Samsung SC07F70HS zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC07F70HS zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bel 16-01-2017

Ramp

Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Inmiddels hebben wij nu minder dan 1 jaar deze stofzuiger. Al 2x terug gegaan naar de winkel omdat de koppen het begeven. Het plastic breekt snel waardoor het begint te rammelen. Wat erg jammer is gezien de stofzuiger zelf redelijk stil is.
Wat ook erg jammer is is dat hij de helft niet opzuigt. Je moet over elk stukje vloer of kleed meerdere malen zuigen wil het een beetje schoon worden. De extra koppen zijn of in een mum van tijd stuk of het plastic word zo slap dat het niet meer werkt.
Hoewel het designe mooi is, rijden de wielen niet goed mee. Wat inmiddels tot zoveel frustratie heeft gezorgt dat het me moeders rug heeft gekost.
Binnenkort maar weer terug naar de winkel.
Maar deze stofzuiger is in onze ogen een ramp.
Jammer want verder doen alle samsung producten het altijd prima

Pluspunten

• Mooi designe
  • Stil

Minpunten

• Weinig Zuigkracht
  • Plastic breekt snel
  • Extra koppen zijn snel stuk
  • Wielen draaien niet goed mee.

Jolanda 17-09-2016

zooo uitgebreid hee!

Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Dolblij met dit super apparaat.
speciaal voor onze 2 honden aangeschaft, zij laten nl nogal eens wat vacht los.
perfecte zuigkracht, makkelijk te legen en een heel uitgebreid pakket aan borstels, zodat ik in heel het huis met de juiste borstel terecht kan.
met gemak zuigt hij de honden haren van mijn deurmat, de stenenplavuizen in de keuken is ook peanuts en de vloerbedekking op de slaapkamers.... gaat ook easy! ik was bang voor herrie, maar ook het geluid van dit apparaat gaat de verwachting te boven. ben er echt heeel blij mee.

Pluspunten

• niet laawaaig
  • super zuigkracht
  • uitgebreid borstelpakket
  • geen zakken meer kopen
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Roxanne 13-03-2016

Zuigt niet goed kunststof breekt snel

Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Wij zijn nu ongeveer 8 maanden in bezit van deze stofzuiger met 1 husky en 2 kinderen, en bevalt ons helemaal niet.
Wij zijn nu voor de 2 e keer bezig voor retour omdat het kunststof van de steel breekt bij een beetje kracht.
Daarbij zuigt hij bijvoorbeeld hagelslag niet van de grond en haren van het kleed daar moet je ook 100 x overheen gaan. Je kan beter een rubberen schoenzool over het kleed halen en dan pas gaan zuigen.
En voordat je gaat zuigen eerst het reservoir legen want alles blijft in de groeven hangen en valt naast de prullenbak.

Ik heb erg spijt van het apparaat het enige voordeel is de uitstraling, een goedkopere versie van de dyson maar daar tippen ze niet aan.
Want het is een zwaar breekbaar en geen fijne stofzuiger

Elsbeth 06-03-2016
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Ik heb deze Samsung gekocht omdat ik het design geweldig vond. Echter al snel vreselijke spijt van mijn aankoop. Hij is loodzwaar en niet zo wendbaar als men doet beweren. Veel andere stofzuigers zijn wendbaarder. Daarnaast zit er op mijn stofzuiger de bediening voor aan/uit en harder/zachter. Absoluut niet praktisch! In geen enkel opzicht. Ik adviseer iedereen die toe is aan een stofzuiger, niet te kiezen voor design, maar voor gebruiksgemak. Let op gewicht etc. Voor mij is dit de slechtste aankoop ooit geweest!

mang65 22-10-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Zeer mooie stofzuiger om te zien, alleen vind ik hem niet zo goed zuigen. We hebben harde vloeren en moet er toch een paar keer over heen voor ik alles te pakken heb. Had hiervoor een miele maar die zuigt m.i. veel beter. Vooral de hondenharen waaien alle kanten op. Heb er eigenlijk al een beetje spijt van. Wel veel leuke gadgets op de stofzuiger, maar ja dat draait het uiteindelijk niet om als je nu een kwartier langer bezig bent.

