Siemens VSZ4G232M1 - Reviews

Energielabel
A
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

Leonie 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechtste stofzuiger ooit gekocht

Na jarenlang met veel plezier een Miele Stofzuiger te hebben gehad deze Siemens gekocht. Vanaf het eerste begin een miskoop. Na 1 maand konden we de stand al niet meer aan de achterkant van de stofzuiger plaatsen zonder dat de stofzuiger omvalt en de klep losschiet. Zuigkracht is slecht en zakken sluiten slecht aan op de slang. Gevolg is dat veel rotzooi in de stofzuiger zelf komt, filters helemaal verstopt zijn en zuigkracht nog verder afneemt. Moet nu wekelijks de stofzuiger van binnen schoonmaken boven de prullenbak.
Ook zeer onhandig is dat het snoer automatisch inrolt, als het dan ergens achter blijft haken rolt hij het snoer op tijdens het zuigen. De zuigmond voor vloerbedekking vind ik niet handig op gladde vloeren. Deze maakt krassen op het parket. Dus aparte stofzuigerend aangeschaft. Echter is verwisselen van zuigermond niet makkelijk. Gevolg is dat zuigermond voor vloerbedekking nu in onderdelen van de stang komt.
We hebben de stofzuiger nu 1 jaar en hebben hem dagelijks 2x gebruikt. Inmiddels sluit de slang ook niet meer goed aan op de stofzuiger waardoor deze telkens losschiet.
Ik ga zo snel mogelijk terug naar een Miele Stofuiger. Deze is van veel betere kwaliteit.

Minpunten

• kwaliteit kunststof
  • automatisch inrollen snoer
  • zuigkracht