Philips Performer Compact FC 8373 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

SteffieV 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Stoere stofzuiger

Deze stoere blauw rode stofzuiger is lekker licht en heeft een goede zuigkracht, zowel op de laminaatvloer als op de stoffen banken. Meerdere borstels aanwezig, waarvan 1 hulpstuk/mondstuk er aanvast zit. Nadeel hiervan is dat er stof, haren enz. achter blijven tussen de borstelharen en je deze niet goed kunt verwijderen. De slang is 360° te draaien, hierdoor kun je alle kanten op met de stofzuiger zonder dat je de slang knikt. Snoer is naar mijn mening paar meter te kort.

hinarren 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima goed schone vloeren met deze stofzuiger

6,5

Negatieve punten
- een te kort snoer
- kleine stofzak

hinarren 30-07-2016

Stofzuiger voor goede schone vloeren

Voordelige punten van deze stofzuiger:
- klein model
- licht in gewicht
- in hoogte verstelbare slang
-voldoende grote borstel

Nadelige punten van deze stofzuiger
- te kort snoer
- kleine stofzak

Sergio010 29-07-2016

Klein maar fijn!

Een mooie compacte stofzuiger die zonder moeite alle vuil opzuigt. Zuigkracht en wendbaarheid van het apparaat is prima. De stang is langer dan bij de gemiddelde stofzuiger en dat maakt hem zeer prettig in gebruik. Minder hulpstukken dan verwacht, maar door de extra borstel in de stang is dit gemis verwaarloosbaar.
Het snoer is ondanks de andere reviews melden wat mij betreft lang genoeg.
Nadeel vind ik dat de zuigkracht niet instelbaar is en dat zo klein als hij is, hij toch wel veel herrie weet te maken. Dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de pluspunten.

Itsatester 27-07-2016

Compact en handig

Een kleine compacte stofzuiger, wendbaar en licht. Handige parketborstel, die werkt perfect. Stofzuiger werkt goed op tegels, laminaat en vinyl zuigt zich niet vast aan de vloer zodat het licht stofzuigen is. Ook handig dat meubelborsteltje in de stang, nadeel is dat je het moeilijk kan schoonmaken.
Groter nadeel vind ik dat de stofzuiger veel herrie maakt en dat de electro snoer erg kort is. Moest hem diverse keren omzetten naar andere stopcontacten.

Sergio 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn

Het snoer is ondanks de andere reviews melden wat mij betreft lang genoeg en vergelijkbaar met de stofzuiger van Bosch die ik hiervoor had.

stampinwitch 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein en handig

Het is een kleine compacte stofzuiger. Erg handig dat de meubelborstel in de stang zit. Nadeel dat je niet goed de stof eruit krijgt uit De haren. Hij is er soepel en wendbaar. Zuigt zijn eigen ook niet vast aan de vloer zodat je zwaar moet werken. Hele fijne smalle parketborstel die makkelijk overal tussen komt. Zodat je niet altijd alles opzij hoeft te zetten. Nadeel is dat hij erg veel lawaai maakt en dat de snoer werkelijk een paar meter te kort is. Moet diverse keren opsteken om de huiskamer te zuigen.

charliesangel37 23-07-2016

eenvoudig lichtgewicht

Het is een prettige stofzuiger. een lichtgewicht model. Geen losse onderdelen/mondstukken. Een handzuigmondje zit in de stang geïntegreerd. Door de stang te schuiven is het mondje direct bruikbaar. Een spletenzuiger ontbreekt helaas. Zuigkrachtvolume reguleer je door het luchtgat (schuifje) in het handvat. Handige stofzuiger om een trap mee te stofzuigen, omdat hij licht en handzaam is. En de kleuren zijn lekker fris. Ik had een Sporty Red.

jeanw 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een kleine krachtpatser

Deze kleine compacte maar krachtige stofzuiger heb ik nu een dag in gebruik, en ik ben meteen gecharmeerd van de zuigkracht en mogelijke hulpstukken. Deze lichtgewicht stofzuiger doet niet onder voor andere krachtpatsers zoals Miele die heeft. Wij hadden voorheen ook een AEG Vampyr, die had nogal moeite met hondenharen die in ons gezin veel aanwezig zijn. De Philips Performer met zijn leuke kleur blauw/rood heeft hiermee weinig tot geen problemen.

