Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper op Kieskeurig.nl.

7,9

Sander van Dijk 08-03-2018

Erg Slim

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Prima stofzuiger. Maar wat super slim van de jongens van de Mediamarkt om een model te laten maken voor je eigen winkel! Als je zoekt op de product naam en cijfers vind je maar een winkel en heb je dus niks aan prijs vergelijk of laagste prijs garantie. Want er is geen een winkel die dit type verkoopt. Nog maakt top, jongens van Mediamarkt zo houdt je de aandeelhouders tevreden. Een stofzuiger voor 15 euro laten produceren en verschepen en ons hier 150 eurootjes laten aftikken! Dankjulliewel en ik hoop dat de stofzuiger 15 jaar mee gaat, al heb ik hier over mijn twijfels. Maar eerlijk is eerlijk het is een mooie machine met veel zuigkracht en een standaard hepa filter, dat vind ik dan weer erg fijn.

Pluspunten

• Standaard S-bag
  • Standaard hepa filter
  • Compleet uitgevoerd met asseccoires

Minpunten

• Type speciaal voor Mediamarkt
  • Geen prijs concurrentie

dhrsmith 12-12-2016

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Wij hadden hiervoor een Philips stofzuiger en daar hebben we lang mee gedaan.
Opvallend zijn de nieuwe handige hulpstukken. Vooral de borstel sls je de stang verwijderd is heel handig voor de trap en de bank.
We hebben er ook een voor mijn moeder aangeschaft. Zij heeft longklachten en belang bij een goed werkende stofzuiger.
Daarnaast is zij fysiek niet in staat tot veel inspanning en is deze stofzuiger licht en wendbaar en niet zwaar in het gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • grote zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • werkt niet zwaar

Minpunten

• wat lawaaiig

ANGÈLE 27-03-2019

POPPENTUIG

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

ALS IK DIT GEWETEN HAD HAD IK LEKKER IN DE WINKEL LATEN STAAN, IK HEB ME LATEN LEIDEN DOOR DE 1500 WATT, MAAR DAT ALLES, LETTERLIJK ALLES ERAF PLEURT, ZOALS DE WIELTJES VAN DE VOET EN HET SCHUIFJE OP DE STANG...DAT HEBBEN ZE ER NIET BIJ VERTELD! IK KAN MAAR 1 DING ZEGGEN...MISKOOP! MENSEN, NIET DOEN!

Minpunten

• ALLES PLEURT ERAF WAT ERAAN HOORT TE ZITTEN

Roos83 22-09-2018

Totaal niet tevreden

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Deze stofzuiger zuigt goed en is energie zuinig, maar daar is ook alles mee gezegd. Hij is totaal niet wendbaar, rolt steeds over de kop, botst overal tegenaan en maakt erg veel lawaai. Hij rijdt niet lekker achter me aan, waardoor hij overal tegenaan botst. Het mondstuk is veelste lang en onbuigbaar, waardoor bijv. de trap stofzuigen moeilijk gaat. Het lange stuk moet rechtop vastgehouden om het borsteltje te gebruiken. Dit ligt erg onprettig en zwaar in de hand. Het borsteltje zit aan het mondstuk vast, dus kan niet verwijderd worden om schoon te maken. Alle stof en vuil blijft tussen het borsteltje zitten. Ook gaan de haartjes van het borsteltje snel uit staan. Het langwerpige meubelhulpstuk zit aan de stang vast. Erg onhandig, omdat hij telkens in de weg zit. De laminaatborstel draait te makkelijk rond als ik de stang op til. Dan zit de borstel weer verkeerd om. Er zit alleen een parkeerstand op de tapijtborstel en niet op de laminaatborstel, dus kan ik hem niet netjes parkeren. De stofzuiger maakt een ongelofelijke herrie, zelfs in de laagste stand. Hij piept in de hoogste stand. Het snoer is veelste kort en moeilijk uittrekbaar. Als ik het snoer eruit wil trekken gaat de stofzuiger omhoog en over de kop, dus moet ik mijn voet op het apparaat zetten. Ik stofzuig altijd met beleid, maar dit apparaat is erg log in gebruik ondanks dat hij niet heel zwaar is. Al met al ben ik erg ontevreden over deze stofzuiger. Ik was heel blij toen ik hem kocht, totdat ik hem ging gebruiken. Heb hem gehouden, omdat ik mijn oude stofzuiger al weg had gedaan. Anders had ik hem meteen dezelfde dag nog teruggebracht.

