LG VS8403SCW zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG VS8403SCW zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Simoning 30-12-2015
Geschreven voor: LG VS8403SCW zwart, blauw

Het is een mooi vormgegeven aparaat die door het handige laadstation altijd klaar staat voor gebruik, zowel als stozuiger als wel de kruimelzuiger die je er zo uit kunt pakken. De extra batterij van 18 Volt zorgt voor een groot bereik. Hij maakt wel veel herrie ,dat zou wat mij betreft wat minder mogen( van mijn hond en kat ook ;) )Op gladde vloeren is hij als stofzuiger perfect te gebruiken, op vloerbedekking heeft hij wat meer moeite, zeker met de haren van de huisdieren.
Sinds we deze multi zuiger in huis hebben is mijn stofzuiger op snoer de kast niet meer uit geweest.
Kortom een heel fijn aparaat die voor elke wissewas snel kan pakken. Voor ons gezin een echte aanwinst.