Dirt Devil Rebel 24 HF zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Rebel 24 HF zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne 02-01-2017

Prima prijs/kwaliteitsverhouding in een mooie verpakking

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HF zwart

Ik ben erg content. Voor het geld vond ik in elk geval zo snel geen betere alternatieven. Ik woon in een appartement met 2 slaapkamers en een kat en daar heeft deze Rebel 24 geen moeite mee. Overal ligt laminaat dus ik gebruik alleen de parketborstel. Deze zat er trouwens gewoon bij. Er zit ook een handig hulpstukje bij waarmee ik mijn bankstel snel schoon krijg en deze klikt handig een de slang. Ik maak hem eigenlijk na elke keer leeg omdat het gewoon snel gedaan is en netjes uitziet. Een grotere stofzuiger heb ik dus ook niet nodig. Doe dit wel netjes binnen boven de prullenbak of buiten uit de wind, want het leegkloppen is wel een beetje een stoffige klus. De filter in de bak spoel ik 1x per maand uit zoals in het boekje stond en dit werkt prima. Het is dan wel iets meer werk dan mijn vorige stofzuiger die gewoon een zak had, maar het is eigenlijk ook zo gedaan. Ik kan hem in elk geval aanraden!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Looks
  • Parketborstel
  • Geen zakken meer kopen

Minpunten

• Stofbak legen is wat stoffig
  • Iets meer onderhoud, maar dan heb je ook wat

Henke 20-12-2016

Minder zuigkracht

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HF zwart

De Dirt Devel heeft minder zuigkracht dan aanvankelijk gedacht. Ik merk na een tijdje dat niet alles opgezogen wordt. Veel te vaak moet de zuiger leeggemaakt worden, dit in tegenstelling tot een stofzuiger die met stofzuigerzakken werkt. Want hier raakt de inzuig openening veel te vaak verstopt.
Daarnaast zijn de borstels ook niet al te goed: altijd moet je het stof of de huisdierharen handmatig uit de borstels verwijderen.

Pluspunten

• licht
  • handzaam

Minpunten

• zuigkracht
  • borstels

Henke 30-08-2016

Licht en makkelijk

Geschreven voor: Dirt Devil Rebel 24 HF zwart

De Dirt Devil 24 HF is een lichte stofzuiger die zeer gemakkelijk in gebruik is. Door het ontbreken van stofzuigerzakken die je ook gelijk hoeveel vuil je werkelijk zuigt. Enige punt van kritiek is de slang die te weinig flexibel is, maar er is mee te leven.
Kortom: Deze stofzuiger doet gewoon wat 'ie moet doen: stof zuigen en dat doet 'ie goed.

Pluspunten

• licht
  • zuigt zeer goed
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• lawaai
  • stofzuigerslang