Philips PowerLife FC8322 - Reviews

Stofopvang
stofzak
B energieklasse

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sandra 17-07-2017

Licht gewicht

Heel irritante stofzuiger: de voet gaat heel moeilijk van de stang af, er zitten geen accessoires bij en het vervelendste is dat hij slecht zuigt, omdat hij de zak steeds vacuüm zuigt en dan denkt dat hij vol is. Maar soms doet hij dat niet, en dan is ie prima.

Billy23 26-10-2016

Prima stofzuiger!

Prima stofzuiger die licht in gewicht is zodat hij gemakkelijk de trap mee op te nemen is. Het enige minpunt is dat het snoer te kort is waardoor ik 3x van stopcontact moet wisselen om de benedenverdieping te stofzuigen. De extra lange stang is ook ideaal!

Madeinyello2 07-06-2016

Goeie fijne stofzuiger voor een fatsoenlijke prijs.

Fijne tamelijk stille stofzuiger. Doet t goed óók met kattenharen op vloerbedekking. Minpuntje: geen meegeleverde accessoires.

Greet74 15-02-2016

Een mooie design stofzuiger met uitstekende eigenschappen

Ik had een nieuwe stofzuiger nodig. Gekozen voor een Nederlands product. Heb al jarenlang goede ervaringen met producten van Philips. Mooie vormgeving en prima gebruiksgemak.

Dabberd 22-01-2016

Goede kwaliteit- prijs verhouding

Twee opmerkingen over de stofzuiger: het snoer had langer gekund en de schuif op. De stofzuigerstang schuift te licht. Hij staat ongewild open tijdens het stofzuigen.

Dirk34 04-11-2015

Perfecte prijs / kwaliteit verhouding

Gebruik deze stofzuiger nu een maand en bevalt uitermate goed. Hij is gemakkelijke in gebruik en licht dus gemakkelijk om mee te nemen als ik de trap op moet. Veel zuigkracht en vangt dus veel stof. Energiezuinig dus geen hoge energie rekening.

Kortom kan deze zeker aan raden!

edomega63 18-10-2015

licht en goedkoop, dus heb ik er 2 gekocht.

lichtgewicht en goedkoop in aanschaf. het snoer is net te kort om zonder van wandcontactdoos te wisselen de gehele woonkamer te stofzuigen.

Anoniem 14-10-2015

Fijne lichte stofzuiger

Deze stofzuiger is lekker licht in gebruik en zuigt goed. Het geluid zou minder mogen maar is niet storend.

Animal 23-09-2015

Uitstekende stofzuiger

Ik mis alleen de hulpstukken, het smalle pijpje en het kleine voetje,
die vond ik altijd zo handig voor de trap en zo
De stofzuiger is niet zo zwaar en het snoer niet te kort

RDUJA 12-09-2015

handige kleine stofzuiger

Gekocht als extra stofzuiger voor bovenverdieping. Zuigt goed, alleen jammer dat snoer aan de korte kant is. Ook mis ik opzet borstel voor zuigen van bijvoorbeeld bureau etc.

MeriekeJohanna 08-05-2015

prima zuigkracht

snoer 5 meter is 2 meter tekort.
Luidruchtig,maak veel kabaal en is geen pretje om aan te horen.
Miskoop van het jaar.

spokie 25-02-2015

prima stofzuiger

Zeer handige stofzuiger gemak in gebruik kabellengte prima en kan gemakkelig onder de bank etc zuigen zeer tevreden aanrader!!!!!!