Bosch BBH21622 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH21622 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jose 25-08-2018

Ligt goed in de hand

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Goede hoogte. De voet werkt soepel. Zuigt goed. Geen stofzuigzak nodig maar moet wel snel geleegd worden. Ziet er mooi uit. Geluids volume is sterk. Handige stofzuiger. Draadloos.

mc 21-08-2018

Gemakkelijke snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Een goede snoerloze stofzuiger met los af te nemen kruimelzuiger.
Bij gebruik van de kruimelzuiger moet je wel even de losse zuigmond erin zetten, dat is een klein minpuntje.
Stofzuiger doet zijn werk goed, het reservoir waar het vuil in komt is gemakkelijk schoon te maken.
Fijn apparaat!

Johndoe6795 22-11-2017

Prima accuduur, uitschuifbaar (handig voor langere personen)

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Ik ben zelf vrij lang en heb met sommige stofzuigers last van mijn rug omdat ik voorover moet hangen. Met deze stofzuiger heb ik hier geen enkel probleem mee. Kan gewoon rechtop stofzuigen. Ik was tevens verrast door zijn wendbaarheid. De accu gaat lang genoeg mee om de hele woning in één keer te stofzuigen. Wat mijn keuze ook mee bepaalde in de winkel was zijn stijlvolle uitstraling. Het oog wil ook wat :-)

Pluspunten

• Uitschuifbaar
  • lange accuduur
  • degelijk en stijlvol uiterlijk

H.de Jong 19-11-2017

Schitterende voormgeving,de acu duur is goed.

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Wij zijn wat ouder,een groot voordeel is wij hoeven niet te bukken. De zuigkracht is prima.De prijs is mmm maar wij zijn er erg blij mee.

corry 08-11-2017

steelstofzuiger, prima zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

een fijn apparaat om mee te werken. degelijk en goede kwaliteit handig met ingebouwde kruimeldief. goeder zuigkracht

Pluspunten

• veel
  • veel

Minpunten

• geen
  • geen

Beurden 05-05-2017

Fijne greep

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Handig in gebruik. Makkelijk overal te komen omdat het apparaat geen snoer heeft. Makkelijk met kruimelzuiger de trap te stofzuigen. Ook makkelijk om plafonds mee te doen. Neemt niet veel plaats in beslag met opbergen.

Pluspunten

• Weinig ruimte nodig met opbergen
  • Snoerloos

MRijnders 15-06-2016

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Als hij lichter was geweest was hij prettiger geweest met gebruiken en extra mondstukjes was ook beter geweest

Rob 06-06-2016

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21622 bruin

Ben tot op heden altijd tevreden over Bosch en over deze stofzuiger is ook goed nagedacht. Batterij kan vervangen worden en er zit een kleine adapter bij voor het opladen en niet zo'n grote standaard die dan weer ergens moet staan. De stofzuiger blijft zonder houder toch rechtop staan dus nergens voor nodig. Hij zag er mooi uit op de foto en dat is hij ook al je hem uitpakt. Hij maakt ook weinig lawaai. Dat is wel heel prettig.