Miele Complete C3 Parquet EcoLine - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pierrott 08-02-2016 Product kwartaal in bezit

Mijn 10 jaar oude Miele stofzuiger was toe aan vervanging,
Mijn keuze viel op de Miele complete C3 Parquet Ecoline, 800 watt. Energiezuinig!!
Een ramp GEEN zuigkracht, o.a. koekkruimels worden niet opgezogen maar de borstel schuift ze verder, dus borstel optillen en dan opzuigen. De parketvloer zuigen duurt driemaal langer dan ik gewend was, dus ik verbruik meer energie dan bij de oude van 1600 watt.
Heb een kokos inloopmat met de nieuwe Miele zijn de pluisjes niet te verwijderen vanwege de slechte zuigkracht.
Ik mis het automatisch uitschakelen bij de parkeerstand.
Enige pluspunt is de lange snoer.
Al met al zo slecht dat ik nog de verkrijgbare Miele met 1600 watt ga aanschaffen.

vlieg72 12-08-2017 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger. Lang snoer dus grote actieradius. Mooie, fijne, beweegbare parquet borstel erbij. Prima zuigkracht (ik heb alleen harde vloeren, dus niet bij vloerbedekking uitgetest)

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht
  • Fijne grote, zachte, beweegbare borstel

Minpunten

• Nog niet ontdekt, net in bezit

Lise 22-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer ontevreden over deze stofzuiger

Wij hebben deze stofzuiger 2 jaar geleden gekocht. Na een 6-tal maanden was de zuigkracht al veel verminderd. Niet veel later ging het opwindsysteem voor de draad stuk waardoor we een klem moeten gebruiken want de draad rolt anders op tijdens het stofzuigen. En vandaag brak gewoon de plastic buis in twee terwijl ik met een tapijt aan het zuigen was! Nog nooit gehoord dat zoiets kon! (en ik ben geen sterke vrouw). Dit was een stofzuiger van meer dan 200 €. De garantie is natuurlijk net verlopen....

Pluspunten

• Goede brede borstel
  • De juiste accessoires

Minpunten

• Zwak materiaal
  • Korte levensduur

Officiele reactie van Miele 24-07-2017

Beste Lise, wat vervelend dat de stofzuiger mankementen vertoond. Zou je via ons e-mail adres webcare@miele.nl je gegevens willen zenden? We komen graag met je in contact. Mvg,

Wilhelmien 16-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijn in gebruik

Ik stofzuig bijna dagelijks om de katten haren uit huis te houden. De stofzuiger is wendbaar en heeft voldoende zuigkracht.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht voldoende

Minpunten

• kort snoer

mahen 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goed wendbaar, niet zwaar, lang snoer

Een niet te zware stofzuiger, die goed wendbaar is, en met het lange snoer kom je een heel eind.
De bijgeleverde parketborstel draait makkelijk mee alle kanten op en komt in de kleine hoekjes. Bijgeleverde kleine borstels zitten handig onder de klep op de stofzuiger, dus altijd bij de hand. Lange steel, prettig voor grote mensen. Verschillende zuigkrachten mogelijk. Geluid mag van mij nog wel wat zachter.

Pluspunten

• lang snoer
  • lange steel
  • goed wendbaar
  • veel verschillende borstels
  • zuigkracht instelbaar

Minpunten

• geluid mag nog zachter

Peter 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp

Mooie stofzuiger, zuigt goed en maakt weinig lawaai, handig en niet zwaar. Makkelijk standaard voor de slang. Goed opgeborgen hulpstukken zoals plintborstel en meubelborsteltje. Verschillende vermogens makkelijk te switchen.

M. Beijert 02-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Grote zuigkracht

Zuigkracht is makkelijk in te stellen mbv de plus- en minknoppen. Bij een lege zak is de hoogste zuigstand zelfs veel te hoog; een geluidsvriendelijke middenstand is dan prima.
Randen en hoekjes zijn ook goed te zuigen met de gewone stofzuigermond.
Heerlijk lang snoer, dat zich ook weer heel goed oprolt.
Stofzuigerzak is prijzig, maar gaat daarentegen door zijn volume enorm lang mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • lang snoer