Dyson DC37c Parquet + Stubborn - Reviews

Nat en/of droog
droog
Zuigkracht (maximaal)

angelique789 10-08-2015 Product kwartaal in bezit

wij zijn zeer tevreden, het toestel is wel een beetje luid maar het doet doet zijn werk prima. gemakkelijk weg te bergen

MST1983 03-06-2015 Product half jaar in bezit

Ik geef toe, stofzuigen was niet mijn favoriete bezigheid.
Wij hebben twee honden die verharen maar stofzuigen is nog nooit zo leuk geweest nu met DC37c. In no-time een schoonvloertje. Schakelbare vloerzuigmond met zuigkrachtinstelling is handig en flexibele parketborstel is effectief. Het stofreservoir werkt prima, druk op een knopje en het afval kun je makkelijk weggooien. Dit apparaat is wendbaar, lichtgewicht en is prima te vervoeren van-of-naar boven/beneden. De zuigkracht is goed en sterk en het geluidsniveau is acceptabel. Ik vind het geluid niet storend. Het snoertje en de stang had ietsje langer mogen zijn. Filter is wasbaar, dus geen nare "honden-geurtjes". Als Grafisch Vormgever vind ik het ontwerp fantastisch, want het ook wil ook wat! Kwalitatief kuntstof is hier toegepast en verfijnd. Prijs/ kwaliteitsverhouding is naar mijn mening in de juiste balans. Zeer tevreden.

rob-bouwhuis 01-06-2015 Product kwartaal in bezit

Prima stofzuiger; enorme zuigkracht. Geschikt voor zowel parket, natuurstenen vloer als vloerbedekking. Handige hulpstukken.

Eenvoudig schoon te maken.

anoniem1969 31-05-2015 Product kwartaal in bezit

De Dyson zuigt erg goed en het afval is gemakkelijk te verwijderen. De hulpstukken zijn ook top. De stofzuiger kan de indruk wekken minder solide in elkaar te steken, maar dat is schijn. De afwerking is verrassend stevig. Tenslotte ziet hij er vertrouwd futuristisch uit. Weliswaar aan de prijs, maar het geld wel waard. Kortom, een prima product.

cursie 31-05-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne stofzuiger met voldoende zuigkracht. Bijgeleverde opzetstukken zijn voldoende. Het legen van de stofzuiger is makkelijk. Snoer is lang genoeg. De steel mocht iets langer zijn geweest, vooral voor lange mensen.

Gabriel_Koetsier 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger zuigt prima dus daar is helemaal niets op aan te merken. Wel ik het zo dat de standaard meegeleverde multifunctionele voet erg lastig zuigt. Doordat we alleen maar parket hebben liggen en er een speciale voet voor meegeleverd was werkt dat wel uitstekend, stofzuigen is in tegenstelling tot de standaard voet niet zwaar.

Mogelijkheden een 7 aangezien er niets op in te stellen is qua zuigstand, maw aan of uit.
Gebruiksgemak een 8 aangezien de stofzuiger niet zwaar is en gewoon doet wat het moet doen
Vormgeving een 7 omdat de stofzuiger niet altijd volgt en soms opgetild moet worden om mee te gaan verder prima ook legen reservoir simpel en schoon.

Duurzaamheid 9 kort in bezit maar de garantie is uitgebreid en vandaar dat ik me daar geen zorgen over maak.

Al met al een prima stofzuiger. Wel jammer dat de accessoires zeer duur zijn.

Grt Gabriël

mercedespo 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

ik ben zeer tevreden ik wil geen ander merk meer.
makelijk in gebruik en schoonmaken is zo gebeurd je kan zelf de honden haren van de honden halen en ze vinden het nog fijn ook toppie ik ben er blij mee dat ik de dyson heb gekocht.

Marjelein 29-05-2015 Product half jaar in bezit

De stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht. De verschillende bijgeleverde borstels zijn goed te verwisselen en handig in gebruik. De container en het filter zijn gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken.

piet-boris 29-05-2015 Product paar weken in bezit

heb deze stofzuiger nu een paar weken eerst toch wel even wennen.
maar nu we er aangewend zijn is het een goede keus geweest.
moet wel even met de grote zuigkracht om weten te gaan.
aangezien we huisdieren hebben is het een goede aankoop geweest.
hebben laminaat en tapijt in huis de speciale voet voor gladde vloeren is zeker een aanrader.
er is een nadeel maakt wel veel geluid.

zuppe006 28-05-2015 Product half jaar in bezit

Moest even wennen maar nu zeer tevreden.
Zuigt super het parket dit model is aan te raden aan wie gladden vloeren heeft, want de zuigkracht is fantastisch, een plezier met de parket boorstel kom je overal en vooral zeer handelbaar.

ansendik 28-05-2015 Product kwartaal in bezit

Deze stofzuiger heeft een prima zuigkracht,makkelijk in gebruik en blijf niet achter meubels en deurposten hangen,ben zeer tevreden, hij doet wat mij is beloofd.

ansendik 28-05-2015 Product kwartaal in bezit

Deze stofzuiger heeft een prima zuigkracht,is makkelijk in gebruik en blijf niet achter meubels en deurposten hangen,hij doet wat mij is beloofd,ben zeer tevreden.

ansendik 28-05-2015 Product kwartaal in bezit

Eindelijk een stofzuiger die een goede zuigkracht heeft, deze stofzuiger blijf ook niet achter meubels en deurposten hangen is klein en zeer makkelijk te hanteren, hij doet, wat mij is beloofd.