Dyson V6 Animalpro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Animalpro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Nicolet 21-03-2018

Geen hekel meer aan stofzuigen

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

Normaal gesproken geen stofzuig-type, maar dit is zo makkelijk pakken! Even wennen aan t gevoel, maar dat went snel. We hebben 2 katten, genoeg haren! Je pakt hem er nu makkelijker en sneller bij om ‘even’ de kamer te doen. Door de vele variaties geen aparte kruimeldief meer nodig en we ontdekken steeds meer handigheidjes met al die opzetstukken: sneller en eenvoudiger je tafel, tv-meubel, kastjes, houten muurtje, spinragjes, auto, kachel; beetje klik en go! We hebben hem nu bijna 3 jaar en de motor en duur is nog steeds prima! We kregen van de verkoper als tip de warme motor eerst af te koelen voordat je hem terug laad in de accu. Top!

Pluspunten

• Geen snoer
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Stofzuigduur
  • Knop die je ingedrukt moet houden

HelenP 16-04-2017

Compact

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

Deze stofzuiger nu bijna 2 jaar in bezit. Zuigt perfect, maar het leegkiepen van het reservoir is een drama! Veel handelingen nodig om het reservoir goed te legen, vreselijk vier werkje. Reservoir is naar mijn mening ook te klein.

Pluspunten

• Zuigt perfekt

Minpunten

• Reservoir te klein, te smal
  • Zeer luidruchtig
  • Kort snoer
Officiele reactie van Dyson 18-04-2017

Beste HelenP,

Bedankt voor de review over uw Dyson V6 AnimalPro. Het spijt ons te horen dat u het stofreservoir niet handig te ledigen vindt. Het stofreservoir is gemakkelijk verwijderbaar, wat ervoor zorgt dat u deze zorgvuldig kunt leegmaken en, indien gewenst, kunt afwassen. Volgende video kan u hierbij helpen:

Voor verdere vragen kunt u ons bereiken via volgende kanalen:
- Telefoon: 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE)
- E-mail: help@dyson.nl of help@dyson.be
- Live Chat: http://shop.dyson.nl/ in de rechterbovenhoek
- Facebook: https://www.facebook.com/DysonBenelux/?fref=ts

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Ilonka 23-02-2017

Koop deze niet!

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

Helaas deze stofzuiger gekocht.. na het helemaal opladen is deze maar 12 minuten te gebruiken waarna hij weer 3 uur moet opladen..
zeer teleurgesteld!

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• 12 minuten de tijd om stof te zuigen
  • Continu aan de lader

Linssen 03-02-2017

Zuigt goed maar na nog geen 15 min is de accu leeg

Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

Super mooie stofzuiger met goede zuigkracht maar waardeloze accu. Krijg mijn appartement niet in 1 keer gezogen, ook bij mijn auto nog niet de helft klaar en het is over. Is een stofzuiger om als extra erbij te hebben maar voor die prijs is dat wel een duur extraatje. Volgende keer toch maar een stofzuiger met snoer.

Pluspunten

• Geen snoer dat in de weg zit

Minpunten

• Accu veel te snel leeg
  • Erg duur
Officiele reactie van Dyson 07-02-2017

Beste Linssen,

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de batterij van uw Dyson V6 AnimalPro. Het toestel beschikt over 3 verbruiksstanden:

-MAX-modus: 6-7 minuten
-Normale modus met gemotoriseerde hulpstukken: 16-17 minuten
-Normale modus zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten

Mocht u hierover vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 392 08 (BE) of 0800 0206 203 (NL).

Dyson Benelux

mobulu1966 13-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

ik vind deze kruimelzuiger een krachtige motor hebben. Door de bijgeleverde hulpstukken kan je hem makkelijk overal gebruiken. Ook kan je hem voor in je auto gebruiken .Doordat de kruimelzuiger een lange verlengstuk heeft kan je hem als het ware gebruiken als een stofzuiger, super handig en zeer licht .Ook is hij makkelijk op te hangen en neemt hij weinig plaats in gebruik.

hannaly 04-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Animalpro

Als je opzoek bent naar een functionele stofzuiger voor een klein huishouden, dan is de Dyson V6 de perfecte stofzuiger. Door zijn lichtgewicht en krachtige motor is de V6 overal in te zetten. Ik gebruik deze snoerloze stofzuiger om de vloer, trap en lampenkap schoon te maken. Wat ik ook erg fijn vind, is dat de V6 als kruimelzuiger gebruikt kan worden. Het stofzuigen met de V6 gaat erg gemakkelijk en zuigt héél veel stof en vuil op. Houd er daarom wel rekening mee dat de stofbak vaak geleegd moet worden.

Spijtig genoeg gaat de accu maar plusminus 15 minuten mee. Door zijn korte gebruiksduur, gebruik ik de gewone stofzuiger om de grotere ruimtes te stofzuigen. Wanneer de accu leeg is, duurt het 3.5 uur voordat het opgeladen is. Een externe accu zou dan geen overbodige luxe zijn. De V6 maakt minder geluid dan een sledestofzuiger, en doet waarvoor het bedoeld is. Stof en vuil opzuigen!