Bosch BSGL53121 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL53121 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Garfmaster 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL53121 zwart

Update. Wij waren bij kennissen en die hadden een soortgelijke stofzuiger ( 800 watt) en deze zoog wel goed. Nadat ik de stofzuiger had bekeken bleek er een vernauwing in de slang te zitten. Bij de fabriek zat er een rest stukje plastic van de produktie in wat er niet goed uitgekomen was. Deze verwijderd en jawel hij zuigt zoals je mag verwachten dat hij zuigt. Duurzaamheid niet beoordeeld ivm net in bezit

Garfmaster 29-11-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL53121 zwart

Stofzuiger op 4 oktober gekocht. Een rede om deze stofzuiger te kopen was het lange snoer. En daar kregen we snel snel spijt van. Zuigt nog geen broodkruimel op. 800 watt is gewoon weg niks. Je leest dat dankzij een uitgedokterde motor de zuigkracht erg goed is. Niks is minder waar. Alles moet wijken om zo weinig mogelijk energie te verbruiken maar als je langer bezig bent omdat deze zo slecht zuigt heeft dit echt geen zin

Garfmaster 06-12-2015