Rowenta Silence Force RO834 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force RO834 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Roos 19-07-2023

Slechte koop

Niet kopen. Alhoewel het geluid inderdaad zachter is maar dat desalniettemin het zuigvermogen fantastisch zou zijn is helaas niet waar. Erger mij dood aan deze stofzuiger. Heb hem nu 3 maanden en wanneer je over tapijt gaat staan de haartjes weer mooi rechtop maar tussen de haartjes ligt er nog van alles. Dus telkens moet je op de knieën zonder de stang en mondstuk en dan het hele tapijt af.schuieren. Echt waar niet te doen. Op een gladde vloer pakt het meer maar ook daar moet ik meerdere keren over zelfde oppervlakte heen. Ik heb de silence force RO 7740.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Zuigkracht
  • Plastic feel stofzuiger stang.

Philippe 26-05-2017

Verliest zijn zuigkracht

Wij waren op zoek naar een nieuwe krachtige stofzuiger. Toen we deze rowenta met multicyclone technologie zagen in combinatie met zijn prijs en stille werking, hebben we beslist deze te kopen ipv een veel duurdere dyson. Het toestel is heel stil vergeleken met andere modellen. Ook was de zuigkracht initieel heel goed en sterk. Echter, na een paar maanden verloor die aan zuigkracht. Handleiding nagekeken en toestel grondig gereinigd. Zuigkracht werd terug iets beter maar na een week was die zijn zuigkracht weer kwijt. Zo erg zelfs dat die gewoon stof of kruimels niet meer opzoog, ook al zette je er de borstel op. Gelukkig hadden we nog onze oude stofzuiger om het huishouden te doen. Toestel onder garantie teruggestuurd en na 6 weken teruggekregen. Speciaal nagekeken in de winkel of de zuigkracht inderdaad wel goed was en dat was ook zo. Echter na een paar weken, was die zijn zuigkracht weer volledig kwijt. Reinigen en de instructies van de handleiding volgen helpen niet. Ik ben dus behoorlijk teleurgesteld en zo dit toestel dus absoluut niet aanraden. Had ik toch maar beter een Dyson gekocht.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• verliest zijn zuigkracht