Philips Performer Active FC8577 - Reviews

Nat en/of droog
droog

dhrsmith 12-12-2016 Product paar weken in bezit

krachtige stofzuiger

Wij hadden hiervoor een Philips stofzuiger en daar hebben we lang mee gedaan.
Opvallend zijn de nieuwe handige hulpstukken. Vooral de borstel sls je de stang verwijderd is heel handig voor de trap en de bank.
We hebben er ook een voor mijn moeder aangeschaft. Zij heeft longklachten en belang bij een goed werkende stofzuiger.
Daarnaast is zij fysiek niet in staat tot veel inspanning en is deze stofzuiger licht en wendbaar en niet zwaar in het gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • grote zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • werkt niet zwaar

Minpunten

• wat lawaaiig

Mprinsen 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

De stofzuiger heeft goede zuigkracht en is niet te zwaar. Dit is erg prettig, ook voor bijvoorbeeld het stofzuigen van de trap. Hij stofzuigt makkelijk en licht. De afgeronde hoeken van de stofzuigermond vind ik een nadeel. Daardoor heb ik het idee dat ik lastiger in hoeken kan stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht gewicht

Minpunten

• Vorm stofzuigermond

hmmm 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Doet wat er beloofd wordt

ik kan alleen maar positief zijn over de Philips Performer Active Stofzuiger.Zorgt er voor dat de vloer stof- en haarvrij is. Makkelijk en vlot in gebruik door dat de stofzuiger zo licht is.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • uitschuifbare steel

Minpunten

• het snoer mag langer

mnl1974 10-12-2016 Product paar weken in bezit

lang snoer, wendbaar, stiller

door lang snoer hele kamer in 1 keer kunnen stofzuigen. relatief stil, en makkelijk wendbaar. Mooi design is ook meegenomen

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaarheid

Minpunten

• kleine stofzak

Caroline 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig en licht gewicht

Ik vind deze stofzuiger compact, niet zwaar maar iets minder wendbaar model. Zeer handig is de rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. De extra hulpstukken zitten vast aan de stang van de stofzuiger wat zeer gemakkelijk is om het meteen in handbereik te hebben. Zeer goede zuigkracht
De kabel had iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • compact
  • zeer goede zuigkracht

Minpunten

• minder wendbaar
  • korte kabel

Veerle 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht toestel, gemakkelijk in gebruik

Dit toestel weegt niet te zwaar en is heel wendbaar. De vormgeving is handig omdat die niet volledig vierkant is en aan de zijkant zijn er ook borstels voorzien, zodat al het stof en de vuiltjes mee opgenomen worden. Het uitschuifbare gedeelte is ook gemakkelijk in gebruik en bevat eveneens borstels, ideaal om kruimels en dergelijke snel weg te werken. De kabel is lang genoeg, ideaal toestel voor mij.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • borstels aan zijkant

lindaf 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne krachtige stofzuiger

Ik vind dit model een erg fijne stofzuiger. Hij is erg licht dus hij is makkelijk op te tillen om de trap te doen of gewoon om naar boven te tillen. Hij heeft een goede zuigkracht en het fijne is ook een allegiefilter erin. Het is ook een klein model en handige stootrubbers erop zodat ie niet je meubels beschadigd. Het enige wat ik jammer vind is dat het snoer wel iets langer hand mogen zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Allegiefilter erin
  • Licht in zijn gewicht

Minpunten

• Snoer iets te kort

Carolyn 08-12-2016 Product paar weken in bezit

krachtig lichtgewicht

De Philips Performer Active doet helemaal wat ik verwacht: stof en vuil opzuigen tot in de kleine puntjes. Dankzij de sterke zuigkracht is het geen moeite om zowel vloeren als zetels schoon te krijgen. De haren van onze witte kat verdwijnen van mijn stoffen zetel dankzij het moderne tussenstuk. Een klein nadeel: de draad is wat korter dan van mijn vorige Philips-model: inventief zijn is de boodschap, maar dat heb ik er graag voor over. Een groot voordeel is ook het lichte gewicht van het toestel, ik kan er makkelijk de trap mee op en af.

