Philips Performer Compact FC 8373/09 - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

hinarren 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima goed schone vloeren met deze stofzuiger

6,5
Positieve punten
- Klein model
- Licht in gewicht
- in hoogte verstelbare slang
- voldoende grote borstel

Negatieve punten
- een te kort snoer
- kleine stofzak

Sergio 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn

Een mooie compacte stofzuiger die zonder moeite alle vuil opzuigt. Zuigkracht en wendbaarheid van het apparaat is prima. De stang is langer dan bij de gemiddelde stofzuiger en dat maakt hem zeer prettig in gebruik. Minder hulpstukken dan verwacht, maar door de extra borstel in de stang is dit gemis verwaarloosbaar.
Het snoer is ondanks de andere reviews melden wat mij betreft lang genoeg en vergelijkbaar met de stofzuiger van Bosch die ik hiervoor had.
Nadeel vind ik dat de zuigkracht niet instelbaar is en dat zo klein als hij is, hij toch wel veel herrie weet te maken. Dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de pluspunten.

stampinwitch 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein en handig

Het is een kleine compacte stofzuiger. Erg handig dat de meubelborstel in de stang zit. Nadeel dat je niet goed de stof eruit krijgt uit De haren. Hij is er soepel en wendbaar. Zuigt zijn eigen ook niet vast aan de vloer zodat je zwaar moet werken. Hele fijne smalle parketborstel die makkelijk overal tussen komt. Zodat je niet altijd alles opzij hoeft te zetten. Nadeel is dat hij erg veel lawaai maakt en dat de snoer werkelijk een paar meter te kort is. Moet diverse keren opsteken om de huiskamer te zuigen.

SteffieV 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Stoere stofzuiger

Deze stoere blauw rode stofzuiger is lekker licht en heeft een goede zuigkracht, zowel op de laminaatvloer als op de stoffen banken. Meerdere borstels aanwezig, waarvan 1 hulpstuk/mondstuk er aanvast zit. Nadeel hiervan is dat er stof, haren enz. achter blijven tussen de borstelharen en je deze niet goed kunt verwijderen. De slang is 360° te draaien, hierdoor kun je alle kanten op met de stofzuiger zonder dat je de slang knikt. Snoer is naar mijn mening paar meter te kort.

jeanw 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een kleine krachtpatser

Deze kleine compacte maar krachtige stofzuiger heb ik nu een dag in gebruik, en ik ben meteen gecharmeerd van de zuigkracht en mogelijke hulpstukken. Deze lichtgewicht stofzuiger doet niet onder voor andere krachtpatsers zoals Miele die heeft. Wij hadden voorheen ook een AEG Vampyr, die had nogal moeite met hondenharen die in ons gezin veel aanwezig zijn. De Philips Performer met zijn leuke kleur blauw/rood heeft hiermee weinig tot geen problemen.

Een echt pluspunt is de geïntegreerde borstel die in de zuigmond vastzit.
De wielen zijn zacht en geschikt voor laminaat en parket vloer, echter de wieltjes van het TriActive-mondstuk zijn niet zo zacht, van hard plastic.

De buizen zijn van een stevig metaal, en voorzien van een verstelbare lengte, helemaal geschikt voor alle zuigklusjes. De kabellengte had een meter of twee meer mogen zijn, om vanuit huis de auto te zuigen vereist nu een verlengkabel, jammer.
Maar toch al met al een hele mooie krachpatser voor een redelijk bedrag, en bovendien zuinig met energie, klasse A.

Dianne2016 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar krachtig!

De Philips performer is een kleine sterke stofzuiger met zak, die voor elke lengte geschikt is. Er zitten 2 stofzuigermonden bij voor harde en zachte vloeren. Aan de stofzuigerslang zit ook nog een handige stofborstel die alle hoekjes makkelijk kan meenemen. Het is een leuke, handige, kleine, krachtige stofzuiger die heel groot kan worden. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat het snoer een beetje kort is.

Tina1970 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Deze stofzuiger is super, lekker compact. Waar mijn oude stofzuiger moeite had op vloerbedekking, glijdt deze er met gemak over heen. Ook de ingebouwde accessoire borstel is echt heel handig, zo raak je het nooit meer kwijt. Minpuntje is dat het snoer niet echt heel lang is.