Miele Complete C2 PowerLine zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C2 PowerLine zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bella 08-01-2017

Krachtige stofzuiger

Krachtige stofzuiger die ook dierenharen goed opzuigt. Nadeel is de plaats van de uitschuifbare steel, daar heb je nou net de stofzuiger vast! Het aantal decibel neem ik op de koop toe omdat ik liever een stofzuiger heb die goed zuigt! Ik heb vorig jaar de Ecoline gekocht, die maakt weinig lawaai maar zuigt voor geen meter!

Pluspunten

• krachtige stofzuiger
  • zuiigt goed

Minpunten

• plaats van knopje steel
  • lawaai

mevrouw koekebouw 10-10-2016

weer een geweldige stofzuiger van miele

heerlijk apparaat wat lekker licht rond rijd. We hebben hem aangeschaft nadat onze oude zuiger ook van miele het na 16!!! jaar iets minder gaat doen (doet t nog steeds). het enige minpuntje is dat het snoer wel een meter (of twee) langer had mogen zijn. hoewel het waarschijnlijk voor de meeste huishoudens wel volstaat red dit snoer het net aan bij ons huis.

Willy 13-05-2016

Gewoon een hele fijne stofzuiger

Na 15 jaar genoten te hebben van mijn oude blauwe Miele stofzuiger werd het tijd voor een nieuwe. Wilde weer net zo'n goeie en heb deze gevonden in de Miele complete C2 Blackpearl. Niet zo milieuvriendelijk (F-score) maar 1600 watt, en dan héb je ook wat. Bovendien een heerlijk lang snoer en een prachtige vormgeving: een zwarte leek me steeds al zo design. Ben zeer tevreden.