Dyson DC52 Multifloor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Multifloor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Joris 21-04-2018

Zwaar, luid, volgt slecht

Geschreven voor: Dyson DC52 Multifloor

Je krijgt een gehoorbeschadiging van deze stofzuiger, zo veel lawaai maakt ie. Hij volgt je erg slecht, door zijn gewicht rolt ie niet makkelijk achter je aan. Beschadigd daardoor verf op deuren en kozijnen. IS niet compact op te bergen. Heeft weinig zuigkracht. Verliest niet veel zuigkracht, dat is waar, maar de zuigkracht is sowieso al ballen. Het enig dat goed werkt is het automatisch schakelen tussen tapijt en gladde vloeren dat de sofzuigervoet goed doet. Verschrikkelijk veel spijt van deze slechte veel te dure stofzuiger

Pluspunten

• Geen zak nodig
  • Wisselen tapijt/gladde vloer

Minpunten

• Zwaar
  • Veel te veel lawaai
  • Zeer moeilijk op te bergen
  • Volgt slecht
  • Accessoires laten steeds los

Dyson Benelux 24-04-2018

Beste Joris,

Dank voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Het probleem dat u omschrijft klinkt als een verstopping en dat is gelukkig vrij eenvoudig te verhelpen. Door een verstopping kan de zuigkracht verminderen of kan het toestel meer geluid maken.

Ik zou u willen adviseren om contact met ons op te nemen via 0800 026203, zodat een van onze helpdeskmedewerkers u verder kan helpen. Op het toestel zit 5 jaar garantie, graag zoeken we een oplossing voor een eventueel defect.

Dyson Benelux

Ayse Ustun 17-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Multifloor

De koning onder de stofzuigers!
Ik hou niet van huishoudelijke werkzaamheden, omdat ik het druk heb met mijn werk. Wel wil ik graag een schoon en hygiënisch huis. Een stofzuiger moet vooral makkelijk te bedienen zijn. Verder moet het een uitstekend zuigkracht hebben en duurzaam zijn. De stofzuiger moet mij vooral geen extra tijd kosten om het te legen of het schoon te maken. Ik was al apetrots op mijn DC 05,maar als ik zie hoe makkelijk en beweeglijk de DC 52 is, hoeveel meer zuigkracht én GEEN FILTER dat je moet schoonmaken dan buig ik voor Dyson DC 52,
de koning onder de stofzuigers!
Een klein detail mbt de TURBO borstel: Vanwege de enorm hoge zuigkracht opletten dat de kleintjes niet met hun vingertjes eraan komen terwijl je stofzuigt.

n.stiemer 10-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Multifloor

Dit is een stofzuiger die ik iedereen kan aanbevelen.

Multifloor is werkelijk waar,zowel op tapijt als op harde vloeren zuigt hij als een tierelier.
Ook is hij zeer wendbaar.
In een woord, geweldig

basendaan 06-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC52 Multifloor

Deze stofzuiger is echt iedereen aan te bevelen. Je hoeft totaal geen kracht te zetten en hij neemt zelfs de kleine stofjes zonder moeite mee. De stukken zijn ook zeer makkelijk te vervangen en het weegt ook niet zoveel. Ik ben er erg blij mee! Klein negatief puntje is wel dat hij veel geluid maakt op een tegelvloer.