LG VS8400SCW chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VS8400SCW chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Donnadijkstra 31-07-2016

Voldoet aan verwachtig

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Mijn eerste stofzuiger zonder snoer, had ik veel eerder moeten doen. Wat een hoop tijd scheelt dat. Ik zoef door het huis heen, mede door de borstel. Hij glijdt over het laminaat heen, en ook vloerbedekking gaat soepeltjes. Wat betreft het gewicht heb ik geen last ondervonden. Ik zag het al vaker voorbij komen in reviews. Hij weegt wel wat, maar tijdens het zuigen ondervindt ik geen hinder. Enige minpunt is het geluidsniveau. Mijn vorige stofzuiger was toch echt geluidslozer. Maarja, die was snoerloos.

Mbakker 31-07-2016

Handige draadloze stofzuiger voor de kleine schoonmaak

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Afgelopen week gebruik mogen maken van deze LG Stofzuiger. Ideale stofzuiger zonder snoer, de accu's laden snel op. Daarnaast kun je de stofzuiger snel en netjes opbergen op de oplader. Ook heeft de stofzuiger een ideale lengte waardoor je gewoon rechtop kunt staan. De stofzuiger is ideaal voor de snelle stofzuig ronde. Met twee katten en hond mis ik toch wat zuigkracht om alle haren en het meesleepte zand op te zuigen. Ook vind ik het jammer dat je de zuigmond niet even kunt verwijderen om de meubels ook even te zuigen. Kortom een handige stofzuiger voor mensen zonder huisdieren of mensen die slecht ter been zijn.

Thea 29-07-2016

kruimeldief op steel

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Heb Gister de kruimeldief op steel gekocht,in de winkel uitgeprobeerd en werkte goed , toen thuis ook even geprobeerd en stond versteld wat er in even gebruikt te hebben er voor vuil in zat.dus ik ga hier heel veel plezier van hebben. Het ziet er ook nog mooi uit!

nalberts 11-07-2016

LG cordless handige alles kunner

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Ik ben toevallig tegen de LG cordless aangelopen, en het leek mij ideaal om te stofzuigen zonder vervelende snoeren.
Deze blijven nogal eens ergens achter hangen of net te kort waardoor je toch altijd wel even loopt te rommelen.
Uit de doos in elkaar zetten was zo gedaan, alles klikt eenvoudig vast en de steel zet je vast met 1 schroef.
En toen stofzuigen maar...

En dat doet de LG cordless goed, hij is "glijd" over de vloer, mede doordat er een meedraaiende borstel in de voet zit.
Je loopt overal zo naar toe met deze mooie draadloze stofzuiger, geen last meer van snoeren, en deze zuigkracht (welke regelbaar is) is ruim voldoende.
In het begin wel even wennen aan de wendbaarheid van de voet, maar dat is snel gebeurd.
Wat ook een enorm handige feature is dat met 1 druk op de knop de stofzuiger van de steel losgekoppeld kan worden zodat je een kruimeldief overhoud.
Hij staat in zijn oplaadstation in de trapkast, kwestie van pakken en zuigen.
Omdat hij altijd in de lader staat heb ik nog nooit een een lege batterij gehad, mocht de ene leeg zijn, kan je altijd de tweede neegeleverde batterij inpluggen.

kortom hij is handig en gemakkelijk gemakkelijk schoon te houden.
Gewoon een heerlijk apparaat.

lautje 08-07-2016

LG Cordzero stofzuiger

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Ik heb de stofzuiger nu 3 weken in gebruik. De stofzuiger zelf is makkelijk, licht, zeer fijn in gebruik en je hoeft niet na te denken waar een stopcontact zit.
De stofzuiger heeft een redelijk goede zuigkracht en omdat het twee in 1 is is het gemakkelijk om de kruimeldief eruit te halen en de randjes goed te zuigen.
Een minpuntje vind ik de batterij levensduur. Ik heb een gezin en moet regelmatig stofzuigen. De batterij is vrij snel leeg. Plus punten vind ik dat er een tweede batterij bij zit en die je makkelijk kan omwisselen.
Al met al een fijne stofzuiger, handig in gebruik en zeer licht

Marieke 05-07-2016

Nooit meer stofzuigen met draad!

