Philips PowerPro Duo FC6162 - Reviews

steelzuiger
Draadloos
Kleur(en)
rood

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Henniehennie 22-07-2016

Handige stofzuiger

Deze steelstofzuiger is gemakkelijk wendbaar.
De stofzuiger is gemakkelijk op te ruimen/even in een hoek neer te zetten
Gebruik zonder snoer is erg handig.
De handstofzuiger is er gemakkelijk af te halen en snel weer terug te plaatsen.
Geen stofzak nodig, gewoon on de afvalemmer legen en klik weer op het apparaat vast.
Is niet geschikt om een heel huis mee te zuigen. Maar ideaal voor in een bungalow, aparte eerkkamer, slaapkamer of caravan.

ladyarachnia 30-07-2016

Zeer degelijke stofzuiger

Deze stofzuiger is vooral geschikt voor de snelle tussendoor klusjes, en voor mensen die klein behuisd zijn.

Doordat hij ook als kruimelzuiger te gebruiken is, is hij multi inzetbaar voor diverse klusjes.

RogerThat 28-07-2016

Prima apparaat

Ik heb deze aangeschaft als aanvulling op de "normale" stofzuiger. Deze is gemakkelijker voor de kleine klusjes en doet zijn werk prima. Ook dat ie te gebruiken is zowel als stofzuiger als kruimeldief is zeer handig. Voldoende zuigkracht en accuduur. Mooie aanvulling dus!

Denzanden 26-07-2016

Een aanrader

Prima stofzuiger, wendbaar en stil. Alleen wat lastiger om onder de bank te komen door zijn vormgeving.

pien 24-07-2016

Topper! aanrader!

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat, zeer wendbaar. met een polsbeweging draai je hem gemakkelijk alle kanten op.
Geen gedoe met snoer, een geen zak meer nodig.
ook handig om de kruimeldief eraf te halen voor bijv in de auto.

lisa2912 21-07-2016

Zeer prettig

Heb hem nog niet zo lang maar tot nu toe vind ik het een geweldig ding! Hij heeft een behoorlijke zuigkracht en is zeer wendbaar, een lange steel zodat ik gewoon rechtop kan stofzuigen. De kruimeldief gaat er gemakkelijk uit en is zeer handig. Al met al een aanrader!

Henniehennie 01-08-2016

hele handige stofzuiger voor "erbij"

Deze stofzuiger is erg handig in gebruik, gelijk pakken en geen last van een stofzuigerslang of een snoer.
Twee standen om te zuigen en echt ideaal is de handstofzuiger die je er even snel af kunt halen.
Geen stofzak nodig en je kunt meters ver zuigen omdat je niet aan eeen snoer vasthangt.
om het hele huis te zuigen, en grote vieze dingen, zou ik een gewone stofzuiger gebruiken. Deze is perfect om erbij te hebben. Heb je een vakantiehuisje, stacaravan of gewone caravan dan is dit echt een aanrader!

Moedervandrie 30-07-2016

Multifunctioneel, gebruiksvriendelijk product

Heb deze steelstofzuiger nu een week in gebruik en moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben. Ik vond een kruimeldief altijd een beetje overbodig maar nu met dit 2 in 1 product heb ik ook een kruimeldief en dat vind ik toch een uitkomst. Vooral het stofzuigen van trappen is zeer handig met zo'n handstofzuiger. Gecombineerd is met de steelstofzuiger is het ook prettig stofzuigen. Het apparaat is licht en zeer wendbaar zodat je makkelijk alle hoekjes mee kunt nemen. Het aparte borsteltje is handig om stoelen en banken mee te zuigen. Met een hond in huis is dat een onmisbaar hulpstuk. Het design is mooi en de rode kleur hip. Wegzetten is heel makkelijk want het product blijft stevig staan. Legen van het stoffilter is kinderspel en de zuigkracht is prima. Er zit zelfs een knop op voor extra zuigkracht want soms heel handig is. Concluderend ben ik zeer tevreden met dit product of eigenlijk deze twee producten want je hebt een stofzuiger en een kruimeldief.

ladyarachnia 30-07-2016

Zeer degelijke stofzuiger voor de tussendoor klusjes

Stofzuiger is vooral wat mij betreft bedoeld voor de snelle tussendoor klusjes.

Hij voldoet volledig aan de eisen die ik stel aan een dergelijk product.

Laat zich makkelijk hanteren en heeft voldoende zuigkracht.

Rogertje 28-07-2016

Prima!

Lisa2912 21-07-2016

Super handige stofzuiger

Werkt zeer prettig, heeft een goede zuigkracht en is wendbaar. De kruimeldief is makkelijk los te halen en doet het meer dan goed.

Piens 18-07-2016

Aanrader!

wat een super apparaat dit!
een paar steek woorden:
- soepele draaiing
- geen zak meer nodig
- goede zuigkracht
- geen gedoe met stekker

esra7 16-07-2016

Wendbaar en licht.

Wat opvalt is dat het een lichte steel stofzuiger is en enorm wendbaar. Goed naast een stofzuiger, niet in plaats van een stofzuiger.

Esra7 16-07-2016

Licht en wendbaar

Wat opvalt is dat het een lichte steelstofzuiger is en enorm wendbaar. Goed naast een stofzuiger, niet in plaats van een stofzuiger.