Philips Performer Expert FC8723 - Reviews

Laagste prijzen -2% prijsdaling
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8723 op Kieskeurig.nl.

SuMa 12-12-2018

Weinig zuigkracht, snoer trekt niet goed naar binnen

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Heb deze stofzuiger nu ruim een jaar, maar had ik mijn 15 jaar oude stofzuiger (ook van Philips) nog maar.
De zuigkracht van deze stofzuiger is veel minder goed. De zuigmond moet op het vuil (soms meerdere malen) voordat het vuil opgezogen wordt.
Het oprollen van het snoer werkt niet goed. Hapert steeds. Zou met 1 druk op de knop gewoon vloeiend naar binnen moeten gaan.
Bij opbergen valt de stang steeds uit het houdertje. Blijkbaar net niet stevig genoeg in elkaar.
Wat een afknapper na zoveel jaar plezier van mijn vorige Philips.

Shinzo 02-11-2018

Een perfect werkende stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Een perfect werkende stofzuiger zeker gezien het aanschafbedrag..
Doet alles goed daar gaat het om.

Rob1956 17-10-2018

redelijk

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

de stofzuiger doet z´n werk, maar het snoer rolt niet meer op. dat is erg lastig. valt natuurlijk weer net buiten de garantie...…..

RdJ2498 13-10-2018

Teleurgesteld in kwaliteit

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Ik was heel tevreden over deze stofzuiger.
Echter na 1 jaar blijft de stofzuigerstang niet meer op lengte als hij uitgeschoven is. Hij blijft niet meer vastzitten.
Ik klaag weinig maar toen het vel van mijn vinger tussen de twee gedeelten kwam te zitten, besloot ik een recensie te schrijven. Jammer, het product voldoet niet aan de kwaliteit die ik altijd aan Philips producten toedicht.

WillemW 23-07-2018

FC8723/09

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Echt een fantastische stofzuiger, hebben lang een andere gehad, maar wat een kreng vergeleken met deze stofzuiger,
Hij is ligt, zuigt perfect en de prijs is ook nog goed, wat een verademing om met deze stofzuiger te werken.
Ik vind het echt een aanrader om deze stofzuiger aan te schaffen.

Pietje777 20-04-2018

Veel zuigkracht

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Mooie krachtige stofzuiger voor de prijs. Soms blijft vuil voor de borstel liggen. Even optillen en weg

Rene124 28-02-2018

beste stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Meerdere duurdere merken gehad door de jaren heen
maar deze bevalt meer dan prima.

prima prestaties!

Mirvink 01-01-2018

Weinig zuigkracht en onhandig in gebruik

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Weinig zuigkracht. Prijs kwaliteit valt mij hierin tegen. Wij hebben altijd Philips stofzuigers gehad maar deze is duidelijk qua kwaliteit niet zo goed als we gewend zijn. Weinig zuigkracht en grote onhandig voetstuk. Qua gewicht is die wel duidelijk lichter als de vorige. Ook de stofzuigerslang vind ik niet handig als je deze van de stang verwijderd loopt deze recht af en niet schuin. Niet handig met stofzuigen van trap en plinten etc.

Advanced1957 30-09-2017

Doet zijn werk goed

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Een goede degelijke stofzuiger voor alle dag zonder frutsels en tierlantijntjes. voor een prima prijs

JvanW 25-09-2017

Matige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

De stofzuiger doet wat hij moet doen....zuigen....(en op een parketvloer is dat al gauw ok) maar daar is het wel mee gezegd. Het gebruiksgemak is ver te zoeken. Na een paar maanden rolt het snoer niet meer goed op, de stofzuiger buis schiet steeds uit de vergrendeling als je iets kracht moet zetten en de stofzuiger volgt slecht (ligt regelmatig op de kop omdat hij wendingen niet goed kan volgen) hij is dus zeer instabiel.

LadyLi 01-06-2017

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Ik ben zeer blij met dese stofzuiger! De zuigkracht is zeer goed, ik heb een hond die nogal wat haren verliest en dat ik geen probleem voor deze stofzuiger. Met name de bank en de auto weer als nieuw. De zuiger maakt ook weinig lawaai, zitten 2 opzet stukken bij en genoeg snoer.

Pluspunten

• Hondenhaar zuigt met gemak op
  • Weinig geluid
  • Lang snoer

Minpunten

• Buis is soms wat lastig (stug ) te verschuiven

Anoniem0008 01-06-2017

Makkelijk in gebruik, erg stil

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Het is een zeer fijne stofzuiger die erg makkelijk in gebruik is. Het apparaat is erg stil.
Handig is het handvat bovenop de stofzuiger.

• Krachtige motor

Minpunten

• Hulpstukken kunnen niet opgeborgen worden

Linda 31-05-2017

Weg met stof en kattenharen!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

We hebben deze stofzuiger nu twee weken in gebruik en hij heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt. Wat ons vooral opgevallen is, is dat het HEPA13 uitblaasfilter uitstekend werk verricht. Waar de vloer voorheen al vrij snel weer bedekt was met stofdeeltjes, is die nu stofvrij.

De diverse bijgeleverde zuigmondstukken zijn makkelijk te verwisselen en werken prima, ook voor het verwijderen van kattenharen van bijvoorbeeld meubels.

Verder uitermate tevreden over de lengte van het snoer, de werking van het op-/afrolmechanisme, de lengte van de steel en het totale design van de stofzuiger.

Enige minpuntje vonden wij de aansluiting van de stofzuigerslang op de steel. Het in elkaar klikken gaat een beetje stroef.

Maar al met al zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst!

P.S. Omdat we de stofzuiger nog maar twee weken hebben, kunnen we nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid. Onze ervaring met Philips stofzuigers is dat dit wel goed zit.

Pluspunten

• HEPA13
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Tonhof 30-05-2017

Wendbare sterke stofzuiger.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

We hebben deze stofzuiger voor de haren van de hond op te zuigen op lastige plekken en ons tapijt.

Daarvoor is deze stofzuiger geweldig hij heeft namelijk een enorme zuigkracht.

Pluspunten

• Lange kabrl
  • Wenbaar
  • Zuigkracht

Minpunten

• Niet kunnen instellen van de zuigkracht.

Tonho 30-05-2017

Erg fijne stofzuiger met veel kracht.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Een erg fijne stofzuiger. De kabel is erg lang waardoor je niet iedere keer de stekker hoeft te verplaatsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erwin 29-05-2017

Prima stofzuiger in deze prijsklasse!!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Een prima stofzuiger. Licht in gewicht, het apparaat is makkelijk mee te slepen. Zuigkracht is goed, de snoer rolt makkelijk op. Het apparaat is ruim voldoende voorzien van accessoires.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Snoer rolt makkelijk op
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Wieltjes aan de borstel maken teveel lawaai
  • Zuigkracht kan niet ingesteld worden

Santman1000 29-05-2017

Een uitstekend product in deze prijsklasse

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Stofzuiger is licht, dus makkelijk in gebruik. Snoer rolt goed op. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Bij het gebruik van de grote borstel op vloerbedekking maken de wieltjes aan de borstel te veel lawaai.
Er zitten voldoende accessoires bij de stofzuiger.

Het design van de stofzuiger is modern. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IngridTV 27-05-2017

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Erg fijne en stabiele stofzuiger met goede zuigkracht en een lang snoer. Ik vind deze stofzuiger zeker een aanrader, ik zou niet meer anders willen!

Pluspunten

• lang snoer
  • goede zuigkracht
  • ligt erg stabiel

ennovy1971 26-05-2017

goeie stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

goeie stofzuiger, glijdt soepel over de vloer, snap alleen niet waarom er 2 borstels op de stofzuigermond zit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita 31-12-2016

grote zuigkracht

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723

Mooie sterke betrouwbare Philips stofzuiger.Hij zuigt erg goed weinig lawaai.Robuust en handige draai top.

Pluspunten

• lang snoer 8m.
  • wendbaar
  • robuust
  • ideaal met huisdieren

Minpunten

• borstel is groot kan moeilijk onder de bank.