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Wat een uitvinding is dit ding zeg. Gewoon pakken, op het knopje duwen en starten met zuigen. Hij rolt supergoed over alle soorten vloer (tegels, laminaat, vloerkleed, vloerbedekking) zonder te hoeven schakelen of een kop te hoeven wissen. Doordat er geen draad aan zit kan je overal heen en blijf je nergens achter hangen. Dat draadloze is echt een uitkomst! De zuigkracht is voldoende voor een normaal huishouden (dierenharen heb ik niet getest) en je kan tot een half uur per accu stofzuigen (waarom zou je langer willen). Mocht je toch een keer langer willen zuigen dan zit er een extra accu bij, kwestie van lege eruit klikken en de volle er weer in. De kruimeldief erbij is heel handig voor bijvoorbeeld de traptreden.

elo80 04-07-2016

Wil niet meer zonder!

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Eerlijk gezegd: de eerste dag was ik een beetje teleurgesteld. Ik verwachtte een stofzuiger die mijn oude kon vervangen, maar omdat de zuigkracht van de Handstick niet zo groot is als die van een normale stofzuiger, bleek dit geen optie. Dit is geen stofzuiger voor het hele huis. Maar na een aantal dagen wennen, heeft ben ik helemaal om! De handstick gebruik je voor bepaalde plekken in je huis. Bijvoorbeeld de bovenverdieping waar het vaker stoffig is, of juist de keuken waar veel sneller kruimels op de grond liggen. Hiervoor is de snoerloze handstick! De kop is flexibel en komt overal, zonder dat je meteen alle meubels hoeft te verplaatsen. Wil niet meer zonder!

Harald 03-07-2016

verrassend

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

de LG Cordzero is een handige stofzuiger voor kleine dingen die in het huis moeten gebeuren .
voor z'n formaat is hij best wel zwaar maar daar tegen over staat dat hij best wel een krachtige zuig vermogen heeft.
zijn opvang reservoir is niet al te groot dus je moet hem regelmatig leeg maken.
ook is hij makkelijk schoon te maken.
de vorm is eigenlijk best wel mooi.
wat eigenlijk heel handig is dat hij twee functies heeft zowel als stofzuiger en als kruimeldief.
met 1 klik en je heb de kruimeldief los.
over de duurzaamheid van de batterij mag ook niet geklacht worden .
het voordeel is dat je 2 batterijen heb is de eene leeg dan doe je in een hand omdraai de andere erin die in de oplader zit van de stofzuiger.
dat is wel handig dat die niet apart zit je heb hem altijd in de buurt zodat je niet eerst naar beneden moet om de ander batterij te halen.
ik gebruik hem toch wel dagelijks om kleine dingen weg te zuigen.
z'n prijs is eigenlijk wel een beetje aan de dure kant ,maar dat is wat je er zelf voor over heb.
kortom hij is handig gemakkelijk schoon te houden en je hoeft niet altijd die grote stofzuiger te voorschijn halen.

Henk 01-07-2016

Handig apparaat

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Wij hebben thuis een hond en 5 kinderen. Er is altijd wel rommel op de grond. Maar je pakt niet snel elke avond de stofzuiger. Nu is dit echt een uitkomst. Deze pak je sneller en is handig zonder snoer. Hij is makkelijk te bedienen en schoon te maken. Je kunt deze stofzuiger echter niet gebruiken voor een grote stofzuigbeurt, want daar heeft hij geen zuigkracht genoeg voor en hij kan niet helemaal de hoekjes en randjes schoon krijgen. Als je de stofzuiger uit de steel haalt is deze erg handig voor de trap.

elisadrews85 29-06-2016

Fancy stofzuigen!

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Ik heb in eerste instantie voor deze stofzuiger gekozen omdat ik het design vet leuk vond en handig vond dat ik met die stofzuiger zonder kabel kan stofzuigen. Daarnaast vind ik de lampjes echt ontzettend handig want dan daarmee zie je altijd goed waar de grond al schoon is. Helaas is het best wel moeilijk de stofzuiger te gebruiken want de stofzuiger relatief zwar en onhandig is. Desalniettemin was het een goede keuze!

Chanzzz83 07-06-2016

Ideaal voor kleine woningen

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Een handzaam apparaat met een uitstekende zuigkracht! Mijn hoogpolig tapijt wordt moeiteloos schoongezogen. Laminaat is zo stofvrij en hij is ideaal in gebruik. Ik woon klein en mijn vorige stofzuiger nam toch veel ruimte in beslag deze is makkelijk op te bergen.