Roxanne 12-03-2016

En dat bedoel ik hij zuigt niet goed

Ed en Son 29-03-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Wij hebben deze stofzuiger nu ruim een half jaar en zo enthousiast als we eerst waren, zo teleurgesteld zijn we nu.
Voor de Samsung hadden wij een Dyson. Deze maakte naar onze mening aardig wat lawaai dus toen deze kapot is gegaan hebben we de Samsung gekocht mede om zijn stilheid en zuigkracht. En op het eerste gezicht zou je denken dat de beide stofzuigers hetzelfde werken; cycloon, schuimrubber fijnfilter. Maar waar je bij de Dyson het schuimfilter maar eens in de paar maanden hoeft schoon te maken, moet je dit bij de Samsung bijna elke keer doen omdat er best veel stof en haren(wij hebben katten) in dit filter terechtkomen. De opvangbak bestaat uit een grof- en fijnvuil gedeelte. Grof is openklikken en laten vallen, het fijn gedeelte is een stuk lastiger(schoonspoelen). Dan het stofzuigen zelf: wanneer je huisdieren hebt liggen er nog wel eens haarpluizen op de grond. De Samsung heeft zijn uitblaasopeningen aan de zijkant, dus op plekken waar je nog niet geweest bent blaast hij dit weg naar een kant waar je eventueel al geweest bent. Onze ervaring is dat dit voor mensen met katten niet zo'n goede stofzuiger is. Wij gaan weer terug naar de Dyson

dennis1082 15-03-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Prima stofzuiger. Veel mogelijkheden, de stofzuiger wordt geleverd met een scala aan verschillende mondstukken voor harde vloeren, tapijt, dierenharenborstel. De bediening op de handgreep is handig, alleen gebeurt het wel eens dat je de stofzuiger dan ineens per ongelijk uitschakelt. De functie geluiddemping is beetje onzinnig, het scheelt een paar dB maar waarom deze functie niet gewoon de standaard is is mij een raadsel, er is namelijk geen verlies van zuigkracht.
De stofzuiger doet absoluut wat het moet doen, ziet er ook nog eens mooi uit.
Qua robuustheid zit het ook goed, alle onderdelen zijn van een stevig kunststof. Bij alle onderdelen die goed vast moeten zitten hoor je een goede klik wanneer je ze vastzet. De stofzuiger buis, buigt een beetje door wanneer je ver uitschuift met daarbij de duts sensor geplaatst (een hele rits onderdelen bij elkaar), maar dan nog steeds wel stevig. Aldus een goede aankoop!

janpietklaasen 12-03-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

fijne stofzuiger die tot nu toe goed zijn werk doet.
hij is mooi vorm gegeven en is rijd flexibel achter je aan als je aan het stofzuigen bent. Er worden wel 4 verschillende borstels bij geleverd maar wat ik wel mis zijn een aantal mondstukken voor het fijnere werk.

Mohammud 12-03-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

moeiteloos stofzuigen zuigkracht is super en heel erg stil, soepele beweging en natuurlijk energiezuinig!

gvdwoude75 11-03-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

We hadden een Dyson, maar daar doet deze stofzuiger zeker niet aan onder. Beweegt soepel door het huis, en is stiller. Kortom een toppertje.

Josanne673 27-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Mooi om te zien, stabiel, lang snoer. Veel mogelijkheden, handig dat hulpstukken aan de buis zijn gekoppeld en je ze dus altijd bij de hand hebt. Wat vooral opvalt is dat hij weinig geluid maakt. Stofzuigen wordt gewoon leuk vanwege de stofcensor zodat je weet dat voldoende stof is opgezogen en je weer verder kunt. Kortom, blij met deze aanschaf, hoop dat hij lang mee gaat.

Joshua87 24-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Een heerlijke stofzuiger welke voorzien is van diverse opties/ zuigmonden. Een echte aanrader voor wie een energyzuinige stofzuiger wil kopen en waar voor zijn geld zeker op prijs stelt.

