Samsung SC07F70HQ - Reviews

Nat en/of droog
droog

Ard 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

"Slechtste" aankoop ooit

Op basis van goed reviews deze stofzuiger aangeschaft. Had ik maar gekeken naar de termijn hoelang de gemiddelde reviewer de stofzuiger in bezit had.
Handvat is brak, je knijpt het steeds los/kapot. Apparaat is heel moeilijk schoon te maken en te houden. Zuigkracht vermindert daardoor snel. Zuigen van broodkruimels op een laminaatvloer werd al lastig.
Gisteren een nieuwe gekocht na ruim 2 jaar aanmodderen. Ander merk en toch maar weer met een stofzak.

Pluspunten

• lang snoer
  • actieradius

Minpunten

• schoonhouden
  • kwetsbaarheid
  • afstandsbediening op het handvat

maryijn27 14-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede zuigkracht, maar slechte onderdelen

6,8
Zo deze stofzuiger nu al een jaar in bezit en ik moet zeggen de zuigkracht is perfect plakt in max stand gewoon vast aan de vloer, ook het legen van de sycloon en schoonmaken zijn goed en makkelijk.
Maar nu de duurzaamheid en das best een drama vorige maand brak het voorste wiel dit is namelijk volledig van plastic wij hebben geen drempels in huis en ineens was hij gebroken, opgestuurd en netjes hersteld binnen een week.
Nu brak deze week een wiel af van de borstel van de zuigmond ook dit is allemaal plastic en gammel.
Nee dit is niet best en zelf ben ik heel netjes op mijn spullen dus verwacht dat er meerdere mensen dit gaan melden.

Anonyma 18-05-2016 Product half jaar in bezit

fraaie stofzuiger, maar een dure miskoop

4,2
Vrijwel alle reviews zijn van mensen die het toestel een paar dagen in het bezit hebben. Dat zegt eigenlijk nog niet zoveel, zeker niet over de levensduur en soliditeit van het product.

Wij hebben het apparaat ruim een half jaar en hij viel eigenlijk qua zuigkracht meteen al een beetje tegen. Maar goed, we hadden hiervoor een Dyson. De afstandsbediening lijkt handig maar hier duw je vaak per ongeluk op zodat de stofzuiger ongewenst harder/zachter of uit gaat. En vaak reageert hij ook niet als je dat wel wilt.

Het stof verwijderen is een hele opgave, zeker vergeleken met onze oude Dyson: overal zit de viezigheid tussen die je er met je handen uit moet trekken i.p.v. een simpel opvangreservoir.

Het apparaat voelt totaal niet solide aan. Binnen 4 maanden was onze stofzuigervoet al kapot. Hij viel gewoon uit elkaar, je kunt er niets meer mee. Ook vervelend is dat hij niet meer te verwijderen is van de stofzuigbuis.

Een paar positieve punten dan? Jawel, de kabel is prettig lang. En er zitten voldoende hulpstukken bij. W.o. twee andere (heel simpele) stofzuigmonden, maar die zijn niet te gebruiken omdat het kapotte exemplaar niet van de buis af kan.
Jammer dat het zo'n relatief duur ding was, anders had ik gewoon weer een andere gekocht. Nu moet ik er achteraan bij een winkel die is overgenomen en/of de fabrikant.

Hoeks 14-07-2015 Product half jaar in bezit

3,2
De meeste reviews zijn van mensen die het toestel een paar dagen in het bezit hebben. Waarschijnlijk vanwege de actie van Samsung die vroeg om z.s.m. een review te schrijven waarmee je weer wat kunt winnen.

Wij hebben het apparaat ruim een half jaar en het is keer op keer een ergernis. Soepel overal tussendoor rijden doet het totaal niet, zoals ze beweren in het reclame-filmpje. De afstandsbediening lijkt handig maar hier duw je vaak per ongeluk op zodat de stofzuiger ongewenst harder/zachter of uit gaat. Tevens werkt de afstandsbediening draadloos dus als je met je handvat te ver van het apparaat zelf bent, reageert deze niet op de knopjes. Je zou toch zeggen dat de afstandsbediening in ieder geval het stuk slang tot aan de stofzuiger moet kunnen overbruggen maar dit is dus niet zo.

Het stof verwijderen is een crime, overal zit de viezigheid tussen die je er met je handen uit moet trekken i.p.v. een simpel opvang-reservoir.

Het apparaat voelt totaal niet solide aan, zeker de stofzuig-buis is erg fragiel. Binnen 3 maanden was onze stofzuigervoet al kapot. De borstel bleef aan 1 kant niet meer naar beneden staan waardoor krassen op onze houten vloer ontstonden.

Zijn er dan helemaal geen positieve punten? Jawel, de zuigkracht is erg goed en de kabel is erg lang.
Jammer dat het zo'n relatief duur ding was, anders hadden we alweer een andere gekocht.
Samsung, doe waar je goed in bent: mobiele telefoons maken!

bakkersw 28-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, gebruiksvriendelijk, lange snoer, vele hulpstukken, weinig decibels tijdens gebruik. bakkersw

artstiek 28-02-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Mooi designed stofzuiger met een zeer rustig motorgeluid met een handige afstandbediening die je vanaf de handgreep kunt bedienen.

