Dyson V6 Fluffy - Reviews

Best Reviewed juni 2015
Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 94 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Clau 20-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Duur voor wat je er uiteindelijk voor terugkrijgt

Ik begon enthousiast maar naarmate het gebruik raakte ik steeds teleurgestelder in het apparaat. Ik kon nog net het hele huis stofzuigen want anders was ie leeg. Maar regelmatig moest ik tussendoor opladen. Bij het stofzuigen moet de knop steeds ingedrukt gehouden worden. Wat zwaar aan de hand voelt na ongeveer 10min. Ook is de voorkant hoog waardoor de steelstofzuiger niet onder alle kasten of bedden kan komen. Uiteindelijk ging de Fluffy binnen een jaar stuk. De klantenservice bij Dyson is dramatisch. We kregen geen leenstofzuiger en moesten 4 weken wachten op een onderdeel om de stofzuiger uiteindelijk zelf te repareren, wat niet erg makkelijk is. Helaas, verkeerde onderdeel. Uiteindelijk geld teruggevraagd en nieuwe, goedkopere steelstofzuiger gekocht die minder minpunten heeft.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Accessoires

Minpunten

• Zwaar in de hand door steeds indrukken van knop
  • Niet te gebruiken voor gebruik bij vacuumzakken
  • Snel leeg bij grote oppervlaktes
  • Snel stukgegaan
  • Slechte klantenservice

Els 04-02-2017

Beste, voor welke steelstofzuiger ben je uiteindelijk gegaan dan? Ik ben me momenteel aan het oriënteren. Bedankt voor je reactie. mvg Els

Liliane Dupont 19-02-2016 Product maand in bezit

Eindelijk zo een Dyson V6 Fluffy stofzuiger aangeschaft. Ben er super blij mee. Ik heb mijn gewone stofzuiger (ook een Dyson) nog maar 1 keer gebruikt sinds ik de V6 in huis heb. Gewoon omdat ik mijn hele huis ging stofzuigen. Gemakkelijk in gebruik. Zuigt zeer krachtig. Doordat er geen snoer aan te pas komt neem je hem zeer vlug ter hand en dit voor overal. In de keuken, living, gang, trappen, badkamer, slaapkamer. Ik kan hem niet meer missen.

martinaterjung 05-05-2015 Product maand in bezit

Ben super enthousiast over de Dyson V6 Fluffy ! Door het makkelijk ophangsysteem kan deze mooie stofzuiger in elk hoekje van de keuken of wasplaats geïntegreerd worden waardoor hij altijd snel te gebruiken is. Doordat de stofzuiger in het oplaadstation opgeborgen wordt, is hij altijd klaar voor gebruik. Bijzonder handig is dat deze stofzuiger snoerloos is en zo snel naar een ander verdiep meegenomen kan worden. Heb je een kruimeldief nodig of wil je de zetels in de woonkamer even stofzuigen dan kan dit toestel gemakkelijk aangepast worden. Ook het stofreservoir is door middel van een enkele druk op de knop snel en hygiënisch te legen. Kortom : een tijdbesparende aanwinst in mijn drukke huishouden!Enig minpuntje is het hoge geluidsniveau.

rvanwest1 25-08-2015

Kan iemand mij zeggen waarom de Fluffy ruim 70€ Duurder is? Is dit het waard voor normaal gebruik? Alvast bedankt voor de reactie

NA 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Dyson V6 Fluffy is absoluut een aanrader!

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Dyson V6 Fluffy en ik ben er heel tevreden over. Deze handige snoerloze stofzuiger hangt bij ons in de keuken omhoog, ideaal om snel kruimels of stof op te zuigen. Bovendien heeft de dyson V6 Fluffy heeft een enorme zuigkracht, perfect om alle soorten tapijten en vloeren te stofzuigen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken en je kan de steel eenvoudig verwijderen zodat de Dyson V6 Fluffy een kruimeldief wordt. Ik zou deze snoerloze stofzuiger niet meer kunnen missen, zeker zijn geld waard.

Marianne_65 10-09-2015 Product half jaar in bezit

I'Heb nu het product een half jaar in gebruik .
Neemt al het kleine stof op, daarbij vind ik het een handzaam model, licht en daarom pak ik hem veel eerder dan een grote stofzuiger.
Ik raad iedereen z' n Dyson V6 fluffy aan.

stefanieverhellen 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben onlangs ook zo een dyson V6 gekocht. Van deze steelstofzuiger ben ik echt tevreden. Vooral omdat je hem kort en lang kan gebruiken. Hij zuigt ook veel beter dan mijn vorig toestel.

