Bosch BGS5330A - Reviews

Karin 18-11-2016 Product paar weken in bezit

lekker stil en zuigt goed

had met spoed een nieuwe stofzuiger nodig, de recensies over deze Bosch stofzuiger waren erg positief. Ben er ook erg blij mee zuigt erg goed en maakt weinig lawaai dus de kinderen kunnen gewoon doorgaan met tv kijken of als ze wat vragen hoor ik ze gewoon. wel wat zwaar maar dat went wel.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed
  • opvangbak makkelijk te legen
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar

M 12-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Valt enorm tegen

Wij hebben de stofzuiger een half jaar. Hij volgt heel slecht ondanks de "handige" zwenkwielen, heb nog nooit zoveel gebotst met meubels. De slang is te dik en daardoor niet erg buigzaam, is ook met opbergen onhandig. Sinds twee weken gaat hij steeds zijn filter kloppen en bij de derde keer stopt hij in deze fase helemaal. Filter is al geheel gewassen maakt niks uit. Toen ie het nog goed deed zoog hij wel prima en het apparaat is wel heel stil!

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Volgt slecht
  • Te dikke slang
  • Niet duurzaam

petra 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooie en goede stofzuiger

stofzuiger is krachtig en stil, ziet er mooi uit en heeft een groot bereik, superstofzuiger, met handige extra assecoires

wendy 11-07-2016 Product paar weken in bezit

zeer tevreden

pas deze stofzuiger gekocht erg tevreden. Stofzuigt fijn en goed. erg makkelijk wendbaar en ook het zelf reinigssysteem is top evenals de opvangbak. Deze is makkelijk eruit te halen en schoon te maken. Enige nadeel is dat de verschillende stukken niet aan de stofzuiger bevestigd kunnen worden dus deze moeten apart ergens weg gelegd worden

Alain 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische stofzuiger!

Zeer stille maar krachtige stofzuiger, ik ben er nu van overtuigt dat een wat duurdere stofzuiger zeker beter werkt! Mijn hond blijft rustig op de bank liggen tijdens het stofzuigen dat was voorheen wel anders!

anoniem 07-07-2016 Product maand in bezit

Blij met aankoop Bosch Relaxx x BGS5330A

Na jaren met Dyson te hebben stof gezogen dacht ik met een ander merk niet tevreden te kunnen zijn... Echter de Bosch Relaxx'x maakt de beloftes waar en is een fijne stofzuiger! Lang snoer, makkelijk hanteerbare stang, weinig geluid, verschillende opzetborstels meegeleverd. Hij is alleen niet heel klein wanneer je hem wegzet, hij zou niet in de meeste meterkasten passen bijvoorbeeld.

Mike 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stiller dan elke stofzuiger voorheen; aanrader !!

Na enkele "goedkope" stofzuigers welke meer herrie produceerden dan dat ze stof opzuigen nu eens gekozen voor een duurdere en degelijkere variant. Tot nu toe geen minuut spijt. Zuigt goed en is "fluisterstil". Enigste wat je hoort is het "suizen" van de aangezogen lucht in de stofzuigervoet (in dit geval de parketvoet). Enig minpuntje wat ik op dit moment kan bedenken is het automatisch oprollen van het snoer. Dit gaat niet altijd even vloeiend. Voorheen altijd een stofzuiger met handmatige functie om snoer op te rollen gehad. Dus zou zomaar aan mezelf kunnen liggen......

De stofzuiger zal voor een enkeling onder ons wellicht "te zwaar" zijn. Dat heb ik voor lief genomen. Ben gegaan voor de zogenaamde "Duitse degelijkheid" en dat is terug te zien in het product.

Duurzaamheid heb ik nog niet beoordeeld omdat deze te kort in mijn bezit is. Maar als hij blijft functioneren zoals hij oogt en voelt, verwacht ik geen problemen.

Zilk 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Superblij met Bosch

Wat een heerlijk apparaat. Stofzuiger werkt super en is makkelijk in de bediening. Ben helemaal blij en geniet ervan als alles zo schoon is!

