Philips FC7080 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC7080 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Laur 25-07-2020

water toevoer kapot

Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

De waterpomp is de zwakke schakel, gaat regelmatig kapot soms al naar enkele maanden. Probleem is ene pompje (koffiezetpompje) van de Italiaanse firma Ceme. Op de Duitse website teamhaak vind je de reparatie handleiding. Onderdeeltje is te koop voor € 17,02 in de onderdelenshop. Reparatieklus is in 15 minuten gepiept.

Beestenboel 14-08-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

We hebben de aquatrio nu bijna 3 jaar in bezit en ik moet zeggen dat het apparaat erg goed z'n werk doet.
Helaas nogal storingsgevoelig en we hebben hem net alweer terug van de reparatie.
Zo ongeveer om het jaar istie kapot en telkens hetzelfde onderdeel.
Een waterpompje geeft er de brui aan.
Deze keer hadden we gelukkig nog de Philips-garantie maar die geld nog maar tot januari 2016.
Daarna zullen we zelf de reparatiekosten (ong €100,00)moeten gaan betalen omdat Philips maar 90 dagen garantie geeft op reparatie.
We hopen dat Philips met een klantvriendelijke oplossing komt want dat hij weer stuk gaat over een jaartje weet ik wel zeker

S. van der Wal 03-02-2016

Herkenbaar, wij hebben deze machine sinds 2012 en ook steeds de waterpomp kapot.
Vorig jaar zelfs van philips de FC7080/01 mogen ontvangen aangezien reparatie te duur werd. Nu, binnen een jaar, is waarschijnlijk de pomp wederom kapot. Echter nu draaien wij zelf op voor de reparatie aangezien de garantietermijn is verlopen. 90 dagen garantie op een nieuw geleverde machine in april 2015.

HarmHugo 28-07-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Ik ben er helemaal blij mee met de aquatrio. Helaas ging hij na een tijdje uit en brande er knipperend 2 lampjes. Als je hem weer uit zette dan deed hij het weer maar dan helaas voor maar 10 seconde.
Dat werkt niet. Dus terug naar Philips. Maar daar ben ik niet blij mee. Zij hebben dat ding helemaal naar België gestuurd en het duurt al meer dan drie weken en nog geen bericht dat het goed is. Dus service is niet goed. intussen maar weer de schrobber gepakt.
Dat kan beter Philips!

gerda110 25-05-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

De Aqua Trio bevalt me nog steeds heel erg goed. De gladde vloeren zijn heel erg schoon en snel droog. Alleen jammer dat ik hem niet p mijn vloerkleden kan gebruiken. Die moet ik nog steeds stofzuigen. Maar verder is het apparaat helemaal ok en ik zou het niet meer willen missen.

veerle1967 19-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Ik gebruik de Aqua nu een paar weken en heb even moeten wennen. Vooral omdat het apparaat wat zwaar is en minder wendbaar als mijn stofzuiger/dweil. Toch weegt het resultaat en de mogelijkheden zwaarder en blijf ik het apparaat gebruiken! Belangrijk is dat je eerst goed de ruimte opruimt en alles van de vloer zet. De vloer wordt echt heel erg schoon en ook in een snel tempo! Ik heb een zoon met een allergie en ik merk dat mijn vloeren nu veel beter gereinigd zijn. en ik ben ook sneller klaar en kan meteen de ruimtes weer betreden. Ben er blij mee!

Bianca47 17-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Heb de aquatrio nu enkele weken in mijn bezit en moet zeggen dat hij mij versteld heeft doen staan . Doordat je niet de vloer hoeft te zuigen (grote dingen wel even verwijderen) scheelt het enorm veel tijd de vloer droogt vrij snel waardoor je er snel weer overheen kan lopen. Door de lange lengte van het snoer kan je in een keer door de kamer heen . Wel moet je het water reservoir een keer vullen een legen daar deze niet zo groot zijn.Maar als dat alles is . De aquatrio is zeker een aanrader.

bmhazeleger 09-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest om de Aquatrio Pro te mogen testen. Wat is het een verademing om te ervaren dat je niet meer verschillende apparaten nodig hebt voor zuigen, dweilen en drogen. Dat scheelt erg veel tijd. Zeker voor grote oppervlakten is dat erg fijn. Voor de kleine hoekjes is het soms wat lastig om het apparaat te gebruiken vanwege de grote van de kop. En het voelt soms wat vies om het vuil water reservoir te vervangen, maar dan kan je wel gelijk zien hoe vies je vloer was. En ook direct hoe goed de Aquatrio pro schoonmaakt. Ik zou het apparaat zeker aanbevelen als je grotere oppervlakten moet schoonmaken.

