Bosch BGS5330A zwart, blauw, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 101 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5330A zwart, blauw, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Paul 28-12-2020

Zuigt prima maar o die sensor dat de stozuiger vol zit

Ik ben speciaal gestopt met stofzuigen om toch deze review in te geven. Ik heb dit apparaat nu 2 jaar. De stofzuiger zuigt prima, als die zuigt. Zodra die sensor ook maar een beetje vuil detecteert stopt de stofzuiger automatisch. En dit doet de Bosch Relaxx x al vrij snel. Geen idee waarom er zo'n grote vuilcilinder bij zit want ruimschoots voordat er wat vuil ophoopt slaat de stofzuiger telkens weer af. Zo ongelofelijk irritant. Mijn partner heeft een simpele Rowenta stofzuiger gekocht, ook eentje zonder zakken. Wat een droom van een apparaat is dit voor 1/7 van de prijs van de Bosch stofzuiger. Zo zie je maar: noch de prijs noch het merk geeft zekerheid op een goed product. En de gedachte dat ik met dit apparaat nog jaren moet doen?? Ik hoop dat het apparaat niet te lang meegaat, want zo is het een en al frustratie met dit ding.

Pluspunten

• zuigt goed als ie zuigt

Minpunten

• slaat zo vaak af door die sensor
  • veel te duur voor wat het is

IBON 19-11-2018

Inflexibele slang

Na een gebruiksperiode waarin ik de stofzuiger goed heb kunnen testen ben ik er helemaal klaar mee! Inflexibele slang, zeer slecht wendbaar, zwaar kortom niet gebruiksvriendelijk. Zuigkracht is prima maar voor mij ook het enige pluspunt.

Minpunten

• Inflexibele slang
  • Wendbaarheid
  • Zwaar

Anita 13-06-2017

Eindelijk stofJUICHEN ;-)

Het is een geweldig apparaat, loopt soepel, zuigt als een tierelier en is erg makkelijk leeg te maken. Wel groot! Mijn zoon van bijna 21 en 1.95 lang (!) vindt dat de stang nog langer had gekund, maar volgens de heren hier zijn stofzuigers niet bedoeld voor mannen. :-)
Nou, daarmee komen ze er niet van af! Maar eerlijk is eerlijk, met deze machine is het geen gemopper en gezeur meer!
Ik ben tevreden, net een maand in mijn bezit, waarvan ook nog twee weken op vakantie geweest. De achterblijvers hebben echter met plezier de Bosch ter hand genomen! en eindelijk van dat gedoe met die zakken af!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zakloos
  • Zuigt prima
  • Vrij stil voor zo'n groot apparaat

Minpunten

• Toch de prijs...moest even nadenken
  • Groot, neemt ruimte in

Bosch Relaxx'x BGS5330A 12-05-2017

stofzuiger zonder stofzak

prima stofzuiger zuigkracht zeer sterk ,zeer te vreden goede vormgeving en makelijk te bedienen zou direct er weer zo een kopen bij bosch

Pluspunten

• zuigkracht
  • borstels goed

Bosch Relaxx'x BGS5330A 11-05-2017

stofzuiger Bosch Relaxx'x BGS5330A

Prima produkt voldoet aan alle eisen.
wij waren eerst niet zo voor een stofzuiger zonder zak maar bevalt goed.

Eleonora 10-05-2017

Super

Net binnen gekregen en al helemaal weg van het design. Natuurlijk kon ik niet wachten met proberen en verbaast als ik was over de zuigkracht is niet te omschrijven. De vloerbedekking kwam net nog niet omhoog, stofzuiger geeft geen geur af, is relatief stil, wel verbazend stil, nog even en ik ga stofzuigen leuk vinden, ook is het snoer lang dus niet meer van stopcontact naar stopcontact rennen

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Vrij stil
  • Ligt goed in de hand
  • Lang snoer

EK 28-04-2017

Bosch klasse! Super gebruiksvriendelijk

Keurig technische in elkaar gezette stofzuiger. Zeer kwalitatief daarom is die zwaarder dan andere stofzuigers maar desalniettemin super gebruiksvriendelijk. Kleine minpuntje is de energie label B en de grote maar dat kan ook niet anders met zoveel kwaliteit.