Hempie56 15-04-2019

Zuigt goed maar dat is alles!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De ervaringen van Roos83 heb ik ook en daar komt helaas nog bij dat het klepje van de uitstroomopening niet goed past -er zit speling op de borgclip- waardoor er lucht langs het filter wordt geblazen en het apparaat dus meer lawaai maakt dan nodig is. De kwaliteit en in het bijzonder de flexibiliteit van de slang en de 220V snoer zijn onder de maat. De zuigbuis is onhandig ontworpen, het in- en uitschuiven is daardoor lastig. Het ding valt inderdaad steeds om omdat de snoer niet makkelijk uitgetrokken kan worden, omdat de slang te stug is en ga zo maar door. Het uitsteeksel om de buis in de parkeerstand aan het apparaat te haken zit alleen aan de grote borstel en niet aan de buis. Het borsteltje dat vastzit aan de het onhandige handvat van de slang is ronduit knullig ontworpen en binnen enkele maanden versleten. Sorry, maar niet kopen is mijn advies.

LCB23 26-06-2018

Energiezuinig, veel zuigkracht.

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Het energieverbruik van deze stofzuiger is aanzienlijk lager dan mijn oude stofzuiger. Hij is een stuk rustiger, en de zuigkracht is erg goed. Het enigste nadeel is dat de wielen niet echt goed op vloerbedekking werken waardoor de stofzuiger regelmatig op de zijkant ligt.

oktober2017 24-02-2018

Niet erg gebruiksvriendelijk. prijstechnisch aantrekkelijk.

De FC8577 valt tegen op de volgende punten:
-Maak meer geluid dan de vorige stofzuiger en neem toe naarmate de stofzak voller word.
-Relatief kort bereik, net te kort snoer. Let hierop bij aankoop.
-Erg snel oprollend snoer waardoor de stekker regelmatig erg hard tegen de stofzuiger of iets anders aankomt of het snoer blokkeerd omdat het in de knoop raakt. Zorg dat handen en voeten uit de buurt zijn.
-De draaitop, de draaibare stofzuigerslang aansluiting op de stofzuiger blokkeerd tijden het verrijden regelmatig in de verkeerde stand waardoor de stofzuiger de verkeerde kant uit rijd en daardoor tegen objecten aanrijd. De objecten kunnen hierdoor beschadigd raken. Ook de stofzuiger heeft hierdoor al meerdere beschadigingen opgelopen waarbij opvalt dat de behuizing wel erg kras gevoelig is.

Het zeer slecht functioneren van het draai gedeelte van de stofzuigerslag is wel het grootste irritatie punt van de stofzuiger en maakt dat ik deze stofzuiger niet kan aanraden op gebruiksgemak.
Daarnaast is de vergrendeling van de borstel die is gemonteerd aan de slang / handvat zeer matig en schuift deze frequent naar onderen. Het schoon zuigen van de borstel gaat alleen met een andere stofzuiger of een tweede stang met zuigmond en is erg onhandig

Het schuifje van de zuigkrachtregeling verschuif ook erg makkelijk waardoor de zuigkracht ongewild word vergroot of verkleind.

Pim 27-12-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Stofzuiger met veel traploos instelbaar vermogen. Presteert prima op dat vlak.
Minpunten zijn het korte netsnoer, de korte slang en het geluid.

Pluspunten

• Hoog vermogen

Minpunten

• Kort netsnoer
  • Korte slang
  • Hoog storend geluid

Anjaar15 04-07-2017

Zuigkracht is uitstekend voor onze zware tapijt!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Stille en zeer goede zuigkracht! Voor onze zware tapijt een geweldige uitkomst ten opzichte van onze oude stofzuiger(kacher).Zuigt onze tapijt weer mooi in zijn oorspronkelijke staat.

Jeroen 28-06-2017

Onhandig korte slang

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik heb deze stofzuiger inmiddels een jaar. Na een jaar kan ik wel stellen dat het echt een onding is. De slang is met 145cm veel te kort, Als je even iets zonder de stang wil zuigen dan is dit veel te kort. Continu ben je dan aan de stofzuiger aan het trekken. De stofzuiger even snel oppakken is er niet bij aangezien er alleen aan de voorkant een handgreep zit. Ik heb al geprobeerd via een onderdelenwinkel een andere slang te krijgen maar helaas past dat niet op dit type stofzuiger. Internet biedt ook geen oplossing. Verder is de rubberen stootstrip onhandig omdat de stofzuiger daardoor overal achter blijft zitten. Het snoer is te kort. De zuigkracht? Tja... als je een 2400 watt Philips stofzuiger hebt gehad dan is dit natuurlijk een aanfluiting. 650 Watt is nou eenmaal niet veel. De stofzuiger is wel stil maar ik heb liever een stofzuiger die wat luidruchtiger is en dan ook fatsoenlijk zijn werk doet. Kortom: een afknapper! En als iemand een oplossing weet voor de te korte slang: ik hoor het graag!

