Samsung SC07F70HQ zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC07F70HQ zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

frans 01-07-2017

zakloos valt erg tegen

Apparaat een aantal maanden in gebruik. Zuigd geweldig goed ALS JE DE FILTERS MAAR SCHOONHOUD. Het voordeel to van een met zak is te verwaarlozen. De bak zit veel te snel vol. De filters die daar achter zitten moeten gereinigd worden en regelmatig vernieuwd. Aan deze filters ben ik net zoveel geld kwijt als bij mijn oude stofzuiger aan nieuwe zakken.

Pluspunten

• handzaam formaat

Minpunten

• bak te snel vol
  • kosten nieuwe filters
  • schoonmaken filter is omslachtig

Audrey 07-05-2017

Meeste slechte aankoop ooit

Wat een waardeloze stofzuiger! Ook op basis van revieuws deze stofzuiger aangeschaft en toen kwamen we ook direct achter de reden, nl als je een revieuw plaatste gaf Samsung 50 euro cashback op je aankoop. Slimme marketingtruc voor een waardeloos ding. De eerste maanden een prima stofzuiger behalve dat hij lomp zwaar is ( niet handig met een traploper) en dat je duidelijk merkt wanneer de filters verstopt raken. Het legen van de stofbad is niet genoeg om de optimale zuigkracht terug te krijgen . Ik maak hem inmiddels 1x per week schoon met de compressor, dat helpt. En dan die ellende met de borstel, na 7 maanden was dat plastic ding opeens afgebroken, kon de haren niet meer uitschuiven . Gelukkig bij een nette internetwinkel gekocht dus het ding compleet moeten opsturen en 3 weken zonder stofzuiger gezeten ( goddank voor een reserve). Natuurlijk was het niet meer te repareren en een nieuwe borstel gekregen, maar 1 jaar later exact hetzelfde probleem. Gelukkig nog binnen de garantie dus nog eens 3 weken zonder stofzuiger gezeten en nu u raad het al heeft dat ding het weer begeven. Nu is de maat bol, dit ding vliegt eruit.

Pluspunten

• Indien nieuw fijne zuigkracht

Minpunten

• Slechte kwaliteit plastic
  • ZWAAR
  • Handvatbediening op slechte plaats
  • Veel werk met schoonmaken

Christina 26-04-2017

Vreselijke stofzuiger!!

Wat een vreselijk apparaat! De bak moet na elke stofzuigbeurt geleegd worden anders zuigt hij niet. Door de brede achterkant blijft hij overal achter haken en het snoer wil al snel niet meer goed inrollen. Het handborsteltje krast en de handbediening in het handvat heb ik uitgeschakeld omdat hij elke keer wanneer je het handvat pakt hij op de lagere zuigstand springt. Het duurt dan heel lang voordat je hem weer terug kunt schakelen of je moet hem zelfs eerst aan en uit doen. Enorme spijt dat ik hem gekocht heb! Volgende keer geen bak en geen Samsung!!!!

Minpunten

• bak legen na elke stofzuigbeurt
  • brede achterkant blijft haken
  • slechte zuigkracht
  • handborsteltje krast
  • slecht wendbaar

Banshee 06-04-2017

Wat een wrak

Bediening en zuigkracht zijn ok. Kwaliteit is helaas ver ondermaats.
-Als je de zuigbuis uit de doos haalt verwacht je al niet dat deze lang mee gaat, en dat is ook zo.
-1e zuigbuis inklik afgebroken
-2e zuigbuis afgebroken in het verstelmechaniek
-kabel rolt niet meer fatsoenlijk op (laatste meters niet meer)
-Wiellager versleten, loopt aan en stofzuiger gaat slecht lopen. (Scheef en blokkeert dan)
-stofopvang borglipje eraf gesprongen (ielig plastic)
-Zuigbuis ingescheurd bij insteek stofzuiger
-Onder garantie nog wel te doen, je zit af en toe 2 weken zonder stofzuiger, daarna wordt repareren al snel te duur.

