Philips Performer Active FC8577/09 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Carolyn 08-12-2016 Product paar weken in bezit

krachtig lichtgewicht

De Philips Performer Active doet helemaal wat ik verwacht: stof en vuil opzuigen tot in de kleine puntjes. Dankzij de sterke zuigkracht is het geen moeite om zowel vloeren als zetels schoon te krijgen. De haren van onze witte kat verdwijnen van mijn stoffen zetel dankzij het moderne tussenstuk. Een klein nadeel: de draad is wat korter dan van mijn vorige Philips-model: inventief zijn is de boodschap, maar dat heb ik er graag voor over. Een groot voordeel is ook het lichte gewicht van het toestel, ik kan er makkelijk de trap mee op en af.

Pluspunten

• licht
  • krachtig, ook voor kattenharen

Minpunten

• kort snoer

Pascale 08-12-2016 Product paar weken in bezit

fijn compact wendbaar model

Ik vind dit model, fijn compact en wendbaar. Er zit een rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. Het extra hulpstuk zit vast aan de stang wat het makkelijk maakt om te switchen.
Enige minpuntje wat veel stofzuigers hebben de snoer zou iets langer mogen.

Pluspunten

• rubbere stootrand
  • compact en wendbaar
  • hulpstuk vast aan stang

Minpunten

• snoer zou wat langer mogen zijn

Fred1976 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handig, compact en licht toestel

Dit toestel is handig in gebruik. Compact, makkelijk hanteerbaar en weinig belasting voor de rug. Minpunt is d plaats dat het inneemt bij het opbergen.

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • Licht

Minpunten

• Plaats bij opruimen

Sab37 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger!

Zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger. De zuigkracht is simpel aan te passen en hij volgt je goed. Heeft een rubberen stootrand waardoor hij langs je meubels glijd en geen beschadigingen maakt. De steel is uitschuifbaar en erg lang, nooit meer bukken tijdens het stofzuigen. Heeft een ingebouwde zachte borstel. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Lange uitschuifbare steel
  • zuigkracht simpel instelbaar

Mieke82 07-12-2016 Product paar weken in bezit

licht compact toestel

Dit toestel is een licht en compact toestel waardoor je het vlot kan meenemen van het ene verdiep naar het andere. Absolute pluspunt is het borsteltje die vastgemaakt is aan de borstelsteel, waardoor je het er niet steeds of en af hoeft de klikken. Minpunt zijn de grote wielen, waardoor het toestel niet zo wendbaar is.

Pluspunten

• licht en compact
  • borsteltje is vastgemaakt op de steel
  • goeie aanpasbare zuigkracht

Minpunten

• grote wielen maken het toestel minder wendbaar

christelenzo 07-12-2016 Product paar weken in bezit

super stofzuiger met goede zuigkracht

Ik ben super tevreden over deze stofzuiger , de zuigkracht mag zeker niet onderdoen voor andere duurdere merken . het geïntegreerd borsteltjes is zeker een top uitvinding . Niet meer zoeken in laden of het kwijtspelen van dit hulpmiddel . Alle buizen zitten vast met een kliksysteem , ik vind dit super de borstel komt niet meer los als je ergens achterin blijft hangen . Super lange steel aan te raden voor als je last hebt van je rug . Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen . Prijs kwaliteit is deze ver boven het gemiddelde !

Pluspunten

• geïntegreerde borstel
  • kliksysteem buizen
  • mooi design

vinniep 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hoera voor de zachte borstel!

Situatie: Laminaat vloeren, pvc op de trap, wat matjes hier en daar en een kleed.
Vooropgesteld; stofzuigen is niet echt mijn ding, dus als ik het doe wil ik dat het zo soepel en snel mogelijk gaat. Dat is met deze Philips stofzuiger geen probleem. De draad is voor mij goed qua lengte, ik kan met de stofzuiger de benedenverdieping en de trap doen zonder dat ik van stopcontact moet wisselen. Het wisselen van de borstel voor laminaat en kleed/mat, werkt zoals het hoort. Het lawaai vind ik redelijk zacht. Wendbaarheid is goed, lange stang dus je kan overal goed bij.
Het handigste vind ik eigenlijk de borstel die geïntegreerd zit in het handvat, vooral als je de trap wilt doen! Stang eraf en de borstel naar voren schuiven en je kan je helemaal uitleven. Top uitvinding!

