Dyson V6 Fluffy - Reviews

Best Reviewed juni 2015
Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Liliane Dupont 19-02-2016 Product maand in bezit

Eindelijk zo een Dyson V6 Fluffy stofzuiger aangeschaft. Ben er super blij mee. Ik heb mijn gewone stofzuiger (ook een Dyson) nog maar 1 keer gebruikt sinds ik de V6 in huis heb. Gewoon omdat ik mijn hele huis ging stofzuigen. Gemakkelijk in gebruik. Zuigt zeer krachtig. Doordat er geen snoer aan te pas komt neem je hem zeer vlug ter hand en dit voor overal. In de keuken, living, gang, trappen, badkamer, slaapkamer. Ik kan hem niet meer missen.

NA 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Dyson V6 Fluffy is absoluut een aanrader!

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Dyson V6 Fluffy en ik ben er heel tevreden over. Deze handige snoerloze stofzuiger hangt bij ons in de keuken omhoog, ideaal om snel kruimels of stof op te zuigen. Bovendien heeft de dyson V6 Fluffy heeft een enorme zuigkracht, perfect om alle soorten tapijten en vloeren te stofzuigen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken en je kan de steel eenvoudig verwijderen zodat de Dyson V6 Fluffy een kruimeldief wordt. Ik zou deze snoerloze stofzuiger niet meer kunnen missen, zeker zijn geld waard.

martinaterjung 05-05-2015 Product maand in bezit

Ben super enthousiast over de Dyson V6 Fluffy ! Door het makkelijk ophangsysteem kan deze mooie stofzuiger in elk hoekje van de keuken of wasplaats geïntegreerd worden waardoor hij altijd snel te gebruiken is. Doordat de stofzuiger in het oplaadstation opgeborgen wordt, is hij altijd klaar voor gebruik. Bijzonder handig is dat deze stofzuiger snoerloos is en zo snel naar een ander verdiep meegenomen kan worden. Heb je een kruimeldief nodig of wil je de zetels in de woonkamer even stofzuigen dan kan dit toestel gemakkelijk aangepast worden. Ook het stofreservoir is door middel van een enkele druk op de knop snel en hygiënisch te legen. Kortom : een tijdbesparende aanwinst in mijn drukke huishouden!Enig minpuntje is het hoge geluidsniveau.

rvanwest1 25-08-2015

Kan iemand mij zeggen waarom de Fluffy ruim 70€ Duurder is? Is dit het waard voor normaal gebruik? Alvast bedankt voor de reactie

Marianne_65 10-09-2015 Product half jaar in bezit

I'Heb nu het product een half jaar in gebruik .
Neemt al het kleine stof op, daarbij vind ik het een handzaam model, licht en daarom pak ik hem veel eerder dan een grote stofzuiger.
Ik raad iedereen z' n Dyson V6 fluffy aan.

stefanieverhellen 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben onlangs ook zo een dyson V6 gekocht. Van deze steelstofzuiger ben ik echt tevreden. Vooral omdat je hem kort en lang kan gebruiken. Hij zuigt ook veel beter dan mijn vorig toestel.

Clau 20-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Duur voor wat je er uiteindelijk voor terugkrijgt

Ik begon enthousiast maar naarmate het gebruik raakte ik steeds teleurgestelder in het apparaat. Ik kon nog net het hele huis stofzuigen want anders was ie leeg. Maar regelmatig moest ik tussendoor opladen. Bij het stofzuigen moet de knop steeds ingedrukt gehouden worden. Wat zwaar aan de hand voelt na ongeveer 10min. Ook is de voorkant hoog waardoor de steelstofzuiger niet onder alle kasten of bedden kan komen. Uiteindelijk ging de Fluffy binnen een jaar stuk. De klantenservice bij Dyson is dramatisch. We kregen geen leenstofzuiger en moesten 4 weken wachten op een onderdeel om de stofzuiger uiteindelijk zelf te repareren, wat niet erg makkelijk is. Helaas, verkeerde onderdeel. Uiteindelijk geld teruggevraagd en nieuwe, goedkopere steelstofzuiger gekocht die minder minpunten heeft.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Accessoires

Minpunten

• Zwaar in de hand door steeds indrukken van knop
  • Niet te gebruiken voor gebruik bij vacuumzakken
  • Snel leeg bij grote oppervlaktes
  • Snel stukgegaan
  • Slechte klantenservice

Els 04-02-2017

Beste, voor welke steelstofzuiger ben je uiteindelijk gegaan dan? Ik ben me momenteel aan het oriënteren. Bedankt voor je reactie. mvg Els

PCB_Lau 04-05-2015 Product maand in bezit

Pluspunten:
- Mooi design
- Krachtig
- Korte laadtijd nodig
- Handig schoon te maken
- Draadloos
- Lichtgewicht

Minpunten:
- Batterij snel leeg bij gebruik maximaal vermogen
- Hoog geluidsniveau
- Aanschafprijs

Deze Dyson V6 Fluffy draadloze steelstofzuiger is een innovatief apparaat. Naast de enorme zuigkracht van 350 Watt wordt stofzuigen gemakkelijk en ben je zo klaar. De eenvoud van de verpakking vertaalt zich in het gebruik. Neem de Dyson van de muur en je kunt zonder problemen een complete woning zuigen.

