Bosch BGL8507 - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

Johan Huijskens 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht, gewicht lang snoer, wendbaarheid etc.

Na even zoeken heb ik de keuze gemaakt voor deze Bosch en ik kan zeggen hij bevalt mij prima. Hij doet zeer zeker niet onder voor mijn zware Miele. Zuigkracht is zeer goed ook op tapijt. Met name het lange snoer kan ik iedereen aan bevelen. je hoeft hierdoor niet iedere keer te wisselen van stofzuiger. Vanwege de tijdelijke aktie van de refund van 30€ was het voor mij de aanzet om toch te kiezen voor een duurdere stofzuiger en ondanks dat ik hem nog maar een paar dagen in bezit heb is hij zijn prijs meer dan waard.

Pluspunten

• Gewicht is ideaal om de trap op te lopen
  • Zuigkracht is zeker zo goed dan mijn zware miele
  • Lang snoer!
  • Wendbaarheid
  • Aantal verschillende borstels die er bij zitten

Mevrouw Teunissen 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Stilmen lange snoer

De stofzuiger zuigt fijn, zowel op steen als kleed. De stofzuiger heeft een lange snoer en is erg stil.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigkracht

Minpunten

• borstel wisselen bij steen naar kleed/,mat

Aad Verloop 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen is een feest geworden

Ideaal de verschillende zuigstanden en de diverse borstels en de grote snoerlenngte. En zeer geluidsarm

Wim van Saus 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger BGL8507

Een groot aantal positeve reviews. De energiezuinige, stille motor en het 15 meter lange snoer. Geweldig! Met één apparaat het hele huis door zonder telkens naar het stopcontact te lopen. Daarbij is het een mooi apparaat om te zien in een heel chique kleur en zijn de gebruikte materialen duurzaam.

Bunsch. 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille stofzuiger, sterke zuigkracht

Deze Bosch stofzuiger zuigt perfect ondanks een vermogen van 750 watt. Hadden eerst een Nilfisk met 1400 moter maar deze deed het een stuk minder goed. De Bosch heeft ook een heerlijk lang snoer waardoor je in 1 keer het hele huis kunt zuigen. Verder zitten er drie mondstukken bij wat zeer makkelijk is voor vloerbedekking cq. parket vloeren. Nog een voordeel is dat de stofzuiger een A label heeft en dus zeer weinig verbruikt. De stofzuiger is ook niet al te zwaar om me naar boven te nemen.
Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger.

Pluspunten

• Lang snoer
  • A label
  • Lichtgewicht
  • Flexibele slang

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Jip en Janneke 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een gemak deze nieuwe aanwinst!

Na meerdere stofzuigers te hebben gehad is dit toch wel de Ferrari onder de stofzuigers!
Erg stil, erg mobiel, goede zuigkracht en wat heerlijk zo'n snoerlengte. Kortom, makkelijk in gebruik en met behulp van alle hulpstukken een zeer complete stofzuiger. Wij hopen er jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• Comfort
  • Zuigkracht
  • Snoerlengte
  • Zwenkwielen

Renée 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Het is een heel fijne stofzuiger, ik kan hem iedereen aanraden. Hij maakt niet veel lawaai en heeft een groot bereik (lengte snoer).

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • groot bereik

Minpunten

• relatief zwaar

InspectorGadget75 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BGL8507

Een goede zuinige compacte stofzuiger met triple A status! Dankzij de speciale motor en goede afdichtingen van het chassis, een erg goed zuigvermogen met maar 750 watt! Tel daarbij de 15 meter kabelbereik (incl stang!) Maar liefs 4 zwenkwieltjes (gerubberd!) en uitgebreide accessoires te weten 1 parket borstel, 1 harde vloeren borstel en 1 combi borstel plus een meubelzuigmond en kierenzuiger! En je krijgt er 4 stofzakken bij waarvan er al 1 in de stofzuiger zit! Erg handig is de automatische instelling. D'r zit nl een sensor in de stofzuiger die detecteert wanneeer je op harde of zachte vloeren zuigt en daar de zuigkracht op aanpast.. Bouwdegelijkheid is erg goed. Goede sturdy materialen en stevige scharnieren. Goede slang! Duitse degelijkheid en doet zeker niet onder voor bv Miele. Ook goed nagedacht is er over de rubberen stootrand voor je kwetsbare meubelen. Hadden ze dit niet 30 jaar eerder kunnen bedenken?! Kortom een top stofzuiger met goede prijs-kwaliteitverhouding!
Minpunten zijn er bijna niet alhoewel andere vergelijkingssites vallen over het hepafilter dat beter kan voor mensen met allergieën maar daar kan ik niet over meepraten..

Pluspunten

• 15 meter bereik
  • Energie zuinig
  • Stiller
  • Grote inhoud stofzak
  • Brouwkwaliteit

Minpunten

• Hepa filter schijnt tegen te vallen?

jhramakers 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima keus!

Voor zover lijkt het een prima keuze. Prima zuigkracht, vooropgesteld dat je de juiste stand voor de vloer die je aan het zuigen instelt. Wendbaar, lekker lang snoer en comfortabel om te gebruiken. Het enige is misschien dat hij een beetje groter was dan verwacht toen we hem uitpakten maar als je bedenkt dat hij een 5 liter stofzak heeft dan is dat ook wel weer begrijpelijk. Hij zuigt een stuk beter dan onze oude dakloze stofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Comfortabel
  • Relatief stil
  • Lang snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Groter dan verwacht maar niet te groot

Jorim 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Superstil en goede zuigkracht!