D.F Faken 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi disign en een krachtige motor

Zodra ik de dyson uitgepakt had en na een periode van 3 uur opgeladen had, kon ik zeker 18 minuten rond het huis gaan zonder problemen.

Ik heb huisdieren en ik was verbaasd van de haren die er rond zwerft in je huis tot dat ik het tegen kwam in de 0,4 liter bak.

heel simpel de bak open maken boven de vuilnisbak en klaar.

top!!!

Pluspunten

• licht van gewicht
  • strak design

JootjeK 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goede accuduur

Op zich een leuk dingetje, accu gaat lang mee, zuigt krachtig, maar het is ook niet meer dan dat. Ik vind het een bezem op stroom, en het is het geld zeker niet waard waar die voor verkocht wordt. Ik vind 'm ook erg wiebelig, alsof alles er los aan bungelt. Voor dit merk had ik er meer van verwacht.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • zuigt krachtig

Minpunten

• doet goedkoop aan
  • zwaar, niet echt handzaam

Officiele reactie van Dyson 17-11-2016

Beste JootjeK,

Bedankt voor uw review. Het hoort inderdaad niet dat alles zo losjes aan elkaar zit. Zou u ons telefonisch kunnen contacteren op het gratis nummer 0800 0206 203? Dan kunnen we even kijken wat er juist mis is met het apparaat en een oplossing aanbieden voor uw probleem.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

PCB_Lau 04-05-2015 Product maand in bezit

Pluspunten:
- Mooi design
- Krachtig
- Korte laadtijd nodig
- Handig schoon te maken
- Draadloos
- Lichtgewicht

Minpunten:
- Batterij snel leeg bij gebruik maximaal vermogen
- Hoog geluidsniveau
- Aanschafprijs

Deze Dyson V6 Fluffy draadloze steelstofzuiger is een innovatief apparaat. Naast de enorme zuigkracht van 350 Watt wordt stofzuigen gemakkelijk en ben je zo klaar. De eenvoud van de verpakking vertaalt zich in het gebruik. Neem de Dyson van de muur en je kunt zonder problemen een complete woning zuigen.

Na twee beurten is het tijd om het opvangreservoir te legen. Dit gaat gemakkelijk door de rode knop naar beneden te schuiven. Dan valt het stof direct in de afvalbak, klep dicht en de Dyson is weer klaar voor gebruik. Het is ook mogelijk om opvangreservoir te reinigen met water, dit is ook te doen met het filter.

Door het gebruik van de roterende vloerzuigmond kun je harde vloeren snel schoonmaken, de MAX stand is niet eens nodig. Zo kun je langer gebruikmaken van de steelstofzuiger zonder deze te laden.

Het verwijderen van de steel is gedaan met een druk op het begin van de steel, zo verandert de steelstofzuiger in een kruimeldief. Met de enorme zuigkracht zijn stoelen, banken en beklede trappen schoon in een handomdraai.

De Dyson V6 Fluffy is de krachtigste snoerloze stofzuiger, straks wordt stofzuigen nog leuk!

Dick Pol 20-08-2017 Product paar dagen in bezit

Licht maar degelijk, grote zuigkracht, makkelijk te bedienen

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen daar het apparaat licht van gewicht is, maar daarbij niet aan degelijkheid iets heeft ingeleverd. Ook is de Dyson V6 Fluffy is zeer wendbaar en daardoor heel makkelijk in het gebruik. De zuigkracht is hoog en meer dan voldoende en kan zelfs via een druk op de knop in een nog hogere stand gezet worden. Voor mij als reumapatiënt is deze Dyson V6 Fluffy een uitkomst en wordt stofzuigen weer leuk en bijna pijnloos. Door de eenvoudige wijze van dé- en montage van hulpstukken verander je de Dyson V6 Fluffy in een mum van tijd van stofzuiger in kruimeldief, trap- of auto uitzuiger Zelfs het verwijderen van spinrag aan het plafond is met dit apparaat een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Licht maar degelijk
  • Makkelijke bediening
  • Hoge zuigkracht

Kris 19-08-2017 Product paar weken in bezit

Top uitvinding

Ik vind hem erg makkelijk pakken vasthouden en super wendbaar ze gaat erg makkelijk overal langs zonder enige moeite. Ook erg fijn in gebruik als kruimelzuiger. Maar ook de trap is in een hand omdraai gedaan.
Het is echt een fluitje van een cent om even te stofzuigen. En ik heb weer genoeg plek over in de berging hij neemt zo weinig plek in beslag. Wij zien alleen maar plus punten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Handig voor trappen

Minpunten

• Het geluid

Christa 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

snoerloze steelstofzuiger

Geweldige stofzuiger, laad snel op en handig in gebruik. Neemt weinig ruimte in en makkelijk te monteren.

