Philips PowerPro Uno FC6170 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Uno FC6170 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

saed 04-08-2016

geweldige steelstofzuiger

Deze stofzuiger is echt super handig en krachtig.
Hij neemt minder ruimte in beslag dan een gewone stofzuiger, is minstens net zo krachtig en je pakt hem veel sneller dan een gewone stofzuiger doordat hij snoerloos is.
Er zit geen stofzuigerzak in, je kan hem heel makkelijk los koppelen en legen/ schoonmaken.
de extra powerknop die er op zit is echt ideaal voor als je op vloerbedekking of op een kleed moet stofzuigen.
wij hebben een hond in huis, haren op laminaat en vloerbedekking is in beide gevallen geen probleem, de opvangbak is niet heel groot dus bij veel haren moet je een x vaker legen maar dat is een kleine moeite.
Een nadeel vind ik wel dat je niet makkelijk een trap oid kan zuigen, hierbij is een gewone stofzuiger wel makkelijker.
Tot nu toe is dat ook het enigste nadeel .

Al met al ben ik zeer tevreden en raad ik het iedereen aan.

marga feenstra 04-08-2016

Steelstofzuiger

Een mooi elegant apparaat dat je gemakkelijk aan de muur kan bevestigen. Geweldige zuigkracht en heerlijk snoerloos. Gemakkelijk voor het dagelijks opzuigen van dierenharen en kruimels. Met de lange steel hoef je niet te bukken, dus veel prettiger dan een kruimeldief. Doordat je niet onder banken en kasten komt blijft een "gewone" stofzuiger ernaast wel nodig en dat is dan weer jammer, zeker gezien de prijs van deze stofzuiger

pietemir 31-07-2016

Super stofzuiger

Deze steel stofzuiger in gebruik voor ons chalet aan de kust, deze is veelvuldig in verhuur en dient brandschoon opgeleverd te worden. Voorheen was het verwijderen van zand en haren best last. Deze stofzuiger heeft zoveel power dat dit nu en snel en super gaat!

Door het snoerloze gebruik ook ideaal om even snel een rondje te stofzuigen. Wij zijn zeer tevreden!

Wen74 27-07-2016

test steelstofzuiger

Een mooi elegant apparaat dat je gemakkelijk aan de muur kan bevestigen. Geweldige zuigkracht en heerlijk snoerloos. Gemakkelijk voor het dagelijks opzuigen van dierenharen en kruimels. Met de lange steel hoef je niet te bukken, dus veel prettiger dan een kruimeldief. Doordat je niet onder banken en kasten komt blijft een "gewone" stofzuiger ernaast wel nodig.

Wendy2902 26-07-2016

Phillips FC170/01

Ik heb er nu me hele huis mee gereinigd en ik ben er erg tevreden over. De stofzuiger heeft meer kracht dan ik had verwacht, en dan nog niks gezegd over de turboknop. Je pakt dit veel makkelijk en sneller dan de gewone stofzuiger. En draadloos is gewoonweg ontzettend makkelijk.

Victa 26-07-2016

zeer wendbaar

Zeer wendbare en handige stofzuiger.Geen snoer dus je pakt hem makkelijk om vlug even de vloer te zuigen.Een nadeel vind ik wel dat er geen afneembare kruimeldief op zit, de bank te stofzuigen gaat nu niet.Ook de hoeken /plintjes of spinnetjes aan het plafond gaat niet . Heb je toch nog steeds je gewone stofzuiger voor nodig.Maar voor tussendoor gebruik is deze echt super handig.

schuur64 25-07-2016

krachtige en handzame stofzuiger

Ik vind de bediening erg prettig. De stofzuiger heeft goede zuigkracht en ook haren op een kleed gaan zeer makkelijk weg. De stofzuiger is lekker flexibel en is makkelijk te legen en de batterij gaat zeker een hele stofzuigerbeurt door het hele huis mee. Ik mis alleen een mondstuk of stuk slang waarmee ik bv een bank, of in moeilijke hoekjes kan komen. Ook de trap vond ik moeizamer gaan. Ik had liever een powerpro duo gehad waarbij je wel een mogelijkheid hebt om een handstofzuiger eraf te halen voor de moeilijke hoekjes

Marloes80 25-07-2016

Krachtiger dan verwacht

Ik heb de Powerpro Uno nu een week in gebruik. Deze steelstofzuiger doet niet onder voor een gewone stofzuiger met snoer. Hij is ontzettend wendbaar, zuigt krachtig. De stofzuiger ligt goed in de hand. Optillen met 1 hand is wat zwaar. Zuigt zonder problemen al het vuil op wat op de grond ligt. De borstel in de voet neemt haren mee, die ook weer goed te verwijderen zijn. Wij zijn heel erg tevreden.

Iepje 24-07-2016

Super stofzuiger met heel veel gebruiksgemak.

Fantastische handzame stofzuiger. Ligt van gewicht en erg wendbaar. Laad snel op en dus geen gedoe met een snoer. In een handomdraai geleegd. In één woord geweldig, deze stofzuiger had ik jaren eerder moeten hebben.

Mariannevanoort 22-07-2016

Krachtige snoerloze steelstofzuiger

Nog maar een paar dagen in bezit, maar erg positief. Je pakt hem snel om even wat weg te zuigen. Erg makkelijk met (kleine) kinderen en huisdieren. Neemt weinig ruimte in en is zeer flexibel door de soepele bewegingen en zuigt echt geweldig mede door de extra powerknop. Makkelijk doordat hij geen snoer heeft en een uitwasbaar filter. Enig minpuntje is dat hij de kleine hoekjes net niet bereikt. Mooi design

Yinga 22-07-2016

Steelstofzuiger

Zeer handige en krachtige steelstofzuiger.
En niet onbelangrijk , draadloos , zo gemakkelijk door je hele huis heen.

margafeenstra 20-07-2016

Eerste indruk

eerste indruk en ervaring met deze stofzuiger zeer positief. Lekker wendbaar, goede zuigkracht, licht in gewicht. Min punt, er zit niets bij om je plinten of verborgen hoekjes mee te zuigen. Nu ik deze heb getest zou ik wellicht kiezen voor dezelfde maar dan de duo uitvoering.

Monivz1974 19-07-2016

Enorm enthousiast

Ik ben echt positief verrast, alsmede onze schoonmaakster als wij zelf. Wij hebben al veel geprobeerd, maar dit is echt geweldig. Neemt weinig ruimte in, is zeer flexibel door de soepele bewegingen en zuigt echt geweldig. Mooi design en ik vind echt naast alle eerder genoemde voordelen, het grootste voordeel dat je m zo makkelijk pakt om nog even te stofzuigen. Dat zochten wij al heel lang.

Anoniem 17-07-2016

Krachtige steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger is zeer krachtig en heeft twee verschillende zuigstanden
Verder kan je de stofzuiger best lang gebruiken en is zeer wendbaar
Het ronddraaiende mondstuk neemt alles mee wat op de grond ligt
Heeft een uitwasbaar filter