Pluspunten

• Rij comfortabel alhoewel die zwaar is
  • Zuigkracht
  • Weinig geluid

Minpunten

• Energie label B

d. de baat 22-04-2017

robuuste stofzuiger

lekker stevig met een fijn lang snoer, rolt goed achter je aan door goede bouwwijze stofzuiger heb je met een motor met veel minder vermogen een veel betere zuigkracht dan een goedkope stofzuiger met meer dan het dubbele vermogen, dus ik kan deze stofzuiger zeker aanraden plus hij is ook nog eens heerlijke stil.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • goede zuigkracht
  • mooi model

Minpunten

• wat zwaarder maar geen probleem

Erik 12-04-2017

Mooie fijne stofzuiger

Voldoet aan verwachtingen. Stofzuiger is stil en zuigt krachtig. Lange uitschuifbare stang. Ideaal voor parketvloer.

Pluspunten

• Stil
  • Lange uitschuifbare stang

Fedor 30-03-2017

Goede zuigkracht en lang snoer

Zakloos met een lang snoer dus erg handig. Lekker krachtig en toch erg weinig geluid. Fijne stofzuiger voor een goede prijs.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht

Minpunten

• Gewicht

LJ Kanters 08-01-2017

Bosch Relaxx'x BGS5330A is een prima keuze

Wij kochten de Bosch Relaxx'x BGS5330A bij Coolblue.
Deze is superstil, en zuigt perfect.
Enig nadeel is het gewicht en de afmetingen van het toestel, maar daar kunnen wij prima mee leven. Opmerkingen van andere klanten over de stugge slang kunnen we niet bevestigen. Is niets mis mee.
Kortom, prima toestel.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig stofbak leegmaken

Minpunten

• Gewicht.
  • Enigszins lomp toestel

Karin 18-11-2016

lekker stil en zuigt goed

had met spoed een nieuwe stofzuiger nodig, de recensies over deze Bosch stofzuiger waren erg positief. Ben er ook erg blij mee zuigt erg goed en maakt weinig lawaai dus de kinderen kunnen gewoon doorgaan met tv kijken of als ze wat vragen hoor ik ze gewoon. wel wat zwaar maar dat went wel.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed
  • opvangbak makkelijk te legen
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar

M 12-11-2016

Valt enorm tegen

Wij hebben de stofzuiger een half jaar. Hij volgt heel slecht ondanks de "handige" zwenkwielen, heb nog nooit zoveel gebotst met meubels. De slang is te dik en daardoor niet erg buigzaam, is ook met opbergen onhandig. Sinds twee weken gaat hij steeds zijn filter kloppen en bij de derde keer stopt hij in deze fase helemaal. Filter is al geheel gewassen maakt niks uit. Toen ie het nog goed deed zoog hij wel prima en het apparaat is wel heel stil!

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Stil

Minpunten

• Volgt slecht
  • Te dikke slang
  • Niet duurzaam

petra 17-07-2016

mooie en goede stofzuiger

stofzuiger is krachtig en stil, ziet er mooi uit en heeft een groot bereik, superstofzuiger, met handige extra assecoires

wendy 11-07-2016

zeer tevreden

pas deze stofzuiger gekocht erg tevreden. Stofzuigt fijn en goed. erg makkelijk wendbaar en ook het zelf reinigssysteem is top evenals de opvangbak. Deze is makkelijk eruit te halen en schoon te maken. Enige nadeel is dat de verschillende stukken niet aan de stofzuiger bevestigd kunnen worden dus deze moeten apart ergens weg gelegd worden

Alain 09-07-2016

Fantastische stofzuiger!

Zeer stille maar krachtige stofzuiger, ik ben er nu van overtuigt dat een wat duurdere stofzuiger zeker beter werkt! Mijn hond blijft rustig op de bank liggen tijdens het stofzuigen dat was voorheen wel anders!

anoniem 07-07-2016

Blij met aankoop Bosch Relaxx x BGS5330A

Na jaren met Dyson te hebben stof gezogen dacht ik met een ander merk niet tevreden te kunnen zijn... Echter de Bosch Relaxx'x maakt de beloftes waar en is een fijne stofzuiger! Lang snoer, makkelijk hanteerbare stang, weinig geluid, verschillende opzetborstels meegeleverd. Hij is alleen niet heel klein wanneer je hem wegzet, hij zou niet in de meeste meterkasten passen bijvoorbeeld.

Mike 02-07-2016

Stiller dan elke stofzuiger voorheen; aanrader !!

