Bosch BBH21622 - Reviews

Kleur(en)
bruin
Inhoud
0,3 liter

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

H.de Jong 19-11-2017

Schitterende voormgeving,de acu duur is goed.

Wij zijn wat ouder,een groot voordeel is wij hoeven niet te bukken. De zuigkracht is prima.De prijs is mmm maar wij zijn er erg blij mee.

Beurden 05-05-2017

Fijne greep

Handig in gebruik. Makkelijk overal te komen omdat het apparaat geen snoer heeft. Makkelijk met kruimelzuiger de trap te stofzuigen. Ook makkelijk om plafonds mee te doen. Neemt niet veel plaats in beslag met opbergen.

Pluspunten

• Weinig ruimte nodig met opbergen
  • Snoerloos

MRijnders 15-06-2016

Steelstofzuiger

6,3
Als hij lichter was geweest was hij prettiger geweest met gebruiken en extra mondstukjes was ook beter geweest

Rob 06-06-2016

Top stofzuiger

Ben tot op heden altijd tevreden over Bosch en over deze stofzuiger is ook goed nagedacht. Batterij kan vervangen worden en er zit een kleine adapter bij voor het opladen en niet zo'n grote standaard die dan weer ergens moet staan. De stofzuiger blijft zonder houder toch rechtop staan dus nergens voor nodig. Hij zag er mooi uit op de foto en dat is hij ook al je hem uitpakt. Hij maakt ook weinig lawaai. Dat is wel heel prettig.

Johndoe6795 22-11-2017

Prima accuduur, uitschuifbaar (handig voor langere personen)

Ik ben zelf vrij lang en heb met sommige stofzuigers last van mijn rug omdat ik voorover moet hangen. Met deze stofzuiger heb ik hier geen enkel probleem mee. Kan gewoon rechtop stofzuigen. Ik was tevens verrast door zijn wendbaarheid. De accu gaat lang genoeg mee om de hele woning in één keer te stofzuigen. Wat mijn keuze ook mee bepaalde in de winkel was zijn stijlvolle uitstraling. Het oog wil ook wat :-)

Pluspunten

• Uitschuifbaar
  • lange accuduur
  • degelijk en stijlvol uiterlijk

corry 08-11-2017

steelstofzuiger, prima zuigkracht

een fijn apparaat om mee te werken. degelijk en goede kwaliteit handig met ingebouwde kruimeldief. goeder zuigkracht

Pluspunten

• veel
  • veel

Minpunten