Philips Performer Expert FC8723 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Erwin 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger in deze prijsklasse!!

Een prima stofzuiger. Licht in gewicht, het apparaat is makkelijk mee te slepen. Zuigkracht is goed, de snoer rolt makkelijk op. Het apparaat is ruim voldoende voorzien van accessoires.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Snoer rolt makkelijk op
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Wieltjes aan de borstel maken teveel lawaai
  • Zuigkracht kan niet ingesteld worden

IngridTV 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Super fijne stofzuiger

Erg fijne en stabiele stofzuiger met goede zuigkracht en een lang snoer. Ik vind deze stofzuiger zeker een aanrader, ik zou niet meer anders willen!

Pluspunten

• lang snoer
  • goede zuigkracht
  • ligt erg stabiel

Anita 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

grote zuigkracht

Mooie sterke betrouwbare Philips stofzuiger.Hij zuigt erg goed weinig lawaai.Robuust en handige draai top.

Pluspunten

• lang snoer 8m.
  • wendbaar
  • robuust
  • ideaal met huisdieren

Minpunten

• borstel is groot kan moeilijk onder de bank.

BvdS 31-10-2016

Prima stofzuiger!

Ik heb de stofzuiger nu bijna een maand, en ben er alleen maar tevreden over. Hij beschikt over voldoende zuigkracht, en de steel is ook voor een langer iemand lang zat.

Flowertje 20-10-2016

Goede stofzuiger

Goede stofzuiger met voldoende zuigkracht. Makkelijk is gebruik. verlengbuis voldoende lang om rug te ontlasten. Licht gewicht.
Minpuntje is dat de verschillende mondstukken niet op te bergen zijn bij het toestel. Waardoor het ongemakkelijk is te gebruiken!

HVIS 06-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Op zich goed, maar geen electronische zuigkrachtregeling!

Ik had hiervoor een zakloze Philips: prima ding, maar t legen van de stofbak is een vies en naar werk. Dus wilde ik er een met grote stofzak. Na oriëntatie op internetleek dit n goede. In principe is-ie ook best goed. Maar t GROTE NADEEL is: je kunt de zuigkracht alleen aar regelen met n schuifje op de steel. Dan wordt er "valse lucht" naar binnen gezogen: dat verlaagt de zuigkracht , maar is moeilijk doseerbaar. Bovendien leidt dat tot een aanzienlijk harder en snerpend geluid. Geen draaiknop of schuif om het motorvermogen in te stellen dus. Zuigprestaties goed tot zeer goed, maar op kleden matig. Losse kleedjes is n ramp met dit ding.

Pluspunten

• Zuigen op gladde vloer
  • Geluidsniveau (Normaal)
  • Wendbaarheid
  • Actieradius

Minpunten

• Schuifje voor zuigkracht
  • Lawaai (schuif open)
  • Geen electr zuigregeling

Luuc 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Prettige stofzuiger voor een mooi prijsje.
Zuigt als een tierelier en heeft geen enkel probleem met hondenharen of andere vuiltjes.
Heerlijk lang snoer (8m) en zeer wendbaar.
Het geluid is voor een stofzuiger zeer acceptabel.
Was een Bosch zonder zak gewend, nou die evenaart nog een F16 qua geluid dan.
Blij dat ik deze heb aangeschaft, nu maar hopen dat hij weer wat jaartjes meegaat.
Zeker een aanrader, zeker met de cashback actie en de inruilkorting.

Jamie1 16-04-2016

Prima stofzuiger

Goede stofzuiger. makkelijk te gebruiken met lange snoer. Heel stil en licht maar toch krachtig. Het enige wat ik minder vond is de accessoire houder - die is niet handig.

QuiB47 23-02-2016

Stille stofzuiger met zuinige motor en flinke zuigkracht!

Het was toch even zoeken, als je altijd krachtige stofzuigers hebt gehad met 1200 en 1400 watt motoren, die na een tijdje het geluid maakten van een :-) opstijgende straaljager.
Deze Philips Performer FC8723/09 met slechts 650 W , moeten we goed luisteren of hij wel aan staat. Maar het is wel te merken als je hem vol aanzet, hij zuigt zich vast aan de vloer en kleedjes.
Zuigt prima al het stof en hondenharen op, zonder het stof weer aan de achterkant uit te blazen. De filters doen hun werk zeer goed.
De bijgeleverde zuigborstel is wat zwaar om mee te werken tussen meubels en kasten, dus gebruiken we daar een ander type voor, dus af en toe een wissel van de borstels.
Tot nog toe geen spijt van de aanschaf en heel blij mee.

boskat 02-02-2016

klasse stofzuiger

Fijne stofzuiger, wendbaar, niet te zwaar, ook voor langere mensen 1,76 prima stofzuiger. Hij werkt zowel op harde vloeren als op vloerbedekking uitstekend.
Echte aanrader.

Noorderling 10-01-2016

Prima stofzuiger, wendbaar, veel zuigkracht en zuinig

Deze kwam als beste uit de consumentengids en dat is denk ik ook wel de reden dat hij ons zo goed bevalt. Hij heeft een enorme zuigkracht terwijl hij toch maar 650 Watt gebruikt. Hij is lekker wendbaar en licht om te tillen. De greep bovenop zorgt ervoor dat je hem makkelijk even de trap mee op neemt. Het snoer rolt goed op. Gewoon prima stofzuiger dus.

Hen52 26-11-2015

Deze stofzuiger bevalt mij zeer goed!

De zuigkracht is erg goed. De hulpstukken voldoen prima. De lengte van het snoer is ook een pluspunt.

MaaikedG 02-11-2015

Gewoon goede stofzuiger

Vooraf gesteld dat je een nieuwe stofzuiger aanschaft omdat de oude het niet meer doet.
Dus alles is een verbetering, ongeacht type of merk.
Ik vind dit een erg prettige stofuiger omdat de stofzak niet snel vol raakt, hij een lang lang snoer heeft en vrij stil is.
Daarnaast omdat hij gewoonweg goed zuigt.
Hele huis heeft harde vloeren, dus met tapijt of kleden heb ik geen ervaring.

CRJ31 01-11-2015

Erg stil en met zijn kleine wattage erg krachtig.

Sinds een paar dagen in huis, maar nu al zeer tevreden! Met mijn oude stofzuiger kon ik niet op de verdieping zuigen want dan werd mijn zoon wakker, nu kan dat gewoon. Deze stofzuiger heeft een lage wattage maar een erg sterke zuigkracht wat ik niet had verwacht. Wat ook erg fijn is is dat het bereik erg groot is met zijn 11 meter in totaal. Ook de stof uitstoot is minimaal dankzij het hepa 13 filter. Al met al een super stofzuiger.

Zina 04-10-2015

Zeer gebruiksvriendelijk, doet wat hij moet doen

Licht in gewicht, regelbare zuigkracht ( erg handig ), compleet met opzetstukken, goed wendbaar.

Deze stofzuiger maakt het schoonmaken van mijn huis een heel stuk plezieriger waardoor ik dus veel sneller klaar ben.

thea57 01-10-2015

verder werkt die goed

ik vindt alleen vervelend dat ik niet onder de kast kan komen met de borstel mondt anders komt diE vast te zitten

Patries1969 25-09-2015

stil en makkelijk

Voorheen maakte ik gebruik van een professionele stofzuiger en deze stofzuiger is vele malen gebruiksvriendelijker.

Bij het tillen op trappen is deze stofzuiger makkelijk draagbaar, zuigkracht is zeer goed en zeer makkelijk instelbaar.
Wielen laten geen sporen achter op vloer en het snoer rolt zeer soepel af en op.

Geluid is zeer zacht, in eerste instantie dacht ik dat de stofzuiger niet aanstond!

Ik maak geen gebruik van de grote 3-in-1 TriActiveMax-mondstuk aangezien ik alleen harde vloeren heb. Helaas kan je de stofzuiger niet alleen in een "harde vloeren versie" kopen.

De kleine borstel had wat mij betreft rond mogen zijn waardoor ik beter in de hoeken (van o.a. traptreden) kan komen.

Bij aanschaf was helaas nog niet goed duidelijk dat de filters 1x per jaar verwisseld moesten worden. Dit heb ik helaas nergens goed kunnen lezen.

AvE23 11-09-2015

Gewoon een fijne stofzuiger

groot verschil met mijn vorige stofzuiger. Deze rijdt makkelijk achter je aan en heeft heel lang snoer zodat je goed overal bijkomt.
En hij is zo heerlijk stil !! Voor mij nu nooit meer een andere dan Philips.

aeht 31-08-2015

Een superfijne stofzuiger, met een laag energie verbruik.

Fijn om mee te werken, goed product, fijne lange snoer,
Prettige zuigmond, waarmee je alles op zuigt.

DickLexmond 21-08-2015

Prima stofzuiger voor zijn prijs. Zuigt uitstelend

Zuigt prima, door het lage gewicht zwabbert de stofzuiger alleen wat heen en weer, bij het lopen.
Nadeel is, dat de toebehoren los zijn het bevestigingsstuk is niet makkelijk, komt vrij snel los van de stofzuiger.
De hoge zuigstang is een uitkomst bij mijn lengte van 1.90m1