Bosch BBH51830 - Reviews

Nat en/of droog
droog
Alleszuiger/bouwstofzuiger

Jaap 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er professioneel en mooi uit

Eerste indruk en test is zeer positief.
Zuigt zeer goed, ook honden haren is geen probleem.
Accu duur is voor mij ruim voldoende.

Pluspunten

• Zeer handig
  • Zuigkracht
  • Los blijven staan
  • Makkelijk te legen

Minpunten

Hevanbe 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht en sterke accu

Eigenlijk de verkeerde gekozen, ik wilde eigenlijk een 2 in 1 met kruimeldief. Geen spijt van deze aankoop. Met deze aankoop is een kruimeldief overbodig, het apparaat is erg handig en erg licht. Borstels maakte veel lawaai bij eerste gebruik, even er uit en er in en het lawaai is weg. Geluid is zeker acceptabel en neemt erg goed kattenharen op.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu
  • Handelbaarheid
  • Borstels

Minpunten

• LED lampje van batterij opladen is erg fel

Leon10 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over stofzuiger maar verkeerd voorgelicht in winkel

Ik ben erg blij met deze stofzuiger en heb hem omdat mijn broer zo ontzettend tevreden was. Ik heb last van mijn rug en woon in modern appartement waar ik met een traditionele stofzuiger meer kans op schade maak en daarnaast het zwaar vind om de traditionele stofzuiger uit de kast te tillen en steeds stopcontact te wisselen. De accu moet volgens outfit 30 minuten mee gaan, maar dat haalt ie nu al nauwelijks. Maar opladen gaat snel. Ik had de Athlet van 60 minuten willen kopen, maar helaas ben ik in winkel verkeerd voorgelicht en heb die nu van 30 minuten omdat hij online gekocht was wilde ik rompslomp niet. Maar ik maak me zorgen over accu, dus zou altijd die nu van 60 minuten aanraden.

Jacoba 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gemak dient de mens

De steelstofzuiger is makkelijk te hanteren, de voet is zeer flexibel waardoor je gemakkelijk onder meubels en dergelijke kunt komen. De steelstofzuiger heeft een erg goede zuigkracht welke op 3 standen instelbaar is. De accu levert op de hoogste zuigkracht 25 minuten power.
De steelstofzuiger werkt zonder stofzuigerzak wat weer een besparing oplevert voor milieu en consument. Wij uiterst tevreden met de Bosch steelstofzuiger en het snoerloos stofzuigen voorkomt een hoop ergernis en maakt het leven weer een stuk aangenamer.