Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mcgrills 28-01-2023

Très bon rapport qualité prix

Cette aspirateur fonctionne vraiment très bien et le cordon d'alimentation de 6 mètres est parfait pour moi je peux aspirer tout mon appartement sans changer de prise

Harmelen 13-01-2023

Op zich geen verkeerde stofzuiger, wel minpunten.

Goede kenmerken zijn:

Veel attributen.
Zuigkracht is niet verkeerd maar ook geen topper.
Vooral de verlichting op de vloer laat niets te wensen over voor wat betreft stof etc.
Het geluid had wel wat decibels minder mogen zijn.

Minpunten zijn:
Te weinig snoerlengte (was bekend, maar toch). Had voor mij achterafgezien zeker 3 meter meer mogen zijn.
De ingebouwde borstel (blauwe haren) in de steel is achteraf niet zo handig. Doordat de haren zeer zacht zijn raakt de buis zeer snel de vloer of het oppervlak wat men wilt afnemen. Dit gaat op den duur beschadigingen geven.
Gezien deze borstel niet van de buis afgehaald kan worden, zal men dus voor vervanging ook de steel moeten vervangen.

EMhac 27-12-2022

Veel lawaai en nu al stuk

In vergelijking met de stofzuiger van philips die we hadden, weer voor philips gekozen. Helaas dit model was geen goede keuze. Het apparaat maakt erg veel lawaai en is nu al weer retour ter reparatie omdat het snoer niet meer op wil rollen, helaas een miskoop

Spoorwegen 04-12-2022

prima stofzuiger

Prima stofzuiger met hele nuttige accessoires. Wat wel een minpunt is : Het snoer is tekort, daar zou best 1,5 meter bij mogen. Prima prijs

RS67 25-11-2022

gewoon een stofzuiger die doet wat hij moet doen

Dit is de 2e performer active en wil nooit geen andere meer.
Een meer dan prima stofzuiger, alleen de buisbevestiging kan beter.

Maya N. 11-11-2022

Doet wat hij moet doen!

Vorig jaar de fout gemaakt om een goedkope stofzuiger aan te schaffen. Goedkoop bleek duurkoop. Nu iets meer uitgegeven aan deze Philips stofzuiger en mijn enige eis was eigenlijk dat hij goed zuigt. En dat doet hij! Super krachtig zowel op de laminaat als vloerbedekking. Ben er nog steeds iedere keer als ik hem gebruik blij mee. Je moet er wel zakken voor aanschaffen en hij is niet muisstil maar ik vind dat niet erg.

r**2@h**l.com 05-10-2022

Ten eerste snap ik niet dat er ook maar iemand is die deze stofzuiger goed vind ,ja oke in zuigen, maar voor de rest verschrikkelijk en dat voor Philips.
1=maakt een verschrikkelijke herrie
2=draaid niet goed mee
3=stang blijft als je het naar binnen heb gezet regelmatig vast zitten zodat je flink aan moet trekken om weer naar beneden te zetten
Al met al mensen denk goed na eer je deze stofzuiger gaat kopen.

Pluspunten

• Zuig goed

Minpunten

• Heel veel lawaai

Gemakkelijk 16-09-2022

Ervaring met de Performer Active FC8578/09 Stofzui

Mijn persoonlijke ervaring is goed, ik ben tevreden over de zuigkracht van de stofzuiger zeker met een hond in huis. Wat ik een min punt vind ana de stofzuiger is de stozuigerstang, maar na contact te hebben gehad met Philips is dit probleem verholpen en heb ik een nieuwe stofzuigerstang ontvangen.

Breem 16-06-2022

Krachtige stofzuiger

Een mooie en krachtige stofzuiger met verschillende zuigmonden, voor harde vloeren en kleden en vloerbedekking.

Bloomm 01-05-2022

Stofzuiger met kracht

Fijne stofzuiger , met heel veel zuigkracht.met verschillende zuigmonden. Doet wat ie doen moet , heel blij mee.

AnMe1 01-05-2022

misleidende reviews

Bij het lezen van de reviews las ik dat er een borstel met ingebouwde lichtjes bij was. Ik vond dit heel interessant omdat ik donkere vloeren heb maar bij levering van de stofzuiger zat er zo geen borstel bij. Vind ik heel jammer want ik heb mijn aankoop gebaseerd om de reeds gegeven reviews. Voor het overige doet hij wat hij moet doen

hassie 31-03-2022

perfecte zuigkracht

Na ontvangen vanm deze stofzuiger meteen gebruikt en was blij verrast met de hulpstukken, lange snoer en prima zuigkracht Erg blij met dit apparaat

Anoniem 30-03-2022

Vooral de kleur vond ik verrassend had daar eigenlijk niet naar gekeken bij bestellen, hippe kleur maar vooral het doel zijn zuig kracht en die is formidabel

Gaag 06-03-2022

Onze beste stofzuiger ooit

Deze stofzuiger uitgekozen, wat een verschil met de vorige, verstelbare zuigkracht, goede zuigkracht, verschillende opzetstukken, lang snoer ik hoef nu niet elke keer een ander stopcontact te zoeken. Stofzuigerzakken ideaal ook omdat mijn huisgenoten allergieën hebben, dus de allergie s bag aangeschaft, makkelijk op 2 manieren op te bergen, rechtop of liggend. Filters makkelijk te vervangen. Lange stok, ook te verstellen. Handig want mijn man is 1.98 cm en ik 1.70 cm. Opzet stukken makkelijk te verwisselen.

