Dyson DC52 Allergy Care - Reviews

8,1

overeem 07-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

valt erg tegen in gebruik

Dacht een hele goede stofzuiger te hebben. Maar ik kan er nog geen broodkorst mee opzuigen.
Deze blijft hangen in de rare overgang van hals naar stofzuigeropvangbak. hij zit dus steeds verstopt!

Steenhaut 28-05-2015 Product maand in bezit

Dit is de 2de Dyson stofzuiger die ik aankoop. De vorige gebruik ik reeds 12 jaar zeer intensief, dus behoorlijk wat slijtage maar toch doet hij nu nog het vuilste werk.
Het uitgebreide assortiment bijgeleverde hulpstukken bij de DC52 Musclehead Allergy Care is zeer handig. Het ledigen van het stofreservoir loopt nog een beetje onhandig maar oefening baart kunst.

Ingeborg70 16-05-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een super fijne stofzuiger, licht en volgt goed. Vele verschillende mondstukken erbij. Enige minuutje is het legen van de stofzuiger ..als je hem opent dwarrelt de stof weg. Maar fijn is hij wel.

siebmollema 12-05-2015 Product kwartaal in bezit

Prima stofzuiger. Voldoende mogelijkheden. Goed wendbaar en meer dan voldoende zuigkracht. De telescoopstang zou een tikje langer mogen zijn. De gebruiksaanwijzing is m.b.t. de hulpstukken iets te beknopt.

R0tterdam 12-05-2015 Product half jaar in bezit

Beste stofzuiger ooit!
Heel veel hulpstukken bijgeleverd die zeer makkelijk te wisselen zijn.
Qua geluid is het niet harder dan een andere stofzuiger.
Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!
nooit meer een andere voor ons......

Mill59 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Stijlvol en mooi apparaat. Er zitten veel accessoires bij, maar vind de handelingen die nodig zijn slim maar onhandig om ze te wisselen. Zuigt en rolt prima.