De reden dat deze stofzuiger zo hoog scoort is omdat je meteen na aankoop wordt aangespoort om te beoorden en wat Samsung (troep?) kan winnen. Dan ben je nog redelijk blij met je aankoop.
Na korte tijd breek er vanalles af.

Pluspunten

• Samsung heeft goede marketing
  • euvels worden gedurende 2 jaar goed verholpen

Minpunten

• Bijna alles gaat kapot
  • Zwaar
  • niet bepaald goedkoop

Frans 13-03-2017

vraagteken bij voordeel stofzakloos

Paar maanden in gebruik. Ding zuigt goed maar dat doet een stofzuiger met een nieuwe stofzak ook. Ik moet erg vaak de bak leegmaken. Met zak 3 maanden. Deze moet om de twee weken. Ook zitten er extra filters in alle stofzakloze zuigers. Die moeten schoongemaakt en / of vervangen worden. Tel je deze kosten op dan is het grootste voordeel van de zakloze stofzuiger een heel stuk kleiner want die filters zijn duur en voor dat geld koop je ook 8 . De meeste mensen hebben niet in de gaten dat er een extra filter in zit. Filter raakt verstop en stofzuiger zuigt steeds slechter.

Pluspunten

• handig klein ding
  • maakt wienig lawaai
  • zuigt goed

Minpunten

• vaak leeg moeten maken
  • dure extra filters
  • vuil werk om filters te reinigen of te vervangen

Vincent Pepperpot 25-01-2017

Lijkt een goede stofzuiger, maar is het niet

Bij de aanschaf leek deze stofzuiger een prima keuze, maar de zuigkracht neemt per week af. Bij exact 2 jaar en 10 dagen gebruik zijn de slang stuk en de stofzuigervoet volledig stuk. Zuigkracht is nog maar heel erg matig. Ik zou deze stofzuiger aan niemand aanraden

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Zuigkracht
  • Duurzaamheid

Ard 29-11-2016

"Slechtste" aankoop ooit

Op basis van goed reviews deze stofzuiger aangeschaft. Had ik maar gekeken naar de termijn hoelang de gemiddelde reviewer de stofzuiger in bezit had.
Handvat is brak, je knijpt het steeds los/kapot. Apparaat is heel moeilijk schoon te maken en te houden. Zuigkracht vermindert daardoor snel. Zuigen van broodkruimels op een laminaatvloer werd al lastig.
Gisteren een nieuwe gekocht na ruim 2 jaar aanmodderen. Ander merk en toch maar weer met een stofzak.

Pluspunten

• lang snoer
  • actieradius

Minpunten

• schoonhouden
  • kwetsbaarheid
  • afstandsbediening op het handvat

maryijn27 14-06-2016

Goede zuigkracht, maar slechte onderdelen

Zo deze stofzuiger nu al een jaar in bezit en ik moet zeggen de zuigkracht is perfect plakt in max stand gewoon vast aan de vloer, ook het legen van de sycloon en schoonmaken zijn goed en makkelijk.
Maar nu de duurzaamheid en das best een drama vorige maand brak het voorste wiel dit is namelijk volledig van plastic wij hebben geen drempels in huis en ineens was hij gebroken, opgestuurd en netjes hersteld binnen een week.
Nu brak deze week een wiel af van de borstel van de zuigmond ook dit is allemaal plastic en gammel.
Nee dit is niet best en zelf ben ik heel netjes op mijn spullen dus verwacht dat er meerdere mensen dit gaan melden.

Anonyma 18-05-2016

fraaie stofzuiger, maar een dure miskoop

Vrijwel alle reviews zijn van mensen die het toestel een paar dagen in het bezit hebben. Dat zegt eigenlijk nog niet zoveel, zeker niet over de levensduur en soliditeit van het product.

Wij hebben het apparaat ruim een half jaar en hij viel eigenlijk qua zuigkracht meteen al een beetje tegen. Maar goed, we hadden hiervoor een Dyson. De afstandsbediening lijkt handig maar hier duw je vaak per ongeluk op zodat de stofzuiger ongewenst harder/zachter of uit gaat. En vaak reageert hij ook niet als je dat wel wilt.