Arithmix 14-02-2022

Degelijke stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is makkelijker te hanteren en zuigt erg goed. Functioneel is het allemaal prima in orde en qua design ook. De stofzuiger is wel enigszins luid, maar dat komt misschien omdat de zuigkracht ook erg goed is. De zak is ook eenvoudig te vervangen.

Anoniem013 07-02-2022

Stofzuiger met groot gebruiksgemak en extra’s

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zelf een hele goedkope oude stofzuiger gewend en ben daarom erg verrast met deze stofzuiger! Doordat de stofzuiger wendbaar is en makkelijk rolt is deze zeer gebruiksvriendelijk. Door de led lampjes in het mondstuk zie je perfect waar er nog vuil op de grond ligt. De stofzuiger is inlc. 3 verschillende borstels en 3 verschillende standen zodat je de stofzuiger overal kan inzetten. Persoonlijk vind ik stofzuigen geen leuke bezigheid maar met deze stofzuiger wordt het wel een stuk makkelijker!

Swink 06-02-2022

Wendbare stofzuiger met led-lampjes

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu 2 weken dagelijks in gebruik om te mogen testen. Allereerst dacht ik dat de ingebouwde ledlampjes overbodig zouden zijn. Maar ze voegen echt iets toe, je ziet het vuil nog beter liggen. Met name met stofzuigen op donkerdere plaatsen (onder bank, achter kastje). Maar ook bijvoorbeeld aan het einde van de dag als het donker begint te worden. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht welke instelbaar is. Handig voor het stofzuigen van een droogloopmat. En zowel op een tegelvloer als op vloerbedekking een goede zuigkracht en prettig in gebruik. De stofzuiger is erg wendbaar en rijdt gemakkelijk mee. Helaas is de snoerlengte wat kort waardoor je soms de stekker uit het stopcontact trek tijdens het zuigen. De snoer gaat er daarentegen wel heel gemakkelijk en snel weer terug in/uit. De hoogte van de steel is prettig en makkelijk instelbaar (ook voor lange mensen). Kortom een fijne stofzuiger en makkelijk in gebruik.

gunausdia 06-02-2022

Philips stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel enthousiast over deze stofzuiger, door de lampjes zie je het stof in het huis veel beter liggen. Vooral met deze donkere dagen ontzettend handig maar ook met daglicht een fijne toevoeging.

Bij de stofzuiger krijg je veel verschillende onderdelen geleverd en wij kunnen de stofzuiger goed beneden (parket) en boven (vloerbedekking) gebruiken.

Helden2022 04-02-2022

Stofzuiger zuigt erg goed, maar is wel luidruchtig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de stofzuiger ruim 2 weken in bezit en gebruik hem dagelijks. De Performer Active stofzuiger heeft een sterke zuigkracht en je zuigt eenvoudig verschillende soorten vuil op, zoals dierenharen en zand. Ook is het handig dat je de zuigkracht kan instellen voor verschillende oppervlaktes. Wel maakt de stofzuiger veel lawaai wat ik niet had verwacht voor een stofzuiger uit deze klasse. De stofzuiger komt met verschillende opzetstukken om verschillende oppervlaktes te kunnen stofzuigen. Het parket mondstuk heeft niet een haakje om vast te haken aan de stofzuiger wanneer je klaar bent. De slang is wat stroef en beweegt niet soepel mee, misschien komt het nog door de nieuwigheid. De normale kop beweegt soepel over de vloer en heeft lichtjes waardoor je ook op donkere plekken beter kan zien, zoals onder meubels. Het vervangen van de stofzuigerzak is eenvoudig. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een stofzuiger met zak omdat je dan al het vuil weggooit in plaats van dat het in het apparaat kan achterblijven.
Kortom de stofzuiger doet wat het hoort te doen en is eenvoudig in gebruik, maar had van mij wel iets minder luidruchtig mogen zijn (ook gezien ik hem dagelijks gebruik).

Rijke 03-02-2022

Prettige stofzuiger in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en ik ben erg tevreden.
Het is een compacte en lichte stofzuiger. Dit maakt hem daardoor handig en gemakkelijk in gebruikt. Met het lange snoer kan ik met gemak een grote ruimte schoonhouden. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, waarmee ik zelfs kleine stofjes goed weg krijg.
Ik was bij aanvang een beetje sceptisch over LED-lampjes in de in het mondstuk, maar ik moet zeggen dat dit toch een stuk handiger is dan verwacht. Door de LED-lampjes zie je stof en kleine haartjes een stuk beter liggen, waardoor het huis schoner is dan bij gebruik van mijn vorige stofzuiger. Ook heeft deze versie een hoop opzet stukjes, al moet ik eerlijk zijn dat ik deze persoonlijk weinig gebruik.
Als nadeel zou ik noemen dat de stofzuiger toch vrij luid is bij gebruik, zeker een stuk luider dan voorgaande stofzuigers die ik heb gebruikt.
Maar al met al ben ik erg tevreden en zou ik deze stofzuiger ook aanraden aan anderen.