Pluspunten

• uitschuifbare stang

Minpunten

• Veel te korte slang
  • Te kort snoer
  • Rubberen stootbumper is onhandig
  • geen fatsoenlijke handgreep
  • Zuigkracht is niet echt indrukwekkend

Ellen 09-06-2017

Te duur voor zijn prestaties

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik heb deze stofzuiger nu ongeveer een half jaar terug gekocht bij de Media Markt. Ik ben zojuist aan het stofzuiger en schrijf deze review ook wel een beetje uit frustratie. Hiervoor had ik een Miele stofzuiger. Ik was op zoek naar een lichtere stofzuiger, dan de Miele. De Philips stofzuiger is zeker lichter. Alleen ben ik helaas niet tevreden. Ik heb in mijn huis alleen maar harde vloeren. Door de borstel schuift hij het stof heen en weer. Je moet wel drie keer over dezelfde plek heen wil hij alles opzuigen. En hij rolt ook niet lekker achter je aan je moet iedere keer aan die slang trekken. Als hij stuk is ga ik zeker weer voor een Miele betaal dan iets extra maar dan heb je een veel krachtigere motor en dan is hij maar wat zwaarder maar dat neem ik dan op de koop toe. (ik heb voorheen ook in de Horeca gewerkt met Nilfisk stofzuigers dit zijn ook degelijke stofzuigers) Maar deze Philips is geen aanrader. De prijs kwaliteit verhouding voor deze stofzuiger is te duur. Kan je beter of een duurdere stofzuiger kopen of een hele goedkope.

BB56 25-05-2017

Tegenvallen

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Vorige stofzuiger was ook een fijne Philips, dus vol verwachting dit model gekocht.
Helaas valt hij mij erg tegen :
1. ik mis heel erg het kleine bekken (voor de trap ideaal). Ook niet als aparte accessoire te koop
2. het snoer is korter dan bij mijn vorige stofzuiger
3. er zit een irritante speling tussen de harde stang en het flexibele deel van de stang
4. geluid tijdens het zuigen best hard

GijsjeGoochem 17-01-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Voor ons een prima stofzuiger met handige accessoires zoals een borstel voorop de handgreep, dus snel te gebruiken.
Wendbaarheid is ook erg goed en hij ziet er mooi uit.

Jennifer1985 13-12-2016

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik heb deze stofzuiger nu 3 weken in mijn bezit. Ik ervaar hem als zeer prettig , licht in gewicht en krachtig in de motor.
De stofzuiger heeft een mooi design die fijn is afgewerkt met een stootrand.
Fijne zuigmond en handig het borsteltje in de stang verwerkt.

Voor mij is het enige nadeel dat het snoer kort is.

Mprinsen 12-12-2016

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De stofzuiger heeft goede zuigkracht en is niet te zwaar. Dit is erg prettig, ook voor bijvoorbeeld het stofzuigen van de trap. Hij stofzuigt makkelijk en licht. De afgeronde hoeken van de stofzuigermond vind ik een nadeel. Daardoor heb ik het idee dat ik lastiger in hoeken kan stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht gewicht

Minpunten

• Vorm stofzuigermond

MissMiepie 12-12-2016

Prima stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Na twee weken deze stofzuiger in gebruik te hebben ben ik er erg tevreden over. Wij hebben door het hele huis laminaat en het mondstuk schuift heel gemakkelijk en zonder veel geluid over de vloeren. De stofzuiger zelf vind ik niet heel zwaar en daardoor is het stofzuigen van de trappen ook goed te doen. Al had het formaat wel iets kleiner gemogen. Ook 'volgt' hij goed. Heel erg fijn vind ik het kleine, ronde, blauwe borsteltje aan de stang waarmee je gemakkelijk even over bijv. de vensterbank kunt gaan. De zuigkracht is gemakkelijk in te stellen met de draaiknop. Zelf gebruik ik vooral de middelste stand. Al met al een prima stofzuiger.

Lightblue123 11-12-2016

Een degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Fijne stofzuiger! De verschillende zuigstukken zijn erg handig in gebruik. Qua geluid maakt hij een stuk minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger!

WoutJan 10-12-2016

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Klein maar fijn. Goede stofzuiger met handige geïntegreerde borstel op stang. Stofzuiger heeft "bumpers" waardoor muren en de stofzuiger minder snel beschadigen.
Minpunten zijn het korte snoer en het opbergsysteem van de stang niet handig is.

hmmm 10-12-2016

Doet wat er beloofd wordt

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

ik kan alleen maar positief zijn over de Philips Performer Active Stofzuiger.Zorgt er voor dat de vloer stof- en haarvrij is. Makkelijk en vlot in gebruik door dat de stofzuiger zo licht is.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • uitschuifbare steel

Minpunten

• het snoer mag langer

mnl1974 10-12-2016

lang snoer, wendbaar, stiller

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

door lang snoer hele kamer in 1 keer kunnen stofzuigen. relatief stil, en makkelijk wendbaar. Mooi design is ook meegenomen

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaarheid

Minpunten

• kleine stofzak