Dyson V6 Fluffy - Reviews

Model stofzuiger
steel
Draadloos

NA 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Dyson V6 Fluffy is absoluut een aanrader!

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Dyson V6 Fluffy en ik ben er heel tevreden over. Deze handige snoerloze stofzuiger hangt bij ons in de keuken omhoog, ideaal om snel kruimels of stof op te zuigen. Bovendien heeft de dyson V6 Fluffy heeft een enorme zuigkracht, perfect om alle soorten tapijten en vloeren te stofzuigen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken en je kan de steel eenvoudig verwijderen zodat de Dyson V6 Fluffy een kruimeldief wordt. Ik zou deze snoerloze stofzuiger niet meer kunnen missen, zeker zijn geld waard.

Liliane Dupont 19-02-2016 Product maand in bezit

Eindelijk zo een Dyson V6 Fluffy stofzuiger aangeschaft. Ben er super blij mee. Ik heb mijn gewone stofzuiger (ook een Dyson) nog maar 1 keer gebruikt sinds ik de V6 in huis heb. Gewoon omdat ik mijn hele huis ging stofzuigen. Gemakkelijk in gebruik. Zuigt zeer krachtig. Doordat er geen snoer aan te pas komt neem je hem zeer vlug ter hand en dit voor overal. In de keuken, living, gang, trappen, badkamer, slaapkamer. Ik kan hem niet meer missen.

Marianne_65 10-09-2015 Product half jaar in bezit

I'Heb nu het product een half jaar in gebruik .
Neemt al het kleine stof op, daarbij vind ik het een handzaam model, licht en daarom pak ik hem veel eerder dan een grote stofzuiger.
Ik raad iedereen z' n Dyson V6 fluffy aan.

Marylene Vanpaeschen 05-06-2015 Product kwartaal in bezit

Een superkrachtig toestel dat we vaak gebruiken om kleinere oppervlakken te zuigen: trap, keuken ( kruimels ), auto. Handige lader die makkelijk aan de muur bevestigd kan worden zodat je meteen aan de slag kan. Klassieke stofzuiger wordt hierdoor minder vaak gebruikt. Zeker z'n geld waard!!

Marianne_65 12-05-2015 Product maand in bezit

Na de derde stofzuiger uiteindelijk voor gemak gekozen en een Dyson snoerloze stofzuiger (V6 Fluffy+) in gebruik genomen. De V6 Fluffy pak je veel vaker en gemakkelijker dan een gewone stofzuiger, maar veel handiger en net zo krachtig. Daarbij is de Fluffy veel lichter dan een gewone stofzuiger en pak heel goed met de ideale borstel het fijne stof op.

stefanieverhellen 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben onlangs ook zo een dyson V6 gekocht. Van deze steelstofzuiger ben ik echt tevreden. Vooral omdat je hem kort en lang kan gebruiken. Hij zuigt ook veel beter dan mijn vorig toestel.

martinaterjung 05-05-2015 Product maand in bezit

Ben super enthousiast over de Dyson V6 Fluffy ! Door het makkelijk ophangsysteem kan deze mooie stofzuiger in elk hoekje van de keuken of wasplaats geïntegreerd worden waardoor hij altijd snel te gebruiken is. Doordat de stofzuiger in het oplaadstation opgeborgen wordt, is hij altijd klaar voor gebruik. Bijzonder handig is dat deze stofzuiger snoerloos is en zo snel naar een ander verdiep meegenomen kan worden. Heb je een kruimeldief nodig of wil je de zetels in de woonkamer even stofzuigen dan kan dit toestel gemakkelijk aangepast worden. Ook het stofreservoir is door middel van een enkele druk op de knop snel en hygiënisch te legen. Kortom : een tijdbesparende aanwinst in mijn drukke huishouden!Enig minpuntje is het hoge geluidsniveau.