Anto12 01-06-2016

LG Handstick VS8400SCW

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Dit apparaat is makkelijk en snel in mekaar gezet. Zelfs zonder de gebruiksaanwijzing is het een eitje.

Voor het eerste gebruik even opladen en hij loopt als een zonnetje. De 2e accu kan tegelijk opgeladen worden dat is ideaal mocht je een keer vergeten de stofzuiger in de oplader te zetten.

De zuigkracht is prima en de wendbaarheid is uitstekend te noemen. De moeilijke hoekjes en onder het bed kun je makkelijk bij.

De trap is zo gestofzuigd met behulp van de kruimeldief die je met 1 simpele druk op een knop los kan maken.

Het grootste voordeel is natuurlijk dat je geen snoer hebt hierdoor hoef je niet steeds naar een stopcontact te zoeken en verplaats je je erg makkelijk door het huis heen.

Ik zou niks anders meer willen dan deze draadloze stofzuiger.

Wilma 31-05-2016

LG Cordless handy stick cleaner

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Ik heb stofzuigen nooit leuk gevonden en het was altijd een noodzakelijk kwaad. Het meest irritante vind ik dat je elke keer het snoer moet loskoppelen om in een andere ruimte te kunnen stofzuigen. Het zeulen met de stofzuiger, het snoer dat altijd ergens achter vast blijft zitten. Zeer hinderlijk! Ik ben dan ook aangenaam verrast door de LG cordless handy-stick cleaner, wat een ideale oplossing! Nooit meer gedoe met snoeren die verward raken, je vrij kunnen bewegen van de ene naar de andere ruimte. Wat een vrijheid. Dankzij de 2 batterijen heb je altijd een stofzuiger die gebruiksklaar is. De stofzuiger met zijn flexibele borstel doet al het werk, de borstel beweegt mee in alle richtingen en daar hoef je geen moeite voor te doen. De zuigkracht is ook goed, en dat kan ik voluit bevestigen omdat ik 4 katten heb en overal in het huis wel kattenharen te vinden zijn, waardoor dagelijks stofzuigen voor mij een absolute must is en waar ik voorheen met frisse tegenzin aan begon. Met de handy-stick is dat compleet veranderd. Klaar voor gebruik, uit de oplader en zuigen maar! Geen gedoe meer met stangen, snoeren. Handleiding en de instructies om het apparaat gebruiksklaar te maken waren zeer duidelijk. Ook de kruimel dief , die heel makkelijk te verwijderen is met 1 druk op de knop, is handig voor kleine oppervlaktes. In 1 woord een echte aanrader!

Marieke 28-05-2016

Nog nooit zoveel stofgezogen

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Stofzuigen is niet mijn meest favoriete bezigheid, van alle schoonmaakklusjes vind ik het de meest vervelende. Altijd gedoe met die traditionele stofzuigers, slang uittrekken, snoer in het stopcontact. Ik ben al minuten kwijt voordat ik überhaupt ben begonnen. Om maar niet te spreken over het snoer dat altijd net iets te kort is of blijft hangen achter vanalles. Geïrriteerd door mijn gewone stofzuiger heb ik een LG's CordZero Handstick besteld.
Uit de doos in elkaar zetten was zo gepiept, zonder handleiding heel makkelijk in elkaar gezet. Enige nadeeltje was dat het hele ding aan elkaar klikt, maar de steel met 1 schroefje moet worden vastgezet. Niet heel spannend want dat doe je 1x en daarna nooit weer. Nadat hij in elkaar zat had ik spontaan de behoefte om te gaan stofzuigen (en dat heb ik nooit…). Wat mij meteen opviel is hoe makkelijk hij beweegt, de stofzuiger doet eigenlijk alles vanzelf en je hoeft hem alleen een beetje te sturen. Super simpel. Van laminaat naar vloerkleed naar tegels ging allemaal vanzelf zonder dat ik schuifjes om moest zetten, gewoon achter het ding aanlopen. Doordat de kop en de stang heel makkelijk op elkaar draaien kan stofzuiger heel plat en onder veel meer meubels dan mijn ‘gewone’ stofzuiger. Er zitten lampjes op de voorzijde zodat je kan zien waar je zuigt, die vind ik niet zo nuttig. Het ziet er leuk uit, maar is vooral confronterend (heel veel stof onder mijn bed..). Voor de trap en dergelijke kan er eenvoudig een mini stofzuiger (kruimeldief) worden losgeklikt. Zuigkracht is prima voor huishoudelijk gebruik en kan ingesteld worden op harder of zachter, die functie gebruik ik nooit.
Het allerbelangrijkste voor mij is dat ik geen gedoe meer heb met die stofzuiger, niet uit elkaar schuiven, geen snoer, geen gedoe. Hij staat in zijn oplaadstation in de trapkast, kwestie van pakken en zuigen. Dat zorgt ervoor dat ik hem nu ook echt pak en nog nooit van mijn leven zo vaak heb stof gezogen. Geniaal ding!