JanDtn 08-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

We gebruiken de Aqua Trio Pro nu ca. 2 weken en zijn zeer tevreden. Eerder dweilden we de laminaat vloer maar dat was een “zwaar” werkje en dan moet het nog lang drogen voordat we de kamer weer in konden. Nu is het bijvullen van water met wat reinigingsmiddel in de Aqua Trio ( niet te veel anders krijg je strepen ) en je ziet de vloer nadien glanzen; vlot is de vloer droog en je kunt er nu bijna direct weer op; een groot voordeel. Wel oppassen dat je niet veel scheve bewegingen maakt maar dat is even wennen; lange halen van voor naar achter en je krijgt een streeploos resultaat. Het snoer van ca. 8 meter is ideaal geen wisseling van stopcontact nodig bij een groot oppervlak. De eerste keer dat we de donkere vloer in de gang schoonmaakten kwam er veel vies water af – nooit echt schoon geweest? Door het gemak in gebruik maken we de kamer nu zelfs vaker schoon .
Het drogen van de borstels in de houders duurt relatief lang ook al laat je de cassette open staan – wij hangen ze even op en stoppen ze de volgende dag terug. Echt een product om aan te bevelen aan mensen met een Laminaat of stenen vloer.

JanDtn 29-05-2015

Na vier maanden nu gebruikt te hebben nog heel erg positief, gemakkelijk en schoon - een echte aanrader!!

Lini_M 07-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Nadat ik mijn Philips AquaTrio Pro had ontvangen kon ik niet wachten om mijn appartement ermee schoon te maken! Ik was zo benieuwd naar de resultaten, en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen. Het apparaat is zeer gemakkelijk in gebruik en ook de handleiding was duidelijk. Normaal gesproken stofzuig en dweil ik mijn laminaten vloer regelmatig en met het blote oog ziet het er gewoon schoon uit. Maar na het gebruik van de Philips AquaTrio Pro zag ik pas hoeveel stof/vuil er eigenlijk nog lag! Het is ongelofelijk hoeveel schoner je vloer wordt door dit apparaat. Ik ben er echt superblij mee, want het schoonmaken gaat zoveel sneller, makkelijker en beter!! Alhoewel dit voor mij de stofzuiger en dweil compleet vervangt, begrijp ik dat mensen die een tapijt/vloerkleed hebben alsnog een stofzuiger moeten gebruiken aangezien de AquaTrio Pro alleen geschikt is voor harde vloeren. Het enigste kleine minpunt is de lange, losse snoer, omdat je goed moet opletten dat de snoer niet voor het apparaat ligt. Maar hier wen je gauw aan, je moet gewoon even weten hoe je dat snoer het beste vasthoudt. Misschien een tip voor Philips: misschien is een automatische snoerverlenging zoals bij een stofzuiger net iets makkelijker. Voor de rest raad ik de Philips AquaTrio Pro iedereen aan!!

