ten opzichte van onze oude en loodzware stofzuiger! Heerlijk licht apparaat, goed wendbaar en zuigt alles supergoed op, ik hoef niet meer telkens de stofzuigermond op te tillen. Door de borsteltjes aan de hoeken neemt hij ook mooi bijna alle randjes mee! Minpuntje vind ik het extra opzetstuk dat op een houdertje op de stofzuigerstang zit. Dit schiet telkens eraf, of je raakt er je benen mee, met kapotte panty's tot gevolg.

Pluspunten

• licht apparaat

Minpunten

• snoer mocht wat langer

Marieke3Pta 03-12-2016

Compact en handigheidjes

Heb nu 1 week deze stofzuiger. Ik ben er eigelijk best blij mee. Hij heeft wat handigheidjes die mij wel bevallen. Zo zitten er op de hoek van de van het mondstuk borstels. Ik vind het erg handig op onze houten vloer met gleufjes. Daardoor zuigt hij ook in die gleufjes wat meer stof en zand weg. Aan de buis zit het meubelmondstuk vast. Dat vind ik zelf ook handig. Hoef je niet eerst in de stofzuiger te zoeken naar de extra mondstukken. Iets minder is de kortere kabel...maar ik gebruikte ook bij mijn vorige stofzuiger al een extra verlengsnoer.

Pluspunten

• Borstels op mondstuk
  • Meubelmondstuk zit vast aan buis

Minpunten

• Ietwat kortere kabel

dorien 02-12-2016

Fijne compacte stofzuiger

Een heerlijk en fijne compacte stofzuiger die prima in de kast past. De rubberen stootbumpers zorgen ervoor dat mijn meubels minder snel beschadigen. Het meest ideale aan deze stofzuiger vind ik dat de kleine borstel uitschuifbaar is zodra je de lange stang eraf haalt. Geen gedoe meer met erop en eraf halen van de kleine borstel en kwijtraken ervan. Een fijne stofzuiger, waarbij van mij de stang en het snoer wel langer hadden gemogen.

Pluspunten

• formaat
  • vaste kleine borstel aan de stang
  • zuigkracht
  • stootbumbper

Minpunten

• stang niet heel hoog
  • snoer niet heel lang

Ingel 01-12-2016

Goede zuigkracht

Ik merk dat deze stofzuiger beter zuigt dan mijn oude stofzuiger. Mogelijk komt dat door de borstel die erop zit, die er mooi en modern uitziet. Overigens ziet de hele stofzuiger er mooi uit! Met makkelijke grote knoppen, kind kan de was doen. Ik hoef niet de stofzuigermond op te tillen om bijvoorbeeld een kruimel op te zuigen. Minpuntje is wel dat hij niet onder mijn bank kan zuigen met de grote stofzuigermond erop, dat kon mijn oude stofzuiger wel. Daarnaast springt de borstel er een aantal keren automatisch in, zodat ik bang ben voor krassen op mijn vloer. Eerste indruk is echter goed!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Kan niet onder de bank
  • Borstel springt automatisch in het mondstuk

pgabrielnl 01-12-2016

Goede stofzuiger, degelijke kwaliteit

Geen klachten over de stofzuiger. Gekocht op basis van reviews. Alle extra onderdelen zijn prima. Het filter werkt goed en in tegenstelling tot mijn vorige stofzuiger valt deze stofzuiger niet zo vaak om als hij haaks de bocht om wilt. Zuigkracht is in orde voor deze prijs en hij is lekker stil.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• kort snoer

Aniles 30-11-2016

Handige stofzuiger met weinig geluid

Deze stofzuiger bevalt heel erg goed. De zuigkracht is in drie standen in te stellen. Stofzuiger maakt niet zoveel lawaai. De bumpers zijn ook fijn als je even snel wil stofzuigen. Veel hulpstukken zijn erbij geleverd en handig aan de stang verwerkt. Stofzuigen is zo een stuk leuker.
Tip voor Philips: maak het snoer langer! Nu moet ik toch nog wisselen van stopcontact.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Weinig geluid
  • Handig hulpstukken aan de stang

Minpunten

• Snoer van 5.8 m

rick1978 29-11-2016

zuigt goed en mooi strak design

zuigt goed maakt alleen meer lawaai als mijn oude philps stofzuiger handig ook dat de meubelzuiger aan de steel vast zit ook de stootbumper is erg handig minder vind ik dat er geen indicator op zit dat je kunt zien wanneer de stofzuigerzak vol zit

Pluspunten

• mooi design
  • meubelzuiger vast aan steel
  • stootbumper

Minpunten

• geen indicator voor volle stofzak

Suus 27-11-2016

Super zuigkracht en stil!

Super zuigkracht, de zuigmond werkt perfect. Hij is stil.
De stofzuigerzak heeft een houder, heel erg handig, veel hulpstukken.
Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stil
  • Veel hulpstukken

Nickyhhh 26-11-2016

Stofzuiger die doet wat hij moet doen

Ondanks dat de vormgeving mij heel erg tegenviel, geef ik de stofzuiger toch een hoge score. Dit heeft vooral te maken met de prestaties van de stofzuiger. De stofzuiger heeft veel zuigkracht, is wendbaar en het snoer is lang genoeg. Ook was de zak makkelijk te vervangen. Al met al een prima stofzuiger!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Snoer lang genoeg

sjoerd1971 26-11-2016

Prima stofzuiger!

Sinds een paar dagen hebben we de Performer Compact in gebruik en we zijn er erg tevreden over! Het is een mooi compact model met regelbare zuigkracht.
We hebben allemaal gladde vloeren, PVC en laminaat en daar werkt het prima op.
Erg handig dat er een borsteltje in het handvat ingebouwd zit, waarmee de bank eenvoudig schoongemaakt kan worden. Ook het ingebouwde allergiefilter is een pre!
Snoer en telecoopstang zijn lang genoeg, prima apparaat dus!

Pluspunten

• Handig borsteltje ingebouwd in de handgreep
  • Snoer en telecoopstang lang genoeg

Joosie 25-11-2016

Prettige stofzuiger

Deze stofzuiger heeft een mondstuk om meubels te stofzuigen dat aan de buis vast zit, dat erg prettig is. Zo hoef je niet achter uit de stofzuiger een mondstuk te pakken. Wel mis ik een mondstuk voor de trap. De stang en de buis zijn lang, dat is prettig omdat ik lang ben.

Pluspunten

• Lange buis en stang
  • Handzaam

Minpunten

• Geen mondstuk voor trap
  • Weinig wendzaam