Elisabeth Kusters 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

Ideale combi van snoerloze kruimelzuiger en stofzuiger

De Dyson V6 Fluffy is ideaal omdat het een combi is van snoerloze kruimelzuiger en stofzuiger. We hebben in het gehele huis parket. Onze kleinzoon van 2 is regelmatig bij ons en zoals kleine kinderen dat doen, laat hij regelmatig een spoor van kruimeltjes en rommeltjes achter. Geen probleem met de Dyson V6 ... in een mum van tijd alles weer schoon. Ideaal ook andere schoonmaakklusjes zoals het zuigen van de auto. Super tevreden met deze aanschaf :) !

Pluspunten

• combi kruimelzuiger stofzuiger
  • snoerloos
  • krachtig

Minpunten

• heb ik niet

Nele 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

De Fluffy is een krachtige en zeer wendbare stofzuiger! Handig om overal aan te geraken, ook trappen zijn gemakkelijk te doen omdat je niet meer moet sleuren met de zware stofzuiger!

Pluspunten

• licht
  • wendbaar

Minpunten

• maar 20 minuten zuigkracht

Chantal Vanhou 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

HANDIG IN GEBRUIK

Handig in gebruik vanwege het feit dat je geen snoer hebt, zowel voor de trap als de boven.
Ook voor de auto is dit een krachtige stofzuiger
Had ik veel vroeger moeten aankopen :-)

Pluspunten

• handig
  • gebruiksvriendelijk

Ruben 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een verademing!

Gekocht ter vervanging van de gewone stofzuiger. Nu een week in huis en direct enthousiast. Kan alleen oordelen over het korte gebruik dat we hem nu hebben (onderhoud kan ik niet over oordelen). Met kleine kinderen in huis super snel en handig. De dyson pak je er eenvoudig bij zowel als stofzuiger of als kruimeldief. Zuigt naar behoren. 20min voldoende om steeds per verdieping van je huis te stofzuigen. Vooraf ingesteld op een herriemaker in huis, maar dit valt mijn inziens reuze mee.

Pluspunten

• gemak, gemak, gemak!
  • kruimeldief en steekstofzuiger in 1.
  • neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• nog geen gevonden tot nu toe

Greta Debroeck 17-08-2017 Product paar maanden in bezit

KRACHTIG maar beetje te kort van duur

licht en makkelijk handelbaar goed voor tapijt en parket en vooral trappen door de kleine handstofzuiger

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • makkelijk handelbaar

Minpunten

• accu te vlug leeg

Edward 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Licht gewicht,opbergen simpel, borstels voor elke vloersoort

Licht van gewicht, simpel op te bergen, de accu gaat lang mee, en super zuigkracht.
Het voetstuk is uitwisselbaar waardoor Dyson Fluffy voor meerdere vloersoorten inzetbaar is.
Eenvoudig te Installeren.
Handig apparaat gewoon.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Enorme zuigkracht
  • Multi inzetbaar

Minpunten

• Een beetje meer geluid dan een gewone stofzuiger.

Cock 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Top product

Gisteren gekocht en nu al laaiend enthousiast. Geen problemen meer met honden en katten haren op de bank en het parket. Dit apparaat hadden we eerder moeten kopen.

Ger 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

V6 Fluffy

Paar dagen in huis en kan nu al zeggen...wat een topper. Verwachting meer dan waar gemaakt. Zuigkracht, bedieningsgemak echte pluspunten. Moet nog even wennen aan de zuigen over harde vloeren. Omdat de borstels draaien, spoort hij een beetje naar een kant. Maar is kwestie van ff wennen. De Dyson je snel uit de oplader en berg 'm evensnel ook weer op. Het snoerloze is ook een grote plus.
Geluid zou wat minder mogen ook het gewicht van de Dyson valt wat tegen bij langduriger zuigen.
Overall ben erg tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bedieningsgemak
  • Snoerloos
  • Tevens kruimelzuiger

Minpunten

• Geluidsniveau wat aan hoge kant
  • Gewicht bij langdurig zuigen