Bastiaan 22-05-2016

prachtig apparaat

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Wat een super fijne stofzuiger. Heel snel en makkelijk in elkaar te zetten. Dankzij zijn laadstation heb je altijd een stofzuiger die gebruiksklaar is. Heel handig van de fabrikant is de extra batterij die ze erbij hebben gedaan. Met 1 batterij doe je ongeveer 30 minuten mee en door de extra batterij die je in het laadstation laat heb je altijd een opgeladen stofzuiger. De stofzuiger heeft geen enkele moeite met verschillende ondergronden, zo gaat hij makkelijk van laminaat over op een laagpolig tapijt en weer terug. Met hondenharen heeft deze prachtige stofzuiger ook geen moeite alles zuigt hij op. En ligt er iets wat te groot of te dik is dan laat hij dit liggen maar kan je het wel met de kruimeldief opzuigen. De kruimeldief vind je overigens aan de steel van de stofzuiger en kan je met 1 klik eraf halen. Zo kan heb je altijd een kruimeldief bij de hand, wat heel makkelijk is, want zo kan je op plekken stofzuigen waar de grote zuigmond niet bij kan komen. Bijkomend voordeel is dat je de mond van de kruimeldief kleiner kan maken door het omhoog halen van de extra mondstuk die standaard vast zit aan de kruimeldief. Aan deze extra mondstuk zit ook een borstel die je makkelijk naar boven kan schuiven en zo alle stofjes op kleine plekken kan weg halen. Het geluid van de stofzuiger is nog wel aanwezig maar stuk minder hard dan van stofzuigers met een snoer. Deze stofzuiger neem je ook makkelijk mee de trap op en ook daar maakt het hem niet uit of je nou wel of geen halve maantjes hebt liggen want stofzuigen doet hij toch wel. Met slechts 1 klik op de knop start je de stofzuiger en kan hij zijn werk gaan doen. De stofzuiger ligt zwaar in de hand maar zodra je gaat stofzuigen merk je hier helemaal niks meer van. De bewegingen van de stofzuiger zijn ook fijn en draait makkelijk met jou mee. De zuigkracht kan je zelf aanpassen door ook weer 1 klik op de pijltjestoetsen. De zuigkracht is niet aan te passen op de kruimeldief. De kruimeldief kan je trouwens ook goed gebruiken tijdens het boren van gaten. Spinnen zuigt de stofzuiger overigens niet op wat voor mijn echt een groot nadeel is.

Femke 05-05-2016

Wat een fantastisch apparaat!

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Ik heb hem nu iets meer dan een week, maar wat een aanvulling is dit apparaat in het huishouden!

Het apparaat is ontzettend makkelijk in het gebruik. Doordat hij draadloos is en zeer wendbaar pak je hem er even makkelijk bij. Als je iets hebt geknoeid dan loop je er even heen en kan je hem op elke plek in je huis gebruiken. Helemaal als je kleine kinderen hebt of veel haren van huisdieren heb je van dit apparaat heel veel plezier.

Het stofzuigen gaat ontzettend soepel. Het apparaat is wat zwaarder aan de onderkant. Ik vind dit persoonlijk heel fijn. Daardoor is de richting waarop de wieltjes gaan heel controleerbaar. Het stofzuigen is bijna verslavend, zo soepel gaat het. Ik heb al meerdere keren de stofzuiger voor een klein hoekje gepakt en voor ik het wist had ik de hele kamer gedaan.

Ik vind het persoonlijk echt een fantastisch product. Hij maakt veel minder geluid dan een gewone stofzuiger, de accu gaat lang mee en je hebt direct het gemak van een kruimeldief. Echt een aanrader dus.

Als ik een minpunt moet noemen dan is het enkel de prijs. Ik kan me voorstellen dat dat mensen kan weerhouden om er een te kopen. Maar ik moet wel zeggen: als je het product eenmaal in huis hebt is hij het dubbel en dwars waard!