Na de eerste keer met deze stofzuiger te hebben gewerkt kan ik niet anders zeggen dat Bosch haar Duitse degelijkheid waarmaakt! De stofzuiger is superstil, maar heeft een perfecte zuigkracht, alles is weer netjes schoon. Door de automatische stand verandert de snelheid van de motor wanneer je van parket naar tapijtvloer wisselt, zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen, ideaal. Het snoer van 15meter is perfect, ik kan vanaf één stopcontact de hele benedenverdieping stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen. Het automatisch oprollen van het snoer werkt ook erg prettig. Het enig minpuntje wat ik kan bedenken is dat de stofzuigerslang- en buiscombinatie wat zwaar aanvoelt. Als je het mondstuk op moet tillen bijvoorbeeld, is dat wat zwaar. Verder niets dan lof over deze stille, maar krachtige stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Erg stil
  • Lang snoer van 15 meter
  • Automatische motorsnelheden

Minpunten

• Zware slang/buiscombinatie

Een Tevreden Gebruiker 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige, stille, gebruiksvriendelijke en mooie stofzuiger

Dit is een kwaliteitsproduct, de materialen en afwerking zijn hoogwaardig. De stofzuiger is krachtig, stil en zeer gebruiksvriendelijk. De auto-stand (regelt de zuigkracht automatisch afhankelijk van de ondergrond) is erg handig als je een rondje door het huis maakt. De kleine mondstukjes worden niet in de stofzuiger opgeborgen maar zitten in een klem die je aan de stang vastmaakt. Bij enthousiast stofzuigen wil deze klem wel eens losschieten. De klem is natuurlijk wel gewoon los op te bergen tezamen met de bijgeleverde parket -en plavuizenborstel. Het 12 meter lange snoer is een verademing; in 1 keer de bovenverdieping en de trap naar boven of beneden stofzuigen is geen probleem. Ook het handvat werkt zeer prettig voor het stofzuigen van de plinten bijvoorbeeld. Het is geen goedkope stofzuiger maar je krijgt wel waar voor je geld. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat je er nog steeds achteraan moet lopen om het werk gedaan te krijgen!

Pluspunten

• Krachtig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Lengte van het snoer
  • Looks

Mirjam 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale stofzuiger, deze Bosch In'genius

Deze Bosch stofzuiger is licht van gewicht; hij zuigt uitstekend en heeft een ruim aantal extra hulpstukken én een plezierig 15 meter lang snoer dat heel gemakkelijk weer oprolt. Bovendien maakt hij niet veel geluid. Het is een stofzuiger die op drie punten (luchtzuiveraar, zuigen van tapijt en zuigen van parket) het A-label heeft. Dat hebben niet veel stofzuigers. Prima stofzuiger!

Pluspunten

• A-label (op 3 punten: 2x zuigen en luchtzuivering)
  • lange slang
  • niet teveel geluid
  • hulpstukken aan buis te bevestigen

Anneloes van den Ende 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Prettig dat er een lang snoer van 15 meter aan zit. Er zit een hele krachtige motor in. Handgreep aan de slang is ook prettig.

Pluspunten

• Lang snoer van 15 meter.

Minpunten

• De zuigsterkte is niet te regelen aan de slang.

Wassie 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, stil en wendbaar

Voorgaande was ook een bosch stofzuiger. Ook met 12m snoer, bosch is een van de weinige met z'n lengte. Degelijk product.

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Lange snoer

Minpunten

• Nog geen

Maria 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger die meedenkt

Een uitstekende stofzuiger die meedenkt tijdens het zuigen door zélf de zuigkracht aan te passen aan de ondergrond. Heel handig als je bijv. in een ruimte van parket naar karpet gaat.

Pluspunten

• super lang snoer
  • optisch mooie stofzuiger
  • 'vintage' slang

Minpunten

• bij een klein rukje schiet de stofzuiger vooruit

Miranda 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuiger

Stofzuigen is een noodzakelijk kwaad, zeker met een hond, maar als het apparaat dan echt doet wat je wilt, wordt je daar best blij van.
Het snoer van 15 meter is geweldig. Ik kan voor het eerst overal komen. 11 meter was tot nu toe het maximum. Het geluidsniveau is laag, hij rolt soepel, heeft een mooie flexibele slang, zuigt uitstekend, heeft een handvat aan de stang wat ik persoonlijk gemakkelijk vind en zuigmonden voor diverse ondergronden. Hij oogt mooi en degelijk.
Deze stofzuiger heeft ook nog energielabel A. Goed voor milieu en goedkoop voor jezelf.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • heel stil
  • handvat aan stang
  • energielabel A
  • rolt soepel

Rene 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer krachtige stille stofzuiger

Zuigt zeer goed en hoop nuttige hulpstukken.
Ook telescoop steel is ideaal! Stootrand laat ook geen sporen achter op onze witte plinten

• Krachtig
  • Hoop hulpstukken

Gaesdonk 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Stofzuiger

We zijn op zoek geweest naar een sterke wendbare stofzuiger. Uiteindelijk hebben we voor deze gekozen en we zijn zeer blij met onze keuze. De stofzuiger werkt perfect, er zijn veel accessoires, stofzuigerzakken zijn lekker ruim.

Pluspunten

• wendbaar
  • sterk

Minpunten

• prijs

Blandine 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil

Heel erg krachtig en vergeleken met onze vorig stofzuiger superstil. Mooie instel mogelijkheden. Handig opberg system

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • lang snoer

Minpunten

• tot nogtoe geen

Johan 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8507 Eerste ervaringen

Degelijke stofzuiger, netjes en compleet afgeleverd. Makkelijk te monteren, gebruiksvriendelijk en stil. Voldoet aan de verwachtingen. Volgt makkelijk en je bent in staat een hele verdieping in een keer te stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen. Hadden we veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• grote stofzak
  • goede prestaties
  • grote actieradius