Eurom Force 1012 zwart, oranje - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom Force 1012 zwart, oranje op Kieskeurig.nl.

6,3

jaap kees 30-06-2016

super dingetje

Geschreven voor: Eurom Force 1012 zwart, oranje

Vandaag gekocht omdat ik het toilet met hogdruk ging doen en daarna met dit apparaat en mag zeggen ben verrast. hij kan droog zuigen en nat en blazen! de stofzak is herbruikbaar en het voelt allemaal degelijk aan dus wat wil je nog meer .Voor huishoudelijk gebruik ideaal!! Dus me oude stofzuiger die ook goed was kan op marktplaats!

Richard 21-02-2019

Drama!

Geschreven voor: Eurom Force 1012 zwart, oranje

Ik heb hem speciaal gekocht voor het klussen thuis en het stof en gruis dat daarbij vrij komt. Had is dat maar niet gedaan. De wasbare stofzuigerzak wordt dmv een kunststof strip dichtgemaakt. En daar ontstaat het probleem. Als er ook maar een klein stukje open is ( en dat gebeurt dus steeds) komt de stof en gruis in de RvS trommel. Daar zit een opening in waar de lucht continue met grote kracht uit wordt geblazen. En alles wat dan uit de stofzuigerzak is “gelekt” wordt snoeihard de ruimte in geblazen. Tot vijf keer toe de slaapkamer moeten ontstoffen en dweilen want alles was wit van het grijs dat bij het klussen van de gipsmuur was afgekomen. Ik heb hem net twee weken maar kan hem nu na gebruik natuurlijk niet meer retourneren. Dan maar ritueel verbranden. Wat een drama!