Tristar SZ-1930 Stofzuiger blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-1930 Stofzuiger blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

M 16-11-2015

Prima stofzuiger, licht in gewicht, rijd makkelijk en soepel mee. Uitschuiven van die buis gaan iets stroever maar dat zal de nieuwigheid wel zijn. Prima prijs kwaliteit verhouding.

S.Roest 09-11-2015

De stofzuiger is makkelijk in gebruik; erg handzaam. Wel beter geschikt voor (harde) vloeren dan voor tapijt. Bij ons wordt de stofzuiger als tweede stofzuiger voor de trappen en bovenverdieping gebruikt, waarvoor hij zeer geschikt is.

s123 06-11-2015

Het is een hele fijne en handige stofzuiger. De stofzuiger is erg eenvoudig in gebruik, makkelijk op te bergen en de uitschuifbare buis is heel handig. Daarnaast is de stofzuiger erg licht in gewicht.

Anna_begins 06-11-2015

Een handzame en snel te gebruiken stofzuiger. Hij is vooral geschikt als tweede stofzuiger (voor een bovenverdieping) of in vakantiehuisjes/caravan/e.d. Hij zuigt prima en de stang is stevig. Door gebruik van dun plastic maakt hij snel geluid met uitschuiven van stang, waardoor ik vermoed dat hij niet lang mee zal gaan. Niettemin ideaal voor onze bovenverdieping!

KelvinB 01-11-2015

Ik heb deze stofzuiger sinds kort en ben blij verrast met hoe krachtig hij zuigt. Daarnaast is het een vrij licht apparaat wat prettig is met het stofzuigen van trappen.

Mista85 24-08-2015

Deze stofzuiger is echt zonde van je geld. Het mondstuk zuigt zich zo erg vast aan de grond, dat het je je rug kost om op deze manier te stofzuigen (ook de rollers hebben zo totaal geen nut). Hij schuift vuil weg i.p.v. dat ie ze opzuigt.