Dirt Devil Rebel 24 HE - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annemarie 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel zuigkracht voor weinig geld

Nadat mijn oude Dirt Devil stofzuiger kapot ging, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe stofzuiger zonder zakken, maar met een opvangbak. Uiteindelijk vooral vanwege de prijs bij deze Dirt Devil uitgekomen. Met energieklasse A is hij behoorlijk zuinig, maar op zuigkracht levert hij bepaald niet in! Sterker nog, als ik het schuifje op de stofzuigerslang niet open zet, zuigt hij op mijn laminaatvloer zowat vacuüm. Ook de mat in de hal wordt prima schoon met deze stofzuiger.

Het geheel doet allemaal wel wat plastic achtig aan, dus ik heb een beetje mijn twijfels over de bouwkwaliteit en levensduur. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar.

De stofbak is makkelijk los te maken, wel buiten legen anders zit alsnog je hele huis onder het stof (maar dat is met alle stofzuigers met opvangbak zo).

Een klein minpuntje is de lengte van het snoer, het bereik is niet heel groot. Maar al met al is dit een stofzuiger die veel zuigkracht biedt voor een hele schappelijke prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Energieverbruik

Minpunten

• Lengte van het snoer
  • Bouwkwaliteit doet nogal plastic aan

Ellen 11-02-2017 Product paar maanden in bezit

Wat een miskoop!

We zijn inmiddels bezig met de 2e stofzuiger van dit type, de vorige teruggestuurd naar de fabriek omdat hij na 3 maanden geen zuigkracht meer had en er een vreemd geluid was bij het zuigen. Nieuwe gekregen en nu na 4 maanden hetzelfde verhaal. Geen zuigkracht (moet 20 keer over een hagelslagje heen harken wil hij het opzuigen) , kort snoer en heel stil kan ik hem ook niet noemen. Het legen is altijd een gedoe omdat je de 2 onderdelen uitelkaar moet halen om het filter met je vingers leeg te kunnen plukken. Om vervolgens weer te gaan klojoeen om het weer inelkaar te prutsen (inkepingen passen maar op 1 manier inelkaar en om de een of andere reden lukt dit mij steeds pas na een aantal keren proberen) Maar ondertussen sta je dus met vieze handen bij de container je reservoir inelkaar te zetten. Waardeloos systeem, ik denk dat ik weer terug ga naar een stofzuiger met zak, want deze pluk je uit de stofzuiger, in de container en klaar is kees. Geen geneuzel met inhoud uit het reservoir pulken met je blote vingers....

Pluspunten

• Uhhhh

Minpunten

• Herrie
  • Gedoe om het reservoir te legen, onhygienisch
  • Kort snoer
  • Weinig zuigkracht
  • Zuigkracht neemt af bij voller reservoir