Miele Complete C3 Parquet EcoLine - Reviews

Peter 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp

Mooie stofzuiger, zuigt goed en maakt weinig lawaai, handig en niet zwaar. Makkelijk standaard voor de slang. Goed opgeborgen hulpstukken zoals plintborstel en meubelborsteltje. Verschillende vermogens makkelijk te switchen.

M. Beijert 02-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Grote zuigkracht

Zuigkracht is makkelijk in te stellen mbv de plus- en minknoppen. Bij een lege zak is de hoogste zuigstand zelfs veel te hoog; een geluidsvriendelijke middenstand is dan prima.
Randen en hoekjes zijn ook goed te zuigen met de gewone stofzuigermond.
Heerlijk lang snoer, dat zich ook weer heel goed oprolt.
Stofzuigerzak is prijzig, maar gaat daarentegen door zijn volume enorm lang mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • lang snoer

Pierrott 08-02-2016 Product kwartaal in bezit

Mijn 10 jaar oude Miele stofzuiger was toe aan vervanging,
Mijn keuze viel op de Miele complete C3 Parquet Ecoline, 800 watt. Energiezuinig!!
Een ramp GEEN zuigkracht, o.a. koekkruimels worden niet opgezogen maar de borstel schuift ze verder, dus borstel optillen en dan opzuigen. De parketvloer zuigen duurt driemaal langer dan ik gewend was, dus ik verbruik meer energie dan bij de oude van 1600 watt.
Heb een kokos inloopmat met de nieuwe Miele zijn de pluisjes niet te verwijderen vanwege de slechte zuigkracht.
Ik mis het automatisch uitschakelen bij de parkeerstand.
Enige pluspunt is de lange snoer.
Al met al zo slecht dat ik nog de verkrijgbare Miele met 1600 watt ga aanschaffen.