Electrolux Zusorigwr+ rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Zusorigwr+ rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Nico 07-03-2017

Stille stofzuiger maar helaas van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Electrolux Zusorigwr+ rood

Uitgekozen vanwege geluidsniveau, zeer stil. Eerste half jaar met veel plezier gebruikt echter al snel traden de eerste mankementen op. Accessoire extra borstel met trap mondstuk is gewoon afgebroken. Zuigmond begon hinderlijk piepend geluid te maken (niet stil dus). Kliksysteem van slang op buis schiet telkens los waardoor onderkant van buizendeel op de grond valt of zomaar tegen een vaas kan vallen. Inmiddels na 2 jaar maakt de stofzuiger beduidend meer lawaai en is de zuigkracht minder geworden. Levensduur maximaal 2 jaar en dan is rond € 200,- wel veel geld.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • onderdelen schieten los
  • accessoires breken af
  • hinderlijk piepend geluid

Katarina 13-11-2016

Nog nooit zo teleurgesteld over een aankoop

Geschreven voor: Electrolux Zusorigwr+ rood

Na een heel zoektocht naar een stofzuiger voor laminaat, beklede traphuis en karpet is ons deze zeer stille stofzuiger voor toen €250 aangeraden. Zo spijt heb ik nog nooit gehad. Enige wat goed is is dat deze stil is. Meer niets. Wij hebben deze stofzuiger nu een jaar, maar ik denk toch dat ik een andere ga kopen!!!. Zelfs laminaat met een V groef moeilijk te stofzuigen.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• geen kracht
  • rechte stang