Een echt pluspunt is de geïntegreerde borstel die in de zuigmond vastzit.
De wielen zijn zacht en geschikt voor laminaat en parket vloer, echter de wieltjes van het TriActive-mondstuk zijn niet zo zacht, van hard plastic.

De buizen zijn van een stevig metaal, en voorzien van een verstelbare lengte, helemaal geschikt voor alle zuigklusjes. De kabellengte had een meter of twee meer mogen zijn, om vanuit huis de auto te zuigen vereist nu een verlengkabel, jammer.
Maar toch al met al een hele mooie krachpatser voor een redelijk bedrag, en bovendien zuinig met energie, klasse A.

jeanw 22-07-2016

kleine krachtige en zuigige stofzuiger

Een echt pluspunt is de geïntegreerde borstel die in de zuigmond vastzit.

SteffieV 22-07-2016

Een goede stofzuiger

Deze stofzuiger is super licht, makkelijk te dragen als je de trap wilt stofzuigen. Er zitten verschillende borstels bij, die erg handig zijn.

Dianne2016 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar krachtig!

De Philips performer is een kleine sterke stofzuiger met zak, die voor elke lengte geschikt is. Er zitten 2 stofzuigermonden bij voor harde en zachte vloeren. Aan de stofzuigerslang zit ook nog een handige stofborstel die alle hoekjes makkelijk kan meenemen. Het is een leuke, handige, kleine, krachtige stofzuiger die heel groot kan worden. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat het snoer een beetje kort is.

Gompy61 22-07-2016

Deze stofzuiger heeft een goede eigenschappen

Hij is went baar en zuigt goed het is handig dat de stoelborstel aan het mondstuk zelf is bevestigd zodat je deze niet elke keer moet aankoppelen. Met een simpele schuif kun je gelijk je bank of stoel zuigen.

Tina1970 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Deze stofzuiger is super, lekker compact. Waar mijn oude stofzuiger moeite had op vloerbedekking, glijdt deze er met gemak over heen. Ook de ingebouwde accessoire borstel is echt heel handig, zo raak je het nooit meer kwijt. Minpuntje is dat het snoer niet echt heel lang is.

Tina1970 18-07-2016

super stofzuigeer

Werkelijk waar een super stofzuiger, waar ik met mijn Philips stofzuiger moeite had op vloerbedekking, glijdt deze met gemak eroverheen. Het ingebouwde borsteltje voor de bank is heel handig, zo raak je het nooit kwijt. Stofzuigen is weer leuk!

Dianne2016 18-07-2016

Klein maar zeer krachtig!

De performer compact doet zijn naam eer aan. Het is een kleine krachtige stofzuiger die gemakkelijk alle vloeren kan stofzuigen. De stang van de stofzuiger kan worden versteld, waardoor iedereen van elke lengte comfortabel kan stofzuigen. Ook zit er een handige stofborstel aan de stang en kan deze gebruikt worden voor de handige hoekjes of de bank. Voor de verschillende vloeren zitten er twee stofzuigermonden bij die geschikt zijn voor hard en zacht. Alhoewel er op de doos 8 meter snoer staat is dit wel inclusief de stang en de slang meegerekend. Maar al met al een fijne stofzuiger om te gebruiken.

DenM 29-06-2016

vrolijke stofzuiger voor klein-behuisden

Toen onze oude Philips stofzuiger kapot ging wilden we zo snel mogelijk een nieuwe en kochten deze vrolijk gekleurde. Het is een mooi apparaat en zuigt goed. Er blijken echter ook wat nadelen: het snoer is (erg!) kort (al zijn wij wat vertekend na een XXL snoer) - we moeten echt opletten welk stopcontact we gebruiken om de hele kamer te doen en zo groot wonen we nu ook weer niet. Daarnaast missen we een handvat bovenop de machine: vooral bij het zuigen van de trap is het even wennen om de machine vast te houden en zo ver mogelijk te komen (kort snoer). Het is wel handig dat de kleine stofborstel ' ingebouwd' is en er geen los hulpstuk is. We missen de andere hulpstukken wel eens, maar dat is ook gewenning. De zuigkracht is prima, ook met een (half)volle zak. En het is prettig dat de stang gemakkelijk in en uitschuift: zo kan onze jonge zoon ook ' zelluf' stofzuigen en daarna wijzelf weer.