Na twee beurten is het tijd om het opvangreservoir te legen. Dit gaat gemakkelijk door de rode knop naar beneden te schuiven. Dan valt het stof direct in de afvalbak, klep dicht en de Dyson is weer klaar voor gebruik. Het is ook mogelijk om opvangreservoir te reinigen met water, dit is ook te doen met het filter.

Door het gebruik van de roterende vloerzuigmond kun je harde vloeren snel schoonmaken, de MAX stand is niet eens nodig. Zo kun je langer gebruikmaken van de steelstofzuiger zonder deze te laden.

Het verwijderen van de steel is gedaan met een druk op het begin van de steel, zo verandert de steelstofzuiger in een kruimeldief. Met de enorme zuigkracht zijn stoelen, banken en beklede trappen schoon in een handomdraai.

De Dyson V6 Fluffy is de krachtigste snoerloze stofzuiger, straks wordt stofzuigen nog leuk!

Mariella 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen, hoge kwaliteit stofzuiger

Een Dyson stofzuiger is kwalitatief goed, makkelijk te bedienen en snel in gebruik, kan zowel als vervanging of alleen voor snel gebruik

Pluspunten

• Makkelijk
  • Hoge kwaliteit
  • sterk

Sabrina Brouwer 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger, makkelijk in gebruik

Van te voren vond ik het moeilijk om de verschillen tussen de verschillende stofzuigers te zien. Uiteindelijk gekozen voor de V6 Fluffy, maar eigenlijk zonder exacte reden.
Bij het openen van de doos valt mij op dat het een mooie, handzame paarse stofzuiger is. De verschillende onderdelen klikken soepel in elkaar. De handleiding die erbij zit is erg duidelijk. Het eerste gebruik was even wennen, je moet namelijk continu de powerknop ingedrukt houden, dus dat zorgde voor wat kramp in de handen. Echter na enige oefening ging dit gemakkelijker. De zuigkracht was verder prima. De pMAX knop hebben wij weinig gebruikt, want dan ging de accu nog korter mee. In de normale stand, met lange stang, konden wij ongeveer maximaal 20 minuten stofzuigen. Dit was niet voldoende om het hele huis te doen, dus dan moest er tussentijds opgeladen worden, wat ook wel weer even duurt.
De stofzuiger is wel ideaal om de trap en de auto te stofzuigen, omdat je nergens aan vast zit. En met de kleine opzetstukken gaat de accu ook langer mee. Ook na iedere maaltijd van onze dreumes pakten we even de stofzuiger om de vloer weer kruimelvrij te maken. Binnen een minuut geregeld en weer opgeruimd, zonder te bukken. De drempel om even snel te stofzuigen is zo wel heel laag, want je hoeft niet eerst de stekker eruit te trekken, op zoek te gaan naar een stopcontact en te sjouwen met een zware, onhandige stofzuiger. Hij is juist licht en makkelijk in gebruik.
Het legen van de opvangbak moet je even doorhebben, in het begin ging het wat moeizaam, maar is verder prima. Daarnaast is hij volgens mij gemakkelijk te onderhouden.
Naast de beperkte accuduur is de enige opmerking die ik heb de prijs. Ik vind een nieuwprijs van 500 euro wel erg veel voor een stofzuiger. Dat zou ik er normaal dan ook niet voor over hebben, hoe fijn de stofzuiger dan ook is.

Pluspunten

• snoerloos
  • geen stofzuigerzak
  • makkelijk in gebruik
  • gemakkelijk te onderhouden
  • handige accessoires

Minpunten

• Accuduur, helemaal als je pMAX gebruikt
  • prijs

Craig 16-12-2016 Product paar maanden in bezit

Krachtige draadloos stofzuiger

Was op zoek naar een stofzuiger waar ik niet last had van de snoer, en waar ik makkelijk het trappenhuis mee kan stofzuigen.

Deze Dyson Fluffy V6 voldoet aan al mijn wensen. zeer krachtig, goeie zuigkracht, en super handig om snel even te stofzuigen. heb ook de auto mee gestofzuigd en dat ging ook goed.

zeker een aanrader ik pak nu wat sneller de stofzuiger, omdat het makkelijk is.

Pluspunten

• snoerloos
  • klein en krachtig
  • perfect voor trappenhuis

Minpunten

• op volle kracht gaat die maar een kwartietje mee

Cliff 15-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goed machine goede kwaliteit

Zeer handig in gebruik en goede zuig kracht ben er heel erg tevreden over. Ook erg handig om de auto schoon te maken

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuig kracht
  • handig om snel even iets op te zuigen

Minpunten

• Accu mag van mij langer mee

Dennis 20-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Feestje!