Pluspunten

• licht
  • krachtig, ook voor kattenharen

Minpunten

• kort snoer

Pascale 08-12-2016 Product paar weken in bezit

fijn compact wendbaar model

Ik vind dit model, fijn compact en wendbaar. Er zit een rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. Het extra hulpstuk zit vast aan de stang wat het makkelijk maakt om te switchen.
Enige minpuntje wat veel stofzuigers hebben de snoer zou iets langer mogen.

Pluspunten

• rubbere stootrand
  • compact en wendbaar
  • hulpstuk vast aan stang

Minpunten

• snoer zou wat langer mogen zijn

Fred1976 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handig, compact en licht toestel

Dit toestel is handig in gebruik. Compact, makkelijk hanteerbaar en weinig belasting voor de rug. Minpunt is d plaats dat het inneemt bij het opbergen.

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • Licht

Minpunten

• Plaats bij opruimen

Sab37 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger!

Zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger. De zuigkracht is simpel aan te passen en hij volgt je goed. Heeft een rubberen stootrand waardoor hij langs je meubels glijd en geen beschadigingen maakt. De steel is uitschuifbaar en erg lang, nooit meer bukken tijdens het stofzuigen. Heeft een ingebouwde zachte borstel. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Lange uitschuifbare steel
  • zuigkracht simpel instelbaar

Mieke82 07-12-2016 Product paar weken in bezit

licht compact toestel

Dit toestel is een licht en compact toestel waardoor je het vlot kan meenemen van het ene verdiep naar het andere. Absolute pluspunt is het borsteltje die vastgemaakt is aan de borstelsteel, waardoor je het er niet steeds of en af hoeft de klikken. Minpunt zijn de grote wielen, waardoor het toestel niet zo wendbaar is.

Pluspunten

• licht en compact
  • borsteltje is vastgemaakt op de steel
  • goeie aanpasbare zuigkracht

Minpunten

• grote wielen maken het toestel minder wendbaar

christelenzo 07-12-2016 Product paar weken in bezit

super stofzuiger met goede zuigkracht

Ik ben super tevreden over deze stofzuiger , de zuigkracht mag zeker niet onderdoen voor andere duurdere merken . het geïntegreerd borsteltjes is zeker een top uitvinding . Niet meer zoeken in laden of het kwijtspelen van dit hulpmiddel . Alle buizen zitten vast met een kliksysteem , ik vind dit super de borstel komt niet meer los als je ergens achterin blijft hangen . Super lange steel aan te raden voor als je last hebt van je rug . Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen . Prijs kwaliteit is deze ver boven het gemiddelde !

Pluspunten

• geïntegreerde borstel
  • kliksysteem buizen
  • mooi design

vinniep 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hoera voor de zachte borstel!

Situatie: Laminaat vloeren, pvc op de trap, wat matjes hier en daar en een kleed.
Vooropgesteld; stofzuigen is niet echt mijn ding, dus als ik het doe wil ik dat het zo soepel en snel mogelijk gaat. Dat is met deze Philips stofzuiger geen probleem. De draad is voor mij goed qua lengte, ik kan met de stofzuiger de benedenverdieping en de trap doen zonder dat ik van stopcontact moet wisselen. Het wisselen van de borstel voor laminaat en kleed/mat, werkt zoals het hoort. Het lawaai vind ik redelijk zacht. Wendbaarheid is goed, lange stang dus je kan overal goed bij.
Het handigste vind ik eigenlijk de borstel die geïntegreerd zit in het handvat, vooral als je de trap wilt doen! Stang eraf en de borstel naar voren schuiven en je kan je helemaal uitleven. Top uitvinding!

De zuigkracht is zeker krachtig, je merkt het ook tijdens het stofzuigen dat hij elke keer wat kruimels of wat dan ook naar binnen zuigt. Qua gewicht; ik vind hem licht, mijn vrouw overigens vindt hem iets zwaarder als onze oude, maar dit is te verwaarlozen.
Als laatste, niet dat je er buiten mee rond gaat lopen, maar het design vind ik super mooi. Grijs, zwart met hier en daar blauwe tinten.
Kortom, wil je een mooie design stofzuiger, die krachtig is en super makkelijk in gebruik (vooral door die zachte borstel), dan zou ik deze aanraden.

