Dyson V6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BenjaminJB 18-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6

Ik heb sinds kort een Dyson aangeschaft de V6. Handige kleine stofzuiger die je snel even door het huis haalt. Geen stofzak of snoer meer of rare geurtjes. Voor mij ideaal i.v.m. mijn kat. zeker een aanrader

C.E.Kleine 06-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6

De Dyson V6 is een ideaal voor elk moment, zowel voor grote en kleine stofzuig-momenten! De lichte stofzuiger is erg gebruiksvriendelijk en flexibel: met de extra accessoires kun je echt overal bij! De zuigkracht is goed en hij is makkelijk te legen. Zonder snoer is het heel gemakkelijk om binnen een paar minuten het hele huis door te gaan, van trap tot gang en van keuken tot zolder. Nog nooit heb ik zo snel en zonder tegenzin gestofzuigd. Een kind kan de was doen. Echt een aanrader!