De zuigkracht is zeker krachtig, je merkt het ook tijdens het stofzuigen dat hij elke keer wat kruimels of wat dan ook naar binnen zuigt. Qua gewicht; ik vind hem licht, mijn vrouw overigens vindt hem iets zwaarder als onze oude, maar dit is te verwaarlozen.
Als laatste, niet dat je er buiten mee rond gaat lopen, maar het design vind ik super mooi. Grijs, zwart met hier en daar blauwe tinten.
Kortom, wil je een mooie design stofzuiger, die krachtig is en super makkelijk in gebruik (vooral door die zachte borstel), dan zou ik deze aanraden.

Pluspunten

• Zachte borstel
  • Zuigkracht

tom vg 06-12-2016 Product paar weken in bezit

handige stofzuiger!

super nieuwe stofzuiger: de zuigkracht is merkelijk beter dan mijn vorige (komt misschien ook door aangepaste zuigmond). Toestel is licht zodat het handig mee op trap te nemen is. zeer tevreden van!

Pluspunten

• licht gewicht
  • zuigkracht
  • handig qua rijden/bochten

Niccie76 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi licht apparaat

Wat een verbetering ten opzichte van onze oude en loodzware stofzuiger! Heerlijk licht apparaat, goed wendbaar en zuigt alles supergoed op, ik hoef niet meer telkens de stofzuigermond op te tillen. Door de borsteltjes aan de hoeken neemt hij ook mooi bijna alle randjes mee! Minpuntje vind ik het extra opzetstuk dat op een houdertje op de stofzuigerstang zit. Dit schiet telkens eraf, of je raakt er je benen mee, met kapotte panty's tot gevolg.

Pluspunten

• licht apparaat

Minpunten

• snoer mocht wat langer

MiDM 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Aanrader

Een super wendbaar en handig toestel, niet heel stil, maar in vergelijking met het vorige toestel wel al een verbetering! Heel goede zuigkracht en licht. Mooi design,
Aanrader !

Pluspunten

• wendbaar
  • lange kabel
  • mooi design
  • handige borstels

Minpunten

• niet heel stil

Marieke3Pta 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Compact en handigheidjes

Heb nu 1 week deze stofzuiger. Ik ben er eigelijk best blij mee. Hij heeft wat handigheidjes die mij wel bevallen. Zo zitten er op de hoek van de van het mondstuk borstels. Ik vind het erg handig op onze houten vloer met gleufjes. Daardoor zuigt hij ook in die gleufjes wat meer stof en zand weg. Aan de buis zit het meubelmondstuk vast. Dat vind ik zelf ook handig. Hoef je niet eerst in de stofzuiger te zoeken naar de extra mondstukken. Iets minder is de kortere kabel...maar ik gebruikte ook bij mijn vorige stofzuiger al een extra verlengsnoer.

Pluspunten

• Borstels op mondstuk
  • Meubelmondstuk zit vast aan buis

Minpunten

• Ietwat kortere kabel

dorien 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne compacte stofzuiger

Een heerlijk en fijne compacte stofzuiger die prima in de kast past. De rubberen stootbumpers zorgen ervoor dat mijn meubels minder snel beschadigen. Het meest ideale aan deze stofzuiger vind ik dat de kleine borstel uitschuifbaar is zodra je de lange stang eraf haalt. Geen gedoe meer met erop en eraf halen van de kleine borstel en kwijtraken ervan. Een fijne stofzuiger, waarbij van mij de stang en het snoer wel langer hadden gemogen.

