Bosch BGL8500

Dyson DC33c Pro

• Vermogen 750 watt
Dyson DC33c Pro
4,3 (3)

Beoordeling op basis van 56 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

A. 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8500 In¿genius stofzuiger.

Heel veel stofzuigers vergeleken, de zuigkracht van de bosch had voor zachte en harde vloeren allebei een A dat was de doorslag voor mij. Stofzuiger ziet er mooi uit, zuigkracht zachte vloer is perfect, maakt weinig geluid ook zeer aangenaam.
Vind alleen de parketborstel vrij hard, was een miele parket borstel gewend veel zachter voor de vloer.

Pluspunten

• voor vloerbedekking perfect
  • weinig geluid
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• parketborstel vrij hard en stug

Joke 08-02-2017

Ik heb de parketborstel van mijn Miele erop gezet. Past ook nog. Vind de borstel van de Bosch ook te hard en niet prettig zuigen.

Jo van Lieverlooy 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Jovan Lieverlooy 100% tevreden

Wij hebben al jaren dit type Bosch stozuiger en zijn er heel tevreden over ,deze is dermate verbeterd nog makkelijker in gebruik en zuigt nog krachtiger.

Imminga 26-01-2017 Product paar maanden in bezit

Lang snoer!

Het is een fijne stofzuiger met een heel lang snoer. Zuigkracht is top. Rolt en draait makkelijk achter je aan. Opzetstukjes heel handig. Geld zeker waard.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Heel handzaam
  • Handvat aan de stang

Minpunten

• Niet zo stil als verwacht

Bert 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, stil.

Prachtige stofzuiger! Het oog wil ook wat...Stil en goede zuigkracht. Erg fijn: 15 meter bereik! 3 borstels bij geleverd,

Minpunten

• hulpmiddelen los opbergen.

K 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch bgl8500 stofzuiger

Mooie stofzuiger. Super goede zuigkracht. Ook op hoogpolig tapijt.
Fijn lang snoer. Het hele huis door zonder van stopcontact te wisselen.

Timmers 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch BGL8500

De stofzuiger is superfijn in gebruik, makkelijk te hanteren en stil tijdens het stofzuigen. Hij doet wat hij moet doen en de bijgeleverde hulpstukken hebben ook hun meerwaarde.

• Licht

Minpunten

• Hulpstukken vallen er soms af

B.B. 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe!

Heb hem echt nog maar een paar uur in huis maar het is al een luxe en degelijkheid op en top! Ik was op zoek naar een goede stofzuiger. Een klant was erg enthousiast over deze Bosch stofzuiger, die ze zelf ook recent had aangeschaft. Ik ben natuurlijk meteen gaan stofzuigen toen hij binnen kwam. Mijn klant zei het al, voor een stofzuiger is hij heel erg stil! Hij zuigt super! Doordat je zelf de zuigkracht kan aanpassen en het geluid dan nog stiller wordt is het gewoon leuk om te mogen zuigen met deze stofzuiger! Vele mogelijkheden met borstels! Voor iedere vloer/ hoekje zit er een borstel bij. Het snoer is zo lang dat je overal bij kan en niet geregeld hoeft te verplaatsen van stopcontact. Het voelt allemaal superdegelijk aan, past allemaal goed in elkaar en ziet er ook nog sjiek uit met de Chrome afwerking. De stofzuiger zelf is licht van gewicht maar in verhouding is de stang (door zijn degelijkheid) vrij zwaar. Doordat er een extra "handvat" aan bevesticht zit, wat ik erg prettig vind met vasthouden en maneuvreren van de stofzuiger is het juist erg fijn. Net als een auto met dikke "sloffen " eronder, ligt deze stofzuiger strak op de vloer om alles goed te kunnen opzuigen! Kan na 1 dag natuurlijk niks zeggen over de duurzaamheid van de stofzuiger maar na wat ervaring voelt deze erg goed. Ben heel benieuwd hoe lang ik er plezier van ga krijgen....
Die 10 krijgt hij als hij minimaal 10 jaar is meegegaan!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Allergeen
  • Assesoires
  • Degelijkheid

• Niet

h.yarimi 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

De beste stofzuiger ooit!

heel stil, grote zuigkracht ook op tapijt, mooi ontwerp, licht gewicht, lange snoer, zuinig
Wat kan je nog meer wensen...

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange snoer
  • stil

Denise 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer wendbaar, optimaal comfort

Zeer wendbaar en door zijn lange snoer zeer gebruiksvriendelijk.
Door de verschillende mondstukken ideaal voor plavuizen met tapijten, dus voor elk materiaal zijn eigen mondstuk, hierdoor de zuigkracht zo optimaal mogelijk.

