Bosch BSGL53291 blauw

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL53291 blauw op Kieskeurig.nl.

5,2

De Bosch BSGL53291 is uitgerust met een extra lang snoer, zodat je ook grote ruimtes kunt stofzuigen zonder de hele tijd van stopcontact te moeten wisselen. Je bewegingsvrijheid wordt nog verder vergroot door het feit dat de stofzuiger vrij licht is. Zodoende til je hem gemakkelijk de trap op. Dankzij het QuattroPower System levert de Bosch BSGL53291 een uitstekend schoonmaakresultaat, zonder veel energie te verbruiken. Zeker op een harde ondergrond komt de kracht van deze stofzuiger goed tot zijn recht. En dankzij het PowerProtect System blijft het apparaat goed presteren, zelfs wanneer de stofzak vol raakt.

BesteProduct.nl 01-03-2016

Bosch BSGL53291: hij is aan de zware kant maar verder scoort deze stofzuiger een dikke voldoende

Deze sledestofzuiger met stofzak zuigt uitstekend op een harde vloer maar ook op een tapijt. Hij heeft een hele goede uitstroomfilter en is ook nog eens prima geprijsd. Het enige minpunt vind ik dat hij in vergelijking met andere door mij geteste stofzuigers aan de zware kant is.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Opvallend groot werkbereik
  • Behoorlijk stil
  • Zuigprestaties op harde vloeren en op tapijt zijn uitstekend
  • Uitstekende uitstroomfilter