Na enkele "goedkope" stofzuigers welke meer herrie produceerden dan dat ze stof opzuigen nu eens gekozen voor een duurdere en degelijkere variant. Tot nu toe geen minuut spijt. Zuigt goed en is "fluisterstil". Enigste wat je hoort is het "suizen" van de aangezogen lucht in de stofzuigervoet (in dit geval de parketvoet). Enig minpuntje wat ik op dit moment kan bedenken is het automatisch oprollen van het snoer. Dit gaat niet altijd even vloeiend. Voorheen altijd een stofzuiger met handmatige functie om snoer op te rollen gehad. Dus zou zomaar aan mezelf kunnen liggen......

De stofzuiger zal voor een enkeling onder ons wellicht "te zwaar" zijn. Dat heb ik voor lief genomen. Ben gegaan voor de zogenaamde "Duitse degelijkheid" en dat is terug te zien in het product.

Duurzaamheid heb ik nog niet beoordeeld omdat deze te kort in mijn bezit is. Maar als hij blijft functioneren zoals hij oogt en voelt, verwacht ik geen problemen.

Zilk 30-06-2016

Superblij met Bosch

Wat een heerlijk apparaat. Stofzuiger werkt super en is makkelijk in de bediening. Ben helemaal blij en geniet ervan als alles zo schoon is!

Johan 30-06-2016

relax

Geweldige stofzuiger, erg stil, zuigt prima, robuust, cleaning systeem houdt de zuigkracht in stand,

Familie de Zeeuw 29-06-2016

Mooi, maar beetje kort die slang

De stofzuiger is echt mooi, stil en doet wat hij moet doen. Ik heb al een Bosch Roxx die 5 jaar oud is. (die witte) en omdat we zo tevreden zijn hebben we een 2e gekocht voor ons kantoor.

Er is alleen 1 nadeel van de nieuwe stofzuiger. De slang is echt een heel stuk korter dan onze oude! Op zich zou dit niet direct een probleem moeten zijn, maar mijn mannetje is nogal lang, waardoor de stofzuiger wat sneller achter je aan hobbelt en hij eerder in de weg zit als de oudere versie.

Al om al een geniale stofzuiger welke zeer makkelijk in gebruik is, een stuk stiller dan de vorige en makkelijk te legen is.

Voor iedereen die overweegt deze te kopen: DOEN!

Sandra 25-06-2016

Voldoet aan onze wensen

Tot nu zeer tevreden over deze stofzuiger. Fijn dat de lengte van de stang in te stellen is. Makkelijk schoon te maken. Goede zuigkracht die makkelijk is in te stellen voor op matten of vloerkleed. Zwenkt makkelijk. Iets stugge slang, maar nog geen hinder van gehad. Snoer rolt niet altijd even makkelijk op, maar is een handigheid. Hiervoor 18 jaar dezelfde miele gehad en voor ons is dit een hele verbetering.

Corina Wessels 24-06-2016

Katvriendelijke stofzuiger

Wij hebben met name deze aangeschaft, door de angst van onze kat.
De stofzuiger die we hadden, zorgde ervoor dat Gizmo achter de kast kroop en pas tevoorschijn kwam als de stofzuiger in de kast stond.
Tegenwoordig blijft hij gewoon zitten en zit zelfs naast de stofzuiger. Hij daagt nu de zuigmond uit en stoeit met de stofzuiger.
Het is jammer dat ik geen foto kan invoegen, dan hadden jullie het met eigen ogen kunnen zien.
Deze stofzuiger is dus goedgekeurd door Gizmo vanwege het geringe geluid, daar ging het ons om. De zuigkracht is geweldig en het gemak mag ook vermeld worden.Kortom goedgekeurd op alle fronten en ook niet onbelangrijk, mijn man pakt nu vaker de stofzuiger ;-)

Regina 22-06-2016

nieuwe stofzuiger Bosch

Vandaag deze nieuwe stofzuiger geprobeerd. Korte steekwoorden: degelijk apparaat, zuigt krachtig, wennen aan dikke slang, veel extra's. Tevreden met aankoop.

Joma 20-06-2016

zakloze stofzuiger

Stofzuiger die doet wat die moet doen en goed , zeer stil en uitermate hoge zuigkracht. Lekker lang snoer en goeie lengte van de buis! Duurzaamheid nog niets over te zeggen, nog maar net in het bezit.