Dyson DC52 Multifloor - Reviews

• Slecht
  • Slecht

Joris 21-04-2018

Zwaar, luid, volgt slecht

Je krijgt een gehoorbeschadiging van deze stofzuiger, zo veel lawaai maakt ie. Hij volgt je erg slecht, door zijn gewicht rolt ie niet makkelijk achter je aan. Beschadigd daardoor verf op deuren en kozijnen. IS niet compact op te bergen. Heeft weinig zuigkracht. Verliest niet veel zuigkracht, dat is waar, maar de zuigkracht is sowieso al ballen. Het enig dat goed werkt is het automatisch schakelen tussen tapijt en gladde vloeren dat de sofzuigervoet goed doet. Verschrikkelijk veel spijt van deze slechte veel te dure stofzuiger

Pluspunten

• Geen zak nodig
  • Wisselen tapijt/gladde vloer

Minpunten

• Zwaar
  • Veel te veel lawaai
  • Zeer moeilijk op te bergen
  • Volgt slecht
  • Accessoires laten steeds los
Geschreven voor: Dyson DC52 Multifloor

Dyson Benelux 24-04-2018

Beste Joris,

Dank voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Het probleem dat u omschrijft klinkt als een verstopping en dat is gelukkig vrij eenvoudig te verhelpen. Door een verstopping kan de zuigkracht verminderen of kan het toestel meer geluid maken.

Ik zou u willen adviseren om contact met ons op te nemen via 0800 026203, zodat een van onze helpdeskmedewerkers u verder kan helpen. Op het toestel zit 5 jaar garantie, graag zoeken we een oplossing voor een eventueel defect.

Dyson Benelux