Het is elke keer weer een feestjes om dit apparaat EVEN te pakken. Geen last van stekkers en snoeren, maar gewoon even een stukje grond stofzuigen en hij hangt weer in de meterkast!
Accu gaat wel vrij snel leeg, maar voor kleine stukjes prima.

Pluspunten

• Flexibel
  • Klein
  • Geen stofzak nodig

Minpunten

• Accu snel leeg

P Peeters 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer krachtig maar toch zacht

We hebben na een jarenlange, positieve ervaring met Dyson producten, waaronder twee sledestofzuigers en een ventilator, voor het gemak ook gekozen voor de Dyson V6 Fluffy snoerloze stofzuiger. Over deze zeer krachtige, zachte aanwinst zijn we wederom zeer tevreden. We hadden ook niet anders verwacht!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zeer krachtig
  • Zacht voor onze houten vloer
  • Zeer lange accuduur

JootjeK 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede accuduur

Op zich een leuk dingetje, accu gaat lang mee, zuigt krachtig, maar het is ook niet meer dan dat. Ik vind het een bezem op stroom, en het is het geld zeker niet waard waar die voor verkocht wordt. Ik vind 'm ook erg wiebelig, alsof alles er los aan bungelt. Voor dit merk had ik er meer van verwacht.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • zuigt krachtig

Minpunten

• doet goedkoop aan
  • zwaar, niet echt handzaam

Officiele reactie van Dyson 17-11-2016

Beste JootjeK,

Bedankt voor uw review. Het hoort inderdaad niet dat alles zo losjes aan elkaar zit. Zou u ons telefonisch kunnen contacteren op het gratis nummer 0800 0206 203? Dan kunnen we even kijken wat er juist mis is met het apparaat en een oplossing aanbieden voor uw probleem.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Jesse Lammerts van Bueren 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Supersimpel gebruik!

Onwijs fijn product! je klikt m zo van de muur af, zuigt het nodige in (zelfs hele en meerdere) ruimte op en hangt hem weer terug! Deze tijger is altijd ready to use. Minpuntje, de fluwelen onderkant van de borstel word stroef waardoor de borstel iets minder makkelijk glijd maar dit is wel makkelijk te vervangen. Algemeen, niet meer te missen!!

Pluspunten

• Gebruik
  • Batterij
  • Vorm
  • Kracht

Minpunten

• Haren in borstel
  • onderkant borstel

Sonja 14-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

goede zuigkracht en handig in gebruik

Ik heb deze stofzuiger gekozen voor de handigheid om te stofzuigen zonder snoer en toch een goede zuigkracht te hebben helaas vind ik de tijd veel te kort ze spreken over 20 minuten maar bij mij telkens maar 10 minuten en dan is hij volledig plat. Dat vind ik een enorm minpunt.

Pluspunten

• handig
  • draadloos

Minpunten

• zuigtijd 10 min geen 20 min

Marylene Vanpaeschen 05-06-2015 Product kwartaal in bezit

Een superkrachtig toestel dat we vaak gebruiken om kleinere oppervlakken te zuigen: trap, keuken ( kruimels ), auto. Handige lader die makkelijk aan de muur bevestigd kan worden zodat je meteen aan de slag kan. Klassieke stofzuiger wordt hierdoor minder vaak gebruikt. Zeker z'n geld waard!!

Marianne_65 12-05-2015 Product maand in bezit

Na de derde stofzuiger uiteindelijk voor gemak gekozen en een Dyson snoerloze stofzuiger (V6 Fluffy+) in gebruik genomen. De V6 Fluffy pak je veel vaker en gemakkelijker dan een gewone stofzuiger, maar veel handiger en net zo krachtig. Daarbij is de Fluffy veel lichter dan een gewone stofzuiger en pak heel goed met de ideale borstel het fijne stof op.

CorNL 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Een gemakkelijke handzame stofzuiger. Je pakt hem een stuk sneller doordat je niet met snoer werkt en om moet steken naar stopcontacten. Sterke zuig kracht en pakt ook grote dingen van de vloer. Batterij gaat wel iets sneller leeg bij Turbostand maar is voor normaal gebruik niet nodig. Erg fijne stofzuiger!

tjeerdlinks 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Handig, makkelijk opbergbaar en krachtig. Fijn om snel te pakken en direct gebruiksklaar, geen gedoe met snoeren. Perfect om onze bank binnen enkele seconden haar-vrij te krijgen (de favoriete plek van de katten) en zuigt zonder problemen ook groter vuil op. Als je weinig tijd hebt voldoet deze Dyson perfect aan de verwachtingen; het huis spik en span binnen enkele minuten! Schoonmaken was nog zo gemakkelijk.