RMB1 22-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

De stofzuiger ziet er fantastisch uit, veel mogelijkheden door verschillende zuigmonden en ingebouwde hulpstukken. De bediening op het handvat is superhandig.

marcgolf4 20-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Heb hiervoor een Dyson gehad, maar gezien het mooie design gekozen voor de Samsung. Ik moet zeggen dat de Samsung zeker niet onder doet aan Dyson. Hij zuigt goed en is erg gebruikersvriendelijk, met name de hulpstukken zijn mooi weggewerkt. Ook het aan/uitzetten en harder en zachter op de stang is erg handig. Kortom zeer tevreden over dit product.

pollewopsie 19-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

zeer mooi aparaat met zeer veel assesoires zuigt als een tierelier over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen pas een paar dagen in bezit

Melany1 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Tot nu toe een krachtige en stille stofzuiger, die er nog mooi uitziet ook. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

martine2111 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Wij hadden hiervoor ook een samsung met bediening op de steel. Het is fijne behendzame stofzuiger, hij is wel zwaar (in vergelijking met zijn voorganger) Dat de hulpstukken in de steel zitten is een groot pluspunt maar dat maakt de steel wel gelijk wat zwaarder. Ik heb ook de dustsensor erbij, wel grappig om te zien maar ik kan het echte nut daarvan nog niet zo ontdekken.
Maar ondanks het gewicht is het een fijne stofzuiger, vooral dat lange snoer is een pluspunt. Zo kan ik vanaf 1 punt het hele huis zuigen

RonRh 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Na lang zoeken is mijn keuze op deze stofzuiger gevallen.
Een fijne stofzuiger met een geweldige zuigkracht.
Volgt zeer fijn en makkelijk te bedienen.
Stofreservoir makkelijk te legen.
Zeer tevreden.

Sanvos1971 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Zeer goed uitgeruste stofzuiger, stang op hoogte verstelbaar. Veel verschillende zuigmonden zodat het stofzuigen aan de ondergrond kan worden aangepast. Door de "stilte"knop op de stofzuiger is het geluidsnivo zeer beperkt. Uitermate tevreden met deze aanschaf.

Bane92 17-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Gisteren binnen gekregen top machine elke dag leren we iets nieuws van het apparaat, zuigkracht is heel goed en blijf op een constante zuigkracht hele tijd.

Mustafa90 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Zuinig stofzuiger, lage watt, maar een zeer sterke zuigkracht. Handig met meerdere zuigkoppen. Kooptip!

Emiel Wieldraaijer 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Stofzuiger is makkelijk aan en uit te zetten via een knop op de stang van de stofzuiger, doordat de wielen meebewegen heeft hij een soepele beweging en draaicirkel. Het legen van de stof opvangbak is het enige min puntje aan het gebruikersgemak. De unit is relatief zwaar.

Emiel Wieldraaijer 06-03-2016

Ondertussen een jaar in bezit en we hebben hem reeds vervangen. dit apparaat zuigt zichzelf vast op de vloer en is niet vooruit te drukken.

Arman23 14-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Ik ben wel tevreden. hij scoort wel goed bij de gebruiksgemak en mogelijkheden. hij is wel een aanrader.

Nel1970 13-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

degelijk, supervormgeving, zuigt goed ondanks de 700 watt. iets wat je niet zou verwachten. onze oude stofzuiger was 2000 watt. een minpuntje vind ik al ik een tapijt of snoer tegenkom rolt de stofzuiger niet gemakkelijk overheen;(

Niek85 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung SC07F70HS zilver

Fijn dat er meerdere soorten borstels bij zitten en ook geïntegreerd in de stang.
De bediening op de stang is er prettig. Zuigkracht is zeer goed.
De stofzuiger is flexibel, waardoor hij makkelijk meedraait tijdens het zuigen. Ik vind alleen het zwaartepunt wat te ver naar achteren liggen, waardoor het wat lastiger is om de trap te zuigen. Ook mis ik haren aan de zijkant op de grote borstel, waarmee je makkelijk de plinten kunt zuigen.
De vormgeving vind ik mooi en hij is niet onhandig groot.