Bosch BGL4SIL69C zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL4SIL69C zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

H. Reurink 19-07-2017

Drama!

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

Vorig jaar september deze stofzuiger gekocht, maar wat een drama. De wielen schuren over de grond (er is er zelfs één afgebroken). De zuigmond is stuk; voor ieder gebruik moet de zuigmond weer in de correcte stand geplaatst worden (verschuift nadat de zuigstang in de 'slaapstand' is geplaatst). De slaapstand is ook niet ideaal; na 5 minuten is de stang (zonder ondersteuning van muur :-) ) omgevallen. Contact gehad met de leverancier echter nooit iets van gehoord.. Nu zit ik met een dure stofzuiger die na een jaar al aan vervanging toe is. Eigenlijk functioneerde hij al na een half jaar al niet meer, maar om na een half jaar de stofzuiger al te vervangen was ne te gortig. Ben er nu helemaal klaar mee!

Pluspunten

• zuigkracht is redelijk goed

Minpunten

• Kwaliteit zuigmond
  • Slechte geleiding door kleine slechte wieltjes
  • prijs/kwaliteit

bert 09-04-2017

waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

zelden zoiets prulligs gezien, scharnierpunten die afbreken, deksel is bijna niet dicht te krijgen, zuigmond blijft niet meer in parketstand staan, snoer is moeilijk op te rollen, kortom weggegooid geld

Pluspunten

• weinig geluid

Minpunten

• vrijwel alles

deBoer92 04-10-2016

Kleine maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

Ik ben erg tevreden over de stofzuiger. Hij is klein en stil, maar doet zeker wat hij moet doen.
Alle toebehoren die meegeleverd worden zijn ook zeker handig.
Kortom, erg tevreden met de stofzuiger.

Pluspunten

• Compacte stofzuiger
  • Stil

Bianca 27-09-2016

Mooi compacte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

Het is een prima stofzuiger. De zuigkracht valt me heel erg mee voor het vermogen van de stofzuiger. Hij is erg stil en door het lange snoer hoef je niet vaak te wisselen van stopcontact. Enige minpunt vind ik wel de stofzuigermonden die erbij geleverd worden. Ik heb een laminaatvloer en de zuigmond/borstel voor dit soort vloeren is erg smal waardoor je het idee hebt dat deze niet goed alles meepakt. Daarnaast zit er langs de borstelharen een soort rubber wat ervoor zorgt dat kruimels naar voren geschoven worden ipv opgezogen en de borstelmond niet soepel over de vloer gaat. De andere borstel heeft wieltjes waardoor het stille geluid van de stofzuiger weer teniet gedaan wordt omdat die plastic wieltjes over de laminaatvloer gaan. Niet prettig!
De stofzuiger beveel ik zeker wel aan maar ik ga wel kijken voor een andere zuigmond.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Geluid

Minpunten

• Zuigmond/borstel

niels 26-09-2016

Stil en toch goed zuigen!

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

Erg stille stofzuiger die toch erg goed zuigt. Ook zit er een lekker lange kabel aan.
Wel wat zwaarder dan de vorige, maar dat zal de isolatie wel zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • lange kabel

Minpunten

• zwaarder

Sajida 26-09-2016

Goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BGL4SIL69C zwart

Ik vind dit product heel goed omdat het niet te duur is en werkt ook prima. Het is ligt in gewicht en makkelijk beweegbaar

Pluspunten

• Licht in gewocht
  • Makkelijk te bewegen en schoonmaken