Dirt Devil Rebel 25 HFC rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Rebel 25 HFC rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

wg54 16-07-2016

mooi maar verre van gebruiksvvriendelijk

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 25 HFC rood

Hij staat echt leuk in huis, toegegeven. EN ja, hij is zeker licht. De zuigkracht is ook enorm...zelf zo hard dat ik kleedjes niet kan zuigen, want hij zuigt zich vast. Maar verder: waardeloos. Wat het meest irritant zijn twee dingen: de slang draait niet mee, wil je n beetje draai maken dan moet je de slang los maken en weer goed draaien. Dit gaat bovendien erg zwaar, m.n. telescoop uitschuiven van de stang. Tenslotte kan ie geen grotere objecten aan als plantenblaadjes, lange touwtjes e.d. Die blijven allemaal vastzitten in het binnenste gedeelte van de stofdeksel. Dit gedeelte kan ook niet open dus dat wordt gepruts met lange schroevendraaier ofzo om het eruit te krijgen. Voordeel is wel dat omdat ie dus verstopt zit hierdoor, hij ook niet zo hard zuigt :-?. Mijn oude 15-jarige Miele scoort op alle punten behalve gewicht qua gebruiksgemak nog steeds stukken beter.