Bosch BSGL53291 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL53291 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

De Bosch BSGL53291 is uitgerust met een extra lang snoer, zodat je ook grote ruimtes kunt stofzuigen zonder de hele tijd van stopcontact te moeten wisselen. Je bewegingsvrijheid wordt nog verder vergroot door het feit dat de stofzuiger vrij licht is. Zodoende til je hem gemakkelijk de trap op. Dankzij het QuattroPower System levert de Bosch BSGL53291 een uitstekend schoonmaakresultaat, zonder veel energie te verbruiken. Zeker op een harde ondergrond komt de kracht van deze stofzuiger goed tot zijn recht. En dankzij het PowerProtect System blijft het apparaat goed presteren, zelfs wanneer de stofzak vol raakt.

Ingrid 19-02-2020

Bosch bsgl53291 blauw

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een paar jaar en heb spijt van de aanschaf. Zou geluidstil zijn, maar dat is niet zo. Zuigkracht is goed, maar de slang gaat telkens uit de stofzuiger. Moet je steeds er weer indoen. Het mondstuk werkt ook niet meer goed. Kan daardoor moeilijker onder bed en bank stofzuigen. Helaas

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Loslaten slang van stofzuiger
  • Lawaaierig
  • Mondstuk draait niet goed mee

Andrew 12-02-2020

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Is inmiddels tweede stofzuiger in 4 jaar. Zuigt goed maar is kwalitatief zeer matig tot slecht. Bosch is van een A merk en C merk geworden met een A merk prijs. Duurzaamheid een vette onvoldoende. Voor ons geen Bosch meer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Schepers 18-10-2019

3 jaar in het bezit

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Stofzuiger nu 3 jaar in het bezit. Minpunten zijn dat de slang geregeld loslaat van de stofzuiger dit was na een jaar of 2 en als je de mond voor harde vloeren gebruikt schuurt deze er overheen, borstel-rubber komt niet meer naar beneden.
Voor de rest nog een goede zuigkracht en lang snoer waarvan de oprolfunctie nog steeds werkt .

Ivar 18-04-2019

De slechtste stofzuiger die we ooit hebben gehad

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Slang reeds 2 maal vervangen omdat deze steeds los laat onder het zuigen, zuigmond 1x vervangen omdat deze steeds los liet. Dat alles in 2 jaar tijd.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• Koppeling slang snel versleten
  • Koppeling zuigmond snel versleten

Teegelaar 26-12-2018

zuigkracht valt tegen

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Onze oude stofzuiger was kapot. We kochten deze omdat hij zuinig in energie is, licht en handzaam is. En voor een mooie prijs.

Minpunten

• zuigkracht slecht
  • stofzuigerzakken schieten los
  • De stofzuigerstang schiet onder het stofzuigen los

Cornelis 12-11-2018

Zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Stofzuiger bevalt prima .
Geluid valt mee.
Moet de zuigkracht iets naar beneden doen anders zit hij vast aan het laminaat

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht goed te regelen

Wil 16-12-2017

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Op aanraden deze stofzuiger gekocht en tot nu toe nog geen spijt. Vooral het lange snoer is geweldig en hoef je niet steeds van stopcontact te wisselen. Ook vind ik t een stille stofzuiger en is hij licht in gewicht. Wat ik ook handig vind is dat je de zuigkracht kunt regelen als je van laminaat naar vloerkleed gaat. Heb m pas een week maar ben nu al super tevreden...... hoop dat dat zo blijft.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stille motor
  • Licht in gewicht

Frederik 07-02-2017

slang laat los

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Zuigt goed, als de slang er tenminste inzit. Die gaat er ieder ogenblik uit. Slang vervangen, maar de nieuwe doet na een paar maanden hetzelfde. Onbruikbaar.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• slag laat los
  • snoer rolt niet goed in

DK 13-04-2016

De zuigkracht van deze stofzuiger valt erg tegen!

Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

We hebben gezocht tussen vele stofzuigers en kwamen uiteindelijk op Bosch. Na het zien van allerlei lovende reacties op de energiezuinige versies deze gekocht. Helaas erg spijt van. We kochten een nieuwe stofzuiger omdat de oude niet meer zo goed zoog maar deze zuigt nog slechter! Hij ziet er verder goed uit en is makkelijk in het gebruik maar waar gaat het nu eigenlijk om? Uit de score komt nu een 5,7 maar omdat het om zuigen gaat bij een stofzuiger zou dit o.i. nog veel lager uit moeten komen. Duurzaamheid kunnen we na een kwartaal nog weinig over zeggen en hebben we daarom nog niet ingevuld.

Peter 04-11-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL53291 blauw

Gewoon en super stofzuiger hij bevalt ons heel goed.hij is gemakkelijk in gebruik stil en zeer goede zuigkracht gewoon en degelijk stofzuiger!!!!