Myriam 30-04-2016

Handig in gebuik

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Sinds een week heb ik deze stofzuiger en ben er erg blij mee, ik heb drie katten die op het moment erg verharen.
Nu kan ik even tussendoor de LG pakken, want die staat opgeladen en klaar voor gebruik.
De zuigkracht vind ik super, had ik niet verwacht van een oplaadbare stofzuiger.
Met één hand kan je de kruimeldief eraf klikken, en de kleine hoekjes zuigen, en zit er ook zo weer in.
Reservoir is ook makkelijk te legen en schoon te maken.
Erg blij mee :)

Marja Spoor 19-04-2016

LG Hand(ige)stick

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Met kleine kinderen in huis is stofzuigen een noodzakelijk terugkerend onderdeel van het huishouden geworden. De LG Handstick is een prettige stofzuiger en makkelijk in gebruik. Hij werkt soepel en is redelijk stil. Je kan hem op twee manieren gebruiken. Op de ‘lange’ stand als je staand wil stofzuigen en als kruimeldief-formaat. Hij doet wat hij moet doen. Het enige minnetje is aan te merken op de zuigkracht. Deze zou krachtiger mogen. Verder prima ‘hulpje’.

hanrho 01-04-2016

strak design

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Een fijn apparaat die zeer wendbaar is. Voelt wel zwaar aan maar heeft in het gebruik nauwelijks invloed. Zonder snoer is heerlijk werken. Helaas is de zuigkracht minder. Voor een huishouden met dieren is het apparaat ongeschikt.

meijerwil 23-03-2016

Handig apparaat

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Wij hebben hem op de bovenverdieping staan, zodat we onze stofzuiger met snoer niet meer naar boven hoeven sjouwen. Gemakkelijk te bedienen dmv twee zuigsnelheden. Altijd klaar voor gebruik, omdat ie in de acculader staat. Handig is ook de kruimeldief. die je er gemakkelijk van afhaakt. Het legen van het stofcompartiment is heel goed te doen.

FrankZ 22-03-2016

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Deze stofzuiger is aangeschaft ter vervangen van een oude 'traditionele' stofzuiger. Het grote voordeel van dit model is dat hij draadloos is, je hebt geen last meer van snoeren die in de weg zitten of net te kort zijn om overal in huis te komen. Ook het opladen werkt erg makkelijk, je zet hem gewoon in zijn 'dock' en automatisch worden beide batterijen opgeladen.

De stofzuiger laat het huis prima schoon achter, door de ronddraaiende borstel wordt al het vuil netjes meegenomen. Een klein nadeel is dat je met deze stofzuiger niet makkelijk onder een bank of lage kast kunt komen door de hoogte van het apparaat. Daarentegen kan je de kruimelzuiger wel weer loskoppelen, wat goed van pas komt in krappe hoekjes.

Bakfiets 19-03-2016

Super makkelijk

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Hij past makkelijk in de kast en je pakt hem een stuk sneller. Nog even de kruimels opzuigen voordat je 's ochtends de deur uitgaat is bijna gewoonte geworden.

De tweede batterij kan je beter apart leggen want je hebt hem vaak niet nodig maar zit altijd wel in de lader.
De kruimeldief is ideaal voor de bank, trap en auto en heeft een geintegreerd opzetstuk.

Grootste nadeel is de filter die je af en toe onder de kraan moet afspoelen, daarna moet die 12 uur drogen voordat je weer kan stofzuigen. Erg vervelend en een extra filter is nergens te krijgen (de QR code op de filter geeft 0 resultaten op Google).

Robert58 18-03-2016

Goed werkend

Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Prima stofzuiger. Handig in gebruikt. Zuigt prima. Zo makkelijk geen snoer. Ook handig de afneembare kleine variant

Johan 20-02-2016
Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

ik ben een alleen staande Vader met een zoon de stof zuiger is makkelijk in gebruik je pakt hem sneller als wanneer je een steker in het stopcontact moet steken

Melanie 19-02-2016
Geschreven voor: LG VS8400SCW chroom

Heb de stofzuiger nu een aantal dagen in gebruik. Moet zeggen dat de stofzuiger niet in de weg staat. Het oplaadstation werkt erg fijn.
Wat ik minder fijn vind.. is de zuigkracht van de stofzuiger.. het valt mij een beetje tegen qua zuigkracht.. verder is de stofzuiger wel makkelijk in gebruik. De stofzuiger komt makkelijk onder grote oppervlakken, langs randen werkt het alleen minder goed.