Dyson DC52 Allergy Care

Dyson Cinetic Big Ball Absolute

• Vermogen 1200 watt
Dyson Cinetic Big Ball Absolute
9,4 (5)

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Femke 11-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slechte zuigkracht

Nadat onze vorige dyson kapot ging, wilde we weer een nieuwe aangezien de oude ons goed was bevallen.
Helaas voldoet deze totaal niet aan mijn wensen.
Stofzuiger zuigt slecht.
Op zowel laminaat als tapijt.
Er zitten behoorlijk wat stofzuigermonden bij, maar geen van alle geeft het gewenste resultaat. Het stofreservoir losmaken vergt wat handigheid en kracht.
Na een jaar gebruik kan ik er nog steeds niet goed mee uit de voeten.

Pluspunten

• Veel verschillende zuigmonden
  • Duurzaamheid

Minpunten

• Slechte zuigkracht

Officiele reactie van Dyson 13-01-2017

Beste Femke,

Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de zuigkracht van uw toestel. Graag had ik u willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). Op die manier kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen en hoe we dit probleem kunnen verhelpen.

Dyson Benelux

overeem 07-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

valt erg tegen in gebruik

Dacht een hele goede stofzuiger te hebben. Maar ik kan er nog geen broodkorst mee opzuigen.
Deze blijft hangen in de rare overgang van hals naar stofzuigeropvangbak. hij zit dus steeds verstopt!

Officiele reactie van Dyson 09-12-2016

Beste Overeem,

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw Dyson DC52.
Grote stukken dienen inderdaad best zo opgeraapt te worden, aangezien deze inderdaad voor verstoppingen kunnen zorgen. Normaal vuil en stof levert in principe geen problemen op.
Mocht u hieromtrent nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd terecht bij de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). U kunt ons ook altijd via e-mail bereiken op help@dyson.nl.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Steenhaut 28-05-2015 Product maand in bezit

Dit is de 2de Dyson stofzuiger die ik aankoop. De vorige gebruik ik reeds 12 jaar zeer intensief, dus behoorlijk wat slijtage maar toch doet hij nu nog het vuilste werk.
Het uitgebreide assortiment bijgeleverde hulpstukken bij de DC52 Musclehead Allergy Care is zeer handig. Het ledigen van het stofreservoir loopt nog een beetje onhandig maar oefening baart kunst.

Ingeborg70 16-05-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een super fijne stofzuiger, licht en volgt goed. Vele verschillende mondstukken erbij. Enige minuutje is het legen van de stofzuiger ..als je hem opent dwarrelt de stof weg. Maar fijn is hij wel.

siebmollema 12-05-2015 Product kwartaal in bezit

Prima stofzuiger. Voldoende mogelijkheden. Goed wendbaar en meer dan voldoende zuigkracht. De telescoopstang zou een tikje langer mogen zijn. De gebruiksaanwijzing is m.b.t. de hulpstukken iets te beknopt.

R0tterdam 12-05-2015 Product half jaar in bezit

Beste stofzuiger ooit!
Heel veel hulpstukken bijgeleverd die zeer makkelijk te wisselen zijn.
Qua geluid is het niet harder dan een andere stofzuiger.
Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!
nooit meer een andere voor ons......

Mill59 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Stijlvol en mooi apparaat. Er zitten veel accessoires bij, maar vind de handelingen die nodig zijn slim maar onhandig om ze te wisselen. Zuigt en rolt prima.