MLEijsink 07-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Nu de AquaTrio Pro een week mogen testen. Het uitpakken en installeren ging zeer eenvoudig. De beschrijving is duidelijk en binnen no time kon ik aan de slag. De AquaTrio Pro reinigt zeer goed, ik stond na het schoonmaken te kijken van het vuile water dat uit het opvang reservoir kwam. De AquaTrio Pro is zeer eenvoudig in het gebruik de enige nadelen die ik heb kunnen constateren zijn dat de machine net te hoog is om onder banken en kasten te komen, verder reinigt hij niet de complete breedte van het apparaat. Dit houd in dat langs de kanten een strookje van een aantal centimeters ongereinigd blijft. Hij is iets aan de zware kant en het snoer komt niet echt op een handige plek uit de machine, hier heb ik dikwijls ruzie mee. Verder kan ik de AquaTrio Pro aan iedereen aanraden voor een grote schoonmaak. Naar mijn inziens zul je dit apparaat niet dagelijks gebruiken, alleen voor een echte goede grote schoonmaakbeurt. Verder zeer tevreden dat we dit apparaat mochten testen en mogen houden! Philips hartelijk bedankt!

jprinse 06-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Ik heb de Aqua Trio Pro nu 1 week getest.
Wat mij opvalt is dat het apparaat heel gemakkelijk in gebruik is en een gemakkelijke handleiding heeft.
Ik dit apparaat getest in een appartement van +/- 110m2 met een harde pvc laminaat vloer.
Door de snoer van 8meter heb je een groot werkbereik.
Het apparaat is heel gemakkelijk gebruiksklaar te maken.
Je zet de 2 delen in elkaar door een schroef vast te draaien en vult de bovenste watertank met water(eventueel met een paar druppels schoonmaakmiddel). Je steekt de stekker in het stopcontact en je kunt je vloer gaan dweilen/stofzuigen.
Als je water op is stopt het apparaat automatisch. Je pakt dan de onderste watertank eruit gooit het vuile water door het toilet of de gootsteen en spoelt de watertank snel schoon en vult de bovenste watertank en je kunt weer verder.
Eenmaal klaar met het apparaat zet je het op de bak(meegeleverd) vult deze 300ml water en laat het apparaat 15sec draaien en reinigt zichzelf.
Ik heb het apparaat ook getest in een huis met 2 honden en ook daar werkte het apparaat goed.

Het apparaat is makkelijk te hanteren en maakt minder geluid dan een normale stofzuiger.
Kortom een must have voor alle huisvrouwen/mannen

Als ik dit product een cijfer zou moeten geven zou het een 8 zijn.

H.J. Tijsseling 05-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Wij hebben de Philips Aqua Trio Pro een maand div. keren uitvoerig getest en zijn uitermate tevreden over het resultaat!
Voor mensen,zoals wij,die allergisch zijn voor stof/huismijt is dit apparaat een uitkomst. In ons appartement [ 125 vierk. mtr.] hebben we een drempelloze harde vloer van PVC-laminaat.
De Aqua Trio Pro is gemakkelijk te hanteren en boent/droogt de vloer schoon en stofvrij. Je geloofd je ogen niet als je ziet hoeveel vuil water er in het onderste watertankje komt.
CONCLUSIE: Dit makkelijk te hanteren apparaat boent de harde vloer schoon/ droog en stofvrij. Geen stofzuiger komt bij lange na niet aan dit eindresultaat!
PUNTENWAARDERING: 8,5

gerda110 04-02-2015
Geschreven voor: Philips FC7080 blauw

Ik test de Aqua Trio Pro nu sinds 1 week.
Wat als eerste opvalt is dat het product zeer gebruiksvriendelijk is en door de snoerlengte van 8 mtr. een zeer groot bereik heeft.
Het apparaat gebruiksklaar maken gaat eenvoudigweg als volgt:
Waterreservoir vullen, dan stekker in stopcontact steken en vervolgens kan er gestofzuigd en gedweild worden.
De vloer is dan vrijwel droog.
Eenvoudiger kan het niet.
Wanneer het 2e waterreservoir met vervuild water vol is, kan het simpelweg worden geleegd(b.v.in toilet)wanneer de werkzaam weer kunnen hervat.
De Aqua Trio Pro is licht hanteerbaar en geluidsarmer dan b.v. een gewone stofzuiger.
Kortom, de Aqua Trio Pro is beslist een aanrader voor iedere moderne huisvrouw.
Vergeleken met stofzuigen en dweilen op de ouderwetse manier is het werk eerder en beter gedaan.
Indien ik mijn waardering over dit product uit zou moeten drukken dan verdient dit apparaat een dikke 8.