Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood op Kieskeurig.nl.

SteffieV 24-07-2016

Stoere stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Deze stoere blauw rode stofzuiger is lekker licht en heeft een goede zuigkracht, zowel op de laminaatvloer als op de stoffen banken. Meerdere borstels aanwezig, waarvan 1 hulpstuk/mondstuk er aanvast zit. Nadeel hiervan is dat er stof, haren enz. achter blijven tussen de borstelharen en je deze niet goed kunt verwijderen. De slang is 360° te draaien, hierdoor kun je alle kanten op met de stofzuiger zonder dat je de slang knikt. Snoer is naar mijn mening paar meter te kort.

kleipopijp 12-01-2021

Deze stofzuiger werkt perfect

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Ik vindt het mondstuk zeer goed werken, dat komt doordat geheel rondom de inzuig opening doorloopt dat vindt ik een groot pluspunt, hij zuigt perfect. De zuivering via de luchtfilters werkt ook goed, wat een frisse lucht tijdens het zuigen garandeert. Min punten heb ik niet kunnen vinden, en dat is goed nieuws.

Hoogendoorn 28-12-2020

Deze stofzuiger is makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Ik ben heel blij met deze stofzuiger, omdat hij niet zwaar is en niet groot. Ik heb een vrij klein huis, met een beklede trap, kamers met vloerbedekking, zeil in de keuken, laminaat in de kamer. Overal kan ik hem gebruiken, goed te tillen op de trap, dus ik zuig makkelijk even de slaapkamers boven , de trap en beneden de huiskamer en keuken. Vroeger kon ik er erg tegenop zien, om te gaan stofzuigen, nu steeds minder. Ik heb onlangs een 2e stofzuiger gekocht, nu heb ik er één voor de vliering, en één voor beneden.

Wilmatjo 27-09-2020

fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Fijn klein , lichtgewichte stofzuiger die je makkelijk door huis heen sjouwt, trap op en af. Het borsteltje is wel handig dat je het bij je hebt omdat het vast zit, was voor mij reden voor aanschaf. Het borsteltje is alleen lastig overal voor te gebruiken (bijv. niet voor traptreden met vloerbedekking) , het is wat te scheef, en is wel snel platgedrukt. Ook voor de stoffen bank had ik iets meer verwacht van het borsteltje. Maar je hebt m altijd bij je :-) minpuntje is dat het snoer wat korter is bij deze en omdat het zo'n lichte stofzuiger is trek je hem snel om. Maar een hele fijne stofzuiger met goede zuigkracht, dat absoluut! Ik ben er heel blij mee!

Sander b 12-09-2020

Prima product

Hij doet het goed .
Handig dat het zachte borsteltje aan de zuigmond vastzit .
Snoer is wel korter dan ik gewend was

risingstar1 17-07-2020

totalement satisfait

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Aspirateur compact avec un design assez attrayant , très pratique et agréable à utiliser. Moi qui est allergique à la poussière et acariens cet aspirateur est parfait pour purifier l'air avec son filtre à la sortie. Il est assez puissant et n'est pas très bruyant. Possède plusieurs fonctionnalités pratiques avec les différentes brosses qu'il propose , aspire également très facilement les poils de chats sur les canapés. Câble assez long...

Yellows 03-07-2020

handige compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

handige stofzuiger, klein en licht maar voor mijn smaak niet sterk genoeg en je kan de zuigsterkte niet instellen

Titi69 07-06-2020

Tout d'un grand

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Livraison très rapide. Vraiment très satisfait. Puissant. Accessoire très pratique, notamment la petite brosse incluse sur le manche. Facilité de rangement. Contrairement à d'autres avis, longueur du câble suffisante et pas si bruyant que ça.
Belle couleur grise.

Mar56 25-04-2020

Goede zuigkracht en handzaam

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Ik heb deze al een aantal jaar en erg blij mee. Doet zn werk goed en hij is handzaam en kan ook prima tegen een stootje. Ik ben er blij mee en zou hem zo weer kopen.

M.n. 06-01-2020

Niet kopen!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Zeer ontevreden met dit product. De stofzuigerslang laat bij elke beweging los waardoor je niet met de stofzuiger door het huis kan rijden. Onwerkbaar dus!!
Zuigt wel goed, prima kopstukken bijgeleverd. Echter heb je er niks aan als je hem niet kunt gebruiken.

Anoniem 28-12-2019

"Kort lontje"

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Goede zuigkracht. Grote, stevige zuigmond. Als je de stofzuiger achter je aantrekt, kiept hij vlug om. Te kort snoer.

NicoLaas50 03-06-2019

Goede zuigkracht, prettig formaat en niet duur.

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Ik koos deze Philips vanwege de prijs en het mooie blauwe design, maar in de praktijk vielen de twee dingen die ik bij de nadelen heb genoemd, tegen. Op vloerkleden lastig zuigen, de instelbare zuigkracht via de steel schuift vaak terug als je aan het zuigen bent.
De zuigkracht op gladde vloeren is prima !
Het borsteltje in de steel is best handig, als je weet hoe het werkt, om meubels te zuigen.
De stokzakbevestiging is makkelijk.

john 28-05-2019

mooie stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

ziet er mooi uit mooie rode kleur 5 mt snoer rolt makkelijk uit en in zuigt lekker geluid valt mee zitten ook nog andere opzet stukken bij en een borsteltje raad deze stofzuiger aan

Pluspunten

• snoer
  • geluid
  • opzetstukken

Maria1989 09-05-2019

Drama één bron van ergenis!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Wat een drama deze stofzuiger. Ik heb voornamelijk laminaat dus 'hard werken' is niet nodig. Hij zuigt gewoon niet! En nee, het is geen dure stofzuiger. Maar ik heb ook geen dure tapijten en/of karpeten. Het is puur voor ik ga dweilen. Maar wat een crime is dit. Heel teleurstellend deze stofzuiger.