Planqgas 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig en doordacht product. Een stuk geruislozer dan onze oude Miele, deze was duidelijk aan vervanging toe, maar niet stil te noemen. Handig dat de hulpstukken in het handvat zitten verwerkt en dus altijd voorhanden zijn. Een erg breed scala aan zuigmonden. De zuigstang is verstelbaar in lengte, dus ook geschikt voor lange mensen... helaas :) Tevens zijn vanaf het handvat van de stofzuigerslang de stofzuiger aan- en uit te zetten, de zuigkracht te regelen (drie standen) en in de fluisterstand te zetten. Het enige nadeel dat te noemen is, is de grootte bij het opbergen. Een conventionele stofzuiger is een stukje compacter, doordat deze over het algemeen rechtop te plaatsen is. De vormgeving is echter zo, dat hij in de huiskamer niet zou misstaan op een sokkel. Iedereen zal het als kunststuk aanzien.

Jane Anita 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Goede actieradius
Compact
Goede wendbaarheid door zijn licht gekantelde, grote wielen.
Geluidsnivo is goed, lager dan mijn vorige stofzuiger
Gebruiksgemak ledigen stofzuiger: moet ik nog aan wennen.
Ziet er mooi uit, heeft een luxe uitstraling.
Kleinere hulpstukken ingebouwd, dus altijd bij de hand.

Thirza33 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de stofzuiger een paar dagen in mn bezit. Ik ben er heel erg blij mee! Hij heeft een goede zuigkracht, heeft een lang snoer en hij volgt me makkelijk door het huis tijdens het zuigen. Na ieder zuigbeurt leeg ik hem met veel plezier om te zien wat ik allemaal heb opgezogen :-)

Jacky1974 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger loopt soepel met je mee. Schijnt luidruchtig te zijn bij stofzuigen. Ik vind dit nog erg meevallen. Veel mogelijkheden voor diverse ondergrond, parket of harde vloer. Handig dat borstel al vastzit aan stang. Alleen even naar voren klappen, nooit zoeken naar waar je hem hebt neergelegd

robinshoot 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

tot nu toe bevalt hij zeer goed licht en gebruiksvriendelijk.
design ziet er goed uit ook veel extra zuigmond stukken
een lang snoer en rolt zeer goed mee met het verplaatsen van de stofzuiger blijft niet zo snel hangen achter de tafel,
ik zeg een aanrader

hlingng 24-02-2015 Product maand in bezit

De reden dat ik een Samsung stofzuiger neem is de vormgeving en een aantal reviews op website. Wat valt me dat allemaal tegen. Vormgeving vind ik nog steeds geweldig maar duurzaamheid.. Eerste keer dat ik de handvat zachtje liet vallen, valt gelijk alles uit mekaar. Zuigkracht is ook niet al te best op tapijt.

amsjeon 23-02-2015 Product paar weken in bezit

convenient to use, wash well, smart function. This is my second samsung washing machines and dryer. Cheaper than German brand but much better quality.

Gyan01 23-02-2015 Product paar weken in bezit

De stofzuiger heeft door het vele aantal meegeleverde accessoires veel mogelijkheden, waardoor het werk op de trap, tegels en laminaat een fluitje van een cent is.
De stofzuiger is makkelijk in gebruik door de sneltoetsen op de hals. hierdoor kan je de zuigkracht instellen en het volume. daarnaast ziet de stofzuiger en goed uit en kan je makkelijk over de diverse oppervlakken rijden ermee. al met al tot nu toe een prima ervaring!

Danny31 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Stofzuiger nu een keer gebruikt, over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen.

De stofzuiger word geleverd met 4 verschillende zuigmonden, voor elke vloer wat wils.

De zuigkracht is gewoon goed, niets op aan te merken.

Handig vind ik de geïntegreerde kleine borstel en plinten zuigmond, kunnen zo nooit zoekraken.

Jannes100 22-02-2015 Product paar weken in bezit

Een prima stofzuiger. Erg wendbaar. Zuigkracht is prima. Zier er ook nog eens goed uit in vergelijk met ander zakloze stofzuigers.

MARIJKEH1954 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

zIET ER FLITSEND UIT. ZUIGKRACHT VER BOVEN VERWACHTING EN STIL. DAARDAT ER EEN CACHBACK ACTIE WAS HEB IK DIT DUURDERE TOESTEL GEKOCHT

soulsista 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een prettig en een gebruiksvriendelijke stofzuiger, zeker met de extra hulpstukken die bijgeleverd worden.Ideaal met huisdieren, die zelfs minder bang voor de stofzuiger zijn ivm het lage geluid wat de samsung produceert.

Daarnaast hoef ik niet telkens van stopcontact te switchen vanwege voeldoende snoerlente. En de draaibare body voorkomt het getrekt wat je normaliter hebt bij een stofzuiger.

Ik vind het een top stofzuiger.Je krijgt waar voor je geld.

arjan500 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger met veel zuigkracht. Goed wendbaar tijdens het stofzuigen. Handige afstandsbediening in de handgreep en een lekker lang snoer van 9 meter zodat je niet steeds van stopcontact moet wisselen. Heeft veel verschillende borstels. Ziet er ook nog eens mooi uit.

wachtmeesterjan 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

zuinig met stroom makkelijk schoon maken lekker lange kabel wij varen op schip dus goed wend baar klijne ruimte