PCB_Lau 04-05-2015 Product maand in bezit

Pluspunten:
- Mooi design
- Krachtig
- Korte laadtijd nodig
- Handig schoon te maken
- Draadloos
- Lichtgewicht

Minpunten:
- Batterij snel leeg bij gebruik maximaal vermogen
- Hoog geluidsniveau
- Aanschafprijs

Deze Dyson V6 Fluffy draadloze steelstofzuiger is een innovatief apparaat. Naast de enorme zuigkracht van 350 Watt wordt stofzuigen gemakkelijk en ben je zo klaar. De eenvoud van de verpakking vertaalt zich in het gebruik. Neem de Dyson van de muur en je kunt zonder problemen een complete woning zuigen.

Na twee beurten is het tijd om het opvangreservoir te legen. Dit gaat gemakkelijk door de rode knop naar beneden te schuiven. Dan valt het stof direct in de afvalbak, klep dicht en de Dyson is weer klaar voor gebruik. Het is ook mogelijk om opvangreservoir te reinigen met water, dit is ook te doen met het filter.

Door het gebruik van de roterende vloerzuigmond kun je harde vloeren snel schoonmaken, de MAX stand is niet eens nodig. Zo kun je langer gebruikmaken van de steelstofzuiger zonder deze te laden.

Het verwijderen van de steel is gedaan met een druk op het begin van de steel, zo verandert de steelstofzuiger in een kruimeldief. Met de enorme zuigkracht zijn stoelen, banken en beklede trappen schoon in een handomdraai.

De Dyson V6 Fluffy is de krachtigste snoerloze stofzuiger, straks wordt stofzuigen nog leuk!

CorNL 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Een gemakkelijke handzame stofzuiger. Je pakt hem een stuk sneller doordat je niet met snoer werkt en om moet steken naar stopcontacten. Sterke zuig kracht en pakt ook grote dingen van de vloer. Batterij gaat wel iets sneller leeg bij Turbostand maar is voor normaal gebruik niet nodig. Erg fijne stofzuiger!

tjeerdlinks 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Handig, makkelijk opbergbaar en krachtig. Fijn om snel te pakken en direct gebruiksklaar, geen gedoe met snoeren. Perfect om onze bank binnen enkele seconden haar-vrij te krijgen (de favoriete plek van de katten) en zuigt zonder problemen ook groter vuil op. Als je weinig tijd hebt voldoet deze Dyson perfect aan de verwachtingen; het huis spik en span binnen enkele minuten! Schoonmaken was nog zo gemakkelijk.

avwalle 21-04-2015 Product maand in bezit

prima snoerloze lichtgewicht stofzuiger voor alle kleine stofzuigklusjes tussen de grote stofzuigbeurten door - ideaal om vb na maaltijd kruimels op te zuigen, om vb na badkamergebruik snel tegels schoon te zuigen etc - handig om je zonder snoer werkt, het toestel licht is en je er overal goed mee bijkan met de lange buis (onder meubels, op muur of plafond, op trap etc) - een aanrader

Pietje1979 10-04-2015 Product paar weken in bezit

Zeer handige handstofzuiger echt een uitkomst voor diverse doeleinden om er maar een paar op te noemen!
Stofzuigen trap:geen vervelende snoer en licht in de hand
Stofzuigen auto:ideaal voor in kleine ruimtes kunt overal gemakkelijk bij
Stofzuigen hoekbank:snel en handig ook voor onder de afneembare zit/rugkussens gemakkelijk tussen de kieren van de bank met die bijgeleverde mondstukken

De roller is ook ideaal zelfs de kleinste stofdeeltjes worden verwijderd van de vloer
Ook de bijgeleverde mondstukken 1 voor de kleinste hoeken kieren en gaten en de ander weer ideaal voor gewoon als kruimelzuiger met verschuifbaar borsteltje voor het hardnekkige vuil
Het allerfijnste is het gebruiksgemak (kon niet hoger geven als een 10) van het apparaat je pakt het er zo gemakkelijk bij het lijkt wel of we 2x zoveel stofzuigen

Al bij al een top apparaat die het geld zeker waard is hij stofzuigt misschien maar 25 minuten maar ik doe er heel de woonkamer mee gebruik hem langs mijn grote Dyson die ik ook al 6 jaar in bezit heb,met veel stofzuig plezier.
Zo word stofzuigen nog echt leuk!