Kysha 04-04-2019

onhandige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Deze week dit type gekocht maar heb er nu al spijt
van, de stofzuiger valt om, de slang draait stroef en
is moeilijk of niet los te koppelen van de slede als je niet veel kracht in je handen hebt.
Ik zou dit apparaat niet aanbevelen, jammer
want hij ziet er mooi uit en zuigt ook goed.

Micky46 03-02-2019

Lekker klein en stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een korte periode in gebruik te hebben gehad ben ik zeer positief over deze stofzuiger. Ten opzichte van onze oude stofzuiger is hij wel enorm stil. Daarnaast is hij vanwege zijn kleine formaat en naar mijn idee lage gewicht ook makkelijk hanteerbaar en ook ideaal om van benden naar boven te stofzuigen.
De lengte van de stang heeft mij positief verrast. Aangezien ik wat langer ben dan gemiddeld, moet ik soms met een kromme rug stofzuigen omdat de stang vaak niet lang genoeg was. Dat is met deze Performer Compact absoluut niet het geval. Wel is de stang wat minder stabiel als deze volledig uitgeschoven is.
Ook het opzetstukje wat al op de stang zit is een heel slim idee. Na de stofzuiger een paar keer gebruikt te hebben, ben je hier wel aan gewend moet ik zeggen. geen losliggende opzet stukjes meer door huis. De eerste keer echter wel mijn hand hieraan open gehaald, omdat hij nogal makkelijk in en uit schuift, waar mijn hand in de weg zat.

Hoofdzuster 30-01-2019

Compacte stofzuiger licht in gewicht

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips stofzuiger is licht in gewicht. Erg fijn bij het stofzuigen van je trap. Een nadeel is meteen dat je hem snel omver trekt. Hij ligt snel onderste boven.

Het nadeel van een stofzuigerzak is, dat wanneer je speelgoed (bijv. Lego) opzuigt, je de zak kapot moet maken om deze eruit te halen.

De losse hulpstukken klik je gemakkelijk op de stang. Ha digitale is dat op de slag al een vaste borstel/hulpstuk zit. Even snel losmaken en je kan snel een hoopje of haren van een stoelpoot opzuigen.

De speciale harde vloeren borstel die erbij zit glijd goed over de vloer en laat geen krassen achter. Ook groeven en hondenmanden worden door de.krwcht van de stofzuiger goed schoongemaakt.
Het zuigen van vloerbedekking is vrij zwaar met de juiste borstel.

Cins89 30-01-2019

Verbazingwekkend klein stofzuigertje

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het geluid is prima van deze stofzuiger, een stuk stiller van wat wij gewend zijn.
Zijn formaat doet je verbazen over de zuigkracht. Er blijft geen zandkorrel of haartje achter! Zelfs achter de kast gerolde hondenbrokjes worden moeiteloos opgezogen.
De kleur van de stofzuiger zou niet mijn keus zijn, maar het ontwerp ziet er verder strak uit. Hij is compact, makkelijk hanteerbaar en door zijn lichtgewicht ook makkelijk te verplaatsen per verdieping. Zijn grote wielen aan de zijkant maken hem erg stabiel, waar anderen altijd kantelen.
Erg handig is het geïntegreerde mondstuk aan de stang. Hiermee kun je makkelijk tussendoor krasvrij de vensterbanken of plinten afzuigen. Voor de naden van de bank zit er een smal opzetstukje onder de klep.
Beneden hebben wij laminaat en tegels, daar gebruik ik de harde vloeren borstel. Ook omdat daar het TriActive-mondstuk niet onder onze meubels door kan. Boven en op de trap hebben wij vloerbedekking en maak ik wel gebruik van het TriActive-mondstuk. Op de vloerbedekking moet je wel redelijk wat kracht uitoefenen om het mondstuk te verplaatsen.
De mondstukken zijn makkelijk te verwisselen en klikken stevig vast met een kliksysteem. De aansluiting van het mondstuk naar de stang is wel een beetje wiebelig. De stang heeft een mooie lengte en is in hoogte verstelbaar.
Wat betreft de stofuitstoot, daar durf ik niet zo veel over te zeggen. Niemand is bij ons thuis ergens allergisch voor, dus wij merken weinig verschil met onze oude stofzuiger.
Al met al zijn wij erg tevreden over deze stofzuiger!

Akluijt 30-01-2019

Verbazingwekkend klein stofzuigertje

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

Al met al zijn wij erg tevreden over deze stofzuiger!

Superdaddy 29-01-2019

Topstofzuiger voor het kleine huishouden

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8373 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is handzaam, makkelijk in gebruik en heeft erg veel zuigkracht. Een handig item om te hebben!