Philips Performer Compact FC8377 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

maggy 01-08-2016

Heel fijn apparaat

Prettig te hanteren stofzuiger, veel accessoires . Dat maakt het apparaat multi functioneel. Krachtig. Klein, licht. 1 minpuntje is t wat kortere snoer

xmarloesx 19-07-2016

Klein maar fijn

Ik heb de stofzuiger zojuist voor het eerst gebruikt. Ik moet zeggen....wat een fijn ding zeg! Enorme zuigkracht en het blauwe borsteltje vind ik ideaal! Ik heb gelijk mijn luxaflex 'even' gezogen. Alle randjes van mijn kasten ook meegenomen, dat doe je anders niet. Tot zo ver ben ik erg tevreden. Eén minpuntje....de stofzuiger gaat wel snel op zijn kant/rug, maar dat is niet zo heel erg.

Rubels 12-08-2018

Onhandig en breekbaar

Na een aantal maanden van gebruik is de dekselophanging al gebroken. De kwaliteit vind ik daarom zeer bedroefden. In gebruik is hij evenmin handig omdat hij snel op kantelt wanneer je de bocht om wil. De achterwielen zijn hier niet op berust.

Posse 20-06-2018

Compact en Mooi Design & Prijs kwaliteit zeer goed

Compact en Mooi Design & Prijs kwaliteit zeer goed

Zuigkracht boven verwachting. Snoerlengte had iets langer gekund, maar volstaat.

Anoniem 13-03-2018

Een mooie stofzuiger voor deze prijs

Philips heeft een mooie stofzuiger ontwikkeld voor een mooie prijs. Hij is gemakkelijk in gebruik. De borstel op de zuigslang is praktisch, scheelt een loopje naar de kast.
Ik mis wel het hulpstuk voor extra krachtige zuiging.
Het mondstuk voor de vloer doet het goed.
De 750 watt motor doet het prima. maar als je vorige stofzuiger een 1400 watt aparaat was, is deze stofzuiger wel wennen. Het likst alsof de stofzuigerzak sneller vol is doordat de stofzuiger minder goed zuigt wanneer je een tijdje hebt gestofzuigd.

Pleun67 11-10-2017

Fijne kleine stofzuiger met goede zuigkracht.

Stofzuiger met goede zuigkracht en handige assecoires
Had voor mij een langere slang aan mogen zitten. Soms net te kort waardoor hij kantelt. Erg vervelend.

Jokry 09-08-2016

Compacte krachtpatser

Fijn compact model dat goed wendbaar is. Prima zuigkracht voor zo'n compact model, boven verwachting. De lange handgreep is even wennen als je, zoals ik, klein van stuk bent. Het bevestigen van de hulpstukken is niet altijd even logisch en een NL gebruiksaanwijzing is niet bijgevoegd. De geïntregeerde borstel voegt wat mij betreft niets toe. Doordat de haren te kort zijn raakt het mondstuk het te zuigen oppervlak en kan krassen veroorzaken. Een z.g.n matrasborstel is helaas niet bijgevoegd.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Onpraktische hulpstukken

Lou72 04-08-2016

Klein maar krachtig

Mooi design, kleine stofzuiger met verbazingwekkende kracht. Erg handig dat de stang in lengte te verstellen is, met mijn 1.80 echt een uitkomst. Ook de geïntegreerde borstel is perfect.
Ik ben er erg tevreden over, enige minpunt is de prijs. Die vind ik aan de hoge kant.

doggie 03-08-2016

FC8377 Performer Compact Goede Stofzuiger

Goede zuigkracht is erg wendbaar. Alleen bij scherpe bochten valt hij om. Erg handig zijn de bijgeleverde hulpstukken, ik gebruik ze weinig. Leuke verlichting als hij aanstaat. Snoer wel iets aan de korte kant maar voor de rest geen problemen ondervonden.

Liesje4 02-08-2016

Compacte stofzuiger

Deze stofzuiger is klein, licht, wendbaar en heeft een aantal handige hulpstukken, waarmee je op een makkelijke manier veel kan stofzuigen.
Het is een stofzuiger die ik zeker kan aanraden!

lapje1973 01-08-2016

handige compacte stofzuiker

wat een leuke stofzuiger, inclusief verlichting.
de zuigkracht is enorm. hij is enorm wendbaar, af en toe zo wendbaar dat hij af en toe op zijn kant valt.
de geintegreerde borstelkop is zeer handig zodat je geen losse onderdelen hoeft aan te koppelen.
ook het zakje met korrels voor een frisse lucht ruikt aangenaam.
het snoer is helaas wel wat aan de korte kant, maar met een stopcontact in het midden van je kamer kom je een heel eind.

Boer68 28-07-2016

Een Compacte Topper met veel handigheidjes...

Deze Philips Performer Compact Stofzuiger met zak FC8377/09 is echt een TOPPER! Het is een hele lichte en compacte stofzuiger die toch degelijk aanvoelt. De zuigkracht van deze Compacte stofzuiger is meer dan uitstekend en door het TriActive-mondstuk wordt het stof en vuil langs de kanten en hoeken goed verwijdert. Door zijn lange en verstelbare stang is de stofzuiger ook zeer geschikt voor lange mensen. De zachte borstel geïntegreerd in het handvat is echt een uitkomst, net als het meegeleverde verlengstuk voor lastig bereikbare plaatsen. Deze Compacte stofzuiger is echt een AANRADER!

pboonstra 27-07-2016

Lekker wendbaar & krachtig stofzuigertje

Prima kracht/formaat. Prima wendbaar, vol met alle hulpstukken zoals je verwacht (en meer). Nog niet bekend hoe duurzaam hij is, maar lijkt tegen een stootje te kunnen.

mekje 26-07-2016

heel fijn apparaat

Erg fijne en krachtige stofzuiger, de vele hulpstukken zijn ook prettig. je kan echt in alle gaten en hoeken komen. Ook is de lange stang fijn, voor voor langere mensen zoals ik

vari 26-07-2016

Fijne hulp in de huishouding

Deze stofzuiger vervangt mijn oude Philips Mobilo, even wennen aan het lichte gewicht, maar daardoor volgt hij perfect. Fijn, al die hulpstukken en zeker de kleine zuigmond met blauw borsteltje die direkt aan de steel zit zodat ik hem meteen kan gebruiken voor mijn bankstel bijvoorbeeld. Zuigkracht is heel groot.

Hanneke13266 26-07-2016

klein en krachtig

Een klein maar heel krachtige stofzuiger. Hij zit er leuk uit. Zuigt goed en erg handig zijn de bijgeleverde mondstukken. Jammer dat ze los op geborgen moeten worden en niet in de stofzuiger passen.
Je kunt goed in de hoekjes zuigen.
De snoer vind ik te kort. Moet regelmatig de stekker in een andere stopcontact steken.

BJ100 26-07-2016

Verrassend veel zuigkracht

Het is een kleine, wendbare stofzuiger met verrassend veel zuigkracht. Dit is met name goed zichtbaar bij de inloopmat. Haren van huisdieren worden goed opgezogen.
Heel handig is de opzetborstel in de steel. Deze is simpel over het uiteinde van de steel te plaatsen. Je hebt m altijd bij je. Wel jammer is dat het andere opzetstuk (smalle opening) bij de stofzuigerzak zit.

Anoniem 24-07-2016

Lekker stofzuigertje

Een leuke kleine stofzuiger, maar uitermate krachtig. Wendbaar, cool design (wit met blauwe licht ziet er goed uit) en snoer voor mij lang genoeg.

BarbaraD 24-07-2016

Compacte goed zuigende stofzuigerhttp://www.philips.nl/c-p/FC8377_09/performer-compact-stofzuiger-met-zak#see-all-benefits

Compacte lichte stofzuiger, prima zuigkracht, op gladde en vloerbedekking ondergrond zuigt hij ook bv poezenharen krachtig op, incl stofzakken voor een jaar, energieklasse A en vangt al het fijnstof op dus geschikt voor mensen met allergie

Barbaratjuuh 24-07-2016

Compacte stofzuiger met veel zuigkracht

Fijne stofzuiger , die goed reinigt, goede zuigkracht, lekker compact en licht, incl. stofzakken en geurkorrels voor een jaar en heeft energieklasse A dus zuinig. Bovendien zuigt hij 99.9% van het fijnstof op dus ook geschikt voor mensen met allergie