Princess 335000 Vacuum Cleaner Silence DeLuxe zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 335000 Vacuum Cleaner Silence DeLuxe zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

P.Quist 11-03-2016

De prijs van deze stofzuiger is aantrekkelijk, maar de prestaties zijn navenant. De zuigkracht is d.m.v. een knop te regelen. Bij het zuigen van zeil moet je de zuigkracht een stuk lager instellen anders zuigt hij zich vacuüm. Met de vorige stofzuiger van Philips was dit niet het geval. Tijdens het zuigen is een rubberachtige geur waarneembaar. In eerste instantie dacht ik dat het nieuwheid was, maar na een paar maanden is de geur er nog steeds. Een tekortkoming is dat de hulpstukken niet in de stofzuiger zelf kunnen worden opgeborgen wat een minpunt is voor het gebruiksgemak. De wieltjes van de stofzuiger maken op bepaalde vloeroppervlakken een nogal piepend geluid. Een ander minpunt voor het gebruiksgemak is de zuigmond. Deze krast op harde vloeroppervlakken. De opvangzak is aan kleine kant en vlug vol. Wat duurzaamheid betreft: de gebruikte materialen voelen niet er solide aan. De stofzuiger doen wat hij moet doen maar ik zal de volgende keer geen Princess aanschaffen.

Basman 02-01-2016
Ik heb deze stofzuiger nu een paar maanden. Wat een waardeloos apparaat. Op harde ondergronden zuigt ie bar slecht. Hij maakt krassen op laminaat omdat de kop vacuüm zuigt op de ondergrond. Hierdoor zuigt ie ook alleen op dat stukje in dat vacuüm. Zelf een haar blijft roerloos liggen als de zuigmond een op een paar centimeter voorbij laat glijden.

Silent Deluxe, hij is bij het aanzetten inderdaad opvallend stil. Totdat je daadwerkelijk begint met stofzuigen. Doordat de kop vacuüm zuigt maakt hij bizar veel kabaal. Wie graag een stille stofzuiger heeft om hem in een hoekje van de kamer aan te zetten als achtergrond heeft aan deze rakker een goede.

Ik raad hem niemand aan en vrees dat hij hier eerdaags vliegend het huishouden verlaat.

Dian 10-12-2015
Ondanks dat deze stofzuiger goed getest is vind ik hem op harde vloer beroerd stofzuigen. Ik vind het materiaal ook niet echt kwalitatief voor wat je betaalt. Verder op tapijt zuigt hij prima. Maar voor harde vloer echt geen aanrader.

Carla 27-11-2015
wat een geweldige stofzuiger, de zuigkracht is geweldig goed mijn kleden zijn zo klaar en zien er weer als nieuw uit. lang snoer heel fijn hoef je niet constant van stopcontact te wisselen, en bijna geluidloos ook heel fijn.

Anoniem 19-09-2015
Erg stille en fijne stofzuiger die ook nog de nodige handige gadgets erbij heeft. Tevens is die ligt en handig te dragen.

Jorn81 14-09-2015
Een mooie stille stofzuiger, zelfs ons konijn is er niet meer bang voor. Verder is het handig voor kleden/stoelen/etc dat je de zuigkracht in kan stellen met de grote draaiknop. Ook het lange snoer is ideaal, nu kunnen we in 1x de hele trap stofzuigen. Kortom een prima stofzuiger!

nathalierik 14-09-2015
Super fijne stofzuiger. Produceerd geen hard geluid en is zeer krachtig ons vloerkleed is weer als nieuw als ik hem stofzuig. Er zit een lange snoer bij waardoor ik gemakkelijk Door het hele huis kan zonder hem in een ander contact te hoeven doen. Ik ben zeer tevreden.

B. en J. 09-09-2015
Wij zijn erg blij met de aanschaf van deze stofzuiger. We hebben twee katten dus moeten helaas regelmatig stofzuigen. Deze stofzuiger is erg makkelijk in gebruik en heeft een verstelbare zuigkracht waardoor je verschillende oppervlakken gemakkelijk schoon kunt krijgen. Een ander voordeel is dat de stofzuiger niet veel geluid maakt.

annie van steenoven 09-09-2015
De stofzuiger heeft een goede zuigkracht zowel op een houtenvloer/tegels en op vloerbedekking. En hij is super stil. Een hele fijne stofzuiger.

marissaheijmans 27-08-2015
Wat fijn is aan de stofzuiger is ondanks dat hij zo stil is, toch een sterke zuigkracht heeft. Daarnaast kun je de sterkte van de zuigkracht gemakkelijk met een knop bedienen. Verder heb ik gemerkt dat de stofzuiger eenvoudig in gebruik is. Hij is niet heel erg zwaar, waardoor hij makkelijk mee te nemen is. Ik heb hem pas een klein maandje, maar ik kan zeggen dat het een goede aankoop is geweest.

adrie3 13-11-2016

wat is de afstand van stekker tot zuigmond maximaal ?