Dirt Devil Rebel 24 HE wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Rebel 24 HE wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,1

Berg 13-04-2019

Super slecht miskoop

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Gekocht vanwege de redelijke recenties .op een andere site. Ik heb hem een maand gehad, kliksysteem brak va week 1 al af. Zuigkracht zwaar onvoldoende. Zonde van de aankoop.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Klikjes voor zak legen Breekt snel af
  • Zuigkracht onvoldoende of zuigt niet

Dirt Angel 10-02-2019

Slechtste stofzuiger ooit

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

In de recensies die ik lees over deze stofzuiger staat dat hij zo'n geweldige zuigkracht heeft. Nou, dat is er na een tijdje wel van af. Het wil nog wel eens helpen als je het filter uitspoelt, want die zit na één keer stofzuigen potdicht. Gaat ook steeds meer herrie maken. Echt een k*t-ding. Dacht ik lekker duurzaam te doen met zo'n zakloos geval. Dus na twee jaar schelden en vloeken tijdens het stofzuigen heb ik hem bij de kringloop gebracht. Mag hij iemand anders z'n leven vergallen. En ik ben nu weer helemaal Zen tijdens het stofzuigen met een nieuwe stille stofzuiger met een fijne grote zak!

Pluspunten

Minpunten

• Jazeker

Bianca 17-01-2019

Zuigkracht neemt snel af

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Omdat ik de stofzuigerzakken beu was besloot ik voor een zakloze stofzuiger te gaan. Zuigkracht neemt snel af. Ieder maand de losse onderdelen schoongemaakt en iedere 2 maanden heel de stofzuiger uit elkaar gehaald. Nu na 1,5 jaar kan ik beter een bezem gebruiken. Ik heb een plavuizenvloer, maar zelf daar lukt het niet om de naalden van de kerstboom op te zuigen. Nu aan het rondkijken voor een stofzuiger met een ouderwetse zak.

Minpunten

• zuigkracht
  • korte gebruiksduur

De jong 08-08-2018

Dirt Devil Rebel, wat een miskoop

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Wat een verschrikkelijke miskoop! Verliest heel snel zijn zuigkracht. Als ik de woonkamer alleen al wil stofzuigen moet ik het stofreservoir al 3x legen. Inclusief de hele filter eruit halen. En dan alsnog moet ik vaak de stang loshalen om vuil met de slang op de zuigen. De originele kop zuigt zich zo hard vast dat het krast op het laminaat. Mijn eerste binnen half jaar terug gestuurd, nieuwe gekregen met exact dezelfde problemen. Alleen bij deze gaat ook het snoer nog vanzelf naar binnen, waardoor de stofzuiger "wegloopt".. Ik koop nooit meer een Dirt Devil, weggegooid geld.

Minpunten

• Zuigt amper vuil op
  • Krast op laminaat

JLD 29-03-2018

Nooit meer

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Nog geen twee jaar oud en ik heb vandaag een nieuwe moeten bestellen.
in het begin zoog deze goed maar zuigkracht neemt snel af. daarbij een oorverdovend geluid erbij...niet te harden..de laatste keer dat ik er mee zoog heb ik de koptelefoon van mijn zoon opgezet! Zie je mij al gaan? dit merk nooit meer...gebruik nu mijn stille swiffer totdat mijn nieuwe stofzuiger er is!

Jander 11-01-2018

Grote zuigkracht , slechte zuigmond

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Mijn vorige Dirt Devil is gemold, maar beviel verder prima. Helaas niet meer verkrijgbaar. De Rebel 24 he zuigt minstens zo goed, ware het niet dat de meegeleverde combi zuigmond aan de vloer vacuüm trekt. Alleen met geopende hulpluchtregelaar is de zuigmond ovet de vloer te bewegen.
Een goedkope universele zuigmond was de oplossimg.Het werkt nu perfect. Jammer van dit slechte onderdeel. Temeer omdat buizen en slang er degelijk uitzien.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi om te zten

Minpunten

• zuigt vacuüm op harde vloer

Ellen 11-02-2017

Wat een miskoop!

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

We zijn inmiddels bezig met de 2e stofzuiger van dit type, de vorige teruggestuurd naar de fabriek omdat hij na 3 maanden geen zuigkracht meer had en er een vreemd geluid was bij het zuigen. Nieuwe gekregen en nu na 4 maanden hetzelfde verhaal. Geen zuigkracht (moet 20 keer over een hagelslagje heen harken wil hij het opzuigen) , kort snoer en heel stil kan ik hem ook niet noemen. Het legen is altijd een gedoe omdat je de 2 onderdelen uitelkaar moet halen om het filter met je vingers leeg te kunnen plukken. Om vervolgens weer te gaan klojoeen om het weer inelkaar te prutsen (inkepingen passen maar op 1 manier inelkaar en om de een of andere reden lukt dit mij steeds pas na een aantal keren proberen) Maar ondertussen sta je dus met vieze handen bij de container je reservoir inelkaar te zetten. Waardeloos systeem, ik denk dat ik weer terug ga naar een stofzuiger met zak, want deze pluk je uit de stofzuiger, in de container en klaar is kees. Geen geneuzel met inhoud uit het reservoir pulken met je blote vingers....

Pluspunten

• Uhhhh

Minpunten

• Herrie
  • Gedoe om het reservoir te legen, onhygienisch
  • Kort snoer
  • Weinig zuigkracht
  • Zuigkracht neemt af bij voller reservoir

Annemarie 17-01-2017

Veel zuigkracht voor weinig geld

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HE wit

Nadat mijn oude Dirt Devil stofzuiger kapot ging, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe stofzuiger zonder zakken, maar met een opvangbak. Uiteindelijk vooral vanwege de prijs bij deze Dirt Devil uitgekomen. Met energieklasse A is hij behoorlijk zuinig, maar op zuigkracht levert hij bepaald niet in! Sterker nog, als ik het schuifje op de stofzuigerslang niet open zet, zuigt hij op mijn laminaatvloer zowat vacuüm. Ook de mat in de hal wordt prima schoon met deze stofzuiger.

Het geheel doet allemaal wel wat plastic achtig aan, dus ik heb een beetje mijn twijfels over de bouwkwaliteit en levensduur. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar.

De stofbak is makkelijk los te maken, wel buiten legen anders zit alsnog je hele huis onder het stof (maar dat is met alle stofzuigers met opvangbak zo).

Een klein minpuntje is de lengte van het snoer, het bereik is niet heel groot. Maar al met al is dit een stofzuiger die veel zuigkracht biedt voor een hele schappelijke prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Energieverbruik
  • Prijs

Minpunten

• Lengte van het snoer
  • Bouwkwaliteit doet nogal plastic aan