Bosch BGL8507 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 274 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sjoerd 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Zuigt erg goed, goede bouwkwaliteit, handig in gebruik.

Product werkt erg goed. Wij kregen in de doos maar liefst 3 grote zuigstukken erbij. 1 voor harde vloeren, 1 voor parket en 1 combinatiestuk waarbij je de haren in kunt klappen. Daarnaast nog 2 kleine opzetstukken erbij.

Stofzuiger rijd heel soepel. Dacht bij inschakelen dat hij niet goed werkte, maar hij blijkt gewoon heel erg stil te zijn. Heb de zuigkracht vergeleken met
onze oude 1600W Miele en zuigt net zo goed, maar produceert heel weinig geluid. Ideaal om 's avonds nog even te gebruiken dus als de kinderen slapen.

Mijn vriendin is gevoelig voor stof, pollen etc. in de lucht. Deze blaast hele schone lucht terug de kamer in, heerlijk. Niest ze niet meer en geen last van verstopte neus. Maakt ook goed schoon, zand wat de honden mee dragen komt zelfs goed tussen de kieren in het laminaat uit.

Grootste pluspunt is toch wel het 15m lange snoer. Heerlijk een hele verdieping doen zonder ompluggen.

Bouwkwaliteit is erg goed vind ik. Stofzuiger voelt solide aan, geen zwakke plastic deeltjes (op houder steel na, die breken altijd bij elke stofzuiger af).

Ben erg tevreden!!

Pluspunten

• 15 m lang snoer.
  • Goed voor mensen met allergie.
  • Veel hulpstukken en borstels erbij.

Renee 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille & krachtige stofzuiger

Ik wilde een lang snoer, zuinig , wendbaar en goede zuigkracht voor kattenhaar.
Mondstuk krijg je er niet makkelijk af.
Is stil en dat scheelt echt een hoop

Pluspunten

• Wendbaar
  • Sterke zuigkracht
  • 15 meter snoer

Minpunten

• Zware stang en niet wendbaar
  • Trekt kleed bijna stofzuiger in

Marga 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuier BGL8507

Wentbaar. Lekker lang snoer. Degelijke slang. Een topper. Een lange stang. Een sterk oprol automaat.

Pluspunten

• Lange stang
  • Lang snoer
  • Wendbaar
  • Prima zuigkracht.
  • Geluidsarm

Sander 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon prima!

Dit is een prima stofzuiger. Hij zuigt goed, beweegt (volgt) goed, en maakt niet al te veel lawaai. Al met al gewoon een aanrader.

• Zuigkracht

Minpunten

• Ietwat zwaar

Johan 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8507 Eerste ervaringen

Degelijke stofzuiger, netjes en compleet afgeleverd. Makkelijk te monteren, gebruiksvriendelijk en stil. Voldoet aan de verwachtingen. Volgt makkelijk en je bent in staat een hele verdieping in een keer te stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen. Hadden we veel eerder moeten doen. Een aanrader.

Pluspunten

• grote stofzak
  • goede prestaties
  • grote actieradius

Ronald 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht en praktisch

De stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht. Op onze laminaat vloer is hij ook erg stil en zodra we over het kleed heen gaan hoor je de automatische motor opschroeven zodat hij ook het kleed goed schoon zuigt. De lange kabel is erg handig en rolt ook makkelijk op zodra je door hebt hoe de oprolfunctie werkt. Ook het verwisselen van opzetstukjes is erg makkelijk en voelt stevig. Door de 4 zwenkwieltjes is de stofzuiger ook makkelijk te manoeuvreren. De handvat op de steel werkt ook erg prettig, zeker als je wat langer bent zoals ik. Al met al erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zwenkwieltjes
  • Lange kabel
  • Handvat op steel

Chineida 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig

Heerlijk stofzuiger met extra lange snoer. Stil en makkelijk in gebruik. Ontzettend tevreden. Enige tip voor de makers, slang had wat langer gekund ivm lange personen.

Pluspunten

• Lange snoer

Minpunten

• Korte slang

Huisvrouw 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Goede zuigkracht en gebruiksgemak veel mogelijkheden en zelf-oprolbaar lang snoer.
Maakt ook weinig geluid en is makkelijk hanteerbaar.
Gaat vlekkeloos over van plavuizen naar vloerbedekking.

Twigt 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Duitse degelijkheid

Stofzuiger ziet er strak en degelijk uit, maakt weinig geluid en zuigt prima. Heel fijn dat A label scheel weer in de energie rekening

Loes 15-04-2016 Product paar weken in bezit

Een topper

Deze energiezuinige stofzuiger past in de huidige moderne tijd en voor de medebewoners is het fijn dat stofzuigen dus blijkbaar ook een stuk stiller kan. Er zijn voldoende hulpstukken meegeleverd voor overal een schoon resultaat. De stofzuiger is wel wat zwaar, dus lijkt het mij niet fijn om er ook trappen mee te moeten zuigen. Zelf woon ik gelijkvloers dus heb ik daar geen ervaring mee.

Dimitri 05-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch In'genius

Sinds enkele dagen in gebruik, eerste indruk, TOP!
Geheel volgens verwachting nadat wij andere reviews hadden gelezen. Uiteraard moet deze stofzuiger zich bij ons nog bewijzen gaan in de toekomst, maar het begin is goed.
Alles voelt zich degelijk aan. Allerlei hulpstukken, het is niet nodig om nog een hulpstuk apart er bij te kopen.
Snoerlengte geeft veel bewegingsvrijheid. Fijne dikke stoffen slang, deze knikt in elk geval niet. Kortom Toppie!

