De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6ZOOO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rinkelk 12-10-2016

Degelijk

Geschreven voor: Bosch BCH6ZOOO

Wij hebben deze stofzuiger bij Bosch gewonnen, of eigenlijk onze hond.
Deze stofzuiger voelt zeer degelijk aan en doet zijn werk behoorlijk goed.
De stofzuiger heeft 3 standen waarvan eigenlijk alleen de 2 hoogste bruikbaar zijn. De eerste stand geeft gewoon te weinig zuigkracht, daarnaast draait de borstel dan niet.

De begane grond (85m2) kan prima op een batterij lading, dan is er ongeveer nog 2/3 van de batterij over, dit op de middelste stand.
Wij hebben ook een dyson draadloze stofzuiger, deze is kwa zuigkracht vergelijkbaar, maar de batterij is bij die na de begane grond volledig leeg.

De stofzuiger is zakloos en de stofbak is handig te legen door de bak uit te nemen (zonder dat er al te veel stof uit komt, handiger dan bij de Dyson) en te legen in de kliko.

De stofzuiger is wel vrij zwaar, daardoor wat onhandig om op hoogte te gebruiken (zoals de trap). Er zitten wel wat hulpstukken bij en de stofzuiger op de rug te dragen, maar dat is wat onhandig. De Dyson is daar veel handiger in gebruik.

Het grote voordeel van draadloze stofzuigers is dat je geen gehannes hebt met snoer en slang. Hierdoor ben je echt een stuk sneller klaar.

Duurzaamheod kan ik nog niet veel zeggen (al voelt de stofzuiger degelijk)

Goed apparaat!

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Degelijk apparaat
  • Geen snoer / slang
  • Batterij gaat behoorlijk lang mee

Minpunten

• Aan de zware kant