Dyson V6 flexi - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

micheldg90 12-05-2015 Product maand in bezit

De Dyson V6 flexi is mijn derde kruimeldief. Ik kwam van goedkoop, koos later een dure en ben nu toe aan de duurste kruimeldief die er te koop is. Wat is mijn situatie? Ik heb twee katten. De kinderen kruimelen verschrikkelijk bij het eten. En zeker mijn witte kat verhaart verschrikkelijk en ik sta elke ochtend als ik met de kinderen beneden kom de bank en stoelen te stofzuigen met de kruimeldief.

Het verwijderen van haren is lastig voor een gewone kruimeldief. De accu van mijn Black en Decker werd slechter. En de zuigkracht was dus bijna weg. Ik moest met de kruimeldief ronddraaiende bewegingen maken om zo het borsteltje over de haren te halen en dan de hoopjes haren in de stofzuigermond duwen. Daar was ik dus helemaal klaar mee!

Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet zo'n hele dure Dyson v6 zou kopen. En dit is de reden dat ik de review schrijf. Heb je katten, stoffenstoelen of een stoffenbank? Dan is de Dyson echt een must have! Voor algemene specs verwijs ik naar de prima site van Dyson waar je veel informatie vindt. Hier de dingen die niet echt duidelijk op de site staan. Bij de Animalpro krijg je (zie foto) de ronddraaiborstel, het gewone zuigmondje met wegschuivende borstel en een lang smal zuigmondje. En een adapter om op te laden.

Belangrijkste: Ja alle haren krijgt hij weg!! Gewoon heen en weer over de haren en de ronddraaibostel (heeft een eigen motor!!) doet het werk.

davel 05-05-2015 Product maand in bezit

De Dyson V6 flexi is verbazingwekkend krachtig gelet op zijn redelijk compact formaat. Het toestel is makkelijk op te bergen en even makkelijk weer boven te halen. Het toestel bevat geen snoer meer, geen gedoe meer met draad en stopcontacten. De hulpstukken en wendbare kop van het toestel maken dat je op plaatsen geraakt waar je met een gewone stofzuiger amper geraakt. De enige twee nadelen zijn het geluid en de autonomie van de batterij. Wij wonen in een normale gezinswoning en kunnen er niet in één keer het hele huis mee stofzuigen. Los daarvan is dit toestel een aanwinst!

Gramsma 20-04-2015 Product maand in bezit

Door de verschillende verloop stukken is het mogelijk makkelijk overal te zuigen. Ook de dunne mondstukken maakt dat je nu onder dingen kan zuigen die voorheen toch net niet bereikbaar waren.
Het koppelstuk tussen de buis en het mondstuk is zo soepel dat het makkelijk "stuurt" .
Als we zien wat we nu nog steeds uit bijvoorbeeld ons kleed halen tov de stofzuiger die we hiervoor hadden schrikken we eigenlijk een beetje. Wat haalt deze stofzuiger en nog veel uit. (wat was dus eigenlijk ons kleed nog vies...)
Het feit dat je geen snoer meer hebt, maakt ook dat je hem even makkelijke pakt en omdat je dat vaker sneller doet hoef je minder lang te zuigen per keer. Hij maakt niet teveel geluid, beduidend minder dan onze oude stofzuiger! Ook de duur die je op een accu kan zuigen is ruim voldoende. Het reservoir is echt makkelijk te legen, dus ook geen probleem.

Voor ons echt een verbetering!