Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

v*****@h****** 13-09-2021

Slechte aankoop. Zuigkracht is oké.
Stofzuiger kantelt regelmatig,kop van de slang draait slecht.
Ergernis

Martin 05-06-2017

Deze stofzuiger nu een jaar in bezit. Na eerst 12 jaar een prima stofzuiger in bezit gehad te hebben van Philips, nu dus dig drama model.

De zuigkracht is echt onvoldoende, de snoer is te kort en hij manouvreert slecht doordat de slang niet goed draait. Resultaat, stofzuiger continue op z'n kant.

Kortom, tijd voor een nieuwe. Geen Philips meter voor mij

Minpunten

• Stofzuiger op z'n kant
  • Te weinig zuigkracht
  • Snoer te kort

Henk 13-09-2017

Volkomen mee eens. Wat een ergonomisch drama.

ikke69 31-07-2016

handige stofzuiger

het is een handige, lichte stofzuiger met een sterke zuigkracht op stenen vloer. de stofzuiger gaat niet gemakkelijk over vloerbedekking.

EdArnhem 26-07-2016

Fijne compacte stofzuiger. Licht, makkelijk hanteerbaar. Prima zuigkracht. Moderne vormgeving. De hulpstukken zijn doordacht en nuttig. Het snoer is een beetje kort. Maar dat is ook maar net wat je gewend bent. Ik ben er erg tevreden over.

wolter1944 25-07-2016

Prettige stofzuiger

Prachtige stozuiger. Klein en wendbaar. Makkelijk op te Bergen. Ook is de stofzuiger perfect voor de vele kattenharen bij ons. Erg makkelijk is de kleine borstel die vast zit aan de stofzuigerslang. Steel loshalen en dan de kleine borstel naar beneden schuiven. Makkelijk voor plinten of een trap. Enige minpuntje is dat er weinig snoer aan zit.

Marsch 22-07-2016

Een fijne kleine stofzuiger

Een hele fijne stofzuiger. Met heel veel zuigkracht.
Een + punt is zeker de compacte stofzuiger, je zet de stofzuiger zo weg in een klein hoekje. Handig als je in een kleiner woning woont.De stofzuiger is niet zwaar.Tilt de stofzuiger zo naar de volgende verdieping. De in en uit schuifbare stang. Handig voor lange mensen. Sta je niet zo gebukt.
Handige hulpstukken.
1 min puntje maa dat is persoonlijk het snoer had van mij wel wat langer gemogen.
Maar zeker een stofzuiger om aan te raden.

ScytheNL 21-07-2016

Kleine maar krachtige stofzuiger

De Philips Performer Compact doet zijn naam eer aan. Het is een kleine stofzuiger die je makkelijk wegstopt in een hoekje, maar qua prestaties doet hij niet onder voor zijn concurrenten. Goede zuigkracht, en heel prettig voor mij: Een lange stang zodat ik niet gebukt hoef te stofzuigen. Het systeem om de zak te wisselen kan niet simpeler, en ook de diverse accessoires gebruiken gaat probleemloos zonder ook maar de handleiding te hoeven lezen. Het tri-active mondstuk is ideaal voor op mijn laminaatvloer. Zeer prettige stofzuiger.

EWTRTW 13-10-2015

Het is een fijne, praktische en lichte stofzuiger. De stofzuigerzak gaat echt langer mee. Ook de vloerbedekking wordt diep schoon gemaakt dus de Airflow max technologie (zoals Philips dat noemt) lijkt te werken. Het mondstuk zuigt inderdaad ook goed aan de zijkanten.
Al met al wat mij betreft een aanrader.