Pluspunten

• formaat
  • vaste kleine borstel aan de stang
  • zuigkracht
  • stootbumbper

Minpunten

• stang niet heel hoog
  • snoer niet heel lang

Kim 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Prijs / kwaliteit een goede stofzuiger

Gezien de prijs een goede stofzuiger.
Zeer licht en dus makkelijk verplaatsbaar.
Er zit een allergiefilter op, wat een aanrader is in geval van huisdieren. (zoals bij ons)
Het kleine trappenborsteltje is bevestigd op de steel en kan je gewoon naar beneden schuiven wanneer je het nodig hebt. Op die manier raak je het dus niet meer kwijt.
Echter, hoewel deze stofzuiger, net zoals mijn vorige stofzuiger, een tri-active mondstuk heeft, is dit niet dezelfde driehoekige borstel als vroeger. In de hoeken van kamers en trappen veegt hij dus niet hetzelfde. Spijtig.
Ook het snoer is een stuk korter.
Al bij al vond ik mijn vorige philips-stofzuiger beter maar die heb ik dan ook stukken meer betaald.
Prijs kwaliteit dus een goede, degelijke stofzuiger.

Pluspunten

• allergiefilter
  • licht
  • design
  • klein borsteltje op stang

Minpunten

• snoer te kort

Ingel 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Ik merk dat deze stofzuiger beter zuigt dan mijn oude stofzuiger. Mogelijk komt dat door de borstel die erop zit, die er mooi en modern uitziet. Overigens ziet de hele stofzuiger er mooi uit! Met makkelijke grote knoppen, kind kan de was doen. Ik hoef niet de stofzuigermond op te tillen om bijvoorbeeld een kruimel op te zuigen. Minpuntje is wel dat hij niet onder mijn bank kan zuigen met de grote stofzuigermond erop, dat kon mijn oude stofzuiger wel. Daarnaast springt de borstel er een aantal keren automatisch in, zodat ik bang ben voor krassen op mijn vloer. Eerste indruk is echter goed!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Kan niet onder de bank
  • Borstel springt automatisch in het mondstuk

fre16 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

grote zuigkracht

Super stofzuiger met grote zuigkracht,vele onderdelen,stille werking en handig in gebruik,loopt zeer vlot en wendbaar

pgabrielnl 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger, degelijke kwaliteit

Geen klachten over de stofzuiger. Gekocht op basis van reviews. Alle extra onderdelen zijn prima. Het filter werkt goed en in tegenstelling tot mijn vorige stofzuiger valt deze stofzuiger niet zo vaak om als hij haaks de bocht om wilt. Zuigkracht is in orde voor deze prijs en hij is lekker stil.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• kort snoer

annelies 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede, lichte stofzuiger

Goede stofzuiger met prima zuigkracht.
Licht toestel, makkelijk mee te nemen naar boven.
Niet zo wendbaar. Wel met stootbumper om je meubelen te beschermen bij snel stofzuigen.
De geïntegreerde borstel is een pluspunt!
Ikzelf vind het niet zo'n mooi toestel, maar dat is bijzaak natuurlijk.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • geïntegreerde borstel
  • licht toestel, makkelijk mee te nemen

Minpunten

• wendbaarheid
  • design

Aniles 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Handige stofzuiger met weinig geluid

Deze stofzuiger bevalt heel erg goed. De zuigkracht is in drie standen in te stellen. Stofzuiger maakt niet zoveel lawaai. De bumpers zijn ook fijn als je even snel wil stofzuigen. Veel hulpstukken zijn erbij geleverd en handig aan de stang verwerkt. Stofzuigen is zo een stuk leuker.
Tip voor Philips: maak het snoer langer! Nu moet ik toch nog wisselen van stopcontact.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Weinig geluid
  • Handig hulpstukken aan de stang

Minpunten

• Snoer van 5.8 m

rick1978 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

zuigt goed en mooi strak design

zuigt goed maakt alleen meer lawaai als mijn oude philps stofzuiger handig ook dat de meubelzuiger aan de steel vast zit ook de stootbumper is erg handig minder vind ik dat er geen indicator op zit dat je kunt zien wanneer de stofzuigerzak vol zit

Pluspunten

• mooi design
  • meubelzuiger vast aan steel
  • stootbumper

Minpunten

• geen indicator voor volle stofzak

Isabelle82 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vlot basistoestel dat licht in gebruik is

Licht toestel, gemakkelijk mee te nemen met behoorlijk zuigkracht en handig opzetborsteltje dat vasthangt aan de steel.
Ik mis enkel een hulpstuk voor het schoonmaken van kieren

Pluspunten

• licht toestel
  • handig opzetborsteltje

Minpunten

• geen hulpstuk voor kieren