Het stof verwijderen is een hele opgave, zeker vergeleken met onze oude Dyson: overal zit de viezigheid tussen die je er met je handen uit moet trekken i.p.v. een simpel opvangreservoir.

Het apparaat voelt totaal niet solide aan. Binnen 4 maanden was onze stofzuigervoet al kapot. Hij viel gewoon uit elkaar, je kunt er niets meer mee. Ook vervelend is dat hij niet meer te verwijderen is van de stofzuigbuis.

Een paar positieve punten dan? Jawel, de kabel is prettig lang. En er zitten voldoende hulpstukken bij. W.o. twee andere (heel simpele) stofzuigmonden, maar die zijn niet te gebruiken omdat het kapotte exemplaar niet van de buis af kan.
Jammer dat het zo'n relatief duur ding was, anders had ik gewoon weer een andere gekocht. Nu moet ik er achteraan bij een winkel die is overgenomen en/of de fabrikant.

Hoeks 14-07-2015

De meeste reviews zijn van mensen die het toestel een paar dagen in het bezit hebben. Waarschijnlijk vanwege de actie van Samsung die vroeg om z.s.m. een review te schrijven waarmee je weer wat kunt winnen.

Wij hebben het apparaat ruim een half jaar en het is keer op keer een ergernis. Soepel overal tussendoor rijden doet het totaal niet, zoals ze beweren in het reclame-filmpje. De afstandsbediening lijkt handig maar hier duw je vaak per ongeluk op zodat de stofzuiger ongewenst harder/zachter of uit gaat. Tevens werkt de afstandsbediening draadloos dus als je met je handvat te ver van het apparaat zelf bent, reageert deze niet op de knopjes. Je zou toch zeggen dat de afstandsbediening in ieder geval het stuk slang tot aan de stofzuiger moet kunnen overbruggen maar dit is dus niet zo.

Het stof verwijderen is een crime, overal zit de viezigheid tussen die je er met je handen uit moet trekken i.p.v. een simpel opvang-reservoir.

Het apparaat voelt totaal niet solide aan, zeker de stofzuig-buis is erg fragiel. Binnen 3 maanden was onze stofzuigervoet al kapot. De borstel bleef aan 1 kant niet meer naar beneden staan waardoor krassen op onze houten vloer ontstonden.

Zijn er dan helemaal geen positieve punten? Jawel, de zuigkracht is erg goed en de kabel is erg lang.
Jammer dat het zo'n relatief duur ding was, anders hadden we alweer een andere gekocht.
Samsung, doe waar je goed in bent: mobiele telefoons maken!

bakkersw 28-02-2015

Geweldig apparaat, gebruiksvriendelijk, lange snoer, vele hulpstukken, weinig decibels tijdens gebruik. bakkersw

artstiek 28-02-2015

Mooi designed stofzuiger met een zeer rustig motorgeluid met een handige afstandbediening die je vanaf de handgreep kunt bedienen.

Planqgas 27-02-2015

Een prachtig en doordacht product. Een stuk geruislozer dan onze oude Miele, deze was duidelijk aan vervanging toe, maar niet stil te noemen. Handig dat de hulpstukken in het handvat zitten verwerkt en dus altijd voorhanden zijn. Een erg breed scala aan zuigmonden. De zuigstang is verstelbaar in lengte, dus ook geschikt voor lange mensen... helaas :) Tevens zijn vanaf het handvat van de stofzuigerslang de stofzuiger aan- en uit te zetten, de zuigkracht te regelen (drie standen) en in de fluisterstand te zetten. Het enige nadeel dat te noemen is, is de grootte bij het opbergen. Een conventionele stofzuiger is een stukje compacter, doordat deze over het algemeen rechtop te plaatsen is. De vormgeving is echter zo, dat hij in de huiskamer niet zou misstaan op een sokkel. Iedereen zal het als kunststuk aanzien.

Jane Anita 27-02-2015

Goede actieradius
Compact
Goede wendbaarheid door zijn licht gekantelde, grote wielen.
Geluidsnivo is goed, lager dan mijn vorige stofzuiger
Gebruiksgemak ledigen stofzuiger: moet ik nog aan wennen.
Ziet er mooi uit, heeft een luxe uitstraling.
Kleinere hulpstukken ingebouwd, dus altijd bij de hand.