Johan 30-06-2016 Product paar weken in bezit

relax

Geweldige stofzuiger, erg stil, zuigt prima, robuust, cleaning systeem houdt de zuigkracht in stand,

Familie de Zeeuw 29-06-2016 Product maand in bezit

Mooi, maar beetje kort die slang

De stofzuiger is echt mooi, stil en doet wat hij moet doen. Ik heb al een Bosch Roxx die 5 jaar oud is. (die witte) en omdat we zo tevreden zijn hebben we een 2e gekocht voor ons kantoor.

Er is alleen 1 nadeel van de nieuwe stofzuiger. De slang is echt een heel stuk korter dan onze oude! Op zich zou dit niet direct een probleem moeten zijn, maar mijn mannetje is nogal lang, waardoor de stofzuiger wat sneller achter je aan hobbelt en hij eerder in de weg zit als de oudere versie.

Al om al een geniale stofzuiger welke zeer makkelijk in gebruik is, een stuk stiller dan de vorige en makkelijk te legen is.

Voor iedereen die overweegt deze te kopen: DOEN!

Sandra 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan onze wensen

Tot nu zeer tevreden over deze stofzuiger. Fijn dat de lengte van de stang in te stellen is. Makkelijk schoon te maken. Goede zuigkracht die makkelijk is in te stellen voor op matten of vloerkleed. Zwenkt makkelijk. Iets stugge slang, maar nog geen hinder van gehad. Snoer rolt niet altijd even makkelijk op, maar is een handigheid. Hiervoor 18 jaar dezelfde miele gehad en voor ons is dit een hele verbetering.

Corina Wessels 24-06-2016 Product maand in bezit

Katvriendelijke stofzuiger

Wij hebben met name deze aangeschaft, door de angst van onze kat.
De stofzuiger die we hadden, zorgde ervoor dat Gizmo achter de kast kroop en pas tevoorschijn kwam als de stofzuiger in de kast stond.
Tegenwoordig blijft hij gewoon zitten en zit zelfs naast de stofzuiger. Hij daagt nu de zuigmond uit en stoeit met de stofzuiger.
Het is jammer dat ik geen foto kan invoegen, dan hadden jullie het met eigen ogen kunnen zien.
Deze stofzuiger is dus goedgekeurd door Gizmo vanwege het geringe geluid, daar ging het ons om. De zuigkracht is geweldig en het gemak mag ook vermeld worden.Kortom goedgekeurd op alle fronten en ook niet onbelangrijk, mijn man pakt nu vaker de stofzuiger ;-)

Regina 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

nieuwe stofzuiger Bosch

Vandaag deze nieuwe stofzuiger geprobeerd. Korte steekwoorden: degelijk apparaat, zuigt krachtig, wennen aan dikke slang, veel extra's. Tevreden met aankoop.

Joma 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

zakloze stofzuiger

Stofzuiger die doet wat die moet doen en goed , zeer stil en uitermate hoge zuigkracht. Lekker lang snoer en goeie lengte van de buis! Duurzaamheid nog niets over te zeggen, nog maar net in het bezit.

Aryan 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Mooie stofzuiger, zakloos en makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. Het snoer is aan de korte kant dit maakt de actieradius behoorlijk klein.

Simone 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Krachtige stofzuiger die weinig lawaai maakt. Erg energiezuinig. Enige minpuntje is dat de stofzuiger iets zwaar is. De stofzuiger rolt wel gemakkelijk.

Anne 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Fijne stofzuiger, nooit meer stofzuigzakken kopen !
Zuigt perfect !
Makkelijke hulpstukken.
Maakt geen herrie.

iconic beauty company 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Wij zijn echt super blij met deze stofzuiger/ prima aankoop. Hij werkt geweldig/ prima zuigkracht/ lang snoer/ maakt bijna geen geluid/ handig zonder stofzakken te verwisselen/ top aankoop.

bosch stofzuiger 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veel kracht

Is een hele goeie stofzuiger heeft veel kracht. Makkelijk in gebruik. Dorrdat er geen stofzuigzak in zit zie je wat voor veel stof je opzuigt.handig met leeg halen. Ben er blij mee.

Konrad 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Relaxx

Geweldige stofzuiger. Vroeger had ik 2000w die minder krachtig was dan deze. Stofbak is ook erg makkelijk te legen, wat een groot voordeel is dat je gewoon in één keer klaar bent. Design is erg mooi, ik geef 7/10 want de stofzuiger is best groot, maar het is begrijpelijk met deze functies.