Bosch BBH22041 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Kimon 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede steelstofzuiger

Mooi en zeer sterke steelstofzuiger.
Handig in gebruik en makkelijk schoon te houden.
Ook de haren van de hond gaan makkelijk van de map af.

Happyhome 05-06-2016 Product maand in bezit

Awesome vacuum cleaner

This Bosch vacuum cleaner is really great. You just have to clean it every time you use it, but that's fine, 'cause you do want to get rid of the dirt, right?

Ben 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gebuiksgemak

De steelstofzuiger is zeer gemakkelijk in gebruik.
Hij maakt beter schoon dan mijn vorige hand stofzuiger dat was een Dyson

Dirk 18-02-2017 Product paar dagen in bezit

perfecte stofzuiger

Ben blij met de aankoop, zuigt uitstekend, makkelijk te hanteren, na een nacht opladen voldoende tijd om te zuigen, maak niet te veel geluid dus prima mee te werken

Irma K 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

GOEDE ZUIGKRACHT

Met 2 honden en 1 kat moet je een goede stofzuiger hebben. Met deze draadloze Bosch met goede zuigkracht is het eenvoudig elke dag even snel de kamer te stofzuigen. En de ingebouwde kruimeldief is echt een uitvinding.

Bertus 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Grandioos apparaat

Makkelijk en betrouwbaar in gebruik en een lange gebruikers tijd met de accu en zeer snel schoon te maken

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

Arie 16-12-2016 Product paar maanden in bezit

doet wat het moet

Twee voorgaande Philips steelstofzuigers hebben het begeven na 2 jaar met plezier gebruikt te hebben.
Wist dus wat ik kon verwachten. Maar deze Bosch overtreft m'n verwachtingen. Hij zuigt echt!!!!!!
Twee standen van zuigkracht en geluid, met roterende borstel. Kan helemaal plat onder het bed en tafeltje. Zuigt redelijk op laminaat en tegels in de lage stand. Zuigt geweldig op de hoge stand en zuigt goed op langpolig vloerkleed in deze stand. Oplaad tijd is inderdaad lang, maar na een uur laden, kan je toch alweer 15 min zuigen in de hoge stand!!!! Stof opvang is aan de kleine kant, maar heeft ook daarbij z'n voordelen dat hij goed blijft zuigen. Al met al de techniek gaat verder en verder en daar is dit een resultaat van. Na twee maanden nog steeds tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • plat te gebruiken

Minpunten

• felle oplaad lampje
  • oplaad stekkertje

Eussen 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk te bedienen en handig met ingewerkte kruimelzuiger

Makkelijke in gebruik , zeer zwenkbaar, goede zuigkracht en door kruimeldief makkelijk overal te gebruiken, doordat hij bijna helemaal plaat kan ook voor minder makkelijk bereikbare plaatsen te gebruiken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • losse krachtige kruimeldief
  • zwenkbaar, makkelijk in de hand
  • kan zeer plat behouden worden

Joyce 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

De Bosch BBH22042 is perfect

Prima stofzuiger, uitstekende zuigkracht en licht, wat een gemak! Slechts kort in gebruik maar nu al zeer enthousiast. Met name "het even snel erbij pakken" is ideaal. De zuigtijd is voldoende voor kamer, keuken en slaapkamer, enige punt van kritiek, de oplaadtijd duurt wel lang.

Marianne M 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden mee!

Deze steelstofzuiger ligt lekker in de hand hoewel hij iets zwaarder is dan mijn voorgaande steelstofzuiger, maar hij is dan ook veel krachtiger. Ook is de accuduur veel langer, ik kan het hele huis er mee doen. Het viel me ook op dat hij veel stiller is. Daarnaast vind ik hem erg mooi vormgegeven. Hoe hij op de lange termijn presteerd moet nog blijken, maar vooralsnog ben ik er zeer tevreden mee.