Thirza33 26-02-2015

Ik heb de stofzuiger een paar dagen in mn bezit. Ik ben er heel erg blij mee! Hij heeft een goede zuigkracht, heeft een lang snoer en hij volgt me makkelijk door het huis tijdens het zuigen. Na ieder zuigbeurt leeg ik hem met veel plezier om te zien wat ik allemaal heb opgezogen :-)

Jacky1974 25-02-2015

Stofzuiger loopt soepel met je mee. Schijnt luidruchtig te zijn bij stofzuigen. Ik vind dit nog erg meevallen. Veel mogelijkheden voor diverse ondergrond, parket of harde vloer. Handig dat borstel al vastzit aan stang. Alleen even naar voren klappen, nooit zoeken naar waar je hem hebt neergelegd

robinshoot 25-02-2015

tot nu toe bevalt hij zeer goed licht en gebruiksvriendelijk.
design ziet er goed uit ook veel extra zuigmond stukken
een lang snoer en rolt zeer goed mee met het verplaatsen van de stofzuiger blijft niet zo snel hangen achter de tafel,
ik zeg een aanrader

hlingng 24-02-2015

De reden dat ik een Samsung stofzuiger neem is de vormgeving en een aantal reviews op website. Wat valt me dat allemaal tegen. Vormgeving vind ik nog steeds geweldig maar duurzaamheid.. Eerste keer dat ik de handvat zachtje liet vallen, valt gelijk alles uit mekaar. Zuigkracht is ook niet al te best op tapijt.

amsjeon 23-02-2015

convenient to use, wash well, smart function. This is my second samsung washing machines and dryer. Cheaper than German brand but much better quality.

Gyan01 23-02-2015

De stofzuiger heeft door het vele aantal meegeleverde accessoires veel mogelijkheden, waardoor het werk op de trap, tegels en laminaat een fluitje van een cent is.
De stofzuiger is makkelijk in gebruik door de sneltoetsen op de hals. hierdoor kan je de zuigkracht instellen en het volume. daarnaast ziet de stofzuiger en goed uit en kan je makkelijk over de diverse oppervlakken rijden ermee. al met al tot nu toe een prima ervaring!

Danny31 22-02-2015

Ik heb de Stofzuiger nu een keer gebruikt, over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen.

De stofzuiger word geleverd met 4 verschillende zuigmonden, voor elke vloer wat wils.

De zuigkracht is gewoon goed, niets op aan te merken.

Handig vind ik de geïntegreerde kleine borstel en plinten zuigmond, kunnen zo nooit zoekraken.

Jannes100 22-02-2015

Een prima stofzuiger. Erg wendbaar. Zuigkracht is prima. Zier er ook nog eens goed uit in vergelijk met ander zakloze stofzuigers.

MARIJKEH1954 21-02-2015

zIET ER FLITSEND UIT. ZUIGKRACHT VER BOVEN VERWACHTING EN STIL. DAARDAT ER EEN CACHBACK ACTIE WAS HEB IK DIT DUURDERE TOESTEL GEKOCHT

soulsista 21-02-2015

Ik vind het een prettig en een gebruiksvriendelijke stofzuiger, zeker met de extra hulpstukken die bijgeleverd worden.Ideaal met huisdieren, die zelfs minder bang voor de stofzuiger zijn ivm het lage geluid wat de samsung produceert.

Daarnaast hoef ik niet telkens van stopcontact te switchen vanwege voeldoende snoerlente. En de draaibare body voorkomt het getrekt wat je normaliter hebt bij een stofzuiger.

Ik vind het een top stofzuiger.Je krijgt waar voor je geld.

arjan500 19-02-2015

Goede stofzuiger met veel zuigkracht. Goed wendbaar tijdens het stofzuigen. Handige afstandsbediening in de handgreep en een lekker lang snoer van 9 meter zodat je niet steeds van stopcontact moet wisselen. Heeft veel verschillende borstels. Ziet er ook nog eens mooi uit.