Bosch BGL8500 - Reviews

A
Draadloos

bosch stofzuiger 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

stofzuiger

Vandaag mijn nieuwe bosch stofz ontvangen, oh wat was ik blij.
Als ik mijn tapijt wil zuigen slaat meteen het rode lampje van de zakindicator aan ten teken dat zak vol is, terwijl er een lege zak inzit.
Dit deed hij direct bij eerste gebruik.
Kleed wordt ongeveer in het aparaat gezogen.
Het is volgens mij een goed apparaat maar helaas heb ik die ervaring niet.

Ik hoop dat ik de prijs win zodat ik mijn aankoop bedrag terug krijg.

Den Boets 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht gewicht

Een lichte stofzuiger met grote stofzak en 15 meter bereik. Heerlijk om niet steeds van stopcontact te hoeven wisselen.
Enige minpuntje is de snoeroprol. Hiervoor zit er geen knop. Je moet een tukje san het snoer geven om te laten oprollen. Niet zo handig en slecht voor je rug.

Pluspunten

• Gewicht
  • Snoerlengte

Minpunten

• Snoer oprollen

Martijn Goossens 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een zuigkracht!

Niet alleen een zeer mooie stofzuiger, met zijn retro look slang en body, maar ook een geweldige krachtpatser met een klein hartje.... Daarmee doel ik op de geweldige zuigprestaties ondanks de kleine, zuinige motor. De stofzuiger past in "auto" stand zelf de zuigkracht aan als daar aanleiding voor is. Mijn tapijt en laminaat vloer is nog nooit zo schoon geweest. 15 meter actieradius gecombineerd met de " volg mij overal" zwenkwieltjes maken de boel helemaal af. Ik kom van een Miele stofzuiger, maar ben nu om naar Bosch....wat een genot :-)

• Krachtige zuigprestaties
  • Grote actieradius
  • Zuinig
  • Schoon op alle ondergronden

Minpunten

• Nog geen gevonden

Menno van 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

super snel in huis

Na de snelle levering door DHL de stofzuiger op ons gemak uitgepakt. . Het boekje erbij gehaald en en aan de slag gegaan met jet in elkaar zetten. Eigenlijk een niemendalletje voor iedereen, de slang connectie werkte wat stroef maar het lukte. Meteen aan de slag en de zuigresultaten zijn prima. De regeling zelfs naar 50 % bijgesteld.! prima iedereen tevreden

YP van dijk 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede degelijke stofzuiger goed regelbaar lang snoer.

Goede stofzuiger goed regelbaar en een lang snoer. Wel goed opletten met de zuigkracht op losse vloerkleden. Degelijke onderdelen en teleskoopbuis. Is mijn eerste Bosch stofzuiger dus afwachten hoe deze is na een langere periode.

MieWal 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Solide, lichte en stille stofzuiger

Prima product. Vooral prettig licht in gebruik, stil en lange telescoopstang zodat je goed rechtop kan blijven staan bij het stofzuigen. Lang bereik d.m.v. het extra lange netsnoer.

Pluspunten

• stil
  • ergonomie
  • licht van gewicht
  • lengte netsnoer

Jo van Lieverlooy 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Jovan Lieverlooy 100% tevreden

Wij hebben al jaren dit type Bosch stozuiger en zijn er heel tevreden over ,deze is dermate verbeterd nog makkelijker in gebruik en zuigt nog krachtiger.

Cees 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch is kwaliteit

Alles wat wij van Bosch hebben is van echte Duitse kwaliteit, zo ook deze stofzuiger BGL 8500. je kan beter wat meer geld uitgeven, als het om kwaliteit gaat.

Roy 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een verademing!

Net gekocht en nu al ontzettend blij mee. Enorm veel hulpstukken. En tot nu toe prima zuigkracht.
Het design is mooi. Handig dat je niet hoeft te bukken voor de hulpstukken.
Er zitten maar liefst drie volwaardige borstels bij. Zo heb je voor iedere ondergrond een goede borstel.
Ik ben blij dat ik weer een stofzuiger met stofzak heb. Ik vond die d***n zonder stozuigerzak toch tegenvallen na verliop van tijd.

Vlinder 12-03-2016 Product paar dagen in bezit

Superblij mee!!

Ik heb de stofzuiger nog net 1 dag en ben nu al blij met de zuigkracht.. de lange bereik is ook ideaal je kan in een keer door.. over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen

Alex 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben nu al problemen met apparaat aan krijgen. Dit zit in de aan en uit schakelaar die "klikt" af en toe niet. De motor begint dan wel te lopen maar de knop blijft niet hangen. Hierover binnenkort met bosch bellen. Verder zuigt het apparaat wel perfect en is het heel stil. Ook krijg je voldoende accessoires meegeleverd je kan ze alleen niet in het apparaat stoppen zoals we bij de vorige miele waren gewent. Het apparaat is wel vrij zwaar. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen (al hoop ik dat de aan en uit knop niet alles al zegt).