Eric 05-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooi apparaat, slang is erg stevig en vele meters snoer zorgt ervoor dat je weinig van stopcontact hoeft te wisselene. Zuigkracht is zeer goed, op zeil/vinyl zelfs iets te goed. Hierbij is het gebruik van de reguliere stille zuigmond niet te doen omdat deze het vinyl van de vloer zuigt. Met de parket borstel is het wel prima zuigen. Tot nu toe erg tevreden met dit apparaat.

Larein 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een top apparaat. Onovertroffen zuigkracht, geldt voor iedere denkbare vloer. Zuigkracht traploos instelbaar. Beschikt over maar liefst 6 borstels/mondstukken. Zeer lang snoer. Opvallend stille motor.

Roos 21-08-2017 Product paar maanden in bezit

Goede keuze

Nu stofzuiger paar maanden in gebruik. Nog steeds erg tevreden.
Ik ben zelf 1,76 en hoef niet meer krom te staan dankzij handvat aan slang.
Hij rolt fijn en heeft een lag snoer wat erg handig is. Hij zuigt uitztekend (bovenverwachting voor een laag wattage zuiger van tegenwoordig) en in stil.
Laatst was iemand anders voor mij aan het zuigen. Die zei meteen: "Dit wordt ook mijn volgende stofzuiger!" Zegt genoeg.

Pluspunten

• lang snoer
  • handvat aan slang
  • stil
  • wendbaar

Minpunten

• zakken vrij duur

Pien D 08-02-2017 Product paar weken in bezit

Slang tekort, haren niet opzuigen - geen aanbeveling

Nadat ik online veel reviews had gevonden besloten over te gaan van een Kirby (20 jaar oud) naar deze stofzuiger. Reden: A-prestaties op tapijt, een schoon luchtfilter en een slang die stevig was.

De slang was binnen een week kapot en hebben we direct onder garantie laten vervangen.
De slang is in het dagelijks gebruik te kort. De stofzuiger zit erg dicht op je.
En met drie vrouwen in huis met lang haar liggen er door het hele huis lange haren op het tapijt. Deze krijgt de stofzuiger niet weg.
De zuigkracht is te groot en slecht te regelen. In de praktijk hebben we 'm altijd op de meubelschoonmaakstand staan, want anders krijg je de slang bijna niet in beweging.
Voordeel is dat je stofzuigen met dit ding weer een fysieke workout is geworden, maar dat was niet echt de bedoeling ;).

De aanvullende borsteltjes kunnen op de stang worden bevestigd, maar dat werkt niet prettig. Ze zitten dan best in de weg.

Kortom... Echt tevreden zijn we niet. Zeker niet voor het geld. We dachten door niet voor een hele goedkope te gaan en met de specificaties een goeie deal te hebben gesloten, maar dat is niet zo.
Ik vind het zo bizar dat stofzuigers blijkbaar zelden kunnen waarvoor ze zijn gemaakt: stof opzuigen ook op tapijt!

Pluspunten

• wasbaar filter
  • weinig geluid
  • extra borsteltjes

Minpunten

• te korte slang
  • kwetsbare slang
  • niet schoon resultaat op tapijt
  • extra borsteltjes niet handig op slang

KvW 04-02-2017 Product paar maanden in bezit

Valt tegen

Lang snoer, stille werking en grote stofzak zijn zeker de grote voordelen van dit apparaat. Hij zuigt ook goed, allemaal prima.
Maar... hij rijdt al net zo beroerd als de eerste de beste goedkope stofzuiger. Hij volgt niet vanzelf en als je noodgedwongen aan de slang trekt, torpedeert de stofzuiger je enkels. De vier wieltje rijden ook niet allemaal even soepel, hij draait ook niet vanzelf om een deurpost of stoelpoot.
Daarnaast schiet het snoer soms vanzelf terug in het apparaat, er zit geen vergrendeling op.
Al met al geen bijzondere stofzuiger voor die prijs.

Natascha 29-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, functioneel en geruisloos

Super blij met deze stofzuiger. Er is zoveel aanbod en na het lezen van de reviews ben ik overgegaan tot de aankoop. Energie zuinig, weinig geluid, sterkte zuigkracht voor verschillende vloeren (laminaat, tapijt en zeil), handige automatische regelaar en een heerlijk lang snoer.

Pluspunten

• geluid
  • zuigkracht
  • lang snoer
  • verschillende opzetstukken
  • vormgeving

Ron 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuiger BGL8507

Zuigt hondenharen goed uit de mat,maakt weinig geluid en een mooie lange zuigstang . Is prima aan te raden voor mensen met huisdieren.

Pluspunten

• lange steel
  • weinig geluid
  • goede zuigkracht

Bauke Oudega 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geen stof meer op de riggels en de planken

Onze Philips stofzuiger zonder zak leek wel meer stof uit te blazen dan op te zuigen. Na elk gebruik lag er overal weer stof, op de plinten, schilderij lijstern, piano, boekenplanken, overal. Maar nu is alles schoon, de Bosch In'genius heeft overal een A voor, ook voor stof uistoot. Geweldig! Ook is hij lekker stil en met 15 meter snoer kan ik overal bij zonder van stopcontact te wisselen. Het lijkt mij ook allemaal veel gezonder.

Pluspunten

• Geen stof uitstoot
  • Stil en 15 meter snoer

Minpunten

• Kan niet met de zuigmond en stang onder de banken

annet de jong 17-01-2017 Product paar weken in bezit

stofzuiger

Prima stofzuiger, had niet verwacht dat de zuigkracht zo goed zou zijn. Ook de zwenkbaarheid en het extra lange snoer is voor mij een hele vooruitgang.

Pluspunten

• extra lang snoer
  • zwenkbaarheid