AEG PowerForce APF6110 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG PowerForce APF6110 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

hhm 02-08-2016

misschien iets te krachtig

Geschreven voor: AEG PowerForce APF6110 rood

Goed wendbare stofzuiger, met een zeer krachtige moter waar ik aan moest wennen. Daardoor helaas op mijn net nieuwe vloer krassen gekregen.Dus niet het vol vermogen gebruiken.Zand vind ik helaas na goed stofzuigen ook nog op de grond, het vuil verschuift vaak dus moet je steeds de stofzuiger van de grond halen. Hier een gezin met huisdieren dus de stofzuiger wordt intensief gebruikt, zo ook het hulpstuk voor de bank. Nu 2 maanden later zijn van het hulpstuk de stofstreepjes er al af, deze zaten er met dubbelzijdig tape op. Ook gaat de slang al erg makkelijk van de steel af en laat af en toe los. Snoer rolt makkelijk en goed op. Helaas voor onze nieuwe vloer niet zo geschikt.

hhm 29-09-2016

En nu helaas weer een aantal weken verder kan ik de steel niet meer verlengen, zo vast als maar kan. Moet nu gebukt het huis stofzuigen.

DJ 02-01-2016
Geschreven voor: AEG PowerForce APF6110 rood

Wist na een Miele niet echt wat ik moest kopen. Nadat de regering alles weer moest veranderen. Heb nu de AEG en dacht dat het niet beter kon maar deze heeft echt zuigkracht je moet de Schuif boven iets open Zetten anders zuigt hij je vloerbedekking van de trap. De prijs en prestatie is een prima combinatie.