Pluspunten

• Zachte borstel
  • Zuigkracht

tom vg 06-12-2016 Product paar weken in bezit

handige stofzuiger!

super nieuwe stofzuiger: de zuigkracht is merkelijk beter dan mijn vorige (komt misschien ook door aangepaste zuigmond). Toestel is licht zodat het handig mee op trap te nemen is. zeer tevreden van!

Pluspunten

• licht gewicht
  • zuigkracht
  • handig qua rijden/bochten

Niccie76 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi licht apparaat

Wat een verbetering ten opzichte van onze oude en loodzware stofzuiger! Heerlijk licht apparaat, goed wendbaar en zuigt alles supergoed op, ik hoef niet meer telkens de stofzuigermond op te tillen. Door de borsteltjes aan de hoeken neemt hij ook mooi bijna alle randjes mee! Minpuntje vind ik het extra opzetstuk dat op een houdertje op de stofzuigerstang zit. Dit schiet telkens eraf, of je raakt er je benen mee, met kapotte panty's tot gevolg.

Pluspunten

• licht apparaat

Minpunten

• snoer mocht wat langer

MiDM 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Aanrader

Een super wendbaar en handig toestel, niet heel stil, maar in vergelijking met het vorige toestel wel al een verbetering! Heel goede zuigkracht en licht. Mooi design,
Aanrader !

Pluspunten

• wendbaar
  • lange kabel
  • mooi design
  • handige borstels

Minpunten

• niet heel stil

Marieke3Pta 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Compact en handigheidjes

Heb nu 1 week deze stofzuiger. Ik ben er eigelijk best blij mee. Hij heeft wat handigheidjes die mij wel bevallen. Zo zitten er op de hoek van de van het mondstuk borstels. Ik vind het erg handig op onze houten vloer met gleufjes. Daardoor zuigt hij ook in die gleufjes wat meer stof en zand weg. Aan de buis zit het meubelmondstuk vast. Dat vind ik zelf ook handig. Hoef je niet eerst in de stofzuiger te zoeken naar de extra mondstukken. Iets minder is de kortere kabel...maar ik gebruikte ook bij mijn vorige stofzuiger al een extra verlengsnoer.

Pluspunten

• Borstels op mondstuk
  • Meubelmondstuk zit vast aan buis

Minpunten

• Ietwat kortere kabel

dorien 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne compacte stofzuiger

Een heerlijk en fijne compacte stofzuiger die prima in de kast past. De rubberen stootbumpers zorgen ervoor dat mijn meubels minder snel beschadigen. Het meest ideale aan deze stofzuiger vind ik dat de kleine borstel uitschuifbaar is zodra je de lange stang eraf haalt. Geen gedoe meer met erop en eraf halen van de kleine borstel en kwijtraken ervan. Een fijne stofzuiger, waarbij van mij de stang en het snoer wel langer hadden gemogen.

Pluspunten

• formaat
  • vaste kleine borstel aan de stang
  • zuigkracht
  • stootbumbper

Minpunten

• stang niet heel hoog
  • snoer niet heel lang

Kim 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Prijs / kwaliteit een goede stofzuiger

Gezien de prijs een goede stofzuiger.
Zeer licht en dus makkelijk verplaatsbaar.
Er zit een allergiefilter op, wat een aanrader is in geval van huisdieren. (zoals bij ons)
Het kleine trappenborsteltje is bevestigd op de steel en kan je gewoon naar beneden schuiven wanneer je het nodig hebt. Op die manier raak je het dus niet meer kwijt.
Echter, hoewel deze stofzuiger, net zoals mijn vorige stofzuiger, een tri-active mondstuk heeft, is dit niet dezelfde driehoekige borstel als vroeger. In de hoeken van kamers en trappen veegt hij dus niet hetzelfde. Spijtig.
Ook het snoer is een stuk korter.
Al bij al vond ik mijn vorige philips-stofzuiger beter maar die heb ik dan ook stukken meer betaald.
Prijs kwaliteit dus een goede, degelijke stofzuiger.

Pluspunten

• allergiefilter
  • licht
  • design
  • klein borsteltje op stang

Minpunten

• snoer te kort