Philips Performer Compact FC8377 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8377 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jokry 09-08-2016

Compacte krachtpatser

Fijn compact model dat goed wendbaar is. Prima zuigkracht voor zo'n compact model, boven verwachting. De lange handgreep is even wennen als je, zoals ik, klein van stuk bent. Het bevestigen van de hulpstukken is niet altijd even logisch en een NL gebruiksaanwijzing is niet bijgevoegd. De geïntregeerde borstel voegt wat mij betreft niets toe. Doordat de haren te kort zijn raakt het mondstuk het te zuigen oppervlak en kan krassen veroorzaken. Een z.g.n matrasborstel is helaas niet bijgevoegd.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Onpraktische hulpstukken

Lou72 04-08-2016

Klein maar krachtig

Mooi design, kleine stofzuiger met verbazingwekkende kracht. Erg handig dat de stang in lengte te verstellen is, met mijn 1.80 echt een uitkomst. Ook de geïntegreerde borstel is perfect.
Ik ben er erg tevreden over, enige minpunt is de prijs. Die vind ik aan de hoge kant.

doggie 03-08-2016

FC8377 Performer Compact Goede Stofzuiger

Goede zuigkracht is erg wendbaar. Alleen bij scherpe bochten valt hij om. Erg handig zijn de bijgeleverde hulpstukken, ik gebruik ze weinig. Leuke verlichting als hij aanstaat. Snoer wel iets aan de korte kant maar voor de rest geen problemen ondervonden.

Liesje4 02-08-2016

Compacte stofzuiger

Deze stofzuiger is klein, licht, wendbaar en heeft een aantal handige hulpstukken, waarmee je op een makkelijke manier veel kan stofzuigen.
Het is een stofzuiger die ik zeker kan aanraden!

lapje1973 01-08-2016

handige compacte stofzuiker

wat een leuke stofzuiger, inclusief verlichting.
de zuigkracht is enorm. hij is enorm wendbaar, af en toe zo wendbaar dat hij af en toe op zijn kant valt.
de geintegreerde borstelkop is zeer handig zodat je geen losse onderdelen hoeft aan te koppelen.
ook het zakje met korrels voor een frisse lucht ruikt aangenaam.
het snoer is helaas wel wat aan de korte kant, maar met een stopcontact in het midden van je kamer kom je een heel eind.

maggy 01-08-2016

Heel fijn apparaat

Prettig te hanteren stofzuiger, veel accessoires . Dat maakt het apparaat multi functioneel. Krachtig. Klein, licht. 1 minpuntje is t wat kortere snoer

Boer68 28-07-2016

Een Compacte Topper met veel handigheidjes...

Deze Philips Performer Compact Stofzuiger met zak FC8377/09 is echt een TOPPER! Het is een hele lichte en compacte stofzuiger die toch degelijk aanvoelt. De zuigkracht van deze Compacte stofzuiger is meer dan uitstekend en door het TriActive-mondstuk wordt het stof en vuil langs de kanten en hoeken goed verwijdert. Door zijn lange en verstelbare stang is de stofzuiger ook zeer geschikt voor lange mensen. De zachte borstel geïntegreerd in het handvat is echt een uitkomst, net als het meegeleverde verlengstuk voor lastig bereikbare plaatsen. Deze Compacte stofzuiger is echt een AANRADER!

pboonstra 27-07-2016

Lekker wendbaar & krachtig stofzuigertje

Prima kracht/formaat. Prima wendbaar, vol met alle hulpstukken zoals je verwacht (en meer). Nog niet bekend hoe duurzaam hij is, maar lijkt tegen een stootje te kunnen.

vari 26-07-2016

Fijne hulp in de huishouding

Deze stofzuiger vervangt mijn oude Philips Mobilo, even wennen aan het lichte gewicht, maar daardoor volgt hij perfect. Fijn, al die hulpstukken en zeker de kleine zuigmond met blauw borsteltje die direkt aan de steel zit zodat ik hem meteen kan gebruiken voor mijn bankstel bijvoorbeeld. Zuigkracht is heel groot.

BJ100 26-07-2016

Verrassend veel zuigkracht

Het is een kleine, wendbare stofzuiger met verrassend veel zuigkracht. Dit is met name goed zichtbaar bij de inloopmat. Haren van huisdieren worden goed opgezogen.
Heel handig is de opzetborstel in de steel. Deze is simpel over het uiteinde van de steel te plaatsen. Je hebt m altijd bij je. Wel jammer is dat het andere opzetstuk (smalle opening) bij de stofzuigerzak zit.

BarbaraD 24-07-2016

Compacte goed zuigende stofzuigerhttp://www.philips.nl/c-p/FC8377_09/performer-compact-stofzuiger-met-zak#see-all-benefits

Compacte lichte stofzuiger, prima zuigkracht, op gladde en vloerbedekking ondergrond zuigt hij ook bv poezenharen krachtig op, incl stofzakken voor een jaar, energieklasse A en vangt al het fijnstof op dus geschikt voor mensen met allergie

lady76 23-07-2016

Compact en lichtgewicht

Zuigt prima. Is compact en erg licht, rijdt gemakkelijk. Ligt lekker in de hand, alleen het zuigkracht verstelknopje zit dicht bij de hand waardoor het makkelijk verschuift. Alle accessoires zien er wel wat fragiel uit. Ben heel benieuwd hoe lang dit mee zal gaan, eer dit niet meer werkt of kapot gaan.

Joop 23-07-2016

Compacte stofzuiger met veel mogelijkheden

Deze compacte stofzuiger doet wat hij moet doen: zuigen! Door zijn compacte formaat is hij makkelijk handelbaar en op te bergen. De zuigkracht is alleen via een groter te maken gat op de steel te regelen (en dus niet electronisch). Het geluid van de stofzuiger is dus constant, de zuigkracht niet. De slang is mijns inziens te fragiel en klapt soms dubbel! Dat lijkt me niet de bedoeling. De stofzak is groot genoeg maar het snoer mocht wel wat langer voor een iets groter bereik. Maar door het compacte formaat was dit denk ik niet mogelijk. Wat handig is is de ingebouwde uitschuifbare borstel op de steel. Die kan er dus niet van af vallen. Nadeel is wel dat de haren vrij kort zijn en je dus makkelijk met de steel tegen dingen aan komt (en mogelijk kunt beschadigen).

Hanneke1966 22-07-2016

Klein en handig

Een kleine stofzuiger. Ik vind hem handig als 2e stofzuiger om boven te zetten. Erg licht daarom valt hij snel om tijdens het zuigen. Te korte snoer, deze had wel langer mogen zijn. nu moet ik steeds de stekker verplaatsen naar een andere stopcontact.
De prijs vind ik daarom iets te hoog.

Marijke 20-07-2016

Handig apparaat

Het is een fijn licht apparaat met goede zuigkracht. Minpunten: kort snoer en schuifje voor instelling zit te dicht bij handvat waardoor je het snel schuift.
Pluspunten: Handige assecoires, goede zuigkracht, licht in gebruik, rolt fijn.
Tip: een handvat midden op het apparaat maakt het tillen nog makkelijker

xmarloesx 19-07-2016

Klein maar fijn

Ik heb de stofzuiger zojuist voor het eerst gebruikt. Ik moet zeggen....wat een fijn ding zeg! Enorme zuigkracht en het blauwe borsteltje vind ik ideaal! Ik heb gelijk mijn luxaflex 'even' gezogen. Alle randjes van mijn kasten ook meegenomen, dat doe je anders niet. Tot zo ver ben ik erg tevreden. Eén minpuntje....de stofzuiger gaat wel snel op zijn kant/rug, maar dat is niet zo heel erg.