Dyson V6 flexi rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 flexi rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Cor N 22-01-2018

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Na lang twijfelen gekocht en geen spijt! Accu houd het lang vol en zuigkracht is goed! Je kunt overal makkelijk bij en het huis is van zolder tot beneden zo gestofzuigd!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Namelijk hanteerbaar

Minpunten

• Geluid

Olga 17-08-2017

Snoerloos stofrzuigen

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Prima stofzuiger, maar wel wat zwaar, zeker omdat je de aan/uit knop ingedrukt moet houden.
Snoerloos is makkelijk. De 20 minuten stofzuigen is aan de korte kant en de oplaadtijd is dan best lang. De motor maakt behoorlijk geluid, maar niet meer dan een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• snoerloos
  • snel om te bouwen naar kruimeldief

Minpunten

• zwaar in dehand
  • oplaadtijd/gebruikstijd

John van der Linden 13-08-2017

Accu

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Vandaag aangeschaft moet nog even wennen maar ik ben tot nu toe erg tevreden, de accu duur in de turbo stand 6 min is wel wat kort

Pluspunten

• Geen snoer
  • Snel te gebruiken

Minpunten

• Weet nog niet
  • Accu

middelman 10-08-2017

FLEXIBEL EN KLEIN

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

SUPER MACHINE fijn en makkelijk in gebruik. snel op te bergen en kleine opberg ruimte nodig.
zuigt gemakkelijk alles op!!! wil niks liever meer!!

Pluspunten

• klein
  • flexibel
  • krachtig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• 20 min accu

Arthur 26-07-2017

Een investering waar je geen spijt van krijgt !!

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Een supermooie machine die je met veel gemak helpt bij het opruimen in huis. Hij ziet er trouwens ook erg gaaf uit en misstaat niet als je hem ergens ophangt. De hulpstukken passen op het basisstation waar je de stofzuiger opbergt en waar de stofzuiger weer gelijk wordt opgeladen. Al met al een goede investering waar je heel veel plezier van hebt.

Barbara 22-07-2017

gebruiksgemak

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

voor onze zoon deze stofzuiger gekocht 2 maanden geleden. Eerst dachten we dat het een extra stofzuiger zou zijn voor ons, maar nee: het is echt een volwaardige stofzuiger met meer gebruiksgemak doordat hij snoerloos is en geen filterzakken (milieubesparend) nodig heeft. Dit hadden we veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • gewicht
  • geen filterzakken

Minpunten

• prijs
  • prijs

Ilona 22-07-2017

Fijne praktische krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Wij zijn blij met de aanschaf van deze steelstofzuiger, doordat hij zeer praktisch is in het gebruik. Is licht van gewicht en kan met de aanvullende opzetstukken ook tussen kieren en onder bijv. Kasten worden gebruikt. Verder ziet hij er mooi uit en maakt hij voor een stofzuiger niet zo veel lawaai. Tot slot wordt een praktische ophangbeugel bijgeleverd, waarin je de stofzuiger aan de muur kunt ophangen en waarin hij kan opladen. Wat ons betreft een top product!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Met diverse opzetstukken
  • Goede zuigkracht zonder veel lawaai
  • Praktische meegeleverde ophangbeugel

Oswald 12-07-2017

Zéér handig

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Zéér handig en snel bij de hand, korte oplaadtijd en voldoende autonomie voor het gebruik in ons appartement. Heb vandaag tweede toestel gekocht voor ons vakantieverblijf. Gedaan met de kabels!

Do 03-07-2017

Compact makkelijk te vervoeren en multifuctioneel

Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Voor deze stofzuiger er altijd 1 gehad met een electriciteitssnoer. Nu kan je makkelijk door het hele huis en op de trap stofzuigen zonder dat het snoer in de weg ligt of te kort is. Door het lichte ontwerp doe ik er ook mijn plafond mee af.

Pluspunten

• Multifuctioneel
  • Draadloos
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Prijs

micheldg90 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

De Dyson V6 flexi is mijn derde kruimeldief. Ik kwam van goedkoop, koos later een dure en ben nu toe aan de duurste kruimeldief die er te koop is. Wat is mijn situatie? Ik heb twee katten. De kinderen kruimelen verschrikkelijk bij het eten. En zeker mijn witte kat verhaart verschrikkelijk en ik sta elke ochtend als ik met de kinderen beneden kom de bank en stoelen te stofzuigen met de kruimeldief.

Het verwijderen van haren is lastig voor een gewone kruimeldief. De accu van mijn Black en Decker werd slechter. En de zuigkracht was dus bijna weg. Ik moest met de kruimeldief ronddraaiende bewegingen maken om zo het borsteltje over de haren te halen en dan de hoopjes haren in de stofzuigermond duwen. Daar was ik dus helemaal klaar mee!

Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet zo'n hele dure Dyson v6 zou kopen. En dit is de reden dat ik de review schrijf. Heb je katten, stoffenstoelen of een stoffenbank? Dan is de Dyson echt een must have! Voor algemene specs verwijs ik naar de prima site van Dyson waar je veel informatie vindt. Hier de dingen die niet echt duidelijk op de site staan. Bij de Animalpro krijg je (zie foto) de ronddraaiborstel, het gewone zuigmondje met wegschuivende borstel en een lang smal zuigmondje. En een adapter om op te laden.

Belangrijkste: Ja alle haren krijgt hij weg!! Gewoon heen en weer over de haren en de ronddraaibostel (heeft een eigen motor!!) doet het werk.

davel 05-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

De Dyson V6 flexi is verbazingwekkend krachtig gelet op zijn redelijk compact formaat. Het toestel is makkelijk op te bergen en even makkelijk weer boven te halen. Het toestel bevat geen snoer meer, geen gedoe meer met draad en stopcontacten. De hulpstukken en wendbare kop van het toestel maken dat je op plaatsen geraakt waar je met een gewone stofzuiger amper geraakt. De enige twee nadelen zijn het geluid en de autonomie van de batterij. Wij wonen in een normale gezinswoning en kunnen er niet in één keer het hele huis mee stofzuigen. Los daarvan is dit toestel een aanwinst!

Gramsma 20-04-2015
Geschreven voor: Dyson V6 flexi rood

Door de verschillende verloop stukken is het mogelijk makkelijk overal te zuigen. Ook de dunne mondstukken maakt dat je nu onder dingen kan zuigen die voorheen toch net niet bereikbaar waren.
Het koppelstuk tussen de buis en het mondstuk is zo soepel dat het makkelijk "stuurt" .
Als we zien wat we nu nog steeds uit bijvoorbeeld ons kleed halen tov de stofzuiger die we hiervoor hadden schrikken we eigenlijk een beetje. Wat haalt deze stofzuiger en nog veel uit. (wat was dus eigenlijk ons kleed nog vies...)
Het feit dat je geen snoer meer hebt, maakt ook dat je hem even makkelijke pakt en omdat je dat vaker sneller doet hoef je minder lang te zuigen per keer. Hij maakt niet teveel geluid, beduidend minder dan onze oude stofzuiger! Ook de duur die je op een accu kan zuigen is ruim voldoende. Het reservoir is echt makkelijk te legen, dus ook geen probleem.

Voor ons echt een verbetering!