Pluspunten

• lange snoer
  • wendbaarheid
  • zuigkracht
  • anti stootrand

Minpunten

• mondstuk lastig los te krijgen

Astrid Smit 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger met groot bereik

Zuigt goed op zowel gladde vloer als op tapijt. Door het lange snoer kan je overal makkelijk bij zonder dat je steeds het snoer in een ander stopcontact moet doen.

Pluspunten

• lang snoer
  • zacht geluid
  • goede zuigkracht

M.j Klerks 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte stofzuiger

Ik vind het product geweldig hij is rustig zuigt goed, heeft een lange snoer wat perfect is want je hoeft nu niet iedere keer de stekker ergens anders in duwen omdat je er anders niet bij kunt.

We hebben voor de ze stofzuiger gekozen na dat we bij een kennis er mee gezogen hebben, en dat een hele fijne stofzuiger vonden. de kwaliteit van de stofzuiger en alles wat er bij op en aan zit is heel mooi. ook het model is mooi we zijn er heel tevreden mee.

Pluspunten

• Lange snoer
  • stille motor

Minpunten

• standaardvoet kan niet overal onder

Jacqueline 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Superzuinig Superkrachtig

Tientallen jaren heb ik ruzie gehad met stofzuigers en/of de onderdelen daarvan. Of ze waren gewoon veel te duur. Ik kreeg deze als aanbieding en met 30 euro cashback. Toen ben ik overstag gegaan. Eigenlijk is deze stofzuiger te goed. Laagste stand voor mijn kleedjes anders blijven deze vastzitten. Zo krachtig is deze stofzuiger. Prettig in omgang met en snoer van 15 meter. Die je naar behoefte van de lengte kunt uittrekken. Als je denkt dat je langer nodig hebt dan 30 minuten moet je het snoer helemaal uittrekken. Niet eerder zo een fijne en zeer goed werkende stofzuiger gehad. Triple A zeker waard. Doch geen 10 ivm enorme zuigkracht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak
  • Snoerlengte
  • Accessoires

joke 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer veel zuigkracht

Echt een hele fijn stofzuiger waar je niet steeds de stekker hoeft te verplaatsen . Deze haalt zonder moeite de gehele beneden verdieping.
Ook zuigt hij zeer krachtig en is gemakkelijk in gebruik

Pluspunten

• zuigkracht
  • 15 meter kabel

pm 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

lekker lang snoer

we waren opzoek naar een andere stofzuiger en dachten ook aan energie zuinig dus kwamen we bij deze uit lekker lang snoer zo kan je je hele huis doen zonder van stopcontact te wisselen lekker handig hij is ook lekker stil zuigt prima dus een echte aanrader

Pluspunten

• lang snoer
  • lekker stil

leonie 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

zuigt zeer goed, weinig geluid

Zuigvermogen op harde vloeren en tapijt is beiden zeer goed.
Weinig geluid.
Veel assoisoires.
Fraai vormgegeven

Tom 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi lang snoer

De stofzuiger heeft met z'n 15 meter een mooi groot bereik. En daarnaast is vanwege de flexibele slang het super handig om in alle hoeken te komen met alle bijgeleverde hulpstukken. Hetbonstelbare zuigkracht is echt een must want hij zuigt je met gemak de vloerbedekking van de vloer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Onderdelen
  • Lang snoer
  • Lange slang

Ineke 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Stille stofzuiger

Stofzuiger die in alle opzichten goed is, stil, zuinig, goed werkend, passend in de meterkast en ook nog een mooie kleur!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • zuigt goed

Mien 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Rustig, goede zuigkracht handige lange kabel

Voor een stofzuiger in die prijsklasse is het een top product. Zo heeft het een lage geluidsniveau goede zuigkracht en een lange snoer voor een grote bereik.

Pluspunten

• lage geluids niveau
  • lange snoer
  • goede zuigkracht

Jessica 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is pas kwaliteit!

Alleen het uiterlijk straalt al straalt een en al kwaliteit uit. Wat een machtig apparaat. Zuigt uitsteken (de hoogste stand is mega!), lang snoer, zware materialen. Deze krachtpatser heeft een fors formaat en produceert weinig geluid. gekocht voor de zaak, maar willen 'm ook privé aanschaffen! Dat zegt genoeg!

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • goed te regelen
  • geen herrie

Minpunten

• aan de forse kant

Bart 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fluisterstil!

Fluisterstil! en 15 meter snoer! heerlijk. Kan boven en beneden met 